4 5 aydır bir pvp serverde oynuyorum 110 cap. İsmi lazım olursa ilerde veririm. Bu oyunu 80 capten beri oynuyorum oyunun ne olduğunu artık biliyorum. Ama oynadığım sw de + rateleri çok düşük +2 de item patlıyor arka arkaya. +5 yapabilmek için 200 300 tane elixir harcandığı zamanlar oluyor. Bu alchemy sisteminde belirli rateler olmadığını biliyorum yani mesela +5 den +6 ya %15 ihtimalle geçer gibi değil de değişik bir random sistemi var oynadığın zamanla bulunduğun mekanla +basmaya çalıştığın itemle hatta belki elixirle belirleniyor bu geçme ratesi. Şimdi ricam daha önce daha önce pvp serverlerle uğraşan kimse varsa bu konuyu biraz açmanız. Sonuçta yıllardır emek veriyoruz bu oyuna. Neyin ne olduğunu bilmek hakkımızdır artık Ve + basmadaki etkenleri ortaya dökelim biraz da ama 3 kere bismillah çek bas tarzı olanlar değil daha bilimsel yaklaşımları merak ediyorum. Bu konu bu oyunu oynayan herkese yardımcı olacaktır deneyimlerinizi paylaşın lütfen
iteme basılan + nın tutması için herhangi bir yol yok.. Olay tamamen o anki şansa kalmış. Evet private serverlerde bu tutma oranı ile oynanıyor ancak forumlarda yazılan değişikliği uyguladığınız takdirde lucky nin tutturma yüzdesi yükseltiliyor. Yani iteme + basma değil Lucky powderin tutturma yüzdesi. doğal olarak eğer + basarken Lucky bulundurmazsanız yine orjinal değeri kullanıyorsunuz. Pvp serverlerde mutlaka lucky bulundurun.. Peki tutma işi nasıl hesaplanıyor ? Bunun da cevabı şu. Şimdi oyunun yani serverin belirlediği bir oran var. Diyelimki rate 30 olsun. Siz herşeyi yerine koyup fulseye bastığınızda sistem otomatik olarak bir sayı üretiyor. Eğer bu sayı belirlenen ratenin yani 30'un altındaysa tutuyor 30'dan yüksek ise false... Olay bu kadar basit.. Ne lagla, ne unikle ne onunla bununla alakası yok. Sadece o sırada oluşturulan sayının rateden küçük olması gerekli.. Sayısalda 6 topu sırayla bilmek gibi.. Benim serverde rateler 2 katıdır.. En son +20 basan görmüştüm. Her basanın tutacağı diye bir şey söz konusu değil. Zaten öyle olsaydı kimsenin uğraşması gerekmez direk +20 yapılırdı.. Biraz uğraşacaksınız ki tadı çıksın, herkes birbirinden farklı olsun :)
iteme basılan + nın tutması için herhangi bir yol yok.. Olay tamamen o anki şansa kalmış. Evet private serverlerde bu tutma oranı ile oynanıyor ancak forumlarda yazılan değişikliği uyguladığınız takdirde lucky nin tutturma yüzdesi yükseltiliyor. Yani iteme + basma değil Lucky powderin tutturma yüzdesi. doğal olarak eğer + basarken Lucky bulundurmazsanız yine orjinal değeri kullanıyorsunuz. Pvp serverlerde mutlaka lucky bulundurun.. Peki tutma işi nasıl hesaplanıyor ? Bunun da cevabı şu. Şimdi oyunun yani serverin belirlediği bir oran var. Diyelimki rate 30 olsun. Siz herşeyi yerine koyup fulseye bastığınızda sistem otomatik olarak bir sayı üretiyor. Eğer bu sayı belirlenen ratenin yani 30'un altındaysa tutuyor 30'dan yüksek ise false... Olay bu kadar basit.. Ne lagla, ne unikle ne onunla bununla alakası yok. Sadece o sırada oluşturulan sayının rateden küçük olması gerekli.. Sayısalda 6 topu sırayla bilmek gibi.. Benim serverde rateler 2 katıdır.. En son +20 basan görmüştüm. Her basanın tutacağı diye bir şey söz konusu değil. Zaten öyle olsaydı kimsenin uğraşması gerekmez direk +20 yapılırdı.. Biraz uğraşacaksınız ki tadı çıksın, herkes birbirinden farklı olsun :)
Çok teşekkür ederim işte aradığım cevap buydu random programın özelliğini neyin nesi olduğunu çözmek istiyordum aklımdaki bütün soru işaretlerini giderdiniz.
quote:
Orijinalden alıntı: Mokok0
iteme basılan + nın tutması için herhangi bir yol yok.. Olay tamamen o anki şansa kalmış. Evet private serverlerde bu tutma oranı ile oynanıyor ancak forumlarda yazılan değişikliği uyguladığınız takdirde lucky nin tutturma yüzdesi yükseltiliyor. Yani iteme + basma değil Lucky powderin tutturma yüzdesi. doğal olarak eğer + basarken Lucky bulundurmazsanız yine orjinal değeri kullanıyorsunuz. Pvp serverlerde mutlaka lucky bulundurun.. Peki tutma işi nasıl hesaplanıyor ? Bunun da cevabı şu. Şimdi oyunun yani serverin belirlediği bir oran var. Diyelimki rate 30 olsun. Siz herşeyi yerine koyup fulseye bastığınızda sistem otomatik olarak bir sayı üretiyor. Eğer bu sayı belirlenen ratenin yani 30'un altındaysa tutuyor 30'dan yüksek ise false... Olay bu kadar basit.. Ne lagla, ne unikle ne onunla bununla alakası yok. Sadece o sırada oluşturulan sayının rateden küçük olması gerekli.. Sayısalda 6 topu sırayla bilmek gibi.. Benim serverde rateler 2 katıdır.. En son +20 basan görmüştüm. Her basanın tutacağı diye bir şey söz konusu değil. Zaten öyle olsaydı kimsenin uğraşması gerekmez direk +20 yapılırdı.. Biraz uğraşacaksınız ki tadı çıksın, herkes birbirinden farklı olsun :)