Şimdi Ara

**** benim motorsikletim (resimli) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
589
Cevap
3
Favori
204.060
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • slm millet bende ybr 125 var bazıları 120 geçmez diyor ben ise 135 gördüm fikri olan varmı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sahinoz31

    @yumekosan
    Bende de çıkmıyor heralde son günlerde sitede bir gariplik var. Sen [img/]...[simage] şeklinde kendin yazarsan da oluyor o yüzden problem değil. Üç noktalı kısma da imagshack sitesinde çıkan "direct link"i yapıştır o zaman çıkar.

    Murat ya ben de zar zor ikna ettim babamı ama bu sefer de şirketin durumu kötüye gittiğinden yine kaldım ortada. Babayı ikna etmek zor ama onun seni bastırdığı yöntemi kullanıp sen de onu bastırmayı dene Yani motor varken napiyim arabayı, park derdi trafik derdi vs say bu arabanın kötü yanlarını. Motora tehlikeli derse çok bilinçsizce sürüldüğü için öyle, korumaları kimse takmıyor o yüzden, bak MotoGP'de adamlar ne biçim düşüyor birşey oluyor mu de. Bu şekilde 6 aylık bir süreçte bizimkileri bastırmayı başardım ben, arada bir depresyon ayaklarına yattım, bilmem sizinkiler de yutarsa yap

    hocam ne zaman konuşmaya kalsam bu konuyu motor tehlikeli bak televizyonda gösteriyo ( o kanal yöneticilerini bi bulsam ...)diyolar veya arabamız var napcan motoru diyolar .




  • O zaman da diyeceksin ki "Kaza yapmayan adamlar televizyona mı çıkıyor? TV'ye çıkmasının nedeni zaten kaza yapması, siz de bunları görüp herkesi kaza yapıp yaralanıyor veya ölüyor sanıyorsunuz. Dışarda yüzlerce motor sürücüsü var ve gerekli donanımları takıp dikkatli sürdükten sonra düşmüyorlar veya düşseler de birşey olmuyor. Bakın MotoGP'ye, korumalar olduğu için adamlar ne biçim düşseler bile birşey olmuyor" Bu tarz şeyler söyleyerek mantıklı şekilde baskı yapmalısın. Ama babadan babaya değişir tabi ikna etme taktikleri...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sahinoz31

    O zaman da diyeceksin ki "Kaza yapmayan adamlar televizyona mı çıkıyor? TV'ye çıkmasının nedeni zaten kaza yapması, siz de bunları görüp herkesi kaza yapıp yaralanıyor veya ölüyor sanıyorsunuz. Dışarda yüzlerce motor sürücüsü var ve gerekli donanımları takıp dikkatli sürdükten sonra düşmüyorlar veya düşseler de birşey olmuyor. Bakın MotoGP'ye, korumalar olduğu için adamlar ne biçim düşseler bile birşey olmuyor" Bu tarz şeyler söyleyerek mantıklı şekilde baskı yapmalısın. Ama babadan babaya değişir tabi ikna etme taktikleri...

    babamı ikna edebilecek 1 kişi var oda kardeşim rüşvet istiyo (sen bana n72 al bende babamı ikna edeyim diyo)




  • Çok güzel motorlar var.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: miki

     **** benim motorsikletim (resimli)


    2007 VFR Vtec i aldım geçen ay, şu anda 4000.km oldu , her hangi bir şikayetim yok.



    VTEC? Bildiğimiz VTEC teknolojisimi bu?
    Yok artık! Değildir!
    Bu arada yakıt olayı ne alemde bu makinenin?
  • http://www.motorbikestoday.com/reviews/Articles/hon_vfr800.htm

    Sanırım bildiğimiz Honda'nın VTEC teknolojisi.
  • yok artık honda bu işi aştı
  • Hakkaten öyleymiş!!

    .......HONDA!!

  • fiyatları hariç mükemmel motor üretiyolar ama biraz pahalı
  •  **** benim motorsikletim (resimli)


    2000 Yamaha YZF R1 56000 Km de

    Resimde görüldüğü üzere AKRAPOVIC ve KN filtre ile güçlendirilmiştir.

