Şimdi Ara

Numarayı eksik yada yanlış tuşladınız

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
85.096
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selam.

    İşyerindeki arkadaşımı aradığımda beni meşgule attığında operatörden "Numarayı eksik yada yanlış tuşladınız" diye uyarı geliyor.

    Halbuki numara doğru karşı taraf çalışıyor sonra meşgule atıyor.

    Bunu nasıl yaptığını sorduğumda *67*0532xxxxxxx# diye bir numarayı rehbere kaydedip 1 sefer arama yapmamın yeterli olduğunu söyledi.

    Ama ben güvenemedim.

    Bu olayı bileniniz varmı acaba..



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Yanlış veya Eksik Numara Tuşladınız Hatası

    "Yanlış veya eksik numara tuşladınız" hatası, aradığınız telefon numarasını yanlış veya eksik girdiğinizde karşılaşılan bir mesajdır.

    Vodafone'da "Yanlış veya eksik numara tuşladınız" Hatasının Anlamı

    Vodafone'da bu hata genellikle şu durumlarda oluşur:

    • Telefon numarasındaki bir veya daha fazla rakamı yanlış girmişsinizdir.
    • Numarayı eksik girmişsinizdir (örneğin, ülke kodunu veya alan kodunu atlamışsınızdır).

    Diğer Mobil Operatörlerde "Yanlış veya eksik numara tuşladınız" Hatasının Anlamı

    Bu hata diğer mobil operatörlerde de benzer nedenlerle oluşabilir. Yanlış veya eksik numara girilmesi, bu hatanın en yaygın nedenidir.

    Numara Doğru Ama Yanlış Diyorsa

    Numaranız doğru olmasına rağmen "yanlış veya eksik numara tuşladınız" hatası alıyorsanız, aşağıdaki nedenlerden biri olabilir:

    • Hatanın karşı tarafın telefonunda olması mümkündür.
    • Telefon hatlarında geçici bir sorun olabilir.

    Çözüm Önerileri

    "Yanlış veya eksik numara tuşladınız" hatasını çözmek için şu adımları izleyebilirsin:

    • Numarayı kontrol et ve herhangi bir hata olup olmadığını kontrol et.
    • Ülke kodunu ve alan kodunu dahil ettiğinden emin ol.
    • Karşı tarafın telefonunda sorun olup olmadığını kontrol et.
    • Telefon hattında geçici bir sorun olup olmadığını öğrenmek için operatörünüze başvur.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bende merak ettim bak.para falan gidiyormuymuş peki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rainbow05

    Bende merak ettim bak.para falan gidiyormuymuş peki?

    Hayır yok dedi.

    O yüzden buraya sorayım dedim.Belki bilenler vardır diye.

    Bu arada denemek isteyen varsa olak şöyle.

    Rehbere herhangi bir isimde *67*05327533# bu numarayı kayıt ediyorsun.

    Sonra 1 sefer kaydettiğin numarayı arıyorsun.

    Sonra işlem tamam test edebilirsiniz.

    Benim gözüm kesmedi yapmaya.

    Demek isteyen varsa buyursun.
  • Mesgulgen yonlendir kodu olmali..yonderilen numarada eksik oldugu icin eksik numara uyarisi veriyordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yclyngl

    Mesgulgen yonlendir kodu olmali..yonderilen numarada eksik oldugu icin eksik numara uyarisi veriyordur.

    Aynen açıklama budur
  • yani bir problem olmaz değilmi.

    yapabilirmiyiz ekstra bir ücretle karşılaşmayız umarım :)
  • Tamam buldum şimdi.



    2. Aranan numaranın meşgul olması durumunda: Çağrılar, abonenin telefonla görüşüyor olması halinde diğer bir numaraya yönlenir.

    Devreye sokma * * 6 7 * 0XXX YYY YY YY # Gönder
    Devreden çıkarma # # 6 7 # Gönder
    Durum kontrolü * # 6 7 # Gönder

    Bu servisin kullanımı ücretsizdir.
    Bu servisimizde sizi arayan kişi aradığı süre kadarıyla kendi hattından Avea'yı arama tarifesi üzerinden ücretlendirilir. Siz, size gelen çağrı süresi kadar telefonunuzu yönlendirdiğiniz numarayı arıyormuş gibi ücret ödersiniz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.