Şimdi Ara

Axormu Promu Yoksa Cargomu ??? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
0
Favori
17.467
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • konuyu hortlatmışsınız
  • quote:

    Orjinalden alıntı: AnormaL_ÜyE


    quote:

    Orjinalden alıntı: BmCpRo827


    quote:

    Orjinalden alıntı: jasberny

    @mb drıver

    sallama yok bmc frenı axordan ıyı olmaz hele kı retarderlı bı axor ıse fren pedalına bastın mı hem egzos frenı hem ayak frenı aynı anda calısıyo. artı buna retarderı de eklersek olay bıter 40 ton bıle olsa ustunde oldugu yere cakar arabayı. sabuncubelını bızım actrosla 15 ton yukle sadece retarderle ınıyoruz .prolar sagdan sagdan balata kokusunu ıclerıne ceke ceke ınıyolar . saglık olsun



    Kazım,güzel kardeşim..Hadi yazma Eray dedim kendi kendime ama..Bir kere Axor kullandınmıda konuşuyorsun burada..




    Bu sözlerinden gayet açık kullanmadığın..Bende Axor'de var Pro'da.Axor'la pek alakam olmaz ayrı konu.İzmir'de ihracatta.Ama sana şunu söyliyim.Axor,frende ve performansta geri kalmış bir araç.Gözünün önüne 2521'i getir en basitinden.Oda bir Mercedes harikasıydı zamanında..Ama onunda frenleri zayıftı.Diğer konularda güzeldi..Onun için bana Axor'un frenlerinin Bmc'den daha iyi olabileceğini savunma..Kullan veya kullananlardan görüş al güzel kardeşim..Onlarda benim sana söylediğimi söyliyiceklerdir.

    Bmc'de dünyanın bir numaralı fren sistemleri üreticisinin ürettiği malzeme var..Sabuncu belinden Pro'!ar balata kokusu çeke çeke inemez bunun için..Ben çekmediğime göre diğer Pro'cularda çekmiyor..




    Yaw Sende de ne cok araba varmıs masallah..Ben Kulandım Axor Konfor performans hepsı var Bmc yede bındım arasında daglar kadar fark var bana hıc sımdı yok mercedes performansı yok yada frenı yok deme :) aarac agır ,vırajlara dal 90 95 la o bılecık vırajlarına banamısın demıyor ne dıyorsun sen ya :) tamam bmc belkı cargodan ıyı ama o kadarda ucmayın sıtın sene yetısemez axora ha 2521 bıLe bmc nın 2004 molelerıne kafa tutar 2521 ler 2000 de uretımı durdu yanı arada 4 yıL farkı koymus mercedes saten neyın tartısmasını yapıyoruz abartmayın su bmc yı




    Dünkü adam değiliz bu işlerde..Beni yalancı konumuna düşürmeye çalışma,forumu detaylı gez görürsün bütün arabalarımın fotograflarını...Kinayiliği bırak..

    Sen belliki Mercedes Axor'u pek birşey sanıyorsun.Kullandığın Axor en fazla beş ton atıyor.Beş tonluk araba boş gibidir.Boş araba için durmak mesele değil..Daf sürüyorum v.s diyorsun ama Axor'un frenleri iyi diyorsun..

    Ayrıca senin kullandığın arabanın modeli ne ? Tır kullanıcak değilsin,Eti'de 1840 Axor yok.Mutlak 2528'dir senin bahsettiğin araç.10 teker arabayıda 280 beygir uçurur..

    Ben performans gücüne göre düşük diyorsam 1840,3228 modeli için konuşuyorum.Daf,Scania v.s kalkışta 1840'ları süzüyor..Ancak sözüm 2004 Axor 1840'lara değil.Onların motorları 430 Beygir.Ama ruhsatta 401 Beygir yazıyor.Değişik motor kullanmışlar 2004 serisine.

    Ben sana doğruları söylüyorum Bmc'nin frenleri küçümsenicek değil..Abartmıyorum..

    2521'ide biliyorum kafanı yorma..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 27 Temmuz 2008; 11:46:16 >




  • Kazım,güzel kardeşim..Hadi yazma Eray dedim kendi kendime ama..Bir kere Axor kullandınmıda konuşuyorsun burada..




