Şimdi Ara

Avensis D4D mi Passat mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
1.674
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Akincl kardeşim bişe demiyorum ama sende bi arıza var yani.Ben yorum yaparken sanamı soracamBen ne yazmışım bildiğim kadarıyla turbo değil dedim.Körmüsün bi oku bak ne yazmışız.Yada algılama problemin var.Toyotada kullanılan motor turbo değil bilip bilmeden sen yorum yapıp insanlara saldırma.Bi sürü yere baktım turbo diye bişi yazmıyo.Topicleride senin kadar kirleten yoktur herhalde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FletneR_ -- 1 Aralık 2005, 12:05:18 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aBaBaDaN

    Akincl kardeşim bişe demiyorum ama sende bi arıza var yani.Ben yorum yaparken sanamı soracamBen ne yazmışım bildiğim kadarıyla turbo değil dedim.Körmüsün bi oku bak ne yazmışız.Yada algılama problemin var.Toyotada kullanılan motor turbo değil bilip bilmeden sen yorum yapıp insanlara saldırma.Bi sürü yere baktım turbo diye bişi yazmıyo.Topicleride senin kadar kirleten yoktur herhalde.


    kardeşim miş?senin yaşın kaç bakalım? bişey demiyormuş daha ne diceksin?
    Bilgi sahibi değilsen konuşmıyacaksın ,senin kimseyi yanış bilgilendirmeye hakkın yok.üstelik ben sana hakaret etmedim.

    yaptığın hakaretleri zaten bilgisizliğine veriyorum ve aynen iade ediyorum..arıza çıkaran

    hep senin gibi atıp tutanlar.topicleri atıp tutarak siz kirletiyorsunuz.
    turbo var mı yok mu emin değilim yazacağına .bilgim yok dersin geçersin.herşeyi bilmek zorunda değilsin.

    o motor da turbo var iyi oku

    http://www.alle-autos-in.de/toyota/toyota_avensis_20_d-cat_executive_ktb1469.shtml


    Bauart Reihe
    Zylinderzahl 4
    Einbaulage Frontmotor quer
    Hubraum in cm³ 1995
    Leistung 85 kW (116 PS)
    bei 3600 U/min
    Bohrung x Hub mm 82,2 x 94,0
    Verdichtung 17,8
    Ventile/Zylinder 4
    Lage der Nockenwelle und Ventile hängende Ventile, zwei obenliegende Nockenwellen
    Gemischaufbereitung Diesel, Direkteinspritzung
    Aufladung Turbo-Aufladung
    max. Dehmoment 280 Nm
    bei 2000 U/min
    Antriebsart Frontantrieb
    Schaltgetriebe/Gänge 5
    Automatik/Gänge Keine




  • bence passat..
  • NEDEN DİZEL ALIYORSUN?

    DİZEL YERİNE BENZİNLİ ALIP DONANIMA YÖNELEBİLİRSİN.

    AMA GÖSTERDİĞİN ŞIKLARDA PASSAT AĞIR BASIYOR

    PASSAT...
  • ikiside serviste sahibini bayıltır......
  • >Avensis<

    Banada kızmayın ama bu gercek.. Toyotalar sorunsuz, japon arabaları saglam ve estetık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi internetboy -- 2 Aralık 2005, 11:53:13 >
  • Hiç bir kul yapımı sorunsuz olamaz...böyle bir kaide yok...sende bunu unutma...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl


    quote:

    Orjinalden alıntı: aBaBaDaN

    Akincl kardeşim bişe demiyorum ama sende bi arıza var yani.Ben yorum yaparken sanamı soracamBen ne yazmışım bildiğim kadarıyla turbo değil dedim.Körmüsün bi oku bak ne yazmışız.Yada algılama problemin var.Toyotada kullanılan motor turbo değil bilip bilmeden sen yorum yapıp insanlara saldırma.Bi sürü yere baktım turbo diye bişi yazmıyo.Topicleride senin kadar kirleten yoktur herhalde.


