Şimdi Ara

AirPods Sağ Kulaklık Cızırtı Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
29
Cevap
0
Favori
29.989
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaslar
    airpods 2 kullanıyorum sağ kulaklıktan sessiz ortamda ince bi uğultu sesi geliyor daha önceden bu sorunu yaşayıp garantiye veren var mı?
    veya başka sorun için garantiye verip yeni airpods alanlar 0 kutu mu veriliyor



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    AirPods Sağ Kulaklık Cızırtı Sorunu

    AirPods kullanıcılarının yaygın olarak karşılaştığı bir sorun olan "AirPods sağ kulaklık cızırtı sorunu", kullanıcılara rahatsızlık verebilir. Bu cızırtı, çeşitli faktörlerden kaynaklanabilir.

    AirPods Cızırtı Sorunu Çözümleri

    • AirPods'larınızı temizleyin: Kulaklıklarınızdaki kir ve kulak kiri, cızırtıya neden olabilir. Yumuşak bir fırça veya kuru bir bez kullanarak kulaklıklarınızı düzenli olarak temizleyin.
    • Sağ kulağınızı temizleyin: Kulak kanalınızda biriken kulak kiri de cızırtıya neden olabilir. Kulak kanalınızı nazikçe temizlemek, cızırtıyı gidermeye yardımcı olabilir.
    • Bluetooth bağlantısını kontrol edin: Zayıf veya kararsız bir Bluetooth bağlantısı da cızırtıya yol açabilir. Cihazınızın ve AirPods'larınızın yakın olduğundan ve herhangi bir engel bulunmadığından emin olun.
    • AirPods'larınızı sıfırlayın: AirPods'larınızı sıfırlamak, cızırtı sorununu çözmeye yardımcı olabilir. AirPods'larınızı kasasından çıkarın ve yeniden bağlanmak için birkaç saniye bekleyin.
    • Firmware'inizi güncelleyin: Apple, cızırtı sorunlarını gidermek için AirPods'larınızın firmware'ini düzenli olarak günceller. Aygıtlarınızın güncel firmware'e sahip olduğundan emin olun.

    AirPods Pro Sağ Kulaklık Cızırtı

    AirPods Pro kullanıcılarında, özellikle sağ kulaklıkta cızırtı sorunu daha yaygındır. Bu, AirPods Pro'nun gürültü engelleme özelliğinden kaynaklanabilir.

    • Gürültü engellemeyi kapatın: Gürültü engelleme özelliğini kapatmak, cızırtıyı geçici olarak giderebilir.
    • Basınç dengeleme deliklerini temizleyin: AirPods Pro'nun basınç dengeleme delikleri tıkanırsa cızırtı oluşabilir. Deliklerin temiz olduğundan emin olmak için yumuşak bir fırça kullanın.

    AirPods 3 Cızırtı Sorunu

    AirPods 3'te de sağ kulaklık cızırtı sorunu bildirilmiştir. Bu sorunun çözümleri yukarıda belirtilen çözümlere benzer.

    Önemli Not: Sorun devam ediyorsa, AirPods'larınızı yetkili bir Apple Servis Sağlayıcısı'na götürmeniz önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Servise verin eğer kullanıcı hatası yoksa ve cızırtı tespit edilebilirse sıfır swap kulaklık veriyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eL1te kullanıcısına yanıt
    swap kulaklık var mı
    airpods tamiri olmuyor ve swap kulaklık da olmuyor diye biliyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • crimeboss kullanıcısına yanıt
    Swap kulaklık var evet.

    Kulaklıklardan 1'ini kaybettiğinizde garanti dışı ücret ile yenisini veriyorlar. Aynı durum fabrikasyon hatalı ürünlerde ücretsiz karşılanacaktır.
    Aşağıdaki linkte ve açıklamada değiştirme ürünü yani swap diye bahsetmiş.

    "Bir AirPod'u veya şarj kutunuzu kaybederseniz bir değiştirme ürünü satın alabilirsiniz. Değiştirme ürünü olarak yeni, kullanılmamış bir ürün verilir."
    support.apple.com
    AirPods Onarım - Resmi Apple Desteği
    https://support.apple.com/tr-tr/airpods/repair/service




  • eL1te kullanıcısına yanıt
    ya simdi cihaz 2 aylık swap cihaz kullanılmıs onla değişmeyi pek istemiyorum :( ne yapsam sasırdım swap cihaz ilerde sorun yaratır mı ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • crimeboss kullanıcısına yanıt
    Swap cihazlar kullanılmış değil, sıfır. Kesinlikle içiniz rahat olsun.
    İsterseniz swap konusunu araştırabilirsiniz.
  • Hocam cızırtı sorunu yeni almış olduğum airpodslar da var 20 ocak tarihinde yazmışsınız yazınızı buldum ve son durum olarak cihaza ne gibi işlem yapıldı acaba?
  • aalierg A kullanıcısına yanıt
    valla vercem vercem dedim üşendim simdi de corona cıktı başımıza hala vermedim :(
    cok ince bi ses geliyo bende rahasızlık vermiyo pek

