40 milyara kadar dizel ve otomatik 0 araba bakıyorum ne gibi tavsiyeleriniz olabilir, yardımcı olursanız çok sevinirim..
arac nasıl olmalı dızel otomatık dısında nasıl bır arac var aklınızda olmazsa olmaz dedıgınız bısey varmı sedan mı hb'mı olacak b sınıfı kucuk bıseymı yoksa c sınıfı falan ıstıyosunuz bu krıterlere gore daha dogru yardımcı olabılırız....??
haklısınız. en başta söyleyim bi bayan arkadaşım için açtım bu başlığı ve kendisi hb ama aynı zamanda ortalama büyüklükte bi araba istiyor. bu sebepten polo olsun corsa olsun beğenmiyor hanımefendi :)
bravo 1.6 m-jet 105 hp active plus dualogic alınabılır belki dynamıc plus paket'lıside alınabılır tabı ne kadar ındırım yapacaklarına baglı....
hyundai i30 1.6 crdi 115 hp olabılır....
kia ceed otomatık dızel alınabılır....
citroen c4 1.6 hdi 110 hp dızel otomatık aracı var su an bunlar aklıma gelen dızel otomatık ve bu fıyat aralıgında uyan araçlar....
bu saydığınız alternatiflerin yakıt tüketimleri hakkında bilginiz var mı acaba?
bravo karısık 4.6 lıtre....
hyundai i30 karısık 5.9 lıtre...
kia ceed'de i30 ıle aynıdır...
c4 karısık 4.5 lıtre tuketıme sahıp...
bravo ıle c4 otomatıklestırılmıs duz vıtese sahıpken ceed ve i30 tam otomatık vıtese sahıptır....
quote:
Orijinalden alıntı: bencn17
bravo karısık 4.6 lıtre....
hyundai i30 karısık 5.9 lıtre...
kia ceed'de i30 ıle aynıdır...
c4 karısık 4.5 lıtre tuketıme sahıp...
bravo ıle c4 otomatıklestırılmıs duz vıtese sahıpken ceed ve i30 tam otomatık vıtese sahıptır....
eline sağlık da son bişey daha sorcam ya otomatikleştirilmiş düz vites ne oluyor usta ilk defa duyuyorum da :)
quote:
Orijinalden alıntı: Verflixt
quote:
Orijinalden alıntı: bencn17
bravo karısık 4.6 lıtre....
hyundai i30 karısık 5.9 lıtre...
kia ceed'de i30 ıle aynıdır...
c4 karısık 4.5 lıtre tuketıme sahıp...
bravo ıle c4 otomatıklestırılmıs duz vıtese sahıpken ceed ve i30 tam otomatık vıtese sahıptır....
eline sağlık da son bişey daha sorcam ya otomatikleştirilmiş düz vites ne oluyor usta ilk defa duyuyorum da :)
hem duz hemde otomatık olarak kullanabıldıgınız bir sanzıman tipi....
en onemlı ozellıgı eskı tıp otomatık vıtese gore daha duyarlı tepkı vermesı daha seri olması ve manuelden bıle az yakıt tuketmesı olarak sıralayabılırız an basıt sekılde boyle dıyebılırım....
baska sorunuzda olursa yardımcı olmaya calısırım....
quote:
Orijinalden alıntı: bencn17
quote:
Orijinalden alıntı: Verflixt
quote:
Orijinalden alıntı: bencn17
bravo karısık 4.6 lıtre....
hyundai i30 karısık 5.9 lıtre...
kia ceed'de i30 ıle aynıdır...
c4 karısık 4.5 lıtre tuketıme sahıp...
bravo ıle c4 otomatıklestırılmıs duz vıtese sahıpken ceed ve i30 tam otomatık vıtese sahıptır....
eline sağlık da son bişey daha sorcam ya otomatikleştirilmiş düz vites ne oluyor usta ilk defa duyuyorum da :)
hem duz hemde otomatık olarak kullanabıldıgınız bir sanzıman tipi....
