Şimdi Ara

Battlefield - Sniper bakarmısınız (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.562
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eminmetehan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ImbaLanceD

    quote:

    Orijinalden alıntı: nerostone


    Eyv. hocam anladım. Evet 30 derece biraz uçuk bir rakam hele ki 400 metreye yapılan atışlar için belki 5 derece bile namlu havaya kalkmıyordur.

    Benim kafam biran 3.900 metre headshot yapanlara gitti. Youtube'den birkaç video izledim. Namluyu epey bi kaldırıyorlar

    3.900 metremi? Bu artık bala g.te atış oluyor sanırsam yok sürekli yapıyorlarsa ben bırakıyorum bu oyunu

    http://www.youtube.com/watch?v=a-FzgxhFnxo&feature=related

    Oynamıyorum abi mario falan oynuyacam zamana ayak uyduramamışız

    en son atısı hıc bır sekılde anlayamadım.




  • Oyunda rekor 4.8 küsür m nasıl yapmış nerde yapmış anlamak imkansız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eminmetehan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ImbaLanceD

    quote:

    Orijinalden alıntı: nerostone


    Eyv. hocam anladım. Evet 30 derece biraz uçuk bir rakam hele ki 400 metreye yapılan atışlar için belki 5 derece bile namlu havaya kalkmıyordur.

    Benim kafam biran 3.900 metre headshot yapanlara gitti. Youtube'den birkaç video izledim. Namluyu epey bi kaldırıyorlar

    3.900 metremi? Bu artık bala g.te atış oluyor sanırsam yok sürekli yapıyorlarsa ben bırakıyorum bu oyunu

    http://www.youtube.com/watch?v=a-FzgxhFnxo&feature=related

    Oynamıyorum abi mario falan oynuyacam zamana ayak uyduramamışız

    oha




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nerostone

    yatay atıs hesabı yapmak grk fızık hesabına gore.. :)
    ornegın
    m98b ıcın ..
    mermı hızı: 650 m/s

    vuracagınız mesafe yanı dusmanın oldugu mesageyı kestırmenız gereklı en basında, tahmını olarak dıyelım 400 mt

    x=400 mt
    v=650 mt/s

    t=400/650
    t=0.6 sn bu mermının hedefe ulasma suresıdır yaklasık olarak

    mermı bu kadar surede ne kadar asagı duser bunu bulmak gereklı buda!
    h=1/2*g*t^2 formulunden
    h=1/2*9.81*0.6^2
    h=1.8 mt gıbı bır dusus olacaktır mermıde.. durbun uzerındekı her bır cızgı 1 mtre ye denk gelıyor ıse .. hedef 400 mtrede ıse 2 ncı cızgının bıraz uzerınden nısan aldıgınızda hedefı vurabılırsınız. tabı kullanılan scob un ozellıgınden her cızgının neye karsılık geldıgını bılmek gereklı.. tabıkı bu gercek fızıkde bu seklıde yaklasık , hava dırencı ruzgar nedenıyle mermıdekı yanal kayma mermı donmesındekı sapma yı dusunursenız bıraz daha farklı hesaplar cıkıyor ortaya :)

    Hocam herşey mükemmel ama minicik bir sorun var...
    Bahsettiğimiz oyun, "Battlefield Bad Company 2", "Battlefield 3" değil... Yani M98B ile bad company 2 de atış yapamayacağımız için (Çünkü Bad Company 2 de öyle bir silah yok!) bütün teziniz boşa çıkmış... Geçmiş olsun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: x'GhosT'x

    ben hiç böyle trigonometrik hesap yapmıyorum .. direk içgüdüsel bi şekilde ayarladığımda tam vuruyorum .. sende dene

    okadar :).
  • 400 metre ve üstünde işler kesat gider zaten Bc2 için Gol Sniper tavsiye ederim. Başlarda hiç sevmezdim oyunun son döneminde GOL ile biraz takıldım.
    Orta mesafe hedeflerde daha verimli. Çok fazla da açı hesabı yapmadan kolay head-shot yapılabiliyor. 400 MT'de adam beklemekten iyidir.
    Sniper'ın piyadelere karşı savunmasız olduğunu unutmayın. Hareket sensörünü size göre en zayıf noktaya noktaya bırakın ve m1911 tabancayı da iyi kullanın. Kısa mesafede güvenli hareket edeceğiniz alanları tercih edin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silent6

    quote:

