arkdaslar bencede yeni telefonun pesine dusun ellerinde varsa aynısını,yoksa aynı ozellikte baska bir modeli,o da yoksa giden telin bir ust modelini vermek zorundalar... ama bunu yaparkende surunduruyolar,ama sonunda vermek zorundalar... bende genpa'dan siemens telefonum için 30 iş gunu ama tabi bi buçuk ay oluyo beklemek zorunda kalmıstım,sonra daha ust mıodeli vermislerdi..
telefonu serviste olanlara bir tavsiye eğer tanıdık bir avukat akrabanız veya arkadaşınız varsa sizin yerinize arasın ve benq siemense dava açacaz desin 5 gün sonra telefon hazır
quote:
Orjinalden alıntı: gokay91 telefonu serviste olanlara bir tavsiye eğer tanıdık bir avukat akrabanız veya arkadaşınız varsa sizin yerinize arasın ve benq siemense dava açacaz desin 5 gün sonra telefon hazır
sence işe yarar mı?
quote:
Orjinalden alıntı: kaaaan
arkdaslar bencede yeni telefonun pesine dusun ellerinde varsa aynısını,yoksa aynı ozellikte baska bir modeli,o da yoksa giden telin bir ust modelini vermek zorundalar... ama bunu yaparkende surunduruyolar,ama sonunda vermek zorundalar... bende genpa'dan siemens telefonum için 30 iş gunu ama tabi bi buçuk ay oluyo beklemek zorunda kalmıstım,sonra daha ust mıodeli vermislerdi..
göya banada üst model veridiler üst modem vermek zorunda değillermiş denk bi telefon vermek zorundalarmışmış işte onların denk gördüğü telefon şahsen para iadesi alın daha iyi
bende cx65 vardı avukat akrabam telefon etti benq müşteri hizmetlerine dava açacaz dedi ve 5 gün sonra benq sie e61 verdiler. dediğim gibi işe yarar fakat üst model veya denk bi model şansınıza kalmış [başarıdaki görevli öyle demişti]
quote:
Orjinalden alıntı: gokay91
bende cx65 vardı avukat akrabam telefon etti benq müşteri hizmetlerine dava açacaz dedi ve 5 gün sonra benq sie e61 verdiler. dediğim gibi işe yarar fakat üst model veya denk bi model şansınıza kalmış [başarıdaki görevli öyle demişti]
insan süründürmekten başka hiç birşey yapmıyorlar...
yanı kesınlıkle benq sıemens tavsıye etmıyormusunuz...cunku telefon bozuldugunda aldıgına bin pişman olur insan!!
quote:
Orjinalden alıntı: dewrimbrL yanı kesınlıkle benq sıemens tavsıye etmıyormusunuz...cunku telefon bozuldugunda aldıgına bin pişman olur insan!!
yoo tavsiye ediyoruz
ama bazı modellerini daha da tavsiye ediyoruz. araştırdığın bir model varsa onun başlığı altındaki yazılara göz atabilirsin. veya kullanan kişilerin düşüncelerini öğrenmek için onlara sorabilirsin.
ya arastırdıgım ve cok begendıgım bı model var ama benq hakkında bazı yazılanlardan sonrada alsammı almasammı emın olamıyorum..bozuldugunda elımde kalır cunku..eskı telefonumda da kaldı elımde içim yandı
Bende ef81 almak istiyordum ancak araştırma sürecinde gördüm ki telefon sorunlu, üretici sorunlu, servis sorunlu nasıl olacak bilmiyorum...
Ayrıca yeni bir konu açmadan burdan sorsam ef81 mi, ef71 mi diye, cevap gelirmi acaba...
sonunda uğraş ve cabalarım sonuç verdi benq siemesn ten aylardır süründükten sonra paramı alabildim. çok uzun ve uğraşmalı bir süreç sonuçta öyle yada böyle bana parayı vericeklerdi neden bu kadar zora sokuyorlar anlamıyorum. neyse bundan sonra benq siemens bir tek e72 biraz kafamı kurcalıyor ondada emin değilim bu kadar servis ve sorunlardan sonra sanırım almam. e72 bi satışa gelsin kullanıcı yorumlarını değerlendiripte karar vermeyi düşünüyorum ama çok zayıf bir ihtimal bu kadar şeyden sonra raks alırım daha iyi. darısı tüm uğraşan ve ücret iadesi bekleyen arkadaşların başına
benim telefonumda bozulmuştu benq siemens 30 gün sonra çatırçatır yenisini verdiler bence müşterinin tavrıyla alakalı yoksa adamların umruda bile değil
ya benim anlamadıgım...noki yada erik alınca boyle bir durumla karsılasınca hemen yenisini veriyorlar mı acaba cok merak ediyorum...
su sunu belirtmeliyim bursada ki basarıda değişim soz konusu oldugunda resmi süreç olan 33 toplam dunde işlem yapılıyor ve 15-20 sonra yeni telefonunuzu alabiliyorsunuz....tabi bu durum kullanıcını bagırıp cagırmasıyla direk alakalı....sanki basarının fabrikası var telefon uretiyor....tamamen sosyolojik bir toplum vakası telefonunu cok ugrasarak alamayanların sorunu...
quote:
Orjinalden alıntı: oknby
benim telefonumda bozulmuştu benq siemens 30 gün sonra çatırçatır yenisini verdiler bence müşterinin tavrıyla alakalı yoksa adamların umruda bile değil
müşterinin tavrıyla alakalı değil sizin şansınıza kalıyor birazda eğerki sizin telefonunuz bozulduğu zaman sevkiyatla yeni telefonların gelme zamanıysa veriliyor ama telefonların gelmesine zaman varsa bekliyorsunuz sanırım. ayrıca ne kadar söylenirseniz yada ne söylerseniz söyleyin direk tüketici haklarına gidin bizde resmi birşey olmadan işlem yapamayız diyorlar yani müşteri tavrı ne olursa olsun şans işi
bende hakem heyetine başvurdum. tel 110 gündür serviste. kafamı karıştıran şu. 2007 yılında bağlayıcı karar limiti 792 ytl idi.2008 yılında 827 ytl ye yükselmiş. ben 25 aralık 2007de başvurdum. ama şu an itibari ile karar daha çıkmadı. benim fatura 809 ytl yani tam ikisinin arası. acaba 792 ytl ye göre mi yoksa 827 ytl ye göremi karar alcaklar. merakla bekliyorum walla...
quote:
Orjinalden alıntı: marikanwap bende hakem heyetine başvurdum. tel 110 gündür serviste. kafamı karıştıran şu. 2007 yılında bağlayıcı karar limiti 792 ytl idi.2008 yılında 827 ytl ye yükselmiş. ben 25 aralık 2007de başvurdum. ama şu an itibari ile karar daha çıkmadı. benim fatura 809 ytl yani tam ikisinin arası. acaba 792 ytl ye göre mi yoksa 827 ytl ye göremi karar alcaklar. merakla bekliyorum walla...
yanlış hatırlamıyorsam kararın alındığı tarihteki yasal mevzuat geçerlidir. eğer karar 2008 içinde alınırsa 827 üzerinden işlem görmesi gerekir.
Ben şanslıyım galiba. c62 vardı bende. hangi hattı takarsan tak çekmiyodu. paso şebeke aranıyor diyodu. servise verdim 1 hafta sonra yenisi ile değiştirdiler.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme