Şimdi Ara

Aykaç Mobilya İnegöl - Şikayet

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1
Cevap
0
Favori
1.849
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Başımızdan geçen bir olayı sizlerle paylaşmak, ders çıkarması gereken arkadaşlara yardımcı olmak adına buraya yazma gereği duydum.

    Evleneceğimiz için bir arkadaşın tavsiyesiyle mobilya bakmaya İnegöl'e gittik. Çok yer gezdikten sonra bir koltuk takımı beğendik satıcıyla da anlaştık. Koltuk takımının yanında yatak odası takımı da alacaktık. Kafamıza esen model bulamamıştık. Koltuk aldığımız esnaf E.S. bizi Aykaç Mobilya'nın (ErtuğrulGazi Cd.) dükkanına götürdü. Nitekim bir tane Eylül yatak odası isimli takımı beğendik. Nakit istediler, 500 TL lik kısmını nakit verip kalan 2500 TL yi 9 taksit şeklinde çektirme kararı aldık ve kabul ettiler.

    Kart sahibi kayınpederimle beraber çekim yapmaya gittiler, POS cihazı slip vermedi, anlamadık 3 kere falan denedik dediler. Cep telefonuna Garanti bankası'ndan sms geldi. SMS te kampanya tarzı birşeyden bahsediyordu, onaylıyor musunuz tarzı bir mesaj değildi biz de SMS atmadık. Daha sonra emin olalım diye ATM ye gittik.

    ATM'de provizyon işlemlerinde -2500 TL olarak gördük. Taksit miktarı yazmıyor diye bildiğim için, oldu herhalde diyerek oradan ayrıldım. Sözleşmemizi yaptık, neyse aradan 2 hafta geçti ürün geldi kuruldu. Üründe herhangi bir sorun görmedik. Kuran arkadaşlar da gayet özenli kurdular. Nakliyecileriymiş. Neyse,

    Aradan 2-3 hafta geçti ve bize gelen Ekstrede, gördük ki, ödeme tek çekim yapılmış...Asıl olay bundan sonra başlıyor:

    Arayıp söyledik, iptal edeceklerini, yalnız güvence adına bir kez daha çekip sonra öteki işlemi iptal edeceklerini söylediler. Kabul etmedim. İptal işlemini başlatacağız dediler, kredi kartı numarasını istediler, son 4 hanesini ve Provizyon numarasını verdim. YEterli olduğunu kendileri de onayladı. Aradan 3-4 gün geçti, her arayışımda bugün gideceğiz, hallediyoruz, size haber vereceğiz tarzı YALANLARLA bizi oyaladılar.

    En son tekrar kredi kartı muhabbeti oldu. Kart numarası olmadan yapamadıklarını söylediler. Hemen başka bir Garanti Bankası şubesine gidip müşteri temsilcisiyle görüştük. Kesinlikle kredi kartı bilgisine ihtiyacç olmadığını, provizyon numarası ve işlem tarihiyle Satıcı firmanın Bankaya dilekçe yazması gerektiğini belirtti. Aykaç Mobilya'daki elemanla konuşunca bankanın bunu talep ettiğini belirtti.

    Sonuç:

    Sayısız telefon görüşmesi sonuçsuz kaldı, tek çekim paranın üzerine yattılar ve bizleri salak yerine koymaya çalıştılar. Karta çekilen 2500 TL yi peşin ödememiz gerektiği gibi, faizini de ödemek zorunda kalacağız.

    Bu işin takipçisi olur muyum olmaz mıyım bilinmez ancak, bu işin kendilerine sayısız olumsuzluk ve problem getirmesini akla gelemeyecek büyüklükteki beddualarımızla diledik. Umarım bu ve bunun gibi firmalar yok olup giderler.

    Siz siz olun, İnegöl'den mobilya almayın. ! Hele bu Aykaç Mobilya'dan kesinlikle uzak durun. !







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.