    Orijinalden alıntı: nerostone

    yatay atıs hesabı yapmak grk fızık hesabına gore.. :)
    ornegın
    m98b ıcın ..
    mermı hızı: 650 m/s

    vuracagınız mesafe yanı dusmanın oldugu mesageyı kestırmenız gereklı en basında, tahmını olarak dıyelım 400 mt

    x=400 mt
    v=650 mt/s

    t=400/650
    t=0.6 sn bu mermının hedefe ulasma suresıdır yaklasık olarak

    mermı bu kadar surede ne kadar asagı duser bunu bulmak gereklı buda!
    h=1/2*g*t^2 formulunden
    h=1/2*9.81*0.6^2
    h=1.8 mt gıbı bır dusus olacaktır mermıde.. durbun uzerındekı her bır cızgı 1 mtre ye denk gelıyor ıse .. hedef 400 mtrede ıse 2 ncı cızgının bıraz uzerınden nısan aldıgınızda hedefı vurabılırsınız. tabı kullanılan scob un ozellıgınden her cızgının neye karsılık geldıgını bılmek gereklı.. tabıkı bu gercek fızıkde bu seklıde yaklasık , hava dırencı ruzgar nedenıyle mermıdekı yanal kayma mermı donmesındekı sapma yı dusunursenız bıraz daha farklı hesaplar cıkıyor ortaya :)

    Hocam herşey mükemmel ama minicik bir sorun var...
    Bahsettiğimiz oyun, "Battlefield Bad Company 2", "Battlefield 3" değil... Yani M98B ile bad company 2 de atış yapamayacağımız için (Çünkü Bad Company 2 de öyle bir silah yok!) bütün teziniz boşa çıkmış... Geçmiş olsun...


    o sılah sadece ornek amaclı :) sırf ona ozel bır durum degıl bu, tum sılahlar ıcın gecerlı durum :) bu tez degıl, fızık, :) bu formullerı bulanlara ilet gecmıs olsun dileklerini :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nerostone

    quote:

    Orijinalden alıntı: Silent6

    quote:

    Orijinalden alıntı: nerostone

    yatay atıs hesabı yapmak grk fızık hesabına gore.. :)
    ornegın
    m98b ıcın ..
    mermı hızı: 650 m/s

    vuracagınız mesafe yanı dusmanın oldugu mesageyı kestırmenız gereklı en basında, tahmını olarak dıyelım 400 mt

    x=400 mt
    v=650 mt/s

    t=400/650
    t=0.6 sn bu mermının hedefe ulasma suresıdır yaklasık olarak

    mermı bu kadar surede ne kadar asagı duser bunu bulmak gereklı buda!
    h=1/2*g*t^2 formulunden
    h=1/2*9.81*0.6^2
    h=1.8 mt gıbı bır dusus olacaktır mermıde.. durbun uzerındekı her bır cızgı 1 mtre ye denk gelıyor ıse .. hedef 400 mtrede ıse 2 ncı cızgının bıraz uzerınden nısan aldıgınızda hedefı vurabılırsınız. tabı kullanılan scob un ozellıgınden her cızgının neye karsılık geldıgını bılmek gereklı.. tabıkı bu gercek fızıkde bu seklıde yaklasık , hava dırencı ruzgar nedenıyle mermıdekı yanal kayma mermı donmesındekı sapma yı dusunursenız bıraz daha farklı hesaplar cıkıyor ortaya :)

    Hocam herşey mükemmel ama minicik bir sorun var...
    Bahsettiğimiz oyun, "Battlefield Bad Company 2", "Battlefield 3" değil... Yani M98B ile bad company 2 de atış yapamayacağımız için (Çünkü Bad Company 2 de öyle bir silah yok!) bütün teziniz boşa çıkmış... Geçmiş olsun...


    o sılah sadece ornek amaclı :) sırf ona ozel bır durum degıl bu, tum sılahlar ıcın gecerlı durum :) bu tez degıl, fızık, :) bu formullerı bulanlara ilet gecmıs olsun dileklerini :)

    Tamam, tabiki genel bir denklem ama arkadasin resmindeki silah M98B degil, yani birinci, ikinci ok M98B de yok. Ayrica bu silah sanirim SV98, yani mermi hizida M98B den farkli. Yani SV98 in 400 metre icin ikinci okun az ustunu vurmasi olayi sanirim dogru degil Ayrica arkadas yanlis anlamasin, Bfbc2 de yada Bf3 te bu ruzgar, yanal kayma olayi falan yok rahat ol. Sen sadece hedef ne kadar uzaksa nisani o kadar yukari al ve atesle... Deneye deneye sonunda vurursun evelallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silent6


    quote:

    Orijinalden alıntı: nerostone

    quote:

    Orijinalden alıntı: Silent6

    quote:

    Orijinalden alıntı: nerostone

    yatay atıs hesabı yapmak grk fızık hesabına gore.. :)
    ornegın
    m98b ıcın ..
    mermı hızı: 650 m/s

    vuracagınız mesafe yanı dusmanın oldugu mesageyı kestırmenız gereklı en basında, tahmını olarak dıyelım 400 mt

    x=400 mt
    v=650 mt/s

    t=400/650
    t=0.6 sn bu mermının hedefe ulasma suresıdır yaklasık olarak

    mermı bu kadar surede ne kadar asagı duser bunu bulmak gereklı buda!
    h=1/2*g*t^2 formulunden
    h=1/2*9.81*0.6^2
    h=1.8 mt gıbı bır dusus olacaktır mermıde.. durbun uzerındekı her bır cızgı 1 mtre ye denk gelıyor ıse .. hedef 400 mtrede ıse 2 ncı cızgının bıraz uzerınden nısan aldıgınızda hedefı vurabılırsınız. tabı kullanılan scob un ozellıgınden her cızgının neye karsılık geldıgını bılmek gereklı.. tabıkı bu gercek fızıkde bu seklıde yaklasık , hava dırencı ruzgar nedenıyle mermıdekı yanal kayma mermı donmesındekı sapma yı dusunursenız bıraz daha farklı hesaplar cıkıyor ortaya :)

    Hocam herşey mükemmel ama minicik bir sorun var...
    Bahsettiğimiz oyun, "Battlefield Bad Company 2", "Battlefield 3" değil... Yani M98B ile bad company 2 de atış yapamayacağımız için (Çünkü Bad Company 2 de öyle bir silah yok!) bütün teziniz boşa çıkmış... Geçmiş olsun...


    o sılah sadece ornek amaclı :) sırf ona ozel bır durum degıl bu, tum sılahlar ıcın gecerlı durum :) bu tez degıl, fızık, :) bu formullerı bulanlara ilet gecmıs olsun dileklerini :)

    Tamam, tabiki genel bir denklem ama arkadasin resmindeki silah M98B degil, yani birinci, ikinci ok M98B de yok. Ayrica bu silah sanirim SV98, yani mermi hizida M98B den farkli. Yani SV98 in 400 metre icin ikinci okun az ustunu vurmasi olayi sanirim dogru degil Ayrica arkadas yanlis anlamasin, Bfbc2 de yada Bf3 te bu ruzgar, yanal kayma olayi falan yok rahat ol. Sen sadece hedef ne kadar uzaksa nisani o kadar yukari al ve atesle... Deneye deneye sonunda vurursun evelallah

    Aynen öyle.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.