Şimdi Ara

Baskı Balata NASIL HEMEN BİTER? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
59.621
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Sifir aldiğim araçlardan birinin baski balatasi 120.000de diğeride 110.000de değişti :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: desiya
    Sifir aldiğim araçlardan birinin baski balatasi 120.000de diğeride 110.000de değişti :)

    Ne kadar sürede yaptınız ve nerde( ş.dışı-içi) 230 bin km yaptınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: polimex

    quote:

    Orijinalden alıntı: desiya
    Sifir aldiğim araçlardan birinin baski balatasi 120.000de diğeride 110.000de değişti :)

    Ne kadar sürede yaptınız ve nerde( ş.dışı-içi) 230 bin km yaptınız

    2000 yılında alınan astranin baski balatasi 2004yilinda 110.000kmde değişti, 2006de alınan Marea 2010da 119.700kmde iken degisime gitti.
    2004-2006 arasinda kullandığımız astra h sattığımızda 60.000kmde idi. Vede baskı balatada en ufak bir aşınma siz konusu degildi.

    Kullanım koşullarına karma demekle birlikte genel km bursa cevre yolu vede şehirler, ülkeler arası yapıldı diyebilirim.
    Yaşadığım yer itibariyle sehir icine cok girmeden heryere gidebiliyoruz :)

    Eğer spor bir araç kullanmıyorsanız vede asiri bir sehir trafiginde degilseniz 100.000lere kadar normal şekilde dayanması gerekir diye düşünüyorum




  • Şoför bayan ise yılda bir ya da her 10 binde bir bitiyor.

    Tecrübeyle sabit.

    :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23
    Şoför bayan ise yılda bir ya da her 10 binde bir bitiyor.

    Tecrübeyle sabit.

    :)

    10 binde bir ne yapıyor ki hocam böyle
  • Eski aracımız Focus 1 Collection idi eşimin 2004 yılında sıfır km aldığı.


    Biz tanıştığımızda araç 12 bin civarındaydı ve de baskı balata değişmişti.

    Daha sonra 22 bin civarı bir kez daha değişti.

    Bir süre sonra diğer aracımızı sattık ve de sonra Focusu genelde ben kullandım.

    Sattığımızda 95 binde idi ve de hiçbir sıkıntısı yoktu.


    Bir gün önümüzdeki ışıklar yanıp sönmeye başladı.

    Birazcık daha hızlı olsak 5. yanıp sönmede rahatça geçecek gibiydik.

    Ve eşim kullanıyordu aracı.


    Ve de hızlanmak için gaza bastığını anladım aracın motor sesinin yükselmesinden.

    Ama hızlanmıyorduk :)


    Motor devir göstergesine baktım ve de 3000-5000 devirler arası geziniyordu.

    Bir yandan da debriyaja bir miktar basıyormuş meğer.


    Araç kullanmayı öğrendiği ve de 10 küsur yıl kullandığı ilk aracı Şahin alakasız yerlerde stop ettiğinden o da alakasız yerlerde debriyaja basıyormuş.


    Focusu satıp Honda Jazz CVT otomatik vites aldım.

    Hem eşim rahatladı, hem de Focus.

    Hem de ben tabii :)




  • yararlı bir konu olmuş teşekkürler
  • geniusatplay G kullanıcısına yanıt
    bende 0 km bir 1.33 auris aldım ve sürekli 5 kişi geziyorum araba güçsüz kalıyor bu yüzden her 12 bin km de bir baskı balata gidiyor yazık oldu bizede güçsüz araba almayacaksın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alkan1905

    bende 0 km bir 1.33 auris aldım ve sürekli 5 kişi geziyorum araba güçsüz kalıyor bu yüzden her 12 bin km de bir baskı balata gidiyor yazık oldu bizede güçsüz araba almayacaksın
    1.33 life 25 binde sattım baskı bıraktığımda çok iyiydi vites geçişleri kusursuzdu.Kullanıcı kaynaklı mesele

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    Bende 25 bindeyim şu an kredisi biter bitmez satacağım kısmetse. 1.6 otomatik corolla ya da megane alırım heralde bulabilirsem 308 otomatik dizel onlar da güzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1,4 kia ceed 90 hp lpg li kullaniyorum. 85bin km de baskı balata ve fren balataları orjinal. ilk sahibiyim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77

    1,4 kia ceed 90 hp lpg li kullaniyorum. 85bin km de baskı balata ve fren balataları orjinal. ilk sahibiyim.

    Baskı Balata neyse de frenlerin hala orjinal olması büyük başarı Hocam.


    Nasıl başardınız merak ettim doğrusu

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hassey kullanıcısına yanıt
    Motor freni ve normal freni birlikte kullanarak. Mesafe bırakarak. Uzun yol da yardımcı oldu arada.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.