Şimdi Ara

**** benim motorsikletim (resimli) (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
589
Cevap
3
Favori
204.079
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar meraba bu güzel sohbetlere bende katılmak istiyorum benimde bi 2008 model ybr var motoru alalı 2 ay oldu ybr si olan arkadaslarla tanısmak isterim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamaha33

    arkadaslar meraba bu güzel sohbetlere bende katılmak istiyorum benimde bi 2008 model ybr var motoru alalı 2 ay oldu ybr si olan arkadaslarla tanısmak isterim
    Bende de 2008 cbr 125 var ezik kaldım biraz ama ben seviyorum motorumu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmanner

    Bende de 2008 cbr 125 var ezik kaldım biraz ama ben seviyorum motorumu

    Alıntıları Göster
    buda benim motorum 2006 model R1




    otobanda çektiğim bir video

    http://www.youtube.com/watch?v=2kCDUIu8goI


    iyi günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deliemin80

    buda benim motorum 2006 model R1




    otobanda çektiğim bir video

    http://www.youtube.com/watch?v=2kCDUIu8goI


    iyi günler

    Alıntıları Göster
    Maaşallah motorsiklet ustasiniz ama yinede dikkat ediniz kendinize.

    ön cami büyük gözüküyor,ojinalimi yoksa modifyemi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Roytoy -- 2 Mart 2008; 23:22:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roytoy

    Maaşallah motorsiklet ustasiniz ama yinede dikkat ediniz kendinize.

    ön cami büyük gözüküyor,ojinalimi yoksa modifyemi?

    Alıntıları Göster
    Roytoy öncam orjinal değil zero gravity marka cam taktım ... sebebi ise orjinal camda yüksek süratte çok fazla yatmak icap ediyor . ama modifiye camlarda ise cama verilmiş olan aerodinamik kavis ile fazla yatmaya gerek kalmıyor.

    motorumun üzerindeki mevcut aksesuarlar yoshimura treoval egzoz, K&N hava ve yağ filtresi, İridyum bujiler, Harries Slikon Elcikler, Zero Gravity renkli cam, puik arka çamurluk, Orjinal yamaha koruma takozu ve sehba aparatı üstündeki lastikler michelin plot power 2CT..





  • quote:

    Orijinalden alıntı: deliemin80

    Roytoy öncam orjinal değil zero gravity marka cam taktım ... sebebi ise orjinal camda yüksek süratte çok fazla yatmak icap ediyor . ama modifiye camlarda ise cama verilmiş olan aerodinamik kavis ile fazla yatmaya gerek kalmıyor.

    motorumun üzerindeki mevcut aksesuarlar yoshimura treoval egzoz, K&N hava ve yağ filtresi, İridyum bujiler, Harries Slikon Elcikler, Zero Gravity renkli cam, puik arka çamurluk, Orjinal yamaha koruma takozu ve sehba aparatı üstündeki lastikler michelin plot power 2CT..



    Alıntıları Göster
    yaşa...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thiefthedark

    yaşa...

    Alıntıları Göster
    Forumda böyle bir köşe varmış ve ben daha yeni görüyorum yuh yani ...
    Bende ilk fırsatta resimlerimi koyacağım ...
  • süper
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rikiriki

    süper
    Bu da benm canavar ve ben :D

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Minik_cooper

    Bu da benm canavar ve ben :D



    Alıntıları Göster
    hakikatten büyük gözüküyor... güzel bir chopper.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roytoy

    hakikatten büyük gözüküyor... güzel bir chopper.

    Alıntıları Göster
    benimde bir kanuni popcorn um var ilk gözağrım (2.si yok ki ) ama 2ay içinde derbi gpr 125 alıcam cc sinde en iyiler arasında diye çok duydum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thiefthedark

    Bu makinayı yeni aldım. Benim eski maviyi alan arkadaş daha ilk günden motoru patlatmış, allah korumuş kendinde bişey yok fakat arkadaş kamyonete girmiş ön tarafta ağır hasar var. Yazık, birçok genç bu aletleri tanımadan şımarıyorlar. HErhangi bir makinayı tanımak için üzerinde sakin bir şekilde en az bir sene geçirmeniz kendi sağlığınız açısından ŞART.

    Yeni makinaya gelince, Yine çok büyük şans eseri 2006 model makinayı 23000YTL ye 5400km de üstünde full akrapovic titanyum Egsoz (manifolttan arka uca kadar boğazlar dahil EXUP sökülü) Zero Gravity camlar, Harris elcikler, ve yan takozlarıyla birlikte geldi, avantajı görerek aldım yoksa makinamdan memnundum :) ..