    kardeşim miş?senin yaşın kaç bakalım? bişey demiyormuş daha ne diceksin?
    Bilgi sahibi değilsen konuşmıyacaksın ,senin kimseyi yanış bilgilendirmeye hakkın yok.üstelik ben sana hakaret etmedim.

    yaptığın hakaretleri zaten bilgisizliğine veriyorum ve aynen iade ediyorum..arıza çıkaran

    hep senin gibi atıp tutanlar.topicleri atıp tutarak siz kirletiyorsunuz.
    turbo var mı yok mu emin değilim yazacağına .bilgim yok dersin geçersin.herşeyi bilmek zorunda değilsin.

    o motor da turbo var iyi oku

    http://www.alle-autos-in.de/toyota/toyota_avensis_20_d-cat_executive_ktb1469.shtml


    Bauart Reihe
    Zylinderzahl 4
    Einbaulage Frontmotor quer
    Hubraum in cm³ 1995
    Leistung 85 kW (116 PS)
    bei 3600 U/min
    Bohrung x Hub mm 82,2 x 94,0
    Verdichtung 17,8
    Ventile/Zylinder 4
    Lage der Nockenwelle und Ventile hängende Ventile, zwei obenliegende Nockenwellen
    Gemischaufbereitung Diesel, Direkteinspritzung
    Aufladung Turbo-Aufladung
    max. Dehmoment 280 Nm
    bei 2000 U/min
    Antriebsart Frontantrieb
    Schaltgetriebe/Gänge 5
    Automatik/Gänge Keine



    Kardeşim yaşım 20.Girdiğin topiclere bakıyorum hep sorun çıkarmışsın bu topictede benden önce yine birisiyle tartışmışsın üstelik bu benimle ilk tartışman değil.Ayrıca benim konuşup konuşmayacağıma ben karar veririm sen ve senin gibiler değil sözlerine dikkat et.Son olarak bundan sonra benim yorumlarımın üzerine kendi yorumlarını katıp birşeyler yazıp olay çıkarma.




  • bence fotoşap bunlar.
  • eğer arabayı sonradan (3 4 sene sonra) değiştireceksen passat
    ama parayı zar zor denkleştirdim bi daha da araba falan değiştirmem dersen avensis...çünkü uzun süreli kullanımlarda japon arabalarının motorlarının sağlamlık konusunda bariz üstünlüğü var ..
  • ababan bak hitaplarını iyi seç ben 25 yaşındayım.olay yaş mevzusu da değil .

    olay bilgi yanlışlığı ve senin yaptığın saygısızlık .ben sana kör demedim, algında kıtlık mı var da demedim.

    sen kimde ne var gayet güzel gösterdin .körlüğü de allah kimseye vermesin yaşın daha çok küçük sözcüklerin nereye gideceğini bilmeden savuruveriyorun.

    avensis dizel de turbo olduğunu dahi bilmiyordun ,benden öğrendin.

    ben durduk yere kimseye cevap yazmıyorum yanlış bilgilendirme yapıp ortalığı bulandıranlara yazıyorum

    bundan öncei tartışmam da da aynı şey geçerli.

    bilgin yoksa boş konuşmıcaksın..konuşmak istiyorsan önce ararştırıcaksın.ben sana konuşma demiyorum.iyice öğren araştır ondan sonra istediğin şeyi yaz ,yeterki doğru olsun

    haklısın uzatmaya gerek yok.




  • 2004 model Avensis'imiz war 0 aldık aracı (1.6 Benzinli) ve aldığımızın 2. ayında direksiyondan ses gelmeye başladı. Servise götürdük direksiyon milinde üretim hatası warmış, çoğu avensis'te böyleymiş we birçoğu bizimkisi dahil geri çağrıldı ve garantiden direksiyon milleri değişti. (1 ay kadar parçanın Japonya'dan gelmesini bekledik). Hiçbir araba sorunsuz değildir, Japon arabaları daha az sorunludur.
    Avensis gayet güzel we oturaklı bir araba , uzun yolda kullanımı çok keyifli we sürücüyü asla yormuyor. donanımı gayet yeterli. kullanırken insana güwen weriyor. Fiyatı uygun olduğu taktirde gözü kapalı alınabilir bence.

