Şimdi Ara

Ayıplı çıkan MSI GE70 2PC 460XTR Değişim Süreci Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.095
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar..

    Arıza resmi

     Ayıplı çıkan MSI GE70 2PC 460XTR Değişim Süreci Rezaleti


    21.01.2014 tarihinde Ebrar Bilgisayar'dan aldığım ve incelemesini burada paylaştığım MSI GE70 2PC 460XTR marka-model notebookta ekran arızası çıktı.Bilgisayarı aldıktan yaklaşık 1 buçuk ay sonra ortaya çıktı arıza,fakat sürekli şehir dışına çıktığım ve uzun süreler kaldığımdan dolayı servise ancak 1 haziran Pazartesi günü verebildim.Servise durumu anlattım,birebir değişim istediğimi söyledim fakat ilk 1 ay içinde servise getirmem gerektiğini,kanunun böyle olduğunu,sadece tamir edebileceklerini söylediler.Ben değişim isteğimde direttim ve fişe de full kutu değişim istiyor yazdırdım.

    Çarşamba günü aradılar,oradaki arkadaş bilgisayarın başında olduğunu,herhangi bişey görmediğini söyledi.Ne olduğunu anlattım,bizim görmemiz lazım yoksa işlem yapamayız,bilgisayar sağlam görünüyo şu an dedi.Arızanın videosunu yollamak istedim,konuyu değiştirdi,tekrar teklif ettim ve sorunun işletim sisteminden kaynaklandığı düşündüklerini,onay vermem halinde format atıp tekrar bakmak istediğini söyledi.işletim sistemiyle ekranın ne alakası var diye fırça attım,video göndericem deyip mail adresini istedim ve aldım,biz size dönücez dedi,videoyu yolladım.Cuma günü ben aradım onlar aramayınca ve telefondaki hanım değişim raporunun çıktığı,mail adresimi vermem halinde mail atabileceğini söyledi ve raporu bana yolladı.Hemen Ebrar bilgisayarı aradım değişim raporundan bahsettim,bende mail olarak onlara yolladım fakat benim bilgisayarımdan piyasada olmadığını,ancak para iadesi yapabileceklerini belirttiler bende bunun üzerine üst modeli ile değişimini istedim,MSI ile görüştükten sonra dönüceklerini söylediler.Bu hafta başında aradım raporu yollayıp yollamadığımı sordu yolladığımı söyledim,Salı günü sabah 10 a kadar haber vericeklerini söylediler.

    Üst model ile değişim istediğimi içeren ve aksi halde mahkemeye başvuracağımı söylediğim bir maili Ebrar Bilgisayar'a attım.Salı günü öğleden sonra aradılar,Msi ile görüştüklerini,onların da para iadesi veya tamir seçeneklerini sunduğunu,ürünü aldığım 6 aydan fazla olduğu için sadece bu seçenekleri kullananileceğimi,tamir isteğim halinde 2 hafta ekran gelmesini bekliceğimi söyledi,bilgisayari alalı 4 ay oldu 6 ay falan değil deyince afalladı,piyasada ve siatribütörde benim modelimden olmadığı için değişim yapamıcağımı söyledi,mahkemeye vericeğimi söyledim tamam dedi kapadım.MSI Türkiyeye de üst model isteğimi içeren mail attım.Dün(Çarşamba) servisi aradım problemimle ilgili MSI ile görüşmek istediğimi,kim ithal ediyosa onun numarası istedim Penta Bilgisayar'ın numarasını verdi.Penta'yı aradım beni servise yönlendirdi,servisi arayıp seaimi yükseltmeye başladım,ozaman ben size MSI ın numarasını veriyom dedi,verdi.

    MSI ı arayıp durumu anlattım,kanunen seçme hakkının bende olduğunu,mağdur edildiğimi anlattım ve bana yetkililerden birinin mail adresini verdiler,şu anda toplantıda,mail atın dediler o kişiye mail attım ve şu an beklemedeyim..

    Arkadaşlar bilgisayardan çok memnundum ama şu olan olaylar zevkimin içine etti resmen.Böyle berbat bir hizmet olabilir mi yahu,herkes kendini kurtarmanın peşinde kimi arasam..

    Not: Süreç içerisindeki mailleşmelerimi süreç sonunda yayınlayacağım olumlu yada olumsuz.Belki aynı durumu yaşayan olursa ki umarım olmaz,izlenecek yolu görmüş olur..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emofemi -- 11 Haziran 2015; 21:22:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Meraktan soruyorum ben MSI ve MONSTER arasında kaldım hafta sonu alıcam birinden. Şimdi böyle bir durumda kalsaydım MONSTER da nasıl bir durumla karşılaşırdım?
  • Böyle bir hak var mı bilmem ama her zaman son kullanıcının yanındayım duyarlı davranıp izlediginiz adımları bizimle paylaştığınız icin tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asus alın beyler diz üstü oyun bilgisayarı
    alıcam diyorsanız muhakkak asus rog g750 serileri



    otip bilgisayarla oyun oynanmaz
    ısınma sonucu kasma takılma çok sık rastlanan bir durum msi ve monster serilerinde
    ve ucuz malzeme kullanıyorlar

    toshiba qosmio serileride pert atla karayı seçtim iade edene kadar 1 hafta ugraştırdılar

