Şimdi Ara

BENZİNDE GAZ YEMEYEN LPG Lİ ARAÇ (SORUNUN SEBEBİ ve ÇÖZÜMÜ) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
106
Cevap
11
Favori
303.701
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    quote:

    Orijinalden alıntı: ajf39

    quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    Sorun çözüleli çok oldu arkadaşlar.Sorunun esas kaynağı LPGye geçiş sıcaklığının 30 derece olmasıymış.LPGye erken geçen aracın benzin yakıt haritaları soğuk havalarda mantıklı yakıt hava karışımını sağlayamıyor.Bu da çiğ benzin atımı silkeleme gaz yememe gibi problemler yaratıyor.40 dereceye alındığından beri yaklaşık 30bin kmdir bir sıkıntım yoktur.40 derecede bu problem yaşayanlar 50 dereceye alıp bu şekilde bir denesinler.

    ustalar daha iyi bilir ama bence burda da bir yanlışlık var,ben erzurumda yaşıyorum yaklaşık 90000 kmdir sıralı simtem atiker safe fast kullanıyorum,kış aylarında lpgye geçiş sıcaklığını 22 dereceye ayarlattırıyorum(eğer bu derecede kullanmazsam kış ayları süresinde lpgye geçmiyor bir türlü,22 derecede bile 2,5 kmyi buluyor) -15,-30 arası derecelerde bile yukarda bahsedilen sorunlarla karşılaşmadım hiç.

    Bu durum araçtan araca değişkenlik gösterir.Herkesde olacak diye bir şey söz konusu değil.Aracın ECU'su motor çalıştıkça yakıt haritası çıkararak optimum yanma karışımını ayarlar.Örneğin ilk LPG takıldığında aracın LPG tüketimi yüksek iken bu giderek düşer.Bunu sağlayan aracın ECU'sudur.Fakat araç LPGye alışınca bu sefer benzinde fazla yakmaya başlar.Kısacası bu süreç her LPGli araçta olan bir süreçtir.Araçların benzine olan uyumluluğunun bozulmaması için ne kadar çok benzinle çalışırsa o kadar iyidir.Benim sorunum elbette 1 günde düzelmedi.1 hafta ve yaklaşık 1000km sonra düzeldi.

    Ayrıca azıcık daha fazla kar edeceğim diye 40derecenin altına geçiş sıcaklığı ayarlamak mantıklı değil.Çünkü araç ne kadar erken geçerse LPGye o kadar benzinle olan uyumu azalır.Dolayısıyla benzinde çalıştığı kısımda normalde yakacağının 2 katı bile benzin yakıyor olabilir.Hatta rölantide bile tükettiği benzin artar.Bu yüzden değişik sorunlara mahal vermemek için 40 derece idealdir.Zaten kısa mesafe gidiyorsanız kışın benzinle bu mesafeleri gitmek daha uygundur.Zaten asıl tasarrufu uzun menzilde yaparsınız LPGde.

    EDIT:Her araç bu sorunu yaşayacak değil dedim ama aslında bir nevi her araç bu sorunu yaşar.LPGye alışan araçta benzinde iken gaz hassasiyeti bozulabilir.Bazen beklediğinizden az bazen daha fazla tepki verebilir.Ve yahut gaz tepkileri yavaşlayabilir.Hiç bir şey olmasa bile o anda optimum bir yanma olmadığından emin olabilirsiniz.Az çok her araç bu sorunu yaşar.

    ayrıca düşük derecede gaza geçmek regülatöre de zarar veriyor.aşırı soğuk lpg diyaframın ömründen çalıyor.




  • Merabalar 2002 model 1.2 palio aracim var. Arac benzinde 3 bin devire kadar gaz yemiyor boğuluyor. Fakat bu sorun gaz ayarını yaptirmadan önce daha azdı gazı az da olsa yiyordu simdi direkt boguluyor 3 bin devire cıkana kadar canı cıkıyor. Gaz ayarı yaptırma sebebim de aracın atesleme bobini,buji kabloları, bujileri, benzin pompası ve şamandırası değistiği icin yaptırdım ve sorun hala düzelmedi hatta gaz ayarından sonra daha kötü ve gaz ayarı yaptırdıgım yer bu parcaları degistirdigim ustalar LFT-SFT ayarı nedir bilmiyorlar. Bu sorunun tam olarak çözümü nedir. Yardimci olursanız sevinirim. Birde yarım depo benzine würth ilaci alipta dökmüslügüm var 80-100 km benzinle gittim.
  • Kesin çözümü nedir arkadaslar sayfaları okudum ama tam kesın bısı bulamadım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Its Payne -- 17 Mayıs 2016; 15:41:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Its Payne

    Kesin çözümü nedir arkadaslar sayfaları okudum ama tam kesın bısı bulamadım..
    konuyu biraz hortlatmak gibi olacak ama benim de tam olarak problemim bu ve brc'mi taktırdım taktıralı (yaklaşık 18.000 km) bu sorunu yaşıyorum. lpg'yi taktırdığım yere defalarca gittim, hatta aracı bile bıraktım 2 gün olmadı. 1 defa gaz kelebeğini temizlettim, 15 gün sorun kalmadı ama sonra yine başladı.
    tesadüfen montajı yapan ustalardan birini gördüm bir yerde. gel bir ara dereceyi yükseltelim dedi. burada önerilen çözüm gibi. inanmamıştım pek. ama madem bu yolla sorunu halledenler var deneyeceğim. unutmazsam eğer sonucu yazmaya çalışırım.
  • Hocamm acikcasi dun bende wurt enjektor temizliyicisi aldim ve hic bi sorun kalmadi suan benzinlide gidio yoksa benzin pompasini degsitircektim ama bakalim wurt bittikten sonra nasl davrancak beklemedeyim bnde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Its Payne

    Hocamm acikcasi dun bende wurt enjektor temizliyicisi aldim ve hic bi sorun kalmadi suan benzinlide gidio yoksa benzin pompasini degsitircektim ama bakalim wurt bittikten sonra nasl davrancak beklemedeyim bnde
    olmazsa derece ile oynatmadan önce ben de çeyrek depo benzinime ekleyeyip böyle deneyeyim. sonuca göre lpg ile oynatırım.
  • Senin sıkıntın bence lpg kalibrasyonunda arac lpgde fakir kalıyodur yada zengin aracın kendi ecusu surekli yakıt artırma yada azaltma yoluna gidiyodur bunuda LFTye kaydediyodur ama lpgye sistemine mudahale edemeyip yakıt artıramıyo azaltamıyo sen benzine gecince fakir yada zengin karısımı önlemek için benzini artırıyor azaltıyor araba boguluyor gitmiyor :) lpg kalibrasyonunu el obd cihazı ile sft lft ye bakarak yolda yaparlarsa herhangi bir devirde aracın fakir yada zenginde kalmaz aracın duzeltme yapma geregi duymaz boyle sorunlar yasanmaz cogu derki araba benzine alınca gitmiyor lpgde ucuyo :) bunu yapacak türkiyede kac usta var bilmiyommmmm :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omergurcu

