< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karahisarlı -- 28 Ocak 2022; 12:1:14 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Baymak Yoğuşmalı Bacadan Kombi İçine Su Doluyor
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Bacanin agzi yukari dogru %5 eğimli olmasi lazim,o serviss o kalitesiz serviss bacanin eğimini ayarlamasi lazimdi,kendisi yapmasi lazimdi garanti süreci öyle başlatilir.Servis veya firmalar da aparat olur baca aparati,tavan varsa montr ettir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yukarı doğru eğimli zaten
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Girmemesi lazim,servisin düzeltmesi gerek yada cözüm bulmasi lazim bazen su girmemesi adina baca başliği değiştiriliyor sanirim kendileri daha iyi biliyor olmasi lazim.Yoksa sıkıntı masraf acabilir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yok servis ısrarla biz bacaya karışmayız biz takmadık diyor.
Bacayı ellemeyoruz hiç diyor.
Bugün de aradım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ne diyim hocam,servis neye karişiyor arizalanan parcadan para almasinimi biliyor.? Daikin servisi geldi kontrol etti eğimsizken eğim verip tavana monte ettmişti,takan kimse bi onunla görüşün
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Cebinden aradım serviste bakan kişiyi.
Söylediği bu.
Çok büyük ihtimalle bacayla ilgili (eğim, conta vs.) dedi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocamm,şimdi firma gelir kombiyi monte eder,servis gelip kontrol eder eksik fazla kontrol sağlar,bacaya bakar conta yoksa conta siparişi gecer ücret neyse verilir eğimi kontrol eder tmdir sorun yok garanti başlatir.Ne diyim hocam olmadi müşteri hizmetleriyle görüşün durumu izah edin yada kombi montajini kim yaptiysa kendisiyle görüşün varsa aparat monte ettirin conta eksikse servis sipariş gecer
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yok servis ısrarla biz bacayla ilgilenmiyoruz diyor.
Takan yer de ayrı alem.
5 - 6 kere aradım.
Yarın, yarın diyip durdu.
Dükkana gidiyorum, yanımda ustaları arıyor, hoparlöre veriyor.
Her ustanın bir bahanesi var.
Kimi korona.
Kimi memlekette.
Kimi uzakta çalışıyor.
Kiminin kucakta çocuğu hastanede
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Düzelir sabretmen lazim ne diyim herkes bahane üretirken tek care kaliyor.Müşteri hizmetleriyle görüşmen yada cihaz yeni takildiysa tüketici mahkeme yoluyla geri göndermeniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- kombi basıncı 2.5 bar olursa ne olur
- kombi 45 derece oda sıcaklığı kaç
- buderus kombi sıcak su vermiyor ama petekler ısınıyor
- en az yakan kombi
- yerden ısıtmada oda termostatı kullanılır mi
- ısı pompası
- az yakan elektrikli ısıtıcı tavsiye
- en iyi kombi markası
- en iyi elektrikli şofben hangisi
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X