Şimdi Ara

Banggood iade edilmiş ürünü yolladı, para iadesinde sıkıntı çıkarıyor.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
779
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ocağın 19da banggooddan punta makinası siparişim oldu. Ürünü vergiler dahil 715 TL aldım. Ürün 8 Şubat'ta bana ulaştı. Ürüne güç verince evin sigortalarını attırıyordu. Ürün kutusun içine baktığımda şok oldum. Ürün daha önce Fransa'ya satılmış. Ürün arızasından dolayı iade edilmiş. İade belgekeride kutunun içinden çıktı
    Banggood iade edilmiş ürünü yolladı, para iadesinde sıkıntı çıkarıyor.
    Banggood iade edilmiş ürünü yolladı, para iadesinde sıkıntı çıkarıyor.
    Hemen anlaşmazlık açtım.durumu detaylarıyla anlatan bir mail attım. İlk cavabı 4 gün sonra attılar. Resim video vs istediker. Yolladım. Sigortayı kontrol edin vs.. gibi saçma cevaplardan sonra. 10 gün sonra durumu anca anlayabildiler. Ürünü tamir ettirin parasını size yollayalım dediler. Burda yetkili servisin olmadığını, arızanın muhtemelen kartta bu yedek parçanın Türkiye'de olmadığını açıkladım. Ertesi gün 210 TL geri ödeme yapmayı teklif ettiler. Bende şaka mı yapıyorsunuz dedim. Sonra 300 TL teklif ettiler. Tabi ki kabul etmedim. Sonra ürünü geri yollamamı bunun için kargo şirketlerini araştırmamı istediler. 400 TL PTT kargo koli hizmeti tuttuğunu cevap verdim. Yaptıkları saçmalık yetmezmiş gibi kargo ücretinin 270 tlsini karşılayabilir iz dediler. Kabul etmedim. 300 TL karşılayalım dediler. Kabul etmedim. 330 TL dediler. Kabul etmiş olsam bu kadar berbat bir sistemi olan şirketin daha sonra ne gibi sürprizler yapabileceği tabi mechul. Tabi ki kabul etmedim. Her cavapta ürünün daha önce iade edilmiş ve bozuk olduğunu belirttim. Çünki mailleri üstün körü bakıyorlar. Copy paste metinlerle cavap veriyorlar. 330 TL'lik kargo bedeli teklifini tekrar ettiler. Kabul etmeyince DHL UPS TNT gibi pahalı firmalardan daha ucuz bir gönderme seçeneği bulabilir misiniz diye şaka gibi bir mail daha aldım. Ürünü yollamanın en ucuz yolunun PTT olduğunu tekrar yazdım. Bu sefer 360 TL teklif ettiler. Kargo şirketinin kendilerinin ayarlamasını tüm masrafları karşılamalarını ve kargo elemanının ürünü evimden almadı gerektiğini anlatan bir cevap yazdım. En son 420 TL verelim ürün sizde kalsın diye teklifte bulundular. Tabi bunuda kabul etmedim. 16 gündür bu saçmalkla uğraşıyorum. Banggood dan alışveriş yaparken bir kez daha düşünün derim.

    25 Şubat güncelleme. 420 TL kabul etmezseniz ürünü geri yollamalıdınız mesajı atmışlar. Bende gelin evimden alın diye mesaj attım.

    4 Mart güncelleme 250 TL keserek geri kalan kısmı iade ettiler. Bana da bozuk ürün kaldı. Ayrıca olumsuz yorumları yayınlamıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _rumuz -- 4 Mart 2020; 20:14:16 >







  • quote:

    Yaptıkları saçmalık yetmezmiş gibi kargo ücretinin 270 tlsini karşılayabilir iz dediler. Kabul etmedim. 300 TL karşılayalım dediler. Kabul etmedim. 330 TL dediler.


    quote:

    En son 420 TL verelim ürün sizde kalsın diye teklifte bulundular.


    koca sirket pazarlik yapiyor sahin alir gibi. :D
    bir de tamamen haksiz durumdalar.
    ben kendim 70 lira zarari kabul edip gonderirdim parayi iade yapiyorlarsa. sonucta Cin'den alirken o riski goze aliyorsunuz. tabii sizin bileceginiz is. cozulur durum ins.
    bu arada paypal de parayi normalde iade ediyor urun beklendigi gibi cikmadiginda ama Turkiye'de yasakli oldugu icin ugrasmayabilirler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.