Şimdi Ara

AYDIN BELEDİYE BAŞKANI KAZA YAPMIŞ, HAVA YASTIKLARI AÇILMAMIŞ... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
1
Favori
4.443
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    Haberi görmüştüm ama konu yine VW muhabbetine dönecek diye konu açmadım.

    @Taner Abi; SRS hava yastıkları kemer bağlı olsa da olmasa da açılıyor diye biliyorum. Ayrıca kemeri arkadan bağlayınca ya da toka takınca araç nasıl anlıyor aslında kemer takılmadığımızı, zira kemer uyarısı susuyor.

    Koltuğa oturmayıp kemer tokası kullanınca sistem bunu algılıyor. Kemer makarası konumu ve koltuk sensörü de hava yastığı tetikleme mekanizmasına bağlı.

    Bu konuya aciklik getirtmek lazim herkes farkli birsey soyluyor.
  • misir kola frigo, hersey tamam...
  • Belediye Başkanına geçmiş olsun.

    Yalnız konuda talihsiz yorumlar var.

    Ne acımasız millet olduk.
  • direksindaki hava yastığı açılmış. yolcu tarafındakinide kesin torpidonun ordan anahtarı takıp Airbag Off konumuna getirmişlerdir.
  • Kesin vw'dir dedim. Vw olunca haber degeri tasir forumda :)
  • Arkadaşlar, bişey dikkatimi çekti, fotograflarda aracın motor kaputu açılmış. Şuraya gelicem, yine bu forumda eskiden motor kaputlarının amortisörlü olupta yenilerinin çubuk olmasıyla ilgili açılmış eleştirel bir topic vardı ve bazı markaların bunu güvenlik adına kaldırdığı gibi bir bilgi paylaşılmıştı ve bana pek inandırıcı gelmemişti, hala gelmiyor siz ne dersiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • olmamış o arabanın hava yastıkları açılmalıydı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sscasta

    Arkadaşlar, bişey dikkatimi çekti, fotograflarda aracın motor kaputu açılmış. Şuraya gelicem, yine bu forumda eskiden motor kaputlarının amortisörlü olupta yenilerinin çubuk olmasıyla ilgili açılmış eleştirel bir topic vardı ve bazı markaların bunu güvenlik adına kaldırdığı gibi bir bilgi paylaşılmıştı ve bana pek inandırıcı gelmemişti, hala gelmiyor siz ne dersiniz?

    Güvenlik adına kaldırılması bildiğim kadarıyla amortisörün kabine girme riskinin olmasıydı.
    Bununla birlikte böyle bir darbeye göre kaput açılmış bile sayılmaz neredeyse,vurduğu yer Nazilli'den her geçişimde eleştirdiğim fazlaca yüksek bir kaldırım.
  • Açılmış hava yastıkları bende açmıştım konu görünce sildim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbrroomm19

    direksindaki hava yastığı açılmış. yolcu tarafındakinide kesin torpidonun ordan anahtarı takıp Airbag Off konumuna getirmişlerdir.

    yolcu tarafında oturan yoksa açılmaz
  • Hava yastıklarının emniyet kemeri takılıysa açılması takılı değilse açılmaması olayı bana garip geliyor.
    Güvenlik açısından hava yastıklarının sensörlerine darbe geldiği zaman her türlü açılması lazım. Emniyet kemeri
    ile bağdaştırılmaması lazım. Bunu emniyet kemeri takmıyorsun diye algınabilir ama tam tersine çok kısa
    bir yere gitsemde her zaman emniyet kemerimi takarım yanımdakine de taktırırım. Takmadığım zaman
    boşlukta gibi hissediyorum kendimi. Bilinçlendirmek ve bilinçlenmemiz lazım emniyet kemeri konusunda
    Yine de bu hava yastıklarının açılmasını emniyet kemeri ile bağdaştıralamamasını düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Power

    Hava yastıklarının emniyet kemeri takılıysa açılması takılı değilse açılmaması olayı bana garip geliyor.
    Güvenlik açısından hava yastıklarının sensörlerine darbe geldiği zaman her türlü açılması lazım. Emniyet kemeri
    ile bağdaştırılmaması lazım. Bunu emniyet kemeri takmıyorsun diye algınabilir ama tam tersine çok kısa
    bir yere gitsemde her zaman emniyet kemerimi takarım yanımdakine de taktırırım. Takmadığım zaman
    boşlukta gibi hissediyorum kendimi. Bilinçlendirmek ve bilinçlenmemiz lazım emniyet kemeri konusunda
    Yine de bu hava yastıklarının açılmasını emniyet kemeri ile bağdaştıralamamasını düşünüyorum.

