Şimdi Ara

Başkası adına kayıtlı telefon hattı kullananlara EKİM 2013'e kadar süre (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.553
Cevap
38
Favori
95.850
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şimdi avea müşteri hizmetleri ile görüştüm. Bayinin böyle bir uygulamadan haberinin olmadığını belirttim bana verdikleri cevabı aynen yazıyorum:

    "BTK ve Devletin çıkarmış olduğu karara göre nüfus cüzdanınız ile birlikte en yakın avea iletişim bayisinden hattı hiçbir ücret ödemeden üzerinize alabilirsiniz. Eğer bayi bu karardan haberdar değilse, bayide iken müşteri hizmetlerini aramanızı rica ederiz."

    dedi...

    Yarın ilk iş avea ya gitmek olacak... Detayları bildiririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MantarTheGreat -- 13 Kasım 2012; 14:13:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: R.Rondo9

    Şimdi avea müşteri hizmetleri ile görüştüm. Bayinin böyle bir uygulamadan haberinin olmadığını belirttim bana verdikleri cevabı aynen yazıyorum:

    "BTK ve Devletin çıkarmış olduğu karara göre nüfus cüzdanınız ile birlikte en yakın avea iletişim bayisinden hattı hiçbir ücret ödemeden üzerinize alabilirsiniz. Eğer bayi bu karardan haberdar değilse, bayide iken müşteri hizmetlerini aramanızı rica ederiz."

    dedi...

    Yarın ilk iş avea ya gitmek olacak... Detayları bildiririm.

    bu iyi olduda ,şimdi türkcellden geliyorum oradaki kız illa hat sahibide olacak dedi ,dedim karar var ben bilmem dedi ,bunların birbirinden haberi yok veya işlerine gelmiyor kolpacıların
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Benim Adım Jeodezi


    quote:

    Orijinalden alıntı: 5kursun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Benim Adım Jeodezi

    40 istedi ...

    Hangi operatör

    vodafone .. Hatta 44 tl gibi bişeydi bi hafta önce

    vodafone hoc bir zaman hat devrinde paralida olsa 44 tl istemedi 8 tl hat devri vodafonede. senin gittigin yer vodafone tam bayiyi degildir kesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün bende okulda turkcell stadında ki kızlara sordum bu konu hakkında ne bizim ne de tim in hiç bir bilgisi yok dedi,kolay gelsin deyip uzaklaştım ordan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: :Fatih:

    Dün bende okulda turkcell stadında ki kızlara sordum bu konu hakkında ne bizim ne de tim in hiç bir bilgisi yok dedi,kolay gelsin deyip uzaklaştım ordan

    Demekki biraz daha bekleyeceğiz. Olsun bekleriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: R.Rondo9

    Şimdi avea müşteri hizmetleri ile görüştüm. Bayinin böyle bir uygulamadan haberinin olmadığını belirttim bana verdikleri cevabı aynen yazıyorum:

    "BTK ve Devletin çıkarmış olduğu karara göre nüfus cüzdanınız ile birlikte en yakın avea iletişim bayisinden hattı hiçbir ücret ödemeden üzerinize alabilirsiniz. Eğer bayi bu karardan haberdar değilse, bayide iken müşteri hizmetlerini aramanızı rica ederiz."

    dedi...

    Yarın ilk iş avea ya gitmek olacak... Detayları bildiririm.

    Haberinizi bekliyorum hocam.
  • Dünkü müşteri hizmetleri konuşmasından sonra bugün bayiye gittim. Böyle böyle karar var, hattı üzerime almak istiyorum dedim. Karardan haberdar olduklarını ancak, devlet henüz onaylamadığından ötürü işlemleri gerçekleştirmeye başlamadıklarını belirtti. Bende müşteri hizmetleri ile görüştüğümü ve nüfuz cüzdanı ile avea bayiden ücretsiz bir şekilde hattı üzerime alabileceğimi belirttim, bunun üzerine arkadaş genel müdürlüğü aradı hoparlöre açtı ve müşteri hizmetlerinden bu şekilde söylenmiş bize herhangi bir mail gelmedi, bizim mi haberimiz yok dedi. Genel müdürlükte henüz bu işleme başlamadıklarını söyledi hatta, bana bunu söyleyen çalışanın ismini istediler ama ne yazık ki adamın ismini cismini almamıştım. Uzun lafın kısası, kararın devlet tarafından onaylanmasını bekliyorlarmış. Ondan sonra alınacak önlemler doğrultusunda uygulamaya başlanacakmış. Şimdi bir de btk ya mail atalım bakalım...




