Şimdi Ara

B SPEC HAKKINDA (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
5.915
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lastik secimi çok önemli istersen 200-300 hp fark at gene kötü gidiyor ama doğru lastik te 100 hp bile yetiyor bazen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kor_do

    lastik secimi çok önemli istersen 200-300 hp fark at gene kötü gidiyor ama doğru lastik te 100 hp bile yetiyor bazen

    B-spec oynarken..; Girdiğin yarışta lastik seçimi (yok) sabit.
  • Walla sabah bende benzer bir baslik acacaktim nerdeyse, bir mal degnegi de bende var

    Kendisi Level 11 olup, rakiplerine gore ezici bir arac vermezseniz hayatta 1. olamayan bir pilottur.

    Ve hatta Pick-up yarisinda beyefendinin aracini yarisa katilan en kuvvetli araca gore +180BG kuvvetlendirip 600 kiloya yakin hafifletmemize ragmen kazanamamaktadir. Bu kadar modifiye kendisine yetmemis olup pick-up'a harcanan paralar sayesinde LOONEY TUNE trophy'si almamiza ragmen;


    • duz yolda niyedir bilinmez fren yapar,
    • solla deyince gider ondeki pick-up'in arkasina yapisir ama gecmez,
    • sanzuman 350km/s'ye ayarli olmasina ragmen hizlan deyince 240'i gecmez,
    • birincilige kadar zorla cikartildiginda kontrolunu kaybedip gereksiz frenlemeler yapar,
    • acaba Laguna Seca'yi mi beceeremiyor Daytona'da donsun dedigimizde israrla araci 200-240 km/s hizla kullanir,
    • milletin 200le girdigi viraja O 110 ile girer
    • alakasiz yere yol verir


    cok sakin karakteri olmasina ragmen nedense beceremiyor kamyonet yarisini, bakalim nasil cozecegiz




  • benim tek sürücü var başka 2 tane daha oluşturma imkanım var .başka sürücü oluşturup onuda kullanınca B-Spec seviyesi gene kaldığı yerden devam ediyormu yoksa sıfırdanmı başlıyor
  • Var arkadasim nasil yok, yaris menusunde bile aracinda hangi lastik olmasi gerektigi yaziyor, degistirmeyince almiyor yarisa...

    Spor sert demissde, spor yumusak yada yaris vs.. lastigi ile giremiyorsun o yarisa

    quote:

    Orijinalden alıntı: CUSTA


    quote:

    Orijinalden alıntı: kor_do

    lastik secimi çok önemli istersen 200-300 hp fark at gene kötü gidiyor ama doğru lastik te 100 hp bile yetiyor bazen

    B-spec oynarken..; Girdiğin yarışta lastik seçimi (yok) sabit.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravoecho

    Walla sabah bende benzer bir baslik acacaktim nerdeyse, bir mal degnegi de bende var

    Kendisi Level 11 olup, rakiplerine gore ezici bir arac vermezseniz hayatta 1. olamayan bir pilottur.

    Ve hatta Pick-up yarisinda beyefendinin aracini yarisa katilan en kuvvetli araca gore +180BG kuvvetlendirip 600 kiloya yakin hafifletmemize ragmen kazanamamaktadir. Bu kadar modifiye kendisine yetmemis olup pick-up'a harcanan paralar sayesinde LOONEY TUNE trophy'si almamiza ragmen;


    • duz yolda niyedir bilinmez fren yapar,
    • solla deyince gider ondeki pick-up'in arkasina yapisir ama gecmez,
    • sanzuman 350km/s'ye ayarli olmasina ragmen hizlan deyince 240'i gecmez,
    • birincilige kadar zorla cikartildiginda kontrolunu kaybedip gereksiz frenlemeler yapar,
    • acaba Laguna Seca'yi mi beceeremiyor Daytona'da donsun dedigimizde israrla araci 200-240 km/s hizla kullanir,
    • milletin 200le girdigi viraja O 110 ile girer
    • alakasiz yere yol verir


    cok sakin karakteri olmasina ragmen nedense beceremiyor kamyonet yarisini, bakalim nasil cozecegiz



    Kamyonet yarışı baya zor.Şanzımanı düşür öyle oyna, o şekilde geçersin.Bende ford vardı 2. yarışı kolay geçtim ama 1 de zorlanmıştım şanzımanla oynayınca geçtim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi newokca -- 17 Aralık 2010; 13:09:34 >




  • Sizin B-spec seviyeniz ayni sekilde ilerlemeye devam ediyor. Tum suruculerin kazandigi para ve seviye puanlari size yaziliyor.

    Birden fazla surucunuz olursa tabi onu da sifirdan alip yetistirmeniz gerekecek, arti ilerki yarislarda sifir tecrubeli surucu kullandiginizda genelde afalliyorlar, kazanamiyorlar. ama sanirim birden fazla surucu ile girilmesi gereken yarislar var ki buna izin vermisler.