    Bu sözlerinden gayet açık kullanmadığın..Bende Axor'de var Pro'da.Axor'la pek alakam olmaz ayrı konu.İzmir'de ihracatta.Ama sana şunu söyliyim.Axor,frende ve performansta geri kalmış bir araç.Gözünün önüne 2521'i getir en basitinden.Oda bir Mercedes harikasıydı zamanında..Ama onunda frenleri zayıftı.Diğer konularda güzeldi..Onun için bana Axor'un frenlerinin Bmc'den daha iyi olabileceğini savunma..Kullan veya kullananlardan görüş al güzel kardeşim..Onlarda benim sana söylediğimi söyliyiceklerdir.

    Bmc'de dünyanın bir numaralı fren sistemleri üreticisinin ürettiği malzeme var..Sabuncu belinden Pro'!ar balata kokusu çeke çeke inemez bunun için..Ben çekmediğime göre diğer Pro'cularda çekmiyor..




    Yaw Sende de ne cok araba varmıs masallah..Ben Kulandım Axor Konfor performans hepsı var Bmc yede bındım arasında daglar kadar fark var bana hıc sımdı yok mercedes performansı yok yada frenı yok deme :) aarac agır ,vırajlara dal 90 95 la o bılecık vırajlarına banamısın demıyor ne dıyorsun sen ya :) tamam bmc belkı cargodan ıyı ama o kadarda ucmayın sıtın sene yetısemez axora ha 2521 bıLe bmc nın 2004 molelerıne kafa tutar 2521 ler 2000 de uretımı durdu yanı arada 4 yıL farkı koymus mercedes saten neyın tartısmasını yapıyoruz abartmayın su bmc yı




    Dünkü adam değiliz bu işlerde..Beni yalancı konumuna düşürmeye çalışma,forumu detaylı gez görürsün bütün arabalarımın fotograflarını...Kinayiliği bırak..

    Sen belliki Mercedes Axor'u pek birşey sanıyorsun.Kullandığın Axor en fazla beş ton atıyor.Beş tonluk araba boş gibidir.Boş araba için durmak mesele değil..Daf sürüyorum v.s diyorsun ama Axor'un frenleri iyi diyorsun..

    Ayrıca senin kullandığın arabanın modeli ne ? Tır kullanıcak değilsin,Eti'de 1840 Axor yok.Mutlak 2528'dir senin bahsettiğin araç.10 teker arabayıda 280 beygir uçurur..

    Ben performans gücüne göre düşük diyorsam 1840,3228 modeli için konuşuyorum.Daf,Scania v.s kalkışta 1840'ları süzüyor..Ancak sözüm 2004 Axor 1840'lara değil.Onların motorları 430 Beygir.Ama ruhsatta 401 Beygir yazıyor.Değişik motor kullanmışlar 2004 serisine.

    Ben sana doğruları söylüyorum Bmc'nin frenleri küçümsenicek değil..Abartmıyorum..

    2521'ide biliyorum kafanı yorma..




    2528 Buyuk motor olanı 10 teker 8 vites otomatık degıl 2005 model tonaj konusunda hakLısın hadı fren konusundada hakLısın dıyelım fakat mercedes yormuyor be uzun yol yap gel sora eperformansda delı gıbı yanı prolarda var etide onlarda aynı yuku yukluyorlar ben ne kadar anlatsamda sen proyu oveceksın ıyı dıceksın :) axoru herkes bıLıyor sen bagıra bagıra anlat.frenlerı ıyı olabılır proların.Daf kulanıyorum 2 aydır onlar apayrı otobusler bıle kafa tutamaz o kadarını soluyorum sana cargo pro mercedes kamyonlarından az yakıyor eger 80 ke gıdersem yuzde 20 ıle 24 arası eger 90dan 120 arası gıdersem 25 30 arası yakıyor bıde klıma farkıda var.




  • Axor'un Powershift harici otomatik vites seçeneği yok zaten.Otomatik dediğin 1840 ve 3240'lardaki Tiptronik vitestir.

    Ben Mercedes uzunyolda yoruyor demiyorum.Yormazda bilirim.

    Büyük motorlu Axor,Pro'yuda devirir Cargo'sunuda..2528 Axor'un dengi 2530 ve 10 teker 827..