    Şimdi btk nın bilgi ve ihbar merkezini aradım, bu kararın yürürlüğe girdiğini işlem yapmaları gerektiğini öğrendim. Hepten kafamın tası attı... Şimdi bir daha avea yı arayalım bakalım.




    Avea ile görüştüm, kararın geldiğini ve işlem yapılabileceğini belirttiler. Farklı bir avea bayiye gidebilirsiniz veya aynı bayiye aktivasyon birimini aramalarını söyleyebilirsiniz, bu durumda gereken bilgilere ulaşabilirsiniz dedi. Şimdi tekrar bayiye gidiyorum bakalım.




    Bu sefer başka bir bayiye daha gitmeme rağmen ikisinde de olumsuz sonuçlandı. İki bayide aktivasyon birimini aradıklarında böyle bir bilgi olmadığını söylediler. Yani kaba etime baka baka geri döndüm. Sonrasında eve geldim ve müşteri hizmetlerini aradım. Üstüne basa basa adamların bunu gerçekleştiremediklerini söyledim. Kadın pişkin pişkin bana hala nüfus cüzdanınız ile ücretsiz yapabilirsiniz dedi. Sinirlendim bayağı bir üzerlerine gidip baskı yapınca beklemeye aldı. Sonra dediği laf aynen şu şekilde; şu anda yapamıyormuşsunuz, avea.com.tr den takip edin... Bütün sinirimi kadına kustum ve kapattım.

    Kısacası avea müşteri hizmetlerinin zekası ileri olmayan çalışanlarından ötürü, bugün boş yere 2 bayi dolaştım. Bu bilgileri paylaşayım da, benim gibi müşteri hizmetlerine kanıp da bayiye giden olmasın. İşlemi yapmıyorlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MantarTheGreat -- 14 Kasım 2012; 14:16:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asi_genc6134


    quote:

    Orijinalden alıntı: Benim Adım Jeodezi


    quote:

    Orijinalden alıntı: 5kursun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Benim Adım Jeodezi

    40 istedi ...

    Hangi operatör

    vodafone .. Hatta 44 tl gibi bişeydi bi hafta önce

    vodafone hoc bir zaman hat devrinde paralida olsa 44 tl istemedi 8 tl hat devri vodafonede. senin gittigin yer vodafone tam bayiyi degildir kesin

    Bu gün Vodafone işlem merkezine giderek hattı üzerime aldım.
    Yalnız haber vereyim şayet taahhütlü bir tarifedeyseniz (benim gibi) önce taahhütten cayıyorsunuz.
    Bunun ne demek olduğunu bilirsiniz.İlk faturaya cayma bedeli adı altında ek bir yük biniyor.
    Bana 8 TL binecek dediler.
    Çaresiz kabul ettim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R.Rondo9

    Dünkü müşteri hizmetleri konuşmasından sonra bugün bayiye gittim. Böyle böyle karar var, hattı üzerime almak istiyorum dedim. Karardan haberdar olduklarını ancak, devlet henüz onaylamadığından ötürü işlemleri gerçekleştirmeye başlamadıklarını belirtti. Bende müşteri hizmetleri ile görüştüğümü ve nüfuz cüzdanı ile avea bayiden ücretsiz bir şekilde hattı üzerime alabileceğimi belirttim, bunun üzerine arkadaş genel müdürlüğü aradı hoparlöre açtı ve müşteri hizmetlerinden bu şekilde söylenmiş bize herhangi bir mail gelmedi, bizim mi haberimiz yok dedi. Genel müdürlükte henüz bu işleme başlamadıklarını söyledi hatta, bana bunu söyleyen çalışanın ismini istediler ama ne yazık ki adamın ismini cismini almamıştım. Uzun lafın kısası, kararın devlet tarafından onaylanmasını bekliyorlarmış. Ondan sonra alınacak önlemler doğrultusunda uygulamaya başlanacakmış. Şimdi bir de btk ya mail atalım bakalım...




    Şimdi btk nın bilgi ve ihbar merkezini aradım, bu kararın yürürlüğe girdiğini işlem yapmaları gerektiğini öğrendim. Hepten kafamın tası attı... Şimdi bir daha avea yı arayalım bakalım.




    Avea ile görüştüm, kararın geldiğini ve işlem yapılabileceğini belirttiler. Farklı bir avea bayiye gidebilirsiniz veya aynı bayiye aktivasyon birimini aramalarını söyleyebilirsiniz, bu durumda gereken bilgilere ulaşabilirsiniz dedi. Şimdi tekrar bayiye gidiyorum bakalım.