    uzak durun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onlar ellerinden geleni yapmışlar sen üst model istiyorsun bunu firma yapmak zorunda değil ya paranı alırsın ya da ürün tamir olur.
  • edit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrecyln -- 12 Haziran 2015; 15:38:35 >
  • potansband P kullanıcısına yanıt
    Hiç bir firma eğer ürün yoksa bir üst model ürün vermez para iadesi ya da tamir seçeneği sunar.Bide dolar fırladı 4-5 ay öncesine göre istediği şey imkansız :) Eğer monster bu olay olsaydı yine ürün para iadesi ya da tamir seçeneği sunulurdu. Fakat 15gün koşulsuz iade var monster. Msi nereden alıcan bilmiyorum ama koşulsuz iade hemen hemen hiç bir firma kabul etmez ya da çok uğraştırır paranı geri alman aylar sürebilir. Monster ise ürün beyenmezsen 15 gün içinde yollarsın 1-2 gün içinde paran hesabında olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi royalfth -- 12 Haziran 2015; 16:45:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gazisletme

    Böyle bir hak var mı bilmem ama her zaman son kullanıcının yanındayım duyarlı davranıp izlediginiz adımları bizimle paylaştığınız icin tesekkurler.

    Rica ederim,çile çeken arkadaşlar illa ki vardır belki bir yardımım dokunur.

    Bu arada arkadaşlar,2013 yılında değişen 6502 sayılı tüketici kanununa göre,yeni alınan üründe ayıbı bildirme süresi 1 aydan 6 aya çıkarıldı.ayıplı malda 4 adet seçme hakkınız var,bakın seçme diyorum,yani siz seçiyosunuz ne olacağını üretici,ithalatçı,servis yada satıcı değil.bu haklar :

    - Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme
    dönme(para iadesi),
    - Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
    - Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
    - İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme.

    Ayrıca,yine aynı kanuna göre,seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar, tüketicinin seçtiği hakkı yerine getiren tarafça karşılanır.

    Ben sadece kanuna bakıp hareket etmedim,aynı zamanda tüketici haklarını (alo 175)'da aradım oradan da teyit ettirdim arkadaşlar.Umarım hakkım olanı alabilirim. Dediğim gibi,süreç sonunda telefon konuşmaları da dahil izlediğim yolu paylaşıcam..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • iFruit kullanıcısına yanıt
    Msi in emin oldugum gt serisinde (digerlerini bilmiyorum ama yine de eminim yoktur) monster in da suanki hicbir urununde isinma sorunu yoktur agir sallamissiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nkvelioglu -- 14 Haziran 2015; 13:16:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kullanmadıysan yorum yapmıycaksın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emofemi E kullanıcısına yanıt
    son durum nedir ? benzeri bir durum benim basıma geldi . ben alınca sorunu farkettim ve ertesi gün servise götürdüm. değişim raporu cıktı ama ürün stoklarda yok. bende pentadan yeni bir ürün talep etmelerini istedim. pentanın sitesine girince ürün gözüküyor. sanırım ürün onlarda mevcut ama benim aldıgım fiyatın bin lira kadar üstünde bir fiyatı var. Bende kesinlikle ürün değişimi istedim. Siz nasıl bir sonuc aldınız. Ona göre hareket edeceğim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrecyln

    son durum nedir ? benzeri bir durum benim basıma geldi . ben alınca sorunu farkettim ve ertesi gün servise götürdüm. değişim raporu cıktı ama ürün stoklarda yok. bende pentadan yeni bir ürün talep etmelerini istedim. pentanın sitesine girince ürün gözüküyor. sanırım ürün onlarda mevcut ama benim aldıgım fiyatın bin lira kadar üstünde bir fiyatı var. Bende kesinlikle ürün değişimi istedim. Siz nasıl bir sonuc aldınız. Ona göre hareket edeceğim

    Merhaba..il ilçe nekadar hakem heyeti varsa görüstüm.isin kötüsü,mevzuatı onlara ben anlattım bişeyden haberleri yok.dilekce yazin,minimum 3 ay icinde karar alinir dediler,6 aya kadar da vaktimiz var normalde dediler yani 6 ay da surebilir.lanet olsun dedim para iadesi aldım.10 ay bekledikten sonra ne bilgisayarin,ne de paranin önemi kalicakti.asus x550jk aldim mutluyum,500 lira da kara gectim.msi dan uzak dururum bu saatten sonra.gamsiz yetkililerle dolu hem servisi hem de yönetim ofisi.

    Edit: sizin üründen stoklarda varsa,fiyat farki ne olursa olsun ayni ürünü zaten verecek size o konuda sorun yasamazsiniz bence.stokta yoksa ugrasmayin derim.ebrar bilgisayardaki bi calisanla konusmustum,bazi firmalar veriyo,bazilari vermiyo ust modelini dedi.keyif yapiyolar yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emofemi -- 4 Temmuz 2015; 14:19:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iFruit

    asus alın beyler diz üstü oyun bilgisayarı
    alıcam diyorsanız muhakkak asus rog g750 serileri



    otip bilgisayarla oyun oynanmaz
    ısınma sonucu kasma takılma çok sık rastlanan bir durum msi ve monster serilerinde
    ve ucuz malzeme kullanıyorlar

    toshiba qosmio serileride pert atla karayı seçtim iade edene kadar 1 hafta ugraştırdılar

    uzak durun





    Ufak at da civcivler yesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.