    Bi kere böyle bir makinaya binmeden önce kesinlikle bir 600RR, R6, GSXR 600 veya ZX6 üstadı olmanız gerekiyor, ki bu sizi korkutmasın. Ben mavi makinamdan alışmış olacağım 1. viteste yedirerek ve rahat ön kaldırabiliyordum ikide debriyaj ve üçte de ağır debriyaj yapıyordum, sadece önünü kaldırmak için iki ve üçte biraz zorlanıyordum ve ikinci viteste gazı tam çevirebiliyordum, lastikler sıcakken problem olmuyor motor kontrollü bir ivme sağlıyordu, ne var ki bu makina çok hırçın, birinci viteste herhangi bir harikiri sözkonusu değil hiçbirşeye izin vermiyor, çok sakin bir şekilde yedirmeniz gerek ya patinajdan başka bişey yapmıyor, ikinci vites yedirmeniz gerekiyor, debriyaj yaptırmıyor motor dimdik havada, ön lastiği yerde tutmak için gazı çok dikkati çevirmeniz gerekiyor, üçüncü viteste 200km den sonra nihayet gaz kolunu snuna kadar çevirebiliyorum. Motor 3. viteste bile şahta, geçenlerde yaptığım bir gezide otobanda yakaladığım bir boşlukta hiç bekletmeden 300-320 km sürat yaptım, hız saati 299 da takılıyor, binbeşyüz devir daha görüyorum 299 dan sonra. makina 15000 devir 14500 de kesiyor. Mavide gördüğüm maksimum sürat 280 di. Bütün bunlar kırmızıyı tek çekici yapan unsur değil, viraj kabiliyeti arttırılmış, son teknolojiyle donatılmış makina kafadan kuyruğa her detayı özenerek yapılmış. Soığutma sistemi fren sistemi yeni göstergeler güvenlik önlemleri hat safhada. Daha fotoğraf çekildikçe koyacağım. Makinayı alalı 1 ay oldu yeni yeni alışmaya başladım. Beni cidden aşıyordu ilk zamanlar.

    Tekrar görüşeceğiz.

     **** benim motorsikletim (resimli)


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: thiefthedark

    geçenlerde yaptığım bir gezide otobanda yakaladığım bir boşlukta hiç bekletmeden 300-320 km sürat yaptım, hız saati 299 da takılıyor,
    Tekrar görüşeceğiz.

     **** benim motorsikletim (resimli)



    anlaşılan gösterge hatasından pek haberiniz yok...

    hayır gerçekten yaptıysanız, MV Agusta boşuna uğraşmış 312 tutturacam diye...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scubat

    quote:

    Orjinalden alıntı: thiefthedark

    geçenlerde yaptığım bir gezide otobanda yakaladığım bir boşlukta hiç bekletmeden 300-320 km sürat yaptım, hız saati 299 da takılıyor,
    Tekrar görüşeceğiz.

     **** benim motorsikletim (resimli)



    anlaşılan gösterge hatasından pek haberiniz yok...

    hayır gerçekten yaptıysanız, MV Agusta boşuna uğraşmış 312 tutturacam diye...

    Alıntıları Göster
    Bizim delikanlıyı da koyalım





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tanman

    Bizim delikanlıyı da koyalım



    Alıntıları Göster
    buda benim hurda





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uguri88 -- 21 Mart 2008; 20:03:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SSCB

    Orjinalden alıntı: CYCLOMOTEUR

    Arkadaşım dediklerinin çoğuna katılmakla beraber sadece hayabusa nın bi elin parmaklarını geçmediğini söylemine katılmıyorum.99 ile 2006 modeler arası hayabusanın sayısı 100 deb fazladır.Şimdi sen nerden biliyorsun diyeceksin.
    1 Arkadaşımın Hayabusa sı var ve onunda iki arkadaşı yine hayabusa kullanıyor
    2 Bende bir ara ikinciel hayabusa alayım dedim sadece istanbul da 20 den fazla satılık hayabusa ilanı gördüm.

    dogrudur arkadasım hayabusa coktur ama 1300 sanırım yani 499 byegir gucu olan modeli parmaklarımız kadardır

    Alıntıları Göster
    Motorlar şahane




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uguri88

    buda benim hurda




    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: uguri88

    buda benim hurda




    Neresi hurda, koç gibi maşallah !
    Gayet bakımlı görünüyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tanman

    quote:

    Orjinalden alıntı: uguri88

    buda benim hurda




    Neresi hurda, koç gibi maşallah !
    Gayet bakımlı görünüyor

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: scubat

    anlaşılan gösterge hatasından pek haberiniz yok...

    hayır gerçekten yaptıysanız, MV Agusta boşuna uğraşmış 312 tutturacam diye...




    ona bakarsaniz MV Agustadada gösterge hatasi var... hem 10-20bg daha fazla,o üst bg sayilarinda fazla farkedilmez.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roytoy

    quote:

    Orjinalden alıntı: scubat

    anlaşılan gösterge hatasından pek haberiniz yok...

    hayır gerçekten yaptıysanız, MV Agusta boşuna uğraşmış 312 tutturacam diye...




    ona bakarsaniz MV Agustadada gösterge hatasi var... hem 10-20bg daha fazla,o üst bg sayilarinda fazla farkedilmez.



    Alıntıları Göster
    arkadaşım MV Agusta F4-R 312 modelinin adı neden 312 biliyor musunuz?

