18.09.2021 tarihinde bazı sitelere bağlanamama, kopma gibi şikayetlerim üzerine 46504881 no'lu destek kaydını açtım. Sorunlar;Twitter akış yenileyememe, Seyirturk bağlananmama, Stremio bağlanmama, Turknet android uygulamasının bağlanamaması vs TT ekibi aynı gün telefon ile arayarak hat hızın yüksek olduğunu (100mbps dedi ama aslında 75), SNR değerinin düşük olduğunu söyleyerek ISS arayarak hızımın 50'ye düşürülmesini talep etmemi istedi. Ben de destek kaydımda hızımın düşürülmesini talep ettim. Sonrasında internetten yaptığım araştırmaya istinaden modem (Turknet Zyxel) üzerinde bazı ayarlar yaparak (şimdi detay aklımda değil ama bazı işaretleri kaldırdım) tekrar denedim düzeldi. Destek kaydını müdehalede bulunulmaması yazarak kapattım. Ardından yine aynı şekilde sorun ile karşı karşıya kaldım ve bu sefer kapattığım ayarları açtım. Yine düzeldi. Sonrasında teknik bilgiler sayfasına baktım. Sabit Ip adresimin yerinde başka adres var, yeniledim sayfayı bu sefer IP adresi kayboldu (boşluk). Bunun üzerine 46544682 no'lu kaydı açtım. Bana IPv6 hizmeti de aldığımı belirterek sabit IPv6 adresimi verdiler. Ne alakası var anlamadım. Neyse, sonrasında hizmet aldığım IP numarası yeniden belirdi. Gelelim şimdiye; yeniden teknik destek sayfasına girdim. Yine farklı IP var 100.93... diye gidiyor. Sorun nedir? Sorun varsa çözümü nedir? Edit: Teknik destek sayfasında 100.93 ile başlayan IP yine gözüküyor ama eakşam evden baktığımda sabit IP adresim yerinde. Şu an sorun yok görünüyor..... < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shascan -- 23 Eylül 2021; 8:46:48 > |
Bildirim