Şimdi Ara

'Başarı'dan Yapamayız Mesajı Aldık

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
595
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Samsung e250 telefonunu bende kullandım bir aralar fakat sonunda arıza verdi.
    Servise yani Başarı'ya gönderdik. Evrakların hepsi tamdı faturası garanti belgesi
    fakat bugünse alığım yanıt şu;
    Garantinin üstünde kaşe yoktur.Telefonunuz için bir şey yapamayız.
    Ne yapmalıyım şimdi ben..
    Acilen yardımlarınızı bekliyorum.



  • quote:

    Orjinalden alıntı: sanemmm4545

    Samsung e250 telefonunu bende kullandım bir aralar fakat sonunda arıza verdi.
    Servise yani Başarı'ya gönderdik. Evrakların hepsi tamdı faturası garanti belgesi
    fakat bugünse alığım yanıt şu;
    Garantinin üstünde kaşe yoktur.Telefonunuz için bir şey yapamayız.
    Ne yapmalıyım şimdi ben..
    Acilen yardımlarınızı bekliyorum.

    aldığınız satıcı ile irtibata geçmeniz ve evrekınızı kaşeletmeniz gerekmektedir çoğu telefonda garanti belgesi bile istemiyorlar

    garanti firmasının telefon ile alakalı başka bir sorunda olmuş olabilir örnek telefon imeili garantisi sistemlerinde gözükmüyorda olabilir

    bu yüzden presedürleri uygulamışlarda olabilirler
  • Biraz ipe un sermişler ama yapılacak şey kolay, aldığınız yere gidip kaşeletmek. Bakalım bu sefer ne bahane örütecekler çok merak ediyorum...
  • Denizli'ye sırf kaşe için mi gidilir yahu bu nasıl müşteri memnuniyeti
    Çok teşekkür ederim cevaplarınıza bir an paniklemiştim sırf bu sorunlarda beni bulur yani anlamış değilim bendeki kerameti.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sanemmm4545

    Samsung e250 telefonunu bende kullandım bir aralar fakat sonunda arıza verdi.
    Servise yani Başarı'ya gönderdik. Evrakların hepsi tamdı faturası garanti belgesi
    fakat bugünse alığım yanıt şu;
    Garantinin üstünde kaşe yoktur.Telefonunuz için bir şey yapamayız.
    Ne yapmalıyım şimdi ben..
    Acilen yardımlarınızı bekliyorum.

    garanti için ne fatura nede mühür gerekiyor.sadece para iadesi falan alısan gerekli.

    normal bi servise götürdüğün zaman servis telefonun imei numarasını sisteme girdiği zaman zaten telefonun ne zaman alındığı falan gözüküyor garanti kapsamındaolduğu falan gözüküyor. benim tahminim büyük ihtimal telefonu aldığın satıcı o telefonu sana sattığını yetkili yerlere bildirmemiş.tam orasını bilmiyorum ama suç satıcıda.telefonu aldığın yere git dostum mühür işiyle uğraşma sadece deki benim telefonum neden sistemde kayıtlı olarak gözükmüyor sn bana kayıt dışı telefon veya kaçak yollarla telefonmu sattın diye sor ve hemen senin telefonu kayda alsın




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.