    çünkü bu motosiklet fabrikasyon motorlar arasında (modifiyesiz) dünyadaki en hızlı motor ve 312km/s evet tamı tamına bu hızı yapabiliyor. Tabiki göstergeden okunan hız değil bu...ama bunu idda ediyorsan, yani "mv agusta mühendisleri yöneticileri gösterge hatasını bilmeden, kontrol etmeden koymuslardir bu ismi" diyorsan, o zaman onlari yaniltici reklamdan mahkemeye verip, köşeyi dönersin

    youtube da videolari vardı, nasil test etmişler bakabilirsin...

    Efsanenin yenisi GSXR 1300 bile fabrikadan cikip rodaji bitse bile modifiye edilmeden 300km/s YAPAMIYOR. Ducati 1098 de 300 yapamıyor.

    Gösterge hatası her motorda vardır, hatta motorun manual'inde bile ne kadar olduğu yazar (benimki ortalama %8) yani kadranımda 300 görsem o demektir ki 276. Benim motorun resmi son hızı 160mil yani aşağı yukarı 264, ama kadrana bakarsam 287 göstermesi demek oluyor.. (benim suanki motorum 749)

    Motorunuzun gerçekten ne kadar hız yaptığını kadrana bakarak bilemezsiniz...ya dergilerdeki test verilerine bakın ya da motorun manualin de yazıyorsa hata faktörü, kadran hızınızı onunla düzeltin..yada GPS varsa onu kullanarak hesaplayın.

    300km. leri görmek öyle kolay bir iş değil..Avrupada uyulmasi gereken, güvenlikti, çevreydi ıvır dı zıvırdı gibi bir suru kanun yuzunden motorlarda bazı limitler var..bunlari atip, biraz ilaveler yapmak sart..

    ya da 30.000euro bayilip MV agusta alacaz..

    quote:

    Orjinalden alıntı: Roytoy

    quote:

    Orjinalden alıntı: scubat

    anlaşılan gösterge hatasından pek haberiniz yok...

    hayır gerçekten yaptıysanız, MV Agusta boşuna uğraşmış 312 tutturacam diye...




    ona bakarsaniz MV Agustadada gösterge hatasi var... hem 10-20bg daha fazla,o üst bg sayilarinda fazla farkedilmez.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: scubat

    arkadaşım MV Agusta F4-R 312 modelinin adı neden 312 biliyor musunuz?

    çünkü bu motosiklet fabrikasyon motorlar arasında (modifiyesiz) dünyadaki en hızlı motor ve 312km/s evet tamı tamına bu hızı yapabiliyor. Tabiki göstergeden okunan hız değil bu...ama bunu idda ediyorsan, yani "mv agusta mühendisleri yöneticileri gösterge hatasını bilmeden, kontrol etmeden koymuslardir bu ismi" diyorsan, o zaman onlari yaniltici reklamdan mahkemeye verip, köşeyi dönersin

    youtube da videolari vardı, nasil test etmişler bakabilirsin...

    Efsanenin yenisi GSXR 1300 bile fabrikadan cikip rodaji bitse bile modifiye edilmeden 300km/s YAPAMIYOR. Ducati 1098 de 300 yapamıyor.

    Gösterge hatası her motorda vardır, hatta motorun manual'inde bile ne kadar olduğu yazar (benimki ortalama %8) yani kadranımda 300 görsem o demektir ki 276. Benim motorun resmi son hızı 160mil yani aşağı yukarı 264, ama kadrana bakarsam 287 göstermesi demek oluyor.. (benim suanki motorum 749)

    Motorunuzun gerçekten ne kadar hız yaptığını kadrana bakarak bilemezsiniz...ya dergilerdeki test verilerine bakın ya da motorun manualin de yazıyorsa hata faktörü, kadran hızınızı onunla düzeltin..yada GPS varsa onu kullanarak hesaplayın.

    300km. leri görmek öyle kolay bir iş değil..Avrupada uyulmasi gereken, güvenlikti, çevreydi ıvır dı zıvırdı gibi bir suru kanun yuzunden motorlarda bazı limitler var..bunlari atip, biraz ilaveler yapmak sart..

    ya da 30.000euro bayilip MV agusta alacaz..

    quote:

    Orjinalden alıntı: Roytoy

    quote:

    Orjinalden alıntı: scubat

    anlaşılan gösterge hatasından pek haberiniz yok...

    hayır gerçekten yaptıysanız, MV Agusta boşuna uğraşmış 312 tutturacam diye...




    ona bakarsaniz MV Agustadada gösterge hatasi var... hem 10-20bg daha fazla,o üst bg sayilarinda fazla farkedilmez.




    Alıntıları Göster
    BUDA BENİM MOTOR olsa keşke

     **** benim motorsikletim (resimli)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilksav

    buda benim dül dül








    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ilksav

    buda benim dül dül

     **** benim motorsikletim (resimli)




    hondanın en karakterli modellerinden biri bence..hafif retro...jant rengi mükemmel, çok hoş...

    bu da sizinkinin torunu olacak yakında..mükemmel:

     **** benim motorsikletim (resimli)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scubat -- 27 Mart 2008; 9:45:26 >




  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.