    Bir hatırlatma, 500cc ve yukarısı tüm makineler düşük süratte hararet yapar, 100-105C arası sıcaklıklar benim makina için normal değerler, tabi bunlar düşük süratte, rahatsız edici boyuta gelirse bi kenarda durup dinlenebilirsiniz. Kesiciye mayer benim makina 250000KM bu alet motor kapağı açılmadan gider, tabi 2000km de yağ değişimi ve her 500km de yağ kontrolü yapılırsa, temiz benizn kullanılırsa, kullanıldıktan sonra tertemiz yapılıp deposu benzinle doldurulup kapalı garaja konursa, yağmurlu havalarda dışarı çıkarılmaz su birikintisine sokulmaz sıcaklarda garajının kapısı bile açılmaz gözünüz gibi bakar ve senede 10000 km yapacağım şartını koşarsanız kendinize, önünüzdeki 10 yıl boyunca böyle bir makinayı satmanız için hiçbir sebep kalmaz. benim için 2000 yılından bu yana üretilmiş en sorunsuz ve en sağlam R tip makinadır. son zamanlarda pert şase haberleri özellikle honda makinalarda çok duyuyorum. motorumdan çok memnunum..

     **** benim motorsikletim (resimli)




  • Çok sağlam motorun var, iyi baktığın sürece o da sana iyi bakacaktır, koruma takmayı da sakın ihmal etme gördüğüm kadarıyla artistliğine koluna kask takıp güneş gözlüğüyle gezen kazmalardan değilsin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sahinoz31

    Çok sağlam motorun var, iyi baktığın sürece o da sana iyi bakacaktır, koruma takmayı da sakın ihmal etme gördüğüm kadarıyla artistliğine koluna kask takıp güneş gözlüğüyle gezen kazmalardan değilsin

    benim arkadalım koltuğun altındaki bagajda taşıyo kaskını
  • Kaskın Markası KIWI, Shark Mont ve Helt elbise+Eldiven+korse. Bunlar fiyatları kalitesine oranla çok iyi. Tüm iç pedler takılı. Bir de polo deri mont var ama geziye çıkarken giymiyorum, rengi uymuyor KTM montu diye dalga geçiyorlar :D .. Güvenlik çok önemli arkadaşlar, altınızdaki 15 beygirde olsa 155 beygirde olsa kask+dizlik+koruyucu ceket-mont giymelisiniz. Herşeyden önemlisi kask ve mont çünkü kırılan kemikler tekrar kaynayabilir ezilen kaslar zamanla düzelir fakat kırık bir omurga veya kafa malesef bir kere yaşayabileceğiniz olaylardır, kasksız ben şahsen çok tedirgin kullanırım asla yola konsantre olamam. çok arkadaşımı gözümün önünde kaybettim. Allah kimsenin başına kaza bela vermesin. Yaşamak kötü ama şahit olmak işte böyle yaz sıcağında giydiriyor insanı :) ...
  • Güzel Motorlar Güle Güle Binin
  • şahinhttp://www.salcano.com.tr/motor_main/200gy_2.html bu motor nasıl ? çok hoşuma gittide bi soruyum dedim (nedense enduro lar hoşuma gitmeye başladı
  • Bunlar güzel ben de bakmıştım, Zongshen ZS200GY, Ramzey, Zealsun, Salcano gibi markaların 200cc cross modelleri zaten farkındaysan hep aynı ama içlerinden en çok Zongshen'i seviyorum ben. Kullananlar da var memnunlar, problemsiz değil tabi ki ama problemler ufak tefek ve giderildikça sorunsuzlaşıyor makine.
    Sana Zongshen ZS200 tavsiyemdir endurocu adayı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sahinoz31

    Bunlar güzel ben de bakmıştım, Zongshen ZS200GY, Ramzey, Zealsun, Salcano gibi markaların 200cc cross modelleri zaten farkındaysan hep aynı ama içlerinden en çok Zongshen'i seviyorum ben. Kullananlar da var memnunlar, problemsiz değil tabi ki ama problemler ufak tefek ve giderildikça sorunsuzlaşıyor makine.
    Sana Zongshen ZS200 tavsiyemdir endurocu adayı

    ya slcanonun lastiklerini değiştirip supermoto amaçlı kullansam olurmu ?
  • Olur ama cross'ların motor tasarımı da supermoto'lardan biraz farklı. Detay bilmiyorum ama XT660X ile XT660R'dan çıkan seslerin birbiriyle alakası yok ordan biliyorum. Tork eğrileri falan da farklı, ama cross her yerde gider yani lastik değişerek de mis gibi gidebilirsin, sadece bilgin olsun diye farklı olduklarını söyleyeyim dedim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sahinoz31

    Olur ama cross'ların motor tasarımı da supermoto'lardan biraz farklı. Detay bilmiyorum ama XT660X ile XT660R'dan çıkan seslerin birbiriyle alakası yok ordan biliyorum. Tork eğrileri falan da farklı, ama cross her yerde gider yani lastik değişerek de mis gibi gidebilirsin, sadece bilgin olsun diye farklı olduklarını söyleyeyim dedim.

    ön kafa grenaj lambalrı da güzel olsa keşke
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.