    Senin sıkıntın bence lpg kalibrasyonunda arac lpgde fakir kalıyodur yada zengin aracın kendi ecusu surekli yakıt artırma yada azaltma yoluna gidiyodur bunuda LFTye kaydediyodur ama lpgye sistemine mudahale edemeyip yakıt artıramıyo azaltamıyo sen benzine gecince fakir yada zengin karısımı önlemek için benzini artırıyor azaltıyor araba boguluyor gitmiyor :) lpg kalibrasyonunu el obd cihazı ile sft lft ye bakarak yolda yaparlarsa herhangi bir devirde aracın fakir yada zenginde kalmaz aracın duzeltme yapma geregi duymaz boyle sorunlar yasanmaz cogu derki araba benzine alınca gitmiyor lpgde ucuyo :) bunu yapacak türkiyede kac usta var bilmiyommmmm :)
    Arkadaşlar mehaba konuyu az hortlatacam ama sorunum şu : 2012 1.4 aveo ls otm. vites aracım var brc tüplü. 5 gündür oluyor arabayı çalıştırıyorum sabah gaza basıyorum almıyor rölantide kendi kendine ilerliyor biraz ilerleyince tekrar çalıştırıyorum gaz alıyor. Son iki gündürde arabayı çalıştırıorum yine aynı şeyler az sonra durdurup tekrar çalıştırıyorum bu sefer kendiliğinden gaza basıyor frene bastığım halde gaza basmaya devam ediyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acu540

    Arkadaşlar mehaba konuyu az hortlatacam ama sorunum şu : 2012 1.4 aveo ls otm. vites aracım var brc tüplü. 5 gündür oluyor arabayı çalıştırıyorum sabah gaza basıyorum almıyor rölantide kendi kendine ilerliyor biraz ilerleyince tekrar çalıştırıyorum gaz alıyor. Son iki gündürde arabayı çalıştırıorum yine aynı şeyler az sonra durdurup tekrar çalıştırıyorum bu sefer kendiliğinden gaza basıyor frene bastığım halde gaza basmaya devam ediyor.

    Alıntıları Göster
    lpg derecesini yükselttim fakat sorun devam ediyor arkadaşlar. Ankara'da düzgün önerilen işini iyi bilen bir lpg ustası tavsiye ederseniz bir de ona göstermek istiyorum aracı.




  • 2004 1.5 16v benzin/lpgli kia rio aracım sabahları benzinde çok zor çalışıyor. Gaz yemiyor. tüpe geçinçe sıkıntı yok. Benzin pompası, benzin filtresi, hararet müşürü, bujiler değişti. Sıkıntı devam ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhatcn

    2004 1.5 16v benzin/lpgli kia rio aracım sabahları benzinde çok zor çalışıyor. Gaz yemiyor. tüpe geçinçe sıkıntı yok. Benzin pompası, benzin filtresi, hararet müşürü, bujiler değişti. Sıkıntı devam ediyor.
    Bu aralar subaplar üzerinde duruyorum. son görüştüğüm usta subaplardan dedi fakat kontrol edilmesi gerekecek. haftasonu buna bakacağız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acu540

    Arkadaşlar mehaba konuyu az hortlatacam ama sorunum şu : 2012 1.4 aveo ls otm. vites aracım var brc tüplü. 5 gündür oluyor arabayı çalıştırıyorum sabah gaza basıyorum almıyor rölantide kendi kendine ilerliyor biraz ilerleyince tekrar çalıştırıyorum gaz alıyor. Son iki gündürde arabayı çalıştırıorum yine aynı şeyler az sonra durdurup tekrar çalıştırıyorum bu sefer kendiliğinden gaza basıyor frene bastığım halde gaza basmaya devam ediyor.

    aracın tüp beyni değişti araç kapalı iken motora gaz sızdırıyordu ama aynı sorun devam ediyor yokmu yardım edebilecek biri. Sabah çalıştırıyorum çok az gaz verip duruyo böyle böyle aküde bitmeye başladı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acu540

    quote:

    Orijinalden alıntı: acu540

    Arkadaşlar mehaba konuyu az hortlatacam ama sorunum şu : 2012 1.4 aveo ls otm. vites aracım var brc tüplü. 5 gündür oluyor arabayı çalıştırıyorum sabah gaza basıyorum almıyor rölantide kendi kendine ilerliyor biraz ilerleyince tekrar çalıştırıyorum gaz alıyor. Son iki gündürde arabayı çalıştırıorum yine aynı şeyler az sonra durdurup tekrar çalıştırıyorum bu sefer kendiliğinden gaza basıyor frene bastığım halde gaza basmaya devam ediyor.

