Şimdi Ara

Bang & Olufsen Form 2 Kablolu Kulaklık N11 mobile 169 TL (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
259
Cevap
6
Favori
17.470
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, bu kulaklıklarla ilgili şöyle bir gelişme oldu.

    Öncelikle belirtmek isterim ki amacım hiçkimseyi ya da hiçbir firmayı zan altında bırakmak değil. Sadece olayın açıklığa kavuşması için gayret sarfediyorum, ediyoruz. Ben satın aldığım kulaklığı iade ettim ve iade de firma tarafından onaylandı; tarafıma ücret iadesi yapılacak. Ancak bu kulaklıktan satın alan ve gerçekten orijinal ürüne sahip olduklarından emin olmak isteyen arkadaşlarım var, yine burada sizin gibi forumdaşlar arasında da bu tür bir kaygıya sahip olanlar olduğunu biliyorum.

    Kulaklığın orijinalliğini teyit etmek adına, firmanın yurtdışındaki merkezine, web sitelerinde bulunan form vasıtasıyla başvuruda bulunmuştum. Dün firma temsilcisinden yanıt geldi ve benden, kulaklığın seri numarasını bildirmem istendi; seri no. üzerinden ürünün orijinalliğinin teyit edilebileceğini söylendi. Kendi satın aldığım kulaklığı çoktan geri göndermiş olduğum için, aynı kulaklıktan satın alan ve bu konuda da mesajları bulunan arkadaşlardan, kulaklığın ambalajıyla ilgili görsel paylaşmalarını rica etmiştim hatırlarsınız. Gelen görselleri firma temsilcisine gönderecektim ki şunu farkettim; kutu üzerindeki etikette yer alan bilgilerde seri no. mevcut değil ve bana ulaşan (ve internet üzerinde de bulabileceğiniz) her görselde numaralar birebir aynı. Sanıyorum ki bu numaralar model ve renk kodlarını ifade ediyor, yaptığımız karşılaştırmalardan çıkan sonuç bu şekilde.

    Kutu üzerinde kulaklığa ait herhangi bir seri no. bulamayınca, B&O web sitesinde seri no'nun nerede yazdığına dair bilgi aradık. Ve şöyle bir ibareye ulaştık:

    "Where do I find the serial number of my Form 2i?

    The serial number of the Form 2i is printed under the foam on the left speaker housing (marked with L on the headband). To see the number, gently remove the foam by lifting it upwards. It must be free of the spikes that keep it in place before you pull it over the speaker edge."


    Türkçe meali:

    Form 2i kulaklığın seri no'su, kulaklığın sol (L) sürücüsünün altında yazılı. Numarayı görmek için sürücü üzerindeki kulaklık pad'ini yerinden çıkarın.

    Bu bilgi, üzerinde mikrofon taşıyan Form 2i modeli için verilmiş. Ancak Form 2 ile 2i modelleri arasında, mikrofon haricinde yapısal ve görsel olarak herhangi bir fark olmadığı için, bize satılan Form 2 kulaklıklarda da seri no'nun aynı bölgede yer alabileceğini düşündük ve satın aldığı kulaklığı halen elinde olan arkadaşımla birlikte kulaklığı kontrol ettik. Ancak kulaklığın ne sol kısmında, ne de sağ kısmında seri no bilgisi mevcuttu. İşin açıkçası, kulaklığın hiçbir yerinde ve ambalajında seri no bilgisi yazılı değil.

    Bu durumu B&O yetkilisine yazdığım cevapta bildirdim ve kulaklığın seri no'suna ne şekilde ulaşabileceğimizi sordum; firmadan dönüş bekliyorum şu anda.

    Kulaklığı satın alan arkadaşlardan şunu rica ediyorum. Sizler de, elinizdeki kulaklıklar üzerinde, bahsi geçen noktalarda seri no. yazılı mı diye kontrol eder misiniz? Bizim elimizdeki kulaklıklar için konuşmam gerekirse, maalesef şu an için B&O merkezinden bu kulaklığın orijinalliğini teyit etme imkanı yok zira kulaklığın ve ambalajının hiçbir noktasında seri no mevcut değil.

    Gelişmeleri ve firmadan gelecek cevapları yine buradan paylaşacağım.




  • siyau kullanıcısına yanıt
    Hocam ben urunu onayladım ama onaylayınca da 14 gun içinde geri gönderme şansınız varmış . Urun.iyi ama bilemedim ben de geri göndersem iade kabul görür mu?
    Hijyenik urun olduğu için kabul etmiyoruz demişler hani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eyozgurluk -- 7 Kasım 2017; 15:1:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kulaklığı iade etmek için acele etmeyin bence. B&O'dan gelecek yanıtı sizinle de paylaşacağım; belki farklı bir şekilde seri no'ya ulaşmak mümkün olabilir. 1-2 gün içinde konu netleşecektir diye düşünüyorum.

    Ancak satıcı firma kulaklığın kutusu açıldığı ve hijyenik ürün sınıfına girdiği için iade kabul etmediğini bana da söylemişti. Ben de kutunun bana açık geldiğini, kulaklık pad'leri üzerindeki naylonları sökmediğimi ifade etmiştim. Bu yüzden iadeyi kabul etmiş olabilirler. Ancak sizin durumunuzda zorluk çıkarabilirler.

    Bu arada, sizdeki kulaklığı kontrol ettiniz mi? Herhangi bir yerinde seri no. yazılı mı bir bakar mısınız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siyau -- 7 Kasım 2017; 15:19:52 >
  • siyau kullanıcısına yanıt
    Hocam.orjinal olduğunu tescil ederseniz bu kulaklıktan alır mısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siyau

    Arkadaşlar, bu kulaklıklarla ilgili şöyle bir gelişme oldu.

    Öncelikle belirtmek isterim ki amacım hiçkimseyi ya da hiçbir firmayı zan altında bırakmak değil. Sadece olayın açıklığa kavuşması için gayret sarfediyorum, ediyoruz. Ben satın aldığım kulaklığı iade ettim ve iade de firma tarafından onaylandı; tarafıma ücret iadesi yapılacak. Ancak bu kulaklıktan satın alan ve gerçekten orijinal ürüne sahip olduklarından emin olmak isteyen arkadaşlarım var, yine burada sizin gibi forumdaşlar arasında da bu tür bir kaygıya sahip olanlar olduğunu biliyorum.

    Kulaklığın orijinalliğini teyit etmek adına, firmanın yurtdışındaki merkezine, web sitelerinde bulunan form vasıtasıyla başvuruda bulunmuştum. Dün firma temsilcisinden yanıt geldi ve benden, kulaklığın seri numarasını bildirmem istendi; seri no. üzerinden ürünün orijinalliğinin teyit edilebileceğini söylendi. Kendi satın aldığım kulaklığı çoktan geri göndermiş olduğum için, aynı kulaklıktan satın alan ve bu konuda da mesajları bulunan arkadaşlardan, kulaklığın ambalajıyla ilgili görsel paylaşmalarını rica etmiştim hatırlarsınız. Gelen görselleri firma temsilcisine gönderecektim ki şunu farkettim; kutu üzerindeki etikette yer alan bilgilerde seri no. mevcut değil ve bana ulaşan (ve internet üzerinde de bulabileceğiniz) her görselde numaralar birebir aynı. Sanıyorum ki bu numaralar model ve renk kodlarını ifade ediyor, yaptığımız karşılaştırmalardan çıkan sonuç bu şekilde.

    Kutu üzerinde kulaklığa ait herhangi bir seri no. bulamayınca, B&O web sitesinde seri no'nun nerede yazdığına dair bilgi aradık. Ve şöyle bir ibareye ulaştık:

    "Where do I find the serial number of my Form 2i?