    Ben Axor'un fren ve performans haricinde başka bir açığını görmedim..Amacım ne karalamak nede başka birşey.Kendi arabamında ne olduğunu biliyorum.O konudada kafanı yorma..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 28 Temmuz 2008; 3:00:01 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BmCpRo827

    Axor'un Powershift harici otomatik vites seçeneği yok zaten.Otomatik dediğin 1840 ve 3240'lardaki Tiptronik vitestir.

    Ben Mercedes uzunyolda yoruyor demiyorum.Yormazda bilirim.

    Büyük motorlu Axor,Pro'yuda devirir Cargo'sunuda..2528 Axor'un dengi 2530 ve 10 teker 827..

    Ben Axor'un fren ve performans haricinde başka bir açığını görmedim..Amacım ne karalamak nede başka birşey.Kendi arabamında ne olduğunu biliyorum.O konudada kafanı yorma..






    Bıleceksın tabı arkadasım o kadar yola gıdıyorsun.Bıde o axor buyuk motor olan arac agır ,vırajlarda banamısın demıyor gercekden sal 90 95 100 bırak kafa eyılmıyor bıle cok enteresan ben cargoda yapıcam götü bası sallanır cargonun o bozuyuk ıle bılecık vırajında hemen hemen ıkısının kg sı aynı bı motor buyuk axorun yanı ıyı arac tonajda nasıldır bılmıyorum ama kulandıgım zaman corludan gelırken yag sarmıstık fabrıka ıcın o zaman tır yokdu axorda calıstım ben arkadasla ıkımız yag da 17 ton yapıyordu ancak o zaman en cok yuku gordu arac yınede deli gibiydi vites - 2,-4-6 yı cevırıyordu arac sora 7-8 17 ton olmasına ragmen bu guc degılmıdır ? ama proların frenlerını duydum ıyı oldugunu mercedesın bı tek fren egsoz frenı bı ıse yaramıyordu orası ole prolarda kademe var onuda bılıyorum ama performans konfor mercedes adamlar yapmıs bee keske bızımkılerde yapsa ovmeyız bızde yabancıları.bu arada Sende olmasan su forumun tadını cıkaramam




  • Daflar nasıl usta tonaja filan gelirmi? tonaj dediğim blok taş dağa gidecek yani...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BEST_OF_THE_BUCAK

    Daflar nasıl usta tonaja filan gelirmi? tonaj dediğim blok taş dağa gidecek yani...



    Ben cEkıcısını kulanıyorum cf tır kamyonunu bıLmıyorum ama saglam ekonomik rahat kullanıslı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: AnormaL_ÜyE


    quote:

    Orjinalden alıntı: BEST_OF_THE_BUCAK

    Daflar nasıl usta tonaja filan gelirmi? tonaj dediğim blok taş dağa gidecek yani...



    Ben cEkıcısını kulanıyorum cf tır kamyonunu bıLmıyorum ama saglam ekonomik rahat kullanıslı


    Bende çekicisini diyom bizim şirkete alınacak yeni bi tane blok taş çekecek 422 manın yerine alınacak ondan alternatif olarak reno, man tga,scania bide dafı araştırıyoz ondan sordum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: jasberny

    @mb drıver

    sallama yok bmc frenı axordan ıyı olmaz hele kı retarderlı bı axor ıse fren pedalına bastın mı hem egzos frenı hem ayak frenı aynı anda calısıyo. artı buna retarderı de eklersek olay bıter 40 ton bıle olsa ustunde oldugu yere cakar arabayı. sabuncubelını bızım actrosla 15 ton yukle sadece retarderle ınıyoruz .prolar sagdan sagdan balata kokusunu ıclerıne ceke ceke ınıyolar . saglık olsun

    Sabuncu hic gitmediğim yer olsa inanırdım valla pronun sagdan gittiğine hangi actrosla iniyosun sen bu sabuncuyu orayı anlamadım axoru da görüyoruz yolda rampanın kokusunu 10 km geriden alıyor fren konusundada biz burda ne kadar anlatsak zor sen git bi nakliyeciler sitesine orda kamyoncularla konuş hangi arabanın freni iyi hanginin kötü öğren internetten ordan burdan okumayla olmaz bu iş




  • Herkez ortalıgı karısdırmış frenden roter ehh be
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MB_Driver

    Herkez ortalıgı karısdırmış frenden roter ehh be


    konuyu sapıtmışlar bea
  • Arkadaslar,

    Kamyon kıyaslamalarınızı okudum ancak yıllardır babam kamyoncu ve bende yaklaşık 25 yıldır bu işin içindeyim özellikle araçların bakımı konusuna ben bakıyorum. Geçtiğimiz yıllarda biz genelde BMC ye binmiştik ve inanın BMC prodan çok memnunduk araç tam bir gariban arabası yani parçası ucuz kolay kolay yolda bırakmaz ve doğruyu söylemek gerekirse prodan çok ekmek yedik. Hatta geçmişte çalıştığım şirkette Türkiye nin ilk çift çeker Pro suna fabrikadan alıp ben binmiştim. Tabiki eksikleri var ve kabin içi çok rahat değil ve motor sesini çok fazla alıyor ama sağlamlık konusunda ise çok iyi Cummins motor ZF şanzuman ve Rockwell diferansiyel in uyumu çok güzel yolda motor contanız yansa orada tamir ettirip devam edebilirsiniz. 2 yıl önce birileri babamın aklını karıştırdı ve pro yu satıp 3230 cargo aldık ama inanın arızası hiç bitmiyor her yeri elektronik tamirinden anlamıyorsunuz ufacık bir sıkıntıda servisi görmeniz gerekiyor. Aracın kabini çok rahat çok güzel soförü yormuyor belki ama maddi olarak hem parçası çok pahalı hemde arızası hiç bitmiyor yani demek istediğim çok nazik bir araba sürekli kullanımda çabuk yıpranıyor ve çok fazla parça eskitiyor. Ayrıca frenleri çok zayıf ve çok fazla balata bitiyor gerçi 2011 yılından sonra cargo da pronun fren sistemini kullanmaya başladı. Mercedes konusuna gelince onuda alabiliyorsanız 3240 alın 3228 de güzel araba yakıtı düşük ama rampa olayı cok zayıf ve bir dönemler onunda motor ve elektronik arızası çok olmuştu şimdi son durum nedir bilmiyorum ama gerçekten ekmek yiyecekseniz Pro yu tercih edin. Size mantıklı bir örnek vereyim sanayilerde Ford tamirci sayısı 40-50 iken BMC tamirci sayısı 10 u geçmez burdan da yola çıkarak Cargo güzel araba ama bakımını kesinlikle eksik etmemek lazım. Yani sonuçta aracta ne aradığınız önemli konfor istiyorsanız Cargo ama confor değil her yükte her yolda kullanayım diyorsanız BMC




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scania_124_g

    kardeşim senin kamyondan anlamadığın her halinden belli.yolların her tarafı rampa değil.axor 3228 rampada gider yavaşta olsa gider ama düzde o araba 140 vuruyo bi ara kullandık ona yemin ederim.bizde scania 360 var biz arabanın 60 la çıktığı yeri bmcler gibi 30 35 çıkıyoruz bu demek olmazki scania rampada gitmiyo kamyoncuların %95 i rampada tam gaz gitmez niye gitsinki neyi ispatlayacak mazotun kaç para olduğundan haberi olmayan basar.zaten herkes her arabayı bilir.kamyonda konfor rampa çıkışından önemlidir bunu herkes bilir hee şantiyede çalışırsın ona lafım yok ama axorla bmc yi karşılaştırma axor her zaman iyidir.he sen illa hem hız hem konfor istiyosan gidecen kırkayak 360 380 420 scania alacan ama onlarda 2 bmc parası

    kardeş kesinlikle katılıyorum scania 420 tek geçer ama axor 3240 ı da unutmamak lazım




  • 80.S.5.5 kullanıcısına yanıt
    Bi Konuda yanlışın var haklısın 1142 ler çok iyi tır çekişiyle ama yanlış oldugun yer mercedes 3240 asla rampada bayılmaz senin demek istedigin 3228 3229 dur bunlar bayılır rampada bizde 2008 3240 var bmc nin frenlerinin yanından geçmez zaten bahsettigin tırlar 1840 v 1142 aradaki beygire bak sıkıyosa 1844 le 1142 karşilaştır

  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Axor'un Powershift harici otomatik vites seçeneği yok zaten.Otomatik dediğin 1840 ve 3240'lardaki Tiptronik vitestir.

