Şimdi Ara

Ben de yakıt kastım. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
1
Favori
5.739
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Hiç bir araç bu kadar az yakmaz. Tüketim ile oynandığı belli o yüzden inanmadım .
    Hdi yi kiskandin demi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vw ciler görmesin çıldırır aman
  • TSI lar falan hikaye de bu e-hdi motorun bu yakıt değerine inanırım. Adamlar resmen yakmasın diye motor yapmışlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam yine soyluyorum. Sizin surus stiliniz kesinlikle fark ettiriyor olumlu yonde. Uzun yol tecrubeniz cok fazla. Sıradan bir surucu ayni şartlarda bu veriyi yakalayamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fotoğrafı açamadım bir ara, 2.4 gördüm yok artık diyecektim ki 3.4 müş😀.

    Ekonomik olması ile ünlü bir dizel B-Suv için bile olsa çok iyi değer. Tebrik ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şotofok bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


  • Bu arkadaş da skoda superb 1.4 tsi ile kasmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tafo0911

    Hocam yine soyluyorum. Sizin surus stiliniz kesinlikle fark ettiriyor olumlu yonde. Uzun yol tecrubeniz cok fazla. Sıradan bir surucu ayni şartlarda bu veriyi yakalayamaz.
    Sıradan bir sürücünün (buradan kendime bir paye çıkarttığım anlaşılmasın lütfen) bu tüketimi tutturması çok kolay değil hocam buna katılırım

    Eğer bu konuyu okuyan bir arkadaşımız bende cactus alacam ortalama 82 km hızla 3.4 yakacak diye olayı yorumlarsa yanlış yorumlar ama dikkatli kulanan acemi olmayan bir başkası da aynı şartlarda 3.6_3.7 yakalardı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Düz yolda ve düşük hızda bütün araçlar az yakıyor. Dizel farkını rakımda, trafikte, dolu bagajda ve yüksek hızda ortaya koyuyor. Bu da dizel almaya değer gerekçeler bana kalırsa.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: integral77

    Fotoğrafı açamadım bir ara, 2.4 gördüm yok artık diyecektim ki 3.4 müş😀.

    Ekonomik olması ile ünlü bir dizel B-Suv için bile olsa çok iyi değer. Tebrik ederim.
    600 km lik yolda 2.4 mükemmel olurdu ama

    Vakit ayırdığınız için Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xweser

    Düz yolda ve düşük hızda bütün araçlar az yakıyor. Dizel farkını rakımda, trafikte, dolu bagajda ve yüksek hızda ortaya koyuyor. Bu da dizel almaya değer gerekçeler bana kalırsa.
    Yazdıklarınıza katılmakla birlikte ben ilk alım maliyetininde çok belirleyici olduğunu düşünüyorum.her nekadar satarken de fiyat farkının bir kısmı geri dönüyor olsada. Başta verilecek farkın miktarı benim dizel/benzinli kararımı doğrudan etkiler.

    Örneğin astra modellerin de dizel benzinli farkı 10.000 tl civarı iken golfte bı rakam 25.000 tl civarına çıkıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hafif gövdeli Citröen modelleri gerçekten efsane ekonomi sunuyor.Motorlarıda ne yakıtı arttıracak kadar çok güçlü nede zayıf.

    Yeni Bluehdi C Elyse ne kadara kadar iner onuda merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Hafif gövdeli Citröen modelleri gerçekten efsane ekonomi sunuyor.Motorlarıda ne yakıtı arttıracak kadar çok güçlü nede zayıf.

    Yeni Bluehdi C Elyse ne kadara kadar iner onuda merak ediyorum.
    Şanzımanlar farklı etg6 6 ileri olmasının avantajını kullanıyor. Bu yüzden aero dinamik yapısı lehine olsada bundan daha iyi bir değer ortaya koyabileceğini sanmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam lastik basıncının 38 olmasının özel bi nedeni var mı yoksa fabrika önerisi mi böyle?



    Bu arada tüketimin maşallahı var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomotiv sektöründeki patronlar,müdürler vs şu forumdakileri görse yemin olsun mühendisleri,test pilotlarını,argecileri falan toptan kovardı.

    İstisnasız herkes (bazen kendim bile dahil oluyorum kanıma işlemiş) yüksüz ve tek kişilik fabrika verisinden; yüklü az tüketiyor, yüklü daha hızlı 0-100 yapıyor ve yükle son hızı 30-40 km aşıyor.

    Ama benim için zirve hala 130 ortalama hiz ile 4.5 ya da 5 lt yakan konu.Yine de maşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel, açık ve net bir tüketim konusu olmuş, tebrik ederim. Saçma sapan tüketim konularından bıkmıştık



    Siz aynı güzergahta başka marka modelleri de kullandınız. Cactusun 3.4yaktığı yerde diğer tecrübe ettiğiniz modeller ne yaktı ya da tahminen ne yakardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel değerler tebrik ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emirhanardgn

    Hocam lastik basıncının 38 olmasının özel bi nedeni var mı yoksa fabrika önerisi mi böyle?



    Bu arada tüketimin maşallahı var
    Özel nedeni daha az tüketim hedeflenmiş olması, yani benim tercihim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.