Şimdi Ara

Bellona, istikbal vs. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
65
Cevap
1
Favori
69.901
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar İstikbalden yeni mobilya takımı aldım. Komple set. Hayatımın en büyük hatasıymış. Tertemiz evin içine ettiler. İstikbal getirdiği mobilyaların kolilerini geri atmakla, götürmekle sorumlu değilmiş. Bunu söyleyen Ankara'nın en büyük İstikbal mağazası. Anlaşmalarında öyle bir durum yokmuş. Doğtaş'tan abime almıştık. Evi tertemiz aldıkları gibi bıraktılar. Siz siz olun İstikbal'den almayın, yoksa hanımla papaz olursunuz.
  • Ağustosta annem için verdiğim yemek odası ve salon takımı teslimatını telefon üstüne telefon sonrası belirtilen tarihe kadar gönderebildiler ama eksik kalan sehba kasımın 12si oldu hala gelmedi. ürün yaşadığım şehirdeki ana depolarında bekliyor ama 3 haftadır teslimat bekliyoruz. siz siz olun bellonadan sipariş vermeyin. annem sinir krizleri geçirmekte.
  • Mobilya işi sıkıntılı iş.

    Benim yapacağım öneri şu olur.

    Ürünleri sapasağlam teslim almadan asla paranızın tamamını vermeyin. Tüm olabilcek olumsuzlukları önceden konuşun ve teyit edin. Bir sorun olduğunda da cazgırlık yapın, ortalığı ayağa kaldırmaktan çekinmeyin. Hasarlı ve eksik ürünleri eksiği tamamlanır diye düşünüp teslim almayın, aynen geri gönderin. Sorunsuz yenisini isteyin.

    Ben odama gardrop alırken yaşadıklarımdan ötürü deneyim kazandım.

    Yemek odası takımı aldım. Baktım binanın girişinde konsolu söküyorlar. Kutusunda ise teşhir yazıyor. Söktüklerinde üst üste binen kısımlar tozluydu. Yine de beni dinlemeyip kurmaya kalktılar. Gerisin geriye gönderdim. Ertesi gün paşa paşa yenisini ambalajından çıkarmadan ve sökmeden merdivenlerden çıkartıp yerine koydurdum. Pazarlık ederken burunlarından kıl aldırmıyorlar ama işlerine gelince kusurlu ve teşhir mobilyaları kakalamaya çalışıyorlar. O kadar para vereceksin bir de kurulmuş ürünü söküp tekrar kurup içine edecekler. Oh ne ala memleket.

    Bu arada İstikbal'den asla mobilya almam herhalde. Çok kaba ve zevksiz ürünleri var, ayrıca rakiplerine göre genelde pahalı.




  • Geçen ay istikbalden 4.500 TL değerinde koltuk takımı aldık ve ürün geldiğinde baza kısmı kırık geldi koltuk düğmeleri ise sarkmış vaziyetteydi ki düğmeler iki gün sonra düştü. Servisi çağırdık ürünü değiştirmek için servis personelleri gelip ürünü aldılar ancak 3 hafta sonra getirdikleri ürün ise ambalajlı değildi ve yastıklar yoktu. üstelik servis personelleri küstah ve terbiyesiz tavırlarıyla yardımcı olmaktan çok uzaktı. ve düğmeleri hala değiştirmediler. kısacası "İstikbal" artık sıradan bir marka gibi davranıyor. Açıkçası koltuk takımımı istikbalden aldığım için çok pişmanım. kısa zaman içinde servis personelleriyle ilgili bir değişim sürecine girerek daha özenli bir tercih yapmalıdır.
  • KARDEŞİM İSTİKBALMİ AMAN HAA KAÇ!!!

    MAĞDUR OLMA - İSTİKBAL ALMA

    MALININ ARKASINDA DURMAYAN BİR FİRMA,


    3 yıl ped 10 yıl yay garantisi var diye 2015 yılında en pahalı yatağı sattılar. İstikbal markasına güvenerek Master yatak aldım, piyasada daha pahalı yatak yoktu. Yayları bozuldu yatakta resmen yuvarlanıyorum dengeli durmuyor dayak yemiş gibi kalkıyorum. Arayıp değiştirmelerini talep ettik önce daha bakmadan yokuş yapıp yıldırmak istediler yok evrakları var mı yok garanti belgesi duruyor mu, yok faturası nerede diye, hepsini bulup gösterince de isteksiz Müşteri temsilcisinin tavır ve davranışlarından baştan zaten olumsuz cevabı alacağımızı anladım. Daha telefonda derdimizi anlatmadan ped 3 yıl yay 10 yıl peddendir zaten pedi tesisi koydu. Zaten bir şey yapamayız 3 yılı geçmiş diye daha yatağa bakmadan peşinen hükmetti. Israrımız üzerine servis kaydı açtı. Yani zaten malın arkasında durmayacağını beyan etti açıkça. İstikbal müşteri hişzmetlerinin konuşmasından sonra zaten ben ped den diyeceklerine adım gibi emin oldum. Zaten pede 3 yıl garanti verdik deyip kapatırlar kesin dedik. Aynen de öyle oldu.


    Müşteri hizmetlerinden aradılar yatağa bakacağız dediler ben gelecekler sanıyorum bakmaya dahi gelmeden WhatsApp tan kamera ile arayıp yatağa baktılar. Bu ne sorumsuzluk anlamadım sizin müşteri hizmetiniz batsın. Bu mu müşteri hizmetiniz. Ben daha bakmadan ped den dedim ki ped. Den diyeceklerini zaten biliyordum. Direkt pedden yaylar sağlam dedi. Yahu nasıl anladım dokunmadan ellemeden pedin bozuk olduğunu hadi anladın yayların sağlam olduğunu nasıl anladın? Yaylar poşetli ortada görünür bile değil. Ayrıca ped dediği 5 cm silikon sünger hiç bozulacak bir şey değil.


    Para kolay mı kazanılıyor, bu müşteriyi kandırmak değil mi?, En uyduruk bilinmeyen markalar bile ürününün 10 yıl arkasında dururken İstikbal bizi mağdur etti. Birçok firma 9 yıllık 10 yıllık yataklarının arkasında durup yenisini verirken biz pazardan almadık istikbaldan en pahalı yatağı aldık. Youtube.com de bakın bir sürü video var 9 yıllık yataklarını adamlar götürüyor bir telefonla yenisini veriyorlar. IKEA dan yatak almışlar hemen değiştiriyorlar. Ne ismi var yatağın ne cismi ama adamlar malının arkasında duruyor müşterisini mağdur etmiyor. Sen koskoca yılların istikbalisin insanlar sana güvenip piyasanın 2-3 katı fazla ödeyip mal alıyor neden malının arkasında durmuyorsun.


    Sizi faturalarımla Tüketici Hakları'na şikayet ediyorum. Her yere yazacağım ayrıca hakkımı her ortamda arayacağım.


    Öyle pedden demekle olmuyor.


    Mağduriyetliğimin giderilmesini, ürünün garantiden değişmesini istiyorum





  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.