    aracın tüp beyni değişti araç kapalı iken motora gaz sızdırıyordu ama aynı sorun devam ediyor yokmu yardım edebilecek biri. Sabah çalıştırıyorum çok az gaz verip duruyo böyle böyle aküde bitmeye başladı

    Alıntıları Göster
    Hyundai Accent 1.6 aracımda 2008 yılından beri yaklaşık 75000 km dir atiker lpg sistemini sorunsuz kullanıyordum..taa ki geçen ay çıktığımız izinde kayınpederin komşusu olan tamirciye aracın yağını ve bujilerini değiştirene kadar..ertesi gün yola çıkacağımız sabah yukarıdaki sorun bende de baş gösterdi. bir süre sonra düzelir diye çok önemsemedim fakat hala sorun devam ediyor..araç her ilk çalıştırmada gaza geçmeden önce gaz yemiyor, silkeliyor, stop ediyor vs..eğer tamirci bir yeri yaparken başka bir yere zarar vermediyse ilk şüphelendiğim bujiler olacak..gerçi bosh marka uygun bujiler takıldı ama aracın bir günde bu şekilde arıza göstermesi buji ve ateşleme sisteminde çözümü aramakta faydalı olacaktır..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lars001

    Hyundai Accent 1.6 aracımda 2008 yılından beri yaklaşık 75000 km dir atiker lpg sistemini sorunsuz kullanıyordum..taa ki geçen ay çıktığımız izinde kayınpederin komşusu olan tamirciye aracın yağını ve bujilerini değiştirene kadar..ertesi gün yola çıkacağımız sabah yukarıdaki sorun bende de baş gösterdi. bir süre sonra düzelir diye çok önemsemedim fakat hala sorun devam ediyor..araç her ilk çalıştırmada gaza geçmeden önce gaz yemiyor, silkeliyor, stop ediyor vs..eğer tamirci bir yeri yaparken başka bir yere zarar vermediyse ilk şüphelendiğim bujiler olacak..gerçi bosh marka uygun bujiler takıldı ama aracın bir günde bu şekilde arıza göstermesi buji ve ateşleme sisteminde çözümü aramakta faydalı olacaktır..

    Alıntıları Göster
    Haftasonu enjektörlerin gaz sızdırdığını fark ettik. Lpg taktırdığım usta enjektörleri aldı, sistemin fişini çekip depoyu da kapattık. Şu an benzinde kullanıyorum fakat sabahki rolanti düzensizliği ve kalkıştaki silkeleme devam ediyor. Rolanti valfinden olabilir mi acaba? Subap demek istemiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anadolu

    Haftasonu enjektörlerin gaz sızdırdığını fark ettik. Lpg taktırdığım usta enjektörleri aldı, sistemin fişini çekip depoyu da kapattık. Şu an benzinde kullanıyorum fakat sabahki rolanti düzensizliği ve kalkıştaki silkeleme devam ediyor. Rolanti valfinden olabilir mi acaba? Subap demek istemiyorum.

    Alıntıları Göster
    Benim de 30000 kmde lpg taktırıp 70000 kmye kadar sorunsuz kullandığım aracımda yaklaşık 2 aydır ilk marşta geç çalışma ve silkeleme problemi yeni başladı. Daha lpgye geçmeden halen benzinde iken oluşan bu silkeleme ve sarsıntılı çalışma yaklaşık 10 sn. kadar sürüp halen benzinde iken normale dönüyor. Yani benzinle çalışıyor (ilk marşta geç almasına rağmen) ve halen benzinde iken silkelemeyi kesiyor ve yavaşça hareket edip gitmeye başlıyorum ve 1-2 km sonra lpgye geçiyor. Yani benzinle çalışıp lpgye geçince düzelme değil de, benzinle çalışıp yine benzinde kendini toparlama süreci yaşıyor.

