hakikaten ben bu mantıgı anlamıyorum neden manuel vites secenegi yok.sanırım bu makyajlı accordlarda manuel secenegi var ama makyajlanmadan önce yoktu.. sırf bu yuzden ikinci el accorddan vazgecip gidip sıfır laguna aldımm.
quote:
Orjinalden alıntı: leonheart07
quote:
Orjinalden alıntı: connectgücü
accord da manuel seçeneği yok ne kötü bi olay yaa
hakikaten ben bu mantıgı anlamıyorum neden manuel vites secenegi yok.sanırım bu makyajlı accordlarda manuel secenegi var ama makyajlanmadan önce yoktu.. sırf bu yuzden ikinci el accorddan vazgecip gidip sıfır laguna aldımm.
Yok hocam yanlışın var.. Asıl makyajlı modellerde manuel seçeneği yok Daha önceki Accordlarda varmış.. Ancak 2007 model makyajlı Accordlarda tipto yu opsiyon olmaktan çıkarmışlar. Artık Accordda sadece 2 seçenek var.. Accord 2,0 Executive Tipto ve 2,4 Executive Tipto..
quote:
Orjinalden alıntı: sevensleepers1907
Evet arkadaşlar.. Dün saat 7 sularında aracı teslim aldım. Öncelikle şunu söylemek isterimki motor sesi muazzam.. 4000 deviri geçtikten sonra kaput altındaki canavara adeta uyanıyor Ama tipto bana göre değil.. O motora bence manule yakışır... Neyse ben kullanmayacağım için buda önemli değil.. Yanlız bir konu çok can sıkıcı aracın bakım aralıkları 10000 kmde bir... Bu bence günümüz şartlarında rezalet ötesi bi rakam.. Sattığımız 2000 model passatın bakım aralıkları 15000 km ydi. Benim kendi aracım olan 2007 C4 ün ise 20000 de bir.. Çok saçma bi uygulama .. Bir yandan çok güveniyorum diyerek 6 yıl garanti ver öbür taraftan 10000 kmde bir bakıma sok.. Umarım bakım masrafları çok değildir. Yoksa bu aracın bizdeki ömrü pek uzun olmaz.
Sen dua et 10.000 de bir.
yeni accord larla birlikte 15.000 de bir olacak.
ben 2000 yılında civic aldığımda 5000 de birdi.
quote:
Orjinalden alıntı: sevensleepers1907
quote:
Orjinalden alıntı: leonheart07
quote:
Orjinalden alıntı: connectgücü
accord da manuel seçeneği yok ne kötü bi olay yaa
hakikaten ben bu mantıgı anlamıyorum neden manuel vites secenegi yok.sanırım bu makyajlı accordlarda manuel secenegi var ama makyajlanmadan önce yoktu.. sırf bu yuzden ikinci el accorddan vazgecip gidip sıfır laguna aldımm.
Yok hocam yanlışın var.. Asıl makyajlı modellerde manuel seçeneği yok Daha önceki Accordlarda varmış.. Ancak 2007 model makyajlı Accordlarda tipto yu opsiyon olmaktan çıkarmışlar. Artık Accordda sadece 2 seçenek var.. Accord 2,0 Executive Tipto ve 2,4 Executive Tipto..
ewet ya dogru soyluyorsun 2007 de accord makyajlandıktan sonra 2.0 lar için var dı diye gormustüm netten ama accord makyaj yemeden onceki 2003-2006 versıyonlarında ben hiç manuel secenegi gormedim
Accord çok şık araba ve onun sınıfında onun üstüne yok derim.... İkinci el değerleri yüksek vergisi olmasa gözümü kırpmadan alırdım..
accord 2.0 sport diye model vardı onda düz vites seçeneği bulunuyordu
evet bizde makyajsizi var 06 model o zaman manuel secenegi vardi ama biz de tiptr. secmistik simdiklerde olmamasi ilginc ama tiptr. vitesi de bence cok guzel hele manuel modda oldukca zevkli oluyor
İstanbul a giderken kullandım 2.4 otm 190 bg. Tek kelime ile inanılmaz. 180 de giderken sadece içerde biraz lastik sesi vardı. Motor sesi yoktu. Fakat hız yapmayı sevmiyorum sadece Bolu dan sonra biraz uzun düzlük var. Orada 220 ye kadar çıktım ve inanılmaz hızlanıyor. Fakat hemen 130 a geri düştüm. Hayırlı olsun sadece keyif alınır bu araçtan pişmanlık duyulmaz
quote:
Orjinalden alıntı: sevensleepers1907
Evet arkadaşlar.. Dün saat 7 sularında aracı teslim aldım. Öncelikle şunu söylemek isterimki motor sesi muazzam.. 4000 deviri geçtikten sonra kaput altındaki canavara adeta uyanıyor Ama tipto bana göre değil.. O motora bence manule yakışır... Neyse ben kullanmayacağım için buda önemli değil.. Yanlız bir konu çok can sıkıcı aracın bakım aralıkları 10000 kmde bir... Bu bence günümüz şartlarında rezalet ötesi bi rakam.. Sattığımız 2000 model passatın bakım aralıkları 15000 km ydi. Benim kendi aracım olan 2007 C4 ün ise 20000 de bir.. Çok saçma bi uygulama .. Bir yandan çok güveniyorum diyerek 6 yıl garanti ver öbür taraftan 10000 kmde bir bakıma sok.. Umarım bakım masrafları çok değildir. Yoksa bu aracın bizdeki ömrü pek uzun olmaz.
bakımlarının diğer markalardan daha sık olmasının nedenini düşünen varmı? bence iki ana nedeni olabilir. 1- servislere, dolayısı ile kendilerine para kazandırmak 2- aracın sorunsuzluğunun korunmasını sağlamak
hondanın sorunsuz otomobiller özellikle de motorlar ürettiğini düşünürsek bence 2. seçenek daha ağır basıyor gibi, zaten 10000 km veya 1 yılda çağırmalarının nedeni yağ ve yağ filtresini değiştirmek, yoksa diğer parçalar (hava filtresi, buji, kayışlar vb...) normal zamanlarında değişiyor. yağ ve yağ filtresinin yılda bir veya 10000 km de bir değişmesi bence motor ömrü açısından gayet olumlu bir durum. yanılıyormuyum
bence bu konuyu incelerken diğer markaların hava filtresi, buji, kayışlar vb.. parçalarının değişim zamanlarını ve fiyatlarını karşılaştırmak lazım. bunu yapamaya zamanı olan bir arkadaş varsa ve yaparsa bizleri çok aydınlatmış olur.
bu yorumuma karşı çıkacakları şimdiden görür gibiyim
@sevensleepers1907
Şaka gibi bir soru sormuşsun gerçekten
Bmw 5 serisi yada Accord mu deseler Accord u tercih ederim.
sevensleepers priyodik bakım konusunda haklısın. 1 ay oncesine kadar 6 ay veya 10000 km idi. burada baslatılan tepki mailleri sonucu 12 ay veya 10000 km oldu. Bende anlamıs degilim bu uygulamayı
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme