Merhaba, tam olarak gelir-gider tablosu olarak adlandırabilir miyim bilmiyorum ama aşağıda anlatacağım şekilde bir durum var ve bunu excel üzerinden kontrol etmem gerekiyor fakat nasıl yapacağımı bilemedim... şimdi şöyle ki , 8 kişiden aylık olarak belirli bir miktarda olası bir ihtiyaç halinde harcanmak üzere para topluyorum.Şimdiye kadar basit bir isimler ve aylardan oluşan bir tablo hazırladım ve manuel olarak ilgili ayın parasını veren kişinin karşısına "X" koydum. Örnek olarak Ayşe Ocak Ayında 10 lira verdi Ocak ve Ayşenin kesiştiği yere bir X atıyorum. Ayrıca paranın nereye harcandığını hatırlamak içinde harcama yaptığımız durumları not alıyorum diğer bir tabloya.Örnek; 1 kg baklava alındı (01.01.2024) tarihinde. Karşısınada harcanan miktarı yazıyorum.(30 lira). Ve harcanan miktarı isimler ve ayların olduğu tablodan kırmızıya boyuyorum. Örnek Ocak ayında ayşe 10, fatma 10, ali 10 olan kısımları kırmızıya boyayıp parayı denkleştiriyorum. Sormak istediğim soru şu, mesela yapılan harcamayı yazdığımda otomatik olarak isimlerin ve ayların yazılı olduğu yerdeki toplanan paralardan harcandığını gösterir mi ? Atıyorum 100 lira harcama yaptım onu yazınca artık ocak şubat toplamı denk getirecek ne kadar yer varsa ordaki miktarı otomatik olarak dengeler mi ? |
Bildirim