    Kemer takılı değilken hava yastığı ölmeyecek adamın boynunu kırıp öldürebilir
    Ayrıca benim aracımda kemere bağlantısız tip hava yastığı var.Park halindeyken birisi koyacakta 2 hava yastığı açılacak diye yüreiğim düşüyüor.
    Düşünsene araçta 3 kuruşluk hasar var havayastıkları patlamış




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Power

    Hava yastıklarının emniyet kemeri takılıysa açılması takılı değilse açılmaması olayı bana garip geliyor.
    Güvenlik açısından hava yastıklarının sensörlerine darbe geldiği zaman her türlü açılması lazım. Emniyet kemeri
    ile bağdaştırılmaması lazım. Bunu emniyet kemeri takmıyorsun diye algınabilir ama tam tersine çok kısa
    bir yere gitsemde her zaman emniyet kemerimi takarım yanımdakine de taktırırım. Takmadığım zaman
    boşlukta gibi hissediyorum kendimi. Bilinçlendirmek ve bilinçlenmemiz lazım emniyet kemeri konusunda
    Yine de bu hava yastıklarının açılmasını emniyet kemeri ile bağdaştıralamamasını düşünüyorum.

    Bu dediğiniz ilk Airbagli arabalar... Onlarda kemerle ilişkili değildi. Bu sebeple kemer takmayıp kaza yapan insanların büyük kısmı boynu kırılarak, boyu kısa olanların da kafası gövdesinden ayrılmak sureti ile hayatlarını kaybettiler. Arabalar dizayn edilirken herkese göre dizayn edilirler. Buna geri zekalılar da dahildir. Dolayısı ile airbagların kemer takmayana ek risk oluşturmaması gerekmektedir. Kaldı ki boş koltuğa airbag patlatmak da gereksizdir. Hiç bir ek güvenlik sağlamaz. Boşa patlamış olur.




  • İzmir'den Denizli'ye giderken otobandan çıktıktan sonra bu araçla bir defa karşılaşmıştım. Aynı istikamette 10 dakika kadar anayolda gittik. Beni sollarken dikkat etmiştim ve araçta sürücü dışında kimse yoktu. Sürücü, başkanın araçta olmamasından dolayı mı yoksa her zaman mı bu şekilde kullanıyor bilmiyorum ama o gün bu araç çok tehlikeli gidiyordu, karşılaştığımız kısa süre içerisinde 2 kaza atlatıp birçok kez makas atarak ilerlemişti, kaza haberini görür görmez o gün aklıma geldi.
  • ilk resimde direksiyondan acilmis gibi :S
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arjen553

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Power

    Hava yastıklarının emniyet kemeri takılıysa açılması takılı değilse açılmaması olayı bana garip geliyor.
    Güvenlik açısından hava yastıklarının sensörlerine darbe geldiği zaman her türlü açılması lazım. Emniyet kemeri
    ile bağdaştırılmaması lazım. Bunu emniyet kemeri takmıyorsun diye algınabilir ama tam tersine çok kısa
    bir yere gitsemde her zaman emniyet kemerimi takarım yanımdakine de taktırırım. Takmadığım zaman
    boşlukta gibi hissediyorum kendimi. Bilinçlendirmek ve bilinçlenmemiz lazım emniyet kemeri konusunda
    Yine de bu hava yastıklarının açılmasını emniyet kemeri ile bağdaştıralamamasını düşünüyorum.