    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    benim tek sürücü var başka 2 tane daha oluşturma imkanım var .başka sürücü oluşturup onuda kullanınca B-Spec seviyesi gene kaldığı yerden devam ediyormu yoksa sıfırdanmı başlıyor
  • vallahi bende kamyonette baya uğraştım bide hep virajda geçiliyor rahat döneceği virajı firenliyorda frenliyor.
    arkadan gelen rakibin geçeceği zaman solla yap galiba bazen önüne geçiyor.
    belkide bana şansa olmuştur öyle yapmıştım önüne geçmişti rakibin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravoecho

    Walla sabah bende benzer bir baslik acacaktim nerdeyse, bir mal degnegi de bende var

    Kendisi Level 11 olup, rakiplerine gore ezici bir arac vermezseniz hayatta 1. olamayan bir pilottur.

    Ve hatta Pick-up yarisinda beyefendinin aracini yarisa katilan en kuvvetli araca gore +180BG kuvvetlendirip 600 kiloya yakin hafifletmemize ragmen kazanamamaktadir. Bu kadar modifiye kendisine yetmemis olup pick-up'a harcanan paralar sayesinde LOONEY TUNE trophy'si almamiza ragmen;


    • duz yolda niyedir bilinmez fren yapar,
    • solla deyince gider ondeki pick-up'in arkasina yapisir ama gecmez,
    • sanzuman 350km/s'ye ayarli olmasina ragmen hizlan deyince 240'i gecmez,
    • birincilige kadar zorla cikartildiginda kontrolunu kaybedip gereksiz frenlemeler yapar,
    • acaba Laguna Seca'yi mi beceeremiyor Daytona'da donsun dedigimizde israrla araci 200-240 km/s hizla kullanir,
    • milletin 200le girdigi viraja O 110 ile girer
    • alakasiz yere yol verir


    cok sakin karakteri olmasina ragmen nedense beceremiyor kamyonet yarisini, bakalim nasil cozecegiz

    full modifiye yapmazsan işin zor,insanında zoruna gidiyor bir pikapa o kadar para dökmek




  • haklisin hocam ben A-spec icin hicbir aracima bu kadar modifiye parasi dokmedim, ama b-spec'te bu dingil sayesinde trophy bile kazandik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vampire Lestat

    full modifiye yapmazsan işin zor,insanında zoruna gidiyor bir pikapa o kadar para dökmek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravoecho

    Sizin B-spec seviyeniz ayni sekilde ilerlemeye devam ediyor. Tum suruculerin kazandigi para ve seviye puanlari size yaziliyor.

    Birden fazla surucunuz olursa tabi onu da sifirdan alip yetistirmeniz gerekecek, arti ilerki yarislarda sifir tecrubeli surucu kullandiginizda genelde afalliyorlar, kazanamiyorlar. ama sanirim birden fazla surucu ile girilmesi gereken yarislar var ki buna izin vermisler.

    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    benim tek sürücü var başka 2 tane daha oluşturma imkanım var .başka sürücü oluşturup onuda kullanınca B-Spec seviyesi gene kaldığı yerden devam ediyormu yoksa sıfırdanmı başlıyor




    iyi oldu öğrendiğim sıfılayacak diye sürücü açmıyordum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravoecho

    haklisin hocam ben A-spec icin hicbir aracima bu kadar modifiye parasi dokmedim, ama b-spec'te bu dingil sayesinde trophy bile kazandik

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vampire Lestat

    full modifiye yapmazsan işin zor,insanında zoruna gidiyor bir pikapa o kadar para dökmek





    şu ana kadar hiç A-spec'te geçemiyorum diye modife yapmadım hep B-Spec'te ki geçemiyor diye modife yaptım .
    aynen bende dodge ram'ı modife edince verdi kupa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravoecho

    Var arkadasim nasil yok, yaris menusunde bile aracinda hangi lastik olmasi gerektigi yaziyor, degistirmeyince almiyor yarisa...

    Spor sert demissde, spor yumusak yada yaris vs.. lastigi ile giremiyorsun o yarisa
    quote:

    Orijinalden alıntı: CUSTA


    quote:

    Orijinalden alıntı: kor_do

    lastik secimi çok önemli istersen 200-300 hp fark at gene kötü gidiyor ama doğru lastik te 100 hp bile yetiyor bazen

    B-spec oynarken..; Girdiğin yarışta lastik seçimi (yok) sabit.



    Sabit' ten kastım anlaşılmamış...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravoecho

    Walla sabah bende benzer bir baslik acacaktim nerdeyse, bir mal degnegi de bende var

    Kendisi Level 11 olup, rakiplerine gore ezici bir arac vermezseniz hayatta 1. olamayan bir pilottur.