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynı şekilde sağ kulaklıktan cızırtı alıyorum. Apple destek ile görüştüm bir iki kontrol yaptılar sonra teknik servis önerisinde bulundular. Bu cihazların kronik bir problemi olabilir gibi geliyor.
  • aalierg A kullanıcısına yanıt
    Hocam aynı sorun bende de var servise götürdünüz mü ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Airpods Pro'yu ilk alanlardanım; bir süre önce sol kulaklıkta yaşamaya başladım cızırtı sorununu.

    Daha sonra kendiliğinden düzeldi; şimdi çok daha yoğun sağda başladı.

    Yarın servise bırakacağım bakalım; gelişmeleri yazarım...

    İlk serilere ait bir sorun mu artık bilemiyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tanriseven -- 22 Mayıs 2020; 0:0:55 >
  • Saat 11:30 gibi verdim, az önce yenisiyle değişim olacağına dair mesaj geldi...
  • merhaba ben şubat 2020 de AirPods pro aldım bir ay sonra sağ kulaklıkta cızırtı gelmeye başladı, hatta kulağımda kullanmadığım zaman öksürürken bile patlama ve cızırtılar geldi, yetkili servise götürdüm yaklaşık dört gün sonra sağ kulaklık sıfırı ile değiştirildi diye mesaj geli, aldım kullandım bir hafta sonra aynı arıza yine başladı ve çok sinir oldum müş. hiz. aradım ahiret soruları sordular yazılım yükleme sıfırlama tlf güncelleme vb. ve tekrar servise bırakmamı söylediler bekliyorum şu an ama bence kronik sorun Apple çözüm bulması gerekiyor aynı arızadan binlerce şikayet var.
  • Değişir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar pro alma arefesindeyim ama bu sorunlar çok can sıkıcı yeni modeli mi bekleyeyim? Alan herkes yaşıyor gibi bu sorunu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de bugun öğlen itibari ile servise verdim sol kulaklıkta sorun vardı.Bakalım ne yapacaklar.
  • Ahmet© kullanıcısına yanıt
    aslında ben böyle bir hata yapmazdım ama mecburen aldım, size tavsiyem biraz bekleyin ürün tam kullanılsın tüm arızalar çıksın ortaya güncellemelerden düzelttiklerini düzeltirler düzeltemediklerini sıfır ile değiştirirler siz ikinci üretimi bekleyin ben hep öyle yapardım aslında bir ürün piyasaya çıktığında mutlaka deneme yanılma olarak arıza verecektir ilk altı ay sonra bu ürünler arızaya istinaden üretilirken düzeltilir. yinede şiddetle tavsiye ediyorum air pro 2 lın ve 8D müzik dinleyin
  • erkanmuslu E kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam yorumunuz için. Şuan alsam zaten androidde kullanacaktım, ayın 15 inden sonra 7000 tl bandında bulabilirsem iphone 11 almayı düşünüyorum. Bir kaç ay daha bekleyim o zaman kulaklık için. Umarım sorunlar giderilir çünkü bende katlanamıyorum hocam sorunlu cihaza, servisle vs uğraşmakta bayıyor artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evren87speed

    Ben de bugun öğlen itibari ile servise verdim sol kulaklıkta sorun vardı.Bakalım ne yapacaklar.
    Servis den bugün aldım.Aynı sorun devam etmekte üstelik sıfırıyla (sadece sol) değiştiklerini söylemelerine rağmen.
    Ayrıca ankara promc kulaklıkların ve airpods kutusunun üzerine mavi tükenmez kalemle işaret bırakmış.
    Apple arayıp bu konularda şikayet bildirip sıfır ürün ile değişimini istedim.
  • Bende sağ ve solda da cızırtı sorunu vardı. Randevu aldım, ilk başta Apple’ın bunu sorun olarak görmediğini söyledi, ben de imkansız diye bastırdım. Sonra test yaptı, solda var gibi sağda sorun yok dedi. Ben özellikle sağda bu durumu daha çok yaşıyorum dedim. Sonra ikisini de değiştirme kararı aldı ama yenileri stoklarında yokmuş. 14 gün sonra mail geldi gidip yenilerini aldım. Şu an sorun yok bakalım ne kadar sürecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.