    The serial number of the Form 2i is printed under the foam on the left speaker housing (marked with L on the headband). To see the number, gently remove the foam by lifting it upwards. It must be free of the spikes that keep it in place before you pull it over the speaker edge."


    Türkçe meali:

    Form 2i kulaklığın seri no'su, kulaklığın sol (L) sürücüsünün altında yazılı. Numarayı görmek için sürücü üzerindeki kulaklık pad'ini yerinden çıkarın.

    Bu bilgi, üzerinde mikrofon taşıyan Form 2i modeli için verilmiş. Ancak Form 2 ile 2i modelleri arasında, mikrofon haricinde yapısal ve görsel olarak herhangi bir fark olmadığı için, bize satılan Form 2 kulaklıklarda da seri no'nun aynı bölgede yer alabileceğini düşündük ve satın aldığı kulaklığı halen elinde olan arkadaşımla birlikte kulaklığı kontrol ettik. Ancak kulaklığın ne sol kısmında, ne de sağ kısmında seri no bilgisi mevcuttu. İşin açıkçası, kulaklığın hiçbir yerinde ve ambalajında seri no bilgisi yazılı değil.

    Bu durumu B&O yetkilisine yazdığım cevapta bildirdim ve kulaklığın seri no'suna ne şekilde ulaşabileceğimizi sordum; firmadan dönüş bekliyorum şu anda.

    Kulaklığı satın alan arkadaşlardan şunu rica ediyorum. Sizler de, elinizdeki kulaklıklar üzerinde, bahsi geçen noktalarda seri no. yazılı mı diye kontrol eder misiniz? Bizim elimizdeki kulaklıklar için konuşmam gerekirse, maalesef şu an için B&O merkezinden bu kulaklığın orijinalliğini teyit etme imkanı yok zira kulaklığın ve ambalajının hiçbir noktasında seri no mevcut değil.

    Gelişmeleri ve firmadan gelecek cevapları yine buradan paylaşacağım.

    Çabalarınızdan ötürü sizi tebrik ediyorum . Tam da almayı planlıyordum. Büyük ihtimal çakma çünkü çin sitesindeki kutu ile aynıydı kutusu . Burdan şunu da öğrenmiş olduk ki kendilerini müzik masterı kabul edenler bile bir halt bilmiyorlar



    Ayrıca b&o türkiyenin de içinde olduğu büyük bir rezillik söz konusu . Hep beraber b&o ana merkezine mesaj atıp türkiye yetkilisini şikayet edelim .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • En başta söylediğim gibi, kesin hüküm vermek için henüz erken.



    Lütfen kulaklığı satın alan herkes, kulaklığın üzerinde seri no. yazıp yazmadığını bir kontrol etsin ve buraya yazsın. Bu şekilde, sadece bizdeki kulaklikta değil de satilan her kulaktikta seri no. olmadiğini teyit etmiş oluruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tall Man kullanıcısına yanıt
    Sahteyse nasıl iade edeceğiz ürünü onayladık çünkü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eyozgurluk -- 7 Kasım 2017; 21:44:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eyozgurluk

    Sahteyse nasıl iade edeceğiz ürünü onayladık çünkü.

    Sizin kulaklıkta söylenilen yerde seri numarası var mı ? Kulaklık pad'ini kaldırıp bir bakar mısınız ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesafeli satışlarda 14 gün boyunca iade hakkınız var. Eğer ürün orijinal değilse firma size ayıplı ürün satmış demektir; bu sebeple ürünü iade edebilirsiniz.

    Kulaklığın üzerinde seri no var mı diye kontrol ettiniz mi? Sol kulaklık pad'ini yerinden çıkarıp bakar mısınız herhangi bir noktada seri no bilgisi var mı diye?
  • siyau kullanıcısına yanıt
     Bang & Olufsen Form 2 Kablolu Kulaklık N11 mobile 169 TL


    Seri no göremedim bir de pedi çıkardık ya kulaklığın kalitesi nasıl bana uyduruk gibi geldi ama genel olarak kulaklıklar bu şekilde mi? Kulklık uzmanı bir arkadaş fotoyu yorumlayabilir mi?
  • Sizdeki kulaklıklarda da seri no. olmaması, bazı taşların yerine oturmasını sağladı.