    Ve hatta Pick-up yarisinda beyefendinin aracini yarisa katilan en kuvvetli araca gore +180BG kuvvetlendirip 600 kiloya yakin hafifletmemize ragmen kazanamamaktadir. Bu kadar modifiye kendisine yetmemis olup pick-up'a harcanan paralar sayesinde LOONEY TUNE trophy'si almamiza ragmen;


    • duz yolda niyedir bilinmez fren yapar,
    • solla deyince gider ondeki pick-up'in arkasina yapisir ama gecmez,
    • sanzuman 350km/s'ye ayarli olmasina ragmen hizlan deyince 240'i gecmez,
    • birincilige kadar zorla cikartildiginda kontrolunu kaybedip gereksiz frenlemeler yapar,
    • acaba Laguna Seca'yi mi beceeremiyor Daytona'da donsun dedigimizde israrla araci 200-240 km/s hizla kullanir,
    • milletin 200le girdigi viraja O 110 ile girer
    • alakasiz yere yol verir


    cok sakin karakteri olmasina ragmen nedense beceremiyor kamyonet yarisini, bakalim nasil cozecegiz

    Yukarıda yazmıştım B-spec sürücünüz seviye 20'lere gelmeden baya sıkıntınız olacak diye...Oynadığınız (kazandığınız) yerleri tekrar tekrar deneyerek sürücünüzün seviyesini arttırmaya bakın ve sonrasında seyir zevkinin tadını çıkartın. Senin paniğin ve aceleciğin şoförüne yansımaktadır. Sürekli komut vermemek gerekiyor.




  • B Spec'de kontrol etmeniz gereken tek şey sürücünün sakin/hırçın tutumu . Hızı arttırıp azaltarak bu durumu tam ortada tutabilirseniz iyi bir yarış çıkarabiliyorsunuz . Hızı arttır dediğinizde aslında daha sert , hırçın sür demiş oluyorsunuz ve ibre bu yöne kayıyor olay bundan ibaret .
  • B spec te ileri seviyelerde büyük sorun olan iki üç yarış var,

    bunlardan biri historic race cup, bu bölümde cote d'azur yarışını geçmek çok sıkıntılı, bu konuda gtplanet forumlarında Toyota 7 için hazırlanmış tuning setuplardan faydalanabilirsiniz.

    İkinci zorluk Nascar yarışlarında Deep Forest sanırım, sürücünüz sürekli olarak arabayı kaydırıyor ve kontrol edemiyor. Yine Gtplanet forumlarındaki tuning setupları öneririm.

    Bu iki yarış dışında tüm yarışları çok zorlanmadan kazanabilirsiniz. Takıldığınız yarış olursa üzerinde durmadan başka yarışlarla devam edin adamınızın seviyesi arttıktan sonra geri dönüp eksik kalan yarışı tamamlarsınız.

    B-spec sürücüsü yaratırken sakin karakterli yaratmak daha iyi sonuç veriyor sanırım. Ben sürücümde çok can sıkıcak bir durum yaşamadım genel olarak viraj alması araç kontrolü başarılı, sadece araç ı geç, hızlan gibi komutları hemen uygulamıyor, biraz başına buyruk :)
    onun dışında dezavantaj olarak önde giderken adama bir rahatlama geliyor ve arkadaki araçlar mesafeyi kapatabiliyorlar. o yüzden gazla gazla diye diretmek gerekebiliyor.




  • Bspec modunda önemli iki araç var. Bunlardan biri Minolta Toyota Race car. bu aracı kazandıktan sonra katılabildiğiniz tüm yarışlarda açık ara fark açıyorsunuz.
    Diğer araç Toyota 7 race car. bu aracı da historic race cup için kullanabiliyorsunuz.

    bu araçlar dışında 30. seviyeye gelip Red Bull challenge ı açmak için oynanabilir Bspec, açıkçası benim için kısa dönemde Aspec te Endurance yapmadan 30. seviyeye gelmek ve X1 challenge ı açmak çok zor, bu sebepten Bspec sürücülerime bu ulvi görevi verdim :)

    Bspec ten para kazanmak çok da doğru bir taktik değil, 60 turluk endurance yarışı sonunda 28.000 Cr. gibi komik bir para veriyor mesela, ama aldığınız araç ödülleri az da olsa kilit açıcı oluyor.
  • şuan çıldırmış bir durumdayım porfesyonel klasmanında hafif ingiliz araçları yarışında gerizekalının altına jaguar xj13 verdim bi cacık yiyemedi mclaren verdim yine bişiy yapamadı standart lotus versek zaten halimiz harap.. Böyle sürücünün..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mero_gts

    şuan çıldırmış bir durumdayım porfesyonel klasmanında hafif ingiliz araçları yarışında gerizekalının altına jaguar xj13 verdim bi cacık yiyemedi mclaren verdim yine bişiy yapamadı standart lotus versek zaten halimiz harap.. Böyle sürücünün..

    Aynen bu sürücüler adamı çıldırtıyor, ya keşke virajda frene basma, öndekine arkadan dal gibi komutlar falan olsa en azından olaya daka iyi müdahale edilirdi.Böyle olunca rakibinizle aynı arabayı bile verseniz en az 30-40.000 lik upgradeden sonra zar zor geçtirebiliyorsunuz.




  • B spec'e hiç önem vermeden A spec yarıştım uzun süre ve genelde yarışışları yaptıktan sonra eğer tekrar kullanılmayacaksa sattım arabaları, hepsinede neredeyse full modifiye yapmıştım şimdi B spec oynamaya başladım katılabildiğim bütün yarışları kazanıyorum fakat bir kaç yarışa arabasızlıktan giremedim pickup vs. gibi yarışlara, şimdi hem aracı al hem modifiye yap tekrardan dünya para saçmam lazım
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.