    Sorunu tamamen benzin odaklı olarak algılamama rağmen araştırdığım kadarı ile bütün oklar lpg-ecu düzensizliğine işaret ediyor. Yani ecunun ilk çalıştırmada benzini makul şekilde gönderememesi veya lpgnin sızıntı yaparak ilk çalışmada motoru hem benzin hem de lpgnin artığı ile besleyerek motoru boğması vs.

    Şimdilik sorunu tam olarak algılayamadığım için sadece benzin ile bir süre kullanarak motorun kendisini toparlanmasını bekleyeceğim. Ona göre artık benzin mi yoksa lpg mi sorunu olduğuna karar verip ustanın yolunu tutacağım gibi gözüküyor. Gelişmeleri aktaracağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leidenfrost

    Benim de 30000 kmde lpg taktırıp 70000 kmye kadar sorunsuz kullandığım aracımda yaklaşık 2 aydır ilk marşta geç çalışma ve silkeleme problemi yeni başladı. Daha lpgye geçmeden halen benzinde iken oluşan bu silkeleme ve sarsıntılı çalışma yaklaşık 10 sn. kadar sürüp halen benzinde iken normale dönüyor. Yani benzinle çalışıyor (ilk marşta geç almasına rağmen) ve halen benzinde iken silkelemeyi kesiyor ve yavaşça hareket edip gitmeye başlıyorum ve 1-2 km sonra lpgye geçiyor. Yani benzinle çalışıp lpgye geçince düzelme değil de, benzinle çalışıp yine benzinde kendini toparlama süreci yaşıyor.

    Sorunu tamamen benzin odaklı olarak algılamama rağmen araştırdığım kadarı ile bütün oklar lpg-ecu düzensizliğine işaret ediyor. Yani ecunun ilk çalıştırmada benzini makul şekilde gönderememesi veya lpgnin sızıntı yaparak ilk çalışmada motoru hem benzin hem de lpgnin artığı ile besleyerek motoru boğması vs.

    Şimdilik sorunu tam olarak algılayamadığım için sadece benzin ile bir süre kullanarak motorun kendisini toparlanmasını bekleyeceğim. Ona göre artık benzin mi yoksa lpg mi sorunu olduğuna karar verip ustanın yolunu tutacağım gibi gözüküyor. Gelişmeleri aktaracağım.

    Alıntıları Göster
    Enjektörleri söktürüp, aküden lpg sisteminin kesip üstüne depo kapağını kapamama rağmen sorunum devam ediyordu. Akü kutup başını söktüm bir süre bekledim, kalkıştaki silkeleme bir nebze düzeldi fakat rolanti düzensizliği hala vardı. Bu haftasonu 2 ayrı ustaya daha götürdüm aracı. Biri Ankara Şaşmaz'da Öner oto Tuncay usta, bilen bilir. Diğer ustada da subapları ölçtürdüm. İkisi de araçta bir sorun olmadığını, her şeyin tertemiz devam ettiğini söyledi. Sanırım ben aracı fazla dinliyorum, fazla pimpirikliyim :D
    Ustanın biri bir sonraki bakımda bujileri değiştirirken buji kablolarımı da değiştirmemi, kabloların yorgun olduğunu söyledi. Bakım zamanı gelince onu deneyeceğim. Devam ederse ateşleme bobinine geç dedi. Her bakımda birini yapacağım artık. Kafamı takmayınca daha rahat ediyorum.




  • Kesin cozumi ben yazayim esasen cevaplarda verilmis bilerek bilmeyerek veyahut aciklama olmadan...bunu da cvp veren arkadaslardan ustalarda tecrube ederek öğrendim..