    Yarın ilk iş n11.com müşteri hizmetlerini arayıp, B&O ile yaptığım yazışmaları kendileriyle paylaşmak ve kulaklığın satışını (en azından durum netleşinceye kadar) durdurmalarını istemek olacak. Ayrıca site üzerinden bu kulaklıkları satın alanlar için de koşulsuz bir iade prosedürü belirlemelerini talep edeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theshiver

    bang & olufsen çok iyi markadır ama bu model çok tırt

    Hocam neden bu model tırt detaylı bilgi verebilir misiniz?
  • Az önce 0850 333 0011 no'lu telefondan n11.com müşteri hizmetlerini aradım ve görüştüğüm yetkiliye kulaklıkların üzerinde seri no bulunmamasıyla ilgili bilgi verdim. Bir şikayet kaydı oluşturuldu ve hızlıca ilgilenecekleri söylendi.

    Kulaklıkta, kutuda veya faturada seri no. bilgisi olmadığı için ürünlerin orijinalliğinin teyit edilemediğini ve bu yüzden ayıplı ürün olduğunu, bu bilgiyi teyit eden yazışmaların elimde olduğunu ve istendiği takdirde bunları paylaşabileceğimi söyledim. Firmanın ürünü iade etmek isteyenlere "kutu açılmış, hijyenik ürünün iadesi olmaz" diyerek zorluk çıkardığını ve dileyen herkese koşulsuz iade olanağı sağlanması gerektiğini de şikayet kaydına yazdırdım.

    Bu konuyla ilgili yukarıda verdiğim telefondan sizler de şikayet kaydı bırakabilir ve iade talep edebilirsiniz.
  • siyau kullanıcısına yanıt
    Hocam iade edebilir.miyiz kabul ederler mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eyozgurluk

    Hocam iade edebilir.miyiz kabul ederler mi?

    n11.com'un bu konuda nasıl hareket edeceği önemli. Bunun dışında tüketici hakem heyetine başvurarak, size ayıplı mal satıldığı gerekçesiyle iade talebinde bulunabilirsiniz.

    Bir iki gün daha bekleyin bakalım, elbet bir seçenek sunacaklardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siyau


    quote:

    Orijinalden alıntı: eyozgurluk

    Hocam iade edebilir.miyiz kabul ederler mi?

    n11.com'un bu konuda nasıl hareket edeceği önemli. Bunun dışında tüketici hakem heyetine başvurarak, size ayıplı mal satıldığı gerekçesiyle iade talebinde bulunabilirsiniz.

    Bir iki gün daha bekleyin bakalım, elbet bir seçenek sunacaklardır.

    B&O 'dan yanıt geldi mi?
  • ilk mesajı okudum. amazonda orjinali 129 usd olan bir ürünü hem de n11'de 169 TL'ye satıyorlarsa orijinal olmasına imkan yok dedim. sonra baktım konu eskiymiş, şimdi orijinal olmadığı anlaşılmış iade işlemleriyle uğraşmaya başlamışlardır dedim ve son sayfalara geldim. haklı çıktığıma üzüldüm.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozan_k kullanıcısına yanıt
    Hocam.işte B&O 'dan yanıt gelmedi bir de urunun yetkili satıcısı da orjinal diyor neye inanacağıma şaşırdım. Forumda o kadar alan var kimse uğraşmıyor ki ses yok. Herşeye sazan gibi atlamazdım ama bunda nasıl oldu.bilmiyorum 🙂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, bir yanlış anlaşılma olmaması için daha detaylı yazma gereği hissettim.

    B&O'dan yazıştığım ve ambalajın görsellerini de gönderdiğim yetkili bana, bu kulaklıkların bu ambalajla satılmadığını, ürünün orijinal olduğunu teyit edebilmesi için ürün üzerinde yer alan seri no'dan kontrol etmesi gerektiğini bildirdi. Ancak sorun şu ki, bize satılan kulaklıkların ne üzerinde, ne kutusunda, ne de faturasında seri numarası yok.