    Ben Mercedes uzunyolda yoruyor demiyorum.Yormazda bilirim.

    Büyük motorlu Axor,Pro'yuda devirir Cargo'sunuda..2528 Axor'un dengi 2530 ve 10 teker 827..

    Ben Axor'un fren ve performans haricinde başka bir açığını görmedim..Amacım ne karalamak nede başka birşey.Kendi arabamında ne olduğunu biliyorum.O konudada kafanı yorma..



    çok haklısın gerçekten




  • Parasi olan axor,sevdasi olan pro, akli olan cargo alir
  • Bu konuya kamyonun k sinden anlamayanlar doluşmuş biraz :)

    Öncelikle kıyasladığınız arabaya bakın . Axor Bmc Cargo :) zaten bu üçünü kıyaslamanız bi ironi. Neyse baştan söyliyim ben her türlü scania cıyım tanıyanlar vardır belki.
    fakat bu 3 ünün arasında TARTIŞMASIZ en iyisi axor tabiki :) Ya pro dediğin arabanın ne rampası var ne konforu var ne de güvenliği . Retarder olmadığı için rampa çıkarken de inerken de tonaj varsa vites 1 le 2 ye rampa inersin :D veya çıkarsın . Sürekli gözünün hareretde olması lazım pro da :) balataların durumunu anlatmama gerek yok en düzgün kullanan adam en fazla 100 bin km dayandırır :) neyse pro bu şekilde cargo pro ya göre daha konforludur. Cargonun yakıtı fazla biraz. Ya Cargo orta halli arkadaşların proya göre daha rahat binebileceği bi arabadır . Fakat cargo da proda axor a göre kötü araçlardır. SCANİA hepsinden kraldır. Aracım 450 000 km ye geldi Allah nazardan saklasın daha 377 000 de ilk balatamı değiştirdim. Axorcu bi arkadaşla görüşdüm adam 250 000 de 2. balatayı değiştirdi ben ilk balata 377 000 de değiştirdim.

    Şimdi arkadaşların şirket 1 tır 1 kırkayak aldı scania r 440 otomatik vites ikiside 0 . Geçen yola gittim tırla valla yine farkı orta da ben de g 420 var 2012 manuel şanzuman neyse demem o ki bahsettiğin arablardan en iyisi axor onlardan da iyisi scania . scania ve volvo nun üstüne kamyon tır yoktur :D




  • celciuss1453 kullanıcısına yanıt
    Kamyocumusun birader?
    Bu islerden anliyorsun gibime geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TruckTörMinator

    Kamyocumusun birader?
    Bu islerden anliyorsun gibime geldi

    Evet. Kamyoncuyuz da burda çok konu dışına çıkılmış
  • zamanında 97'de ilk çıktığında babam 822 pro ve cargo 2621'i beraber almışlardı ikiside tanker'di ırak'tan petrol çekerlerdi 2007 gibi birde 624 kullandık pro kolay kolay yolda bırakmaz eminim frenleri sağlam ama kabin bildiğin kütük . 2621 zaten babamın değişiyle pro gibi değildi basınca hemen hararet kaldırıyordu o zamana nazaran en iyisi pro gibiydi kabin haricinde tabi :D ama şunu söyliyim ne zaman ki axor çıktı şapka çıkarmaktan gayrı bişey gelmez elden . Aras kargo'da 2523'le çalışmıştı abim izmir-istanbul rampası acayip ölüydü düzde diyeceğim yok ona . Ama tabi axor'un özellikle kabin rahatlık konforu tartışılmaz cargo ve pro'ya göre özellikle 3240 veya 1840 ise çekiş yakıt konfor her konuda diğer ikisini at çöpe . Cargo 1846t hakkında hiç bir bilgim yok içine dahi binmedim . Zaten merakım kalmadı eskisi gibi bilişim sektörüne girince beyni bilgisayarlar çok yoruyor başka bir şeye vakit ayıramaz olduk . Abim hala tır şoförü volvo fm12 kullanıyor babada hala şoför allah sonlarını hayır etsin . İşin sonuna gelirsek artık her türlü axor diyorum ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 80.S.5.5 -- 14 Ağustos 2015; 13:32:14 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.