    Oncelikle aracin benzin haritasi sizin surus tekniginize gore verileri kaydeder ve anlik olarak bu degerler uzerinden hareket eder siz surusunuzu degistirdikce veriler degisecektir benzin sistemi yani beyni bunu algilayabiliyorken lpg sistemi algilamicaktir..Bu nedenle ozellikle mevsimsel gecislerde veya trafik uzun yol etkenlerinde surekli aracinizda performans kaybi hissedeceksiniz...obdli kitler bu konuda daha olumlu olsada zamanla stabilitesini kaybettigi yönünde kani olustu brnde cevremdeki duyumlardan dolayi..isin özü bu esasen..

    Ya stabil sürüşe sahip olcaksiniz yada ayar yaptircak yapacaksiniz..ince ayar denilen olay sizi en iyi sekle soksada zamanla o da bozulacak hergun ayni yolda ayni hiz gaz tepkimesiyke kullaniyorsaniz bunu hissetmezsiniz..gelelim konuya

    Aracinizi gerektigi sekilde bakim onarim surus yapiyor depodan lpgyi kapatip denediginizde benzin sisteminde sorun olmuyorsa (3 5 gunluk kullanim 100 200 km kullanimda) benzin sisteminde sorun yoktur.size buji buji kablo pompa enjektor subap dinamo vsvs atesleme ve yakit sistemleri üzerine motor aksamiyla ilgili bir arizadan bahseden bir usta olursa hemen kacin..oglanin sunnet masrafini sizden çıkartır :D
    Bogaz kelebegi temizligi de yaptirmayin isinizi iyice zorlastirmayin

    Lpg ekipmanlarini kontrol ettirin en az 2 ideal 3 usta ve ekipmanlarin ariza durumunda yapacagi sorunlar uzerine bilgi efinin netten..
    Sabahlari gec marş: regulator bozulmaya baslamistir kisin daha fazla hissedilir ama dikkat edin 13 derecede iken hava bunu hrmen hemen hic hissetmiceksiniz..yada yenu bozulmaya başladıysa zaman zaman olusucak yada uzun bekleyislerde olusucaktir..

    Benzine gaza gecmeme atma cikma vs : gaz kesici valf

    Benzinde iken duzgun calisirken rolantide lpgye alinca titreme olsurme: enjektor

    Bu saydıklarım genel arizalardir bunlar kontrol edilip ekin olununca yedekparcacidan temin edilir brz anliosaniz kendiniz videoya cekerek sokup takarsaniz daha iyi olur anlamiyorsaniz ustaya taktirarak ciddi anlamda ekonomi yaparak arizanizi giderirsinzi..atiker regulator 70 tl 5o iscilik 120 tl lpgcixe degisim 250 tl garanti vs hikayeleri cabasi tabi :D

    Enjektor takarken kablo siralamasina dikkat..gaz kexici takarkende tirnaklar alta gelicek sekilde

    Diger yontemler.. Duzgun montaj olmamasi .regulator enjektor konumlandirmalari ve boru uzunluklari..arastirarak bulabilirsiniz bunlari..
    Ve genel sebep olan problem nedeni bozulan harita yuzunden ilk geciste arac her ne kdr benzinde calissada bir miktar gazi salinima basliyor ve lpg haritasiyla eldeki verileri benzinde calistirmaya basliyor..

    Lpg haritasiyla benzin haritasi ilk montaj sonrasi uyusmazlik sebebiyle de bu olusuyor..bunu basit olarak 1000 2000 devirdeki tum degerleri belirli miktar azaltarak (bogulma fren yapma durumlarinda) cansiz cekislerde de artirarak ortalama olarak ayarlayabilirsiniz..ama kesin cozum yine degildir..

    Imkan varsa lpg haritasini sıfirlamak..aku kutup basi sokup(teyp kodu vs cam ayarlariniz gidecek) 200 km civarında surus tekniginize göre kullanip haritayi olusturup olusturmaz depodan kapattiginiz lpgyi acmadan lpgciye gidip otomatik kalibrasyon yaptirmak..ince ayar icin otoban veya bombos yollar sart aksi halde ustu koru bi nebze oluyor ve vakit..

    Ben