|
BENİM İÇİN HONDA CİVİC BİTMİŞTİR!



-
-
Pekala
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, Honda Civic HB 2015 kullandım yaklaşık 2 sene kadar hiç bir sorunum olmadı. Sorunum olmaması bir yana ben başka birşeye takıldım, büyük bir araç ihtiyacımız oldu ve arkadaşın peugeot partnerini aldık, biliyorsunuz bunlarda citroenle aynı. Aydına gittik, dönüş yolunda araçtan patpat sesler ve duman geliyor kaputtan, saat sabah 4. Aradık servisi, oralarda hiç peugeot servisi yok ancak yarını bekliyiceksiniz ve aracı kendiniz getiriceksiniz Bursa servisine dediler, fakat ben o ara gebzedeyim. Honda gibi bir aracı, citroen, peugeot gibi şirketlerle kıyaslamanız bence yanlış. Diğer bir konuda, LPGli araca zinhar karşıyım, fabrika çıkışlı olsada vs. hiç tasvip etmediğim bir konu. LPG her ne şartta olursa olsun bence aracın doğasına aykırı fakat çok büyük bir tasarruf tabii orasıda ayrı bir konu. Benim kanım lpgli araç alınmamasın dan yana. Ikinci olarakta disklerin eğilmesi sanki kullanıcı hatasıymış gibi görünüyor. Benim aracımın 20 bin bakımı 950 liraya yapılmıştı Maslaktaki serviste, sanırım sizde LPG olduğu için fiyat o kadar fazla çıkmış. Çok geçmiş olsun ama bence Honda dan vazgeçmeyin :)
-
5 civic sahibi oldum.
Fb7 kasayı 90 bin km / 4 yıl kullandım.
Oto tamircisiyim.
Akü garantiye girmez. Doğrudur japon araçlarının akülerinin amper düşük olduğundan, sonradan takılan navigasyon, yada aracın uzun süre çalışmaması akünün boşalmasına sebeptir.
Ben 1 yaşındayken marşın sesinden huylanip 60 amper akü takmıştım.
Fren disklerinin titremesi, kullanıcı hatasıdır.
Araç uzun yoldan geldiğinde, dinlenme tesislerine girdiğinde, kullanımdan sonra avm lerdeki yıkama yağlamalarda fren disklerine su değdiği zaman disk çarpılır. Frene bastığınızda direksiyonda pedalda titreme olur. Muhtemelen yıkatmadım diyeceksiniz.
Aracın stop etmesinin ki sebebi var.
Benzinde kullanırken aynı şeyi yapıyorsa, subap ayarı.
Sadece lpg de yapıyorsa map sensörü.
Benim 90 bin km kullanmam sonucu; 60 bin km de şanzımanın prizdirek rulmanları bozuldu. Garantiden değişti.
Sağ far karardı, is yaptı. Garantiye girmedi.
Sol amortisörden ses geliyordu. Garantiye girmedi.
30 bin km den beri arka amortisörlerde yağlanma vardı. Garantiye girmedi.
Son göçük problemlerinden sonra soğudum zaten.
Honda bir vw, asla olamaz.
-
Gelmiş geçmiş en sorunlu modellerden biri heralde araba. Allah sabır versin kullananlara. Ben böyle rezillik görmedim. Herkes mağdur arabadan
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de rs aldım malum göçük sıkıntımız var
Ford dan geçmiştim
Şunu rahatca diyebilirim ki ülke piyasasında civic için ciddi bir şişirme varmış .Hondalari dışarıdan iyi biliyordum .Bundan sonra uzay mekiği yapsalar almam
Kesinlikle en kalitesiz japon markasi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O marka iyi bu marka kötü demicem size kesinlikle.
Geçmiş olsun.
Ama inanın Türkiye'de bir malın satışından sonra ki başınıza gelen olaylar tamamen oranın müdürü/yöneticisi artık kimse onun eline kalıyor.
Emin olun kitabında da yazsa kuralında da yönetmeliğinde de artık ne derseniz deyin yazsa garantiye girmeyecek ürünü garantiye sokarlar.Garantiye girecek parçayı garantiye dahil etmeden kat be kat insanların parasını zamanını psikolojisini sömürürler.
Ne yazık ki... -
-Aldıktan hemen sonra benzin koyduktan sonra benzin göstergesi sapıtıyordu.Bi dolu gösteriyor...bi yarım gösteriyor...bi az gösteriyor.Servise gittim...Servis dedi ki...abi bunlara sonradan LPG takıldığı için böyle benzin göstergesinin yazılımında bi problem var.Maalesef çaresi yok.
2011 fd6 var, alır almaz kendim prins yağlamalı taktırmıştım, sorun halen yok....
-İkinci yılın sonuna gelirken yaşadığım en önemli problem aracın aküsünün bitmesi oldu.Hatta hanım yolda kaldı gezici Honda servisini çağırdık geldiler filan.
evet akü 45A, küçük geliyor, biz de bir kere yolda kaldık, sonra mutlu 55A olanlarla değiştik, sorun yaşamadık.
-Bu yıl yaşadığım tek problem istanbul silivri yakınlarında park halinde bıraktığım aracın park lambaları açık kaldı.Allahtan akşam üzereydi de fakettim.Hem önden hem arkadan kendi kendine park lambalrı yanıyor.Ne yaptım ne ettiysem yok arka lambalar ve öndeki park lambaları kapanmıyor
bizim versiyonlarda yazılım sorunu yoktu, ablamda sizinkinden vardı, onda da yoktu ama o araba düzenli olarak yetkiliye gidiyordu.
-Ekim 2016 dan sonra 30 bin bakımından sonra aradan 10 ay geçmiş..2017 haziranındayız.Baktım araç kırmızı ışıkta tam kalkışa geçerken stop ediyor.
ya lpg sisteminin dandikliği ya da bakımının yapılmamış olması bence.
-Geçen haftalarda uzun bir dönemden sonra şehir dışına çıkıyorum.Ve 80 90 km den sonra frene bastığımda direksiyon komple titriyor...
titreme işinin kaynağı bizim modelde motor takozu, sizde de o'dur muhtemelen, o değişince sıfır titreme sorunu, ömrü bitiyor kauçuk malzemenin bilmem kaç sene sonra
-Araştırdım...MEĞER BU DİSK SORUNU DA KRONİKMİŞ CİVİCLERDE!
bizim versiyonda öyle bir şey yok, 20.000km civarında fren balataları değişim isteyebilir, bakmak lazım.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X