Şimdi Ara

Beko Buzdolap Pişmanlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
392
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İki yıl önce zar zor bir Beko buzdolap aldım. İki yıldır bir bardak soğuk su içmedik. İçine ne koyarsak kokuyor.

    Servis istedim. Bir şey yok deyip gittiler. Tekrar tekrar servis istedim. En sonunda kart arızası olduğuna karar verdiler. Kart değişti ama olmadı: yine kart değişimi yapıldı ama yine soğutmuyor. Servis istedim. Fan değişimi yapıldı. Ama yine soğutmuyor.

    Eve gelen personel havaların sıcak olduğunu, havalar soğuyunca problemin kalmayacağını söyledi. Evin izolasyonunu sorguladı. Şaka değil bunlar... Servis istiyorum i rampaya sarıyorlar. Gelen personel üretim hatası olduğunu söylüyor. Ama firma değişim yapmıyor.


    BEKO dan uzak durun. Çöpe atılacak paranız varsa.. boşa harcanacak vaktiniz varsa.. Buyrun alın








  • hangi model dolabınız hocam

  • Hangi model

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Arçelik / Beko
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.