en onemlı ozellıgı eskı tıp otomatık vıtese gore daha duyarlı tepkı vermesı daha seri olması ve manuelden bıle az yakıt tuketmesı olarak sıralayabılırız an basıt sekılde boyle dıyebılırım....
baska sorunuzda olursa yardımcı olmaya calısırım....
tabi eski tip otomatiklerin daha sorunsuz olduğunuda belirtmek gerek.
quote:
Orijinalden alıntı: bencn17
quote:
Orijinalden alıntı: Verflixt
quote:
Orijinalden alıntı: bencn17
bravo karısık 4.6 lıtre....
hyundai i30 karısık 5.9 lıtre...
kia ceed'de i30 ıle aynıdır...
c4 karısık 4.5 lıtre tuketıme sahıp...
bravo ıle c4 otomatıklestırılmıs duz vıtese sahıpken ceed ve i30 tam otomatık vıtese sahıptır....
eline sağlık da son bişey daha sorcam ya otomatikleştirilmiş düz vites ne oluyor usta ilk defa duyuyorum da :)
hem duz hemde otomatık olarak kullanabıldıgınız bir sanzıman tipi....
en onemlı ozellıgı eskı tıp otomatık vıtese gore daha duyarlı tepkı vermesı daha seri olması ve manuelden bıle az yakıt tuketmesı olarak sıralayabılırız an basıt sekılde boyle dıyebılırım....
baska sorunuzda olursa yardımcı olmaya calısırım....
şimdilik sağolun olursa tekrar sorarım
Bence Quickshift - I-Shift - MCP - Dualogic şanzumanlardan uzak durun. Bayan için ideal tam otomatik şanzumanlı araçlar. Otomatikleştirilmiş manuel viteslerde yokuş kalkış desteği de olsa araç mutlaka bir miktar geri kaçıyor. Manuel tecrübesi olmayan sürücüler aracı toparlamakta zorlanıyorlar. Hyundai I30 tasarım ve donanım olarak güzel bir araç. Tam otomatik olması da avantaj. Ayrıca yılda 10.000 KM altında dizel araç almak mantıklı değil. Honda Civic de düşük yakıt tüketimi olan bir alternatif. Dizel olmayacaksa düşünülebilir.
44 bin tl ye peugeot 308 var yakıt tüketimi çok az karışık 4,5 yakıyor bundan az biraz zor bulursunuz. 48 bin tl ye seat leon var yakıt tüketimi karışık 4,7 yakıyor 39 bin tl ye eski kasa astra hb var yarıotomatik vites Karışık 5litre filan yakıyordu.
Bence bir bayan için polo en güzeli hatta ben bayan olsam chevrolet spark gibi araçlar alırım.Erkek olarak bile çok hoşuma gidiyorlar.
yokuş kalkış desteği olan araçlar freni bıraktıktan sonra 3sn daha frene basmaya devam ediyor. e 3snde ayağın frenden çekilip gaza basılması için yeterli bir süre... Yokuş kalkış desteği olmayan araçlarda ise normal düz vitesli araç kullanan usta bir şöfor kadar geri salınım oluyor buda normal. Tabi kullanıcının frenden ayağını çekip gaz pedalına basma süresi 5-10sn ise zaten hiç trafiğe çıkmasın daha iyi
quote:
Orijinalden alıntı: bvgra
Bence Quickshift - I-Shift - MCP - Dualogic şanzumanlardan uzak durun. Bayan için ideal tam otomatik şanzumanlı araçlar. Otomatikleştirilmiş manuel viteslerde yokuş kalkış desteği de olsa araç mutlaka bir miktar geri kaçıyor. Manuel tecrübesi olmayan sürücüler aracı toparlamakta zorlanıyorlar. Hyundai I30 tasarım ve donanım olarak güzel bir araç. Tam otomatik olması da avantaj. Ayrıca yılda 10.000 KM altında dizel araç almak mantıklı değil. Honda Civic de düşük yakıt tüketimi olan bir alternatif. Dizel olmayacaksa düşünülebilir.
brova bence ideal bir araç
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme