Şimdi Ara

avea data hattı kota sorgulama veya ek paket alma nasıl olacak?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    yaklaşık 6 aydır ipad'imde aveanın 5gb kota aşımsız paketini kullanıyorum. 2 gündür 3g bağlantım yok. Yani 3g olarak gözüküyor da data akışı olmuyor. Öyle sanıyorum ki bu ay 5 gb ı doldurmuş olabilirim. Öyle mi ya da başka bi sorun var anlamaya çalışıyorum. Bunu anlamanın yolunu bulamadım. aveanın web sitesinde şu numaraya kalan yazıp gönderin veya şu numarayı arayın gibi ibaereler var. İyi de data hattından mesaj çekmem ya da aramam mümkün değil ki. Online işlem merkezi desek onun için de nasıl şifre alabilirim ki? Kafam basmadı, bi bilen varsa yol gösterebilir mi?

    Bİr de bu data hattını alırken bayide, 5gb ı doldurursanız o ay için ekstra 5 gb daha satın alablirsiniz demişti. Bunu nasıl yapabileceğimi bilen var mı data hattı için?

    Teşekkürler



  • Bir bilen yok mu?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 444 1 500 avea çağrı merkezi ni arayın hallederler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • madem mesaj atamıyorsun müşteri hizmetlerini ara dostum
  • esomer E kullanıcısına yanıt
    Belki siz cevabı bulmuşsunuZdur ama benim gibi bir başkasına da lazım olur diye çooook gecikmeli olarak sorunu nasıl çözdüğümü paylaşmak istiyorum. Öncelikle "App Store" dan arama kısmına " avea online işlemler" yazıyoruz ara tuşuna bastıktan sonra sol üstte bulunan " sadece ipad" yazan kısmı " sadece iphone" olarak değiştiriyoruz. Hemen aşağıda AVEA ONLINE İŞLEMLER programını göreceğiz; onu kuruyoruz. AÇ diyoruz ve karşımıza AVEA ONLINE İŞLEMLER (bundan sonra AOİ diye bahsedilecek) menüsü gelecek. Telefon ve şifre girerek gelecek menülerin içinde "FATURA BİLGİ SERVİSLERİ" kısmından KOTA SORGULAMA diye bir bölüm var ordan kotanızı takip edebilirsiniz.
    GELELİM EN ÖNEMLİ KISMA: eğer şifreniz yoksa bunu da şu şekilde hallediyorsunuz. Öncelikle sim kartımızı başka bir telefona takıp "*952#" tuşluyoruz. (Ekrana gelen şifreyi hemen kapatmıyoruz. Biraz sonra anlatacağım bölümde lazım olacak) Verilen şifreyle bilgisayardan AOİ giriş yapıyoruz. Sol taraftaki menüden > kişisel bilgilerim> güvenlik seçenekleri> şifre değişikliği kısmına giriyoruz. Burada daha önce telefonumuzdan *952# i tuşlayarak öğrenmiş olduğumuz şifreyi ESKİ ŞİFRE bölümüne yazıyoruz. YENİ ŞİFRE bölümüne altı haneli rakamlardan oluşan bir şifre belirliyoruz ve GÖNDER diyoruz. ŞİFRENİZ DEĞİŞTİRİLMİŞTİR uyarısından sonra burdaki oturumu kapatıyoruz. SIM kartımızı tekrar ipad imize takıyoruz. Ve iPad ten AOİ programını başlatarak yeni şifremizle giriş yapıyoruz. Burda BENİ HATIRLA kısmını işaretliyoruz. Gelen menüden bir resim seçiyoruz (bu resim herzaman hatırlayacağınız bir resim olmalı. Çünkü artık girişlerinizi bu resme tıklayarak gerçekleştireceksiniz.) Kota sorgulama bölümünden artık kotamızı sorgulayabiliyoruz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ek paket almak için de ipad imizden Avea Online İşlemler> Ana menu> tarife ve paketler> İnternet paketleri> Bilgisayardan internet> 5GB ek paket> aboneliği başlat diyoruz ve 5 GB ek paket artık tanımlanmış oluyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ikes İ kullanıcısına yanıt
    Bana önerdikleri çözüm "SIM kartınızı başka bir telefona takıp ordan mesaj göndererek öğrenebilirsiniz." :))))

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ikes İ kullanıcısına yanıt
    Bana önerdikleri çözüm "SIM kartınızı başka bir telefona takıp ordan mesaj göndererek öğrenebilirsiniz." :))))

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.