    Kemer takılı değilken hava yastığı ölmeyecek adamın boynunu kırıp öldürebilir
    Ayrıca benim aracımda kemere bağlantısız tip hava yastığı var.Park halindeyken birisi koyacakta 2 hava yastığı açılacak diye yüreiğim düşüyüor.
    Düşünsene araçta 3 kuruşluk hasar var havayastıkları patlamış

    kontak açık değilken açılmaz diye biliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orijinalden alıntı: arjen553

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Power

    Hava yastıklarının emniyet kemeri takılıysa açılması takılı değilse açılmaması olayı bana garip geliyor.
    Güvenlik açısından hava yastıklarının sensörlerine darbe geldiği zaman her türlü açılması lazım. Emniyet kemeri
    ile bağdaştırılmaması lazım. Bunu emniyet kemeri takmıyorsun diye algınabilir ama tam tersine çok kısa
    bir yere gitsemde her zaman emniyet kemerimi takarım yanımdakine de taktırırım. Takmadığım zaman
    boşlukta gibi hissediyorum kendimi. Bilinçlendirmek ve bilinçlenmemiz lazım emniyet kemeri konusunda
    Yine de bu hava yastıklarının açılmasını emniyet kemeri ile bağdaştıralamamasını düşünüyorum.

    Kemer takılı değilken hava yastığı ölmeyecek adamın boynunu kırıp öldürebilir
    Ayrıca benim aracımda kemere bağlantısız tip hava yastığı var.Park halindeyken birisi koyacakta 2 hava yastığı açılacak diye yüreiğim düşüyüor.
    Düşünsene araçta 3 kuruşluk hasar var havayastıkları patlamış

    kontak açık değilken açılmaz diye biliyorum

    Açılıyor açılıyor başına gelenler varmış
    Sabah işe gitmek için bi geliyor havayastıkları pörtlemiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arjen553

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orijinalden alıntı: arjen553

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Power

    Hava yastıklarının emniyet kemeri takılıysa açılması takılı değilse açılmaması olayı bana garip geliyor.
    Güvenlik açısından hava yastıklarının sensörlerine darbe geldiği zaman her türlü açılması lazım. Emniyet kemeri
    ile bağdaştırılmaması lazım. Bunu emniyet kemeri takmıyorsun diye algınabilir ama tam tersine çok kısa
    bir yere gitsemde her zaman emniyet kemerimi takarım yanımdakine de taktırırım. Takmadığım zaman
    boşlukta gibi hissediyorum kendimi. Bilinçlendirmek ve bilinçlenmemiz lazım emniyet kemeri konusunda
    Yine de bu hava yastıklarının açılmasını emniyet kemeri ile bağdaştıralamamasını düşünüyorum.

    Kemer takılı değilken hava yastığı ölmeyecek adamın boynunu kırıp öldürebilir
    Ayrıca benim aracımda kemere bağlantısız tip hava yastığı var.Park halindeyken birisi koyacakta 2 hava yastığı açılacak diye yüreiğim düşüyüor.
    Düşünsene araçta 3 kuruşluk hasar var havayastıkları patlamış

    kontak açık değilken açılmaz diye biliyorum

    Açılıyor açılıyor başına gelenler varmış
    Sabah işe gitmek için bi geliyor havayastıkları pörtlemiş

    vay be... arabayı otoparka geri geri park ediyordum, artık düz koyacağım, babam da hep söylenirdi, önden çarpsalar masraf çok olur, düz park et diye

    araç kaskolu da kaskoyu deldirmeye, tramer kaydı oluşturmaya gerek yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif


    Megane'nin hava yastıkları SRS değil mi?
    Bu açılma meselesinide yek_ka demişti ben onun yalancısıyım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arjen553

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif


    Megane'nin hava yastıkları SRS değil mi?
    Bu açılma meselesinide yek_ka demişti ben onun yalancısıyım

    bizdeki megané I'de SRP olmalı, eski tip, kemerle alakası yok bildiğim kadarıyla, koltuklarda sensör de yok... gerçi airbag lambası koltuk altındaki soketten kaynaklı yanma sorunu vardı kafam karıştı şimdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 15 Mart 2012; 1:03:58 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.