    Yetkilinin beyanı açık. "Orijinal ürünse, üzerinde seri numarası taşıması gerekir" diyor. Bununla ilgili mesaj kayıtları elimde mevcut, bu kayıtları n11.com yetkilisiyle yaptığım görüşmede, talep ederlerse paylaşabileceğimi de belirttim. Şu an nasıl bir çözüm getirecekler onu bekliyoruz. Muhtemelen satıcı firmayla irtibata geçmişlerdir.

    Yazıştığım B&O yetkilisi, bu kulaklıkları hangi firmadan satın aldığımı da kendilerine bildirmemi istedi. Ben de hem kulaklığı n11 üzerinde satan TeknolojikAVM dükkanını (Veks Elektronik), hem de bu kulaklıklar için "orijinaldir, ambalaj B&O'nin eski tasarımdır" diye bana eposta gönderen B&O Türkiye temsilcisi Trio Ses Işık Ltd. Şti.'nin İstanbul Nişantaşı mağaza müdürü Murat beyin yazışmalarını B&O yetkilisine gönderdim.

    Bu noktadan sonra B&O'dan yeni bir mesaj gelmedi bana; gelirse de buradan size duyurusunu yapacağım. Ancak tahminim o ki, B&O Türkiye temsilcisi firma da bu işle ilgli uyarı almıştır ve bir çözüm hazırlığı içindedir; daha doğrusu öyle olması gerekir. Zira kendileri, bu kulaklıkların orijinal olduğunu beyan ederek sorumluluk altına girmişlerdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siyau -- 8 Kasım 2017; 14:24:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: siyau

    Arkadaşlar, bir yanlış anlaşılma olmaması için daha detaylı yazma gereği hissettim.

    B&O'dan yazıştığım ve ambalajın görsellerini de gönderdiğim yetkili bana, bu kulaklıkların bu ambalajla satılmadığını, ürünün orijinal olduğunu teyit edebilmesi için ürün üzerinde yer alan seri no'dan kontrol etmesi gerektiğini bildirdi. Ancak sorun şu ki, bize satılan kulaklıkların ne üzerinde, ne kutusunda, ne de faturasında seri numarası yok.

    Yetkilinin beyanı açık. "Orijinal ürünse, üzerinde seri numarası taşıması gerekir" diyor. Bununla ilgili mesaj kayıtları elimde mevcut, bu kayıtları n11.com yetkilisiyle yaptığım görüşmede, talep ederlerse paylaşabileceğimi de belirttim. Şu an nasıl bir çözüm getirecekler onu bekliyoruz. Muhtemelen satıcı firmayla irtibata geçmişlerdir.

    Yazıştığım B&O yetkilisi, bu kulaklıkları hangi firmadan satın aldığımı da kendilerine bildirmemi istedi. Ben de hem kulaklığı n11 üzerinde satan TeknolojikAVM dükkanını (Veks Elektronik), hem de bu kulaklıklar için "orijinaldir, ambalaj B&O'nin eski tasarımdır" diye bana eposta gönderen B&O Türkiye temsilcisi Trio Ses Işık Ltd. Şti.'nin İstanbul Nişantaşı mağaza müdürü Murat beyin yazışmalarını B&O yetkilisine gönderdim.

    Bu noktadan sonra B&O'dan yeni bir mesaj gelmedi bana; gelirse de buradan size duyurusunu yapacağım. Ancak tahminim o ki, B&O Türkiye temsilcisi firma da bu işle ilgli uyarı almıştır ve bir çözüm hazırlığı içindedir; daha doğrusu öyle olması gerekir. Zira kendileri, bu kulaklıkların orijinal olduğunu beyan ederek sorumluluk altına girmişlerdir.

    Ortalık karışacak anlaşılan...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.