    Passsat kullanmadım o yüzden bir yorum yapamam. Fakat Avensis alırsanız pişman olmazsınız.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Sen istediğin kadar saldır TDIa

    Ben çok eğleniyorum. Senin TDI üstünlüğünü çok sevdiğinden ve yüzüne vurulmasından hoşlandığından da eminim

    FIATa bak dün moktu
    bugün kokutulmaya çalışılıyo

    ki doğduğundan beri fiata binen doğan S, Doğan SLX, Tipo SLX ve son olarak Siena 1,4e binen ben

    Anla artık fiat ı

    Gir web sitelerine bak
    caddy konsoluna bak doblo konsoluna bak şöyle objektif olarak
    kendini hangisinde daha iyi hissedersin??

    Ayrıca amacım aracını kötüleyerek seni küçük düşürmek gibi bi şey değil ve de olmamalı

    Benim garezim fiata. İçinde insan taşındığını bilse ve bu insanların can güvenliğine göre araba yapsa başlarına taş mı yağıcak??


    Fiat dediğin geçmişi en köklü firmalardan... VW in ilk adını duyurduğu araç nedir?? Tospa ,kaç yılında 50 li yıllarda...

    Fiat 1900 lu yılların başından beri araç üretiyor...

    Fiat ailesinin ürünlerinbe bakalım: Ferrari-Maserati-Alfa

    Doğru söylüyor alfa 159 alsın


    Avensis gibi eski bir aracı kalkıp Passatla karşılaştırmayın lütfen...

    Passat varken kimse almaz bu aracı.. Passat çıktı Avensis 15 milyara yakın değer kaybetti... Dayım 50 milyara yakın bir fiyata 1.6 sından aldı, şimdi 35 milyara almayanı dövüyorlar...


    Bmw 3.20D veya Alfa 1.9 almak bana göre de en mantıklı olanı...


    Audi A4 1.9Tdi Octavia 1.9Tdi,Passat 1.9Tdi bunalr da olabilir..

    Yanlız şu va TDİ motor bir rezalet... Çok gürültülü yahu...




  • Beni destekliyeceğini rüyamda görsem inanmazdım
  • Alfa 159 un fotoğraflarını gördüm, çok hoşuma gitti. vede çok sportif duruyo dier alfa modelleri gibi.

    Ama passat ve avensis arasından ben direk passata bakardım. Yani passat ve avensise kadar düşseydim arada kaynıyan çoook araba vardı
  • bence passat!
  • vw passat tercihimdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    Sen istediğin kadar saldır TDIa

    Ben çok eğleniyorum. Senin TDI üstünlüğünü çok sevdiğinden ve yüzüne vurulmasından hoşlandığından da eminim

    FIATa bak dün moktu
    bugün kokutulmaya çalışılıyo

    ki doğduğundan beri fiata binen doğan S, Doğan SLX, Tipo SLX ve son olarak Siena 1,4e binen ben

    Anla artık fiat ı

    Gir web sitelerine bak
    caddy konsoluna bak doblo konsoluna bak şöyle objektif olarak
    kendini hangisinde daha iyi hissedersin??

    Ayrıca amacım aracını kötüleyerek seni küçük düşürmek gibi bi şey değil ve de olmamalı

    Benim garezim fiata. İçinde insan taşındığını bilse ve bu insanların can güvenliğine göre araba yapsa başlarına taş mı yağıcak??

    Coşkuncum bu orjinal mesajına alıntı yaparak 6 yıllık hort olayına gireyim.

    2 Aralık 2005 - 28 Aralık 2012.





  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.