Batarya arızası sebebiyle macbook pro 2020 model cihazımı 24 Mart tarihinde proMC Apple servisine teslim ettim. Servis bataryanın Apple Gebze Onarım Merkezi tarafından gönderilmesini bekliyor. Cuma günü Apple müşteri hizmetleri ile görüştüm, durumu araştırıp Pazartesi dönüş yapacaklar. Batarya olmadığı için cihazı uzun süre serviste bekleyen var mı?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerem -- 8 Mayıs 2022; 22:29:7 > |
Batarya çıkmazı 35 iş günü oldu tedarik edilemedi.
-
-
Hocam kanunen belirlenen azami tamir süresi 20 iş günü neden bekliyorsunuzki? Appledan ayıpsız misli ile değişim talebinde bulunun, kabul etmezlerse yasal yollara başvurun.
-
Hocam ürünü elden teslim ettiysen teslim tarihi kargo ile verdiysen teslim alma tarihi yasal 20 iş gününü başlatır pazar günleri sayılmaz ama cumartesi günleri sayılır aradaki 3 günlük bayramı saymazlar 20 iş günü dolunca direkt yenisini vermek zorundadır.
Tabi siz yine de isteyin bunlar garanti süresine eklenir geçen süre falan derler belli olmaz. Apple'ın yetkilendirdiği tüm servislerde yedek parça sıkıntısı var düşük miktarlı geliyor hatta sayılı gidiyor ki el altından millete satmasınlar diye.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
@wolkan33 Cuma günü müşteri hizmetlerine azami tamir süresinin dolduğunu söyledim ve hatta ayıpsız misli ile değişim talebinde bulundum. Promc ile görüşüp Pazartesi öğleden sonra dönüş yapacaklar.
İntel İ5 işlemcili olduğu için beklemeyi tercih ettim de süre çok uzadı.
-
Düşük miktarlı yada sayılı gelse keşke, yetkili servislerin elinde batarya yok arızalı cihaz geldikçe istiyorlarmış. Gebze merkezdeki bataryalarında raf ömrü dolmuş.
-
Doğrudur hocam zamanında apple store ismi vermeyeyim de anla sen :) el altından değişim cihazını satan personeller bile vardı sonra onlarla yollar ayrıldı bu servis yedek parça işlerinde 1-2 adetler kalırdı şimdi o kadarını da bırakmıyorlar üstüne bir de fotoğraflı kanıtlı dosyalar istiyor apple ondan sonra destek sağlıyor.
inşallah çözülür :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Son durum. Bugün Apple müşteri hizmetleri Gebze Merkez servise öğle saatlerinde bir mail attı. Bataryanın tedarik sürecinin neden bu kadar uzadığını sordu, arızalı cihazın misli ile değiştirilmesini istedi. Akşama kadar bir dönüş olmamış yarını bekliyoruz.
Bu işin ucu tüketici hakem heyetine gidecek gibi. 3-5 ayda orayı beklerim.
-
bizi ilgilendirmez onların ne yaptığı. apple'ın keyfini beklemek zorunda değilsiniz. direk THH'ye başvurun.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- telefonla konuşurken internet kesiliyor iphone
- iphone batarya değişimi sonrası pil sağlığı görünmüyor
- iphone ekranda siyah çizgi
- airpods cızırtı sorunu
- iphone home tuşu çalışmıyor telefonu sıfırladım
- macbook pro yurtdışı fiyatı
- apple watch ultra 2 özellikleri
- apple watch 7 özellikleri
- apple watch 9 özellikleri
- en iyi telefon kılıfı markaları
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X