    Bu sefer başka bir bayiye daha gitmeme rağmen ikisinde de olumsuz sonuçlandı. İki bayide aktivasyon birimini aradıklarında böyle bir bilgi olmadığını söylediler. Yani kaba etime baka baka geri döndüm. Sonrasında eve geldim ve müşteri hizmetlerini aradım. Üstüne basa basa adamların bunu gerçekleştiremediklerini söyledim. Kadın pişkin pişkin bana hala nüfus cüzdanınız ile ücretsiz yapabilirsiniz dedi. Sinirlendim bayağı bir üzerlerine gidip baskı yapınca beklemeye aldı. Sonra dediği laf aynen şu şekilde; şu anda yapamıyormuşsunuz, avea.com.tr den takip edin... Bütün sinirimi kadına kustum ve kapattım.

    Kısacası avea müşteri hizmetlerinin zekası ileri olmayan çalışanlarından ötürü, bugün boş yere 2 bayi dolaştım. Bu bilgileri paylaşayım da, benim gibi müşteri hizmetlerine kanıp da bayiye giden olmasın. İşlemi yapmıyorlar...

    Hocam konunun peşini bırakmadığınız için ve detaylı açıklama girdiğiniz için teşekkür ederim.

    Ben de hala avea hazretlerinin bu işlemi artık gerçekleştirmesini bekleyenlerdenim.Beni tanıyan herkese özenle belirtiyorum çünkü ters bir durum olmadıkça bu numaram değişmeyecek diye yıllardır kullandığım numara.

    Bir de üstüne avea 5000 sms her yöne ve 1000 dk her yöne 30 lira diyerek özel teklif yolladı ona da geçmem için şu hattı artık üstüme almam lazım acil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emekli56

    quote:

    Orijinalden alıntı: asi_genc6134


    quote:

    Orijinalden alıntı: Benim Adım Jeodezi


    quote:

    Orijinalden alıntı: 5kursun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Benim Adım Jeodezi

    40 istedi ...

    Hangi operatör

    vodafone .. Hatta 44 tl gibi bişeydi bi hafta önce

    vodafone hoc bir zaman hat devrinde paralida olsa 44 tl istemedi 8 tl hat devri vodafonede. senin gittigin yer vodafone tam bayiyi degildir kesin

    Bu gün Vodafone işlem merkezine giderek hattı üzerime aldım.
    Yalnız haber vereyim şayet taahhütlü bir tarifedeyseniz (benim gibi) önce taahhütten cayıyorsunuz.
    Bunun ne demek olduğunu bilirsiniz.İlk faturaya cayma bedeli adı altında ek bir yük biniyor.
    Bana 8 TL binecek dediler.
    Çaresiz kabul ettim.

    hat sahibi kimdi ? Ne diyip yaptınız :))

    ben btk'yı aradım açık hat diye tabir edilen olay için dedi , ve bundan sonrada avea'yı aramayı gerek görmedim?




  • Açık hat kavramı nedir?
    10 yıl önce teyzeoğlunun üstüne aldığım kamu hattını açık hat diyebilirmiyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    Açık hat kavramı nedir?
    10 yıl önce teyzeoğlunun üstüne aldığım kamu hattını açık hat diyebilirmiyim?

    Bazı bayilerde,faturasız ve kimin adına kayıtlı olduğunu bilmediğimiz hat satıyorlardı,
    Genel bir tanımla,sizin üzerinize olmayan hat açık hattır,
    O hattı,
    başka bir operatöre taşımayamazsınız,tarife değişimi gibi basit işlemler dışında,değişiklik yapamazsınız...vb.
    Ama kullandığınız,hattın sahibi,tanıdık biriyse kısmen açık hattır,çünkü o tanıdığa söyleyip,değişiklik yapmak daha kolaydır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • acik hat söylemine takilmayin arkadaslar. Hatti siz kullaniyor ve sizin adiniza kayitli degilse acik hattir.
    Gecen seferki uygulamada 2008'di sanirim, kardesimin hatti diger kardesimin adina kayitliydi. Gidip uzerine ucretsiz almisti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkcell ve Avea henüz başlamamış,
    Vodafone yapıyormuş şimdilik.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgi icin tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Benim Adım Jeodezi

    quote:

    Orijinalden alıntı: emekli56

    quote:

    Orijinalden alıntı: asi_genc6134


    quote:

    Orijinalden alıntı: Benim Adım Jeodezi


    quote:

    Orijinalden alıntı: 5kursun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Benim Adım Jeodezi

    40 istedi ...

    Hangi operatör

    vodafone .. Hatta 44 tl gibi bişeydi bi hafta önce

    vodafone hoc bir zaman hat devrinde paralida olsa 44 tl istemedi 8 tl hat devri vodafonede. senin gittigin yer vodafone tam bayiyi degildir kesin

    Bu gün Vodafone işlem merkezine giderek hattı üzerime aldım.
    Yalnız haber vereyim şayet taahhütlü bir tarifedeyseniz (benim gibi) önce taahhütten cayıyorsunuz.
    Bunun ne demek olduğunu bilirsiniz.İlk faturaya cayma bedeli adı altında ek bir yük biniyor.
    Bana 8 TL binecek dediler.
    Çaresiz kabul ettim.

    hat sahibi kimdi ? Ne diyip yaptınız :))

    ben btk'yı aradım açık hat diye tabir edilen olay için dedi , ve bundan sonrada avea'yı aramayı gerek görmedim?

    Hat oğlumun adınaydı.Vodafone bana attığı mailde de önce açık hat filan demişti.Sonra ne olduysa açık hat tabirinden vazgeçtiler.Zaten BTK nın kararında da açık hat filan demiyor.Hattın kimin adına olduğu önemli değil.Menşei önemli.İlk alındığı operatör hangisi ise işlemi orada yaptırabiliyorsunuz.Mesela 0532 ile başlayan bir numara kullanıyor ve şu an Avea size servis veriyorsa önce Turkcell e geçmeniz sonra devir işlemini yapmanız gerekiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emekli56

    quote:

    Orijinalden alıntı: Benim Adım Jeodezi

    quote:

    Orijinalden alıntı: emekli56

    quote:

    Orijinalden alıntı: asi_genc6134


    quote:

    Orijinalden alıntı: Benim Adım Jeodezi


    quote:

    Orijinalden alıntı: 5kursun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Benim Adım Jeodezi

    40 istedi ...

    Hangi operatör

    vodafone .. Hatta 44 tl gibi bişeydi bi hafta önce

    vodafone hoc bir zaman hat devrinde paralida olsa 44 tl istemedi 8 tl hat devri vodafonede. senin gittigin yer vodafone tam bayiyi degildir kesin

    Bu gün Vodafone işlem merkezine giderek hattı üzerime aldım.
    Yalnız haber vereyim şayet taahhütlü bir tarifedeyseniz (benim gibi) önce taahhütten cayıyorsunuz.
    Bunun ne demek olduğunu bilirsiniz.İlk faturaya cayma bedeli adı altında ek bir yük biniyor.
    Bana 8 TL binecek dediler.
    Çaresiz kabul ettim.

    hat sahibi kimdi ? Ne diyip yaptınız :))

    ben btk'yı aradım açık hat diye tabir edilen olay için dedi , ve bundan sonrada avea'yı aramayı gerek görmedim?

    Hat oğlumun adınaydı.Vodafone bana attığı mailde de önce açık hat filan demişti.Sonra ne olduysa açık hat tabirinden vazgeçtiler.Zaten BTK nın kararında da açık hat filan demiyor.Hattın kimin adına olduğu önemli değil.Menşei önemli.İlk alındığı operatör hangisi ise işlemi orada yaptırabiliyorsunuz.Mesela 0532 ile başlayan bir numara kullanıyor ve şu an Avea size servis veriyorsa önce Turkcell e geçmeniz sonra devir işlemini yapmanız gerekiyor.

    benim üzerime bi hat var avea arkadaş kullanıyo, bolu aveaya arkadaşa yaptır dedim öyle birşey yok demişler ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yaş sinirir var mı ? 17 yaşındayım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayın Arkadaşlar:

    https://tuketici.btk.gov.tr/uyelik/

    Bu Adresden Üye Olup Şikayetinizi Bildirirseniz 1 hafta bile sürmez bu işlem. Yazdığınız soruna En geç 1 saat içinde yanıt geliyor ve bu yanıtı BTK onaylıyor.

    Lütfen burda yakarma yerine gidin ağzınıza geleni BTK'ya yazın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ScR3Am05

    Sayın Arkadaşlar:

    https://tuketici.btk.gov.tr/uyelik/

    Bu Adresden Üye Olup Şikayetinizi Bildirirseniz 1 hafta bile sürmez bu işlem. Yazdığınız soruna En geç 1 saat içinde yanıt geliyor ve bu yanıtı BTK onaylıyor.

    Lütfen burda yakarma yerine gidin ağzınıza geleni BTK'ya yazın.


    Üye olup aynen yazdım, büyük ihtimal hafta içi ilgilenilir konu ile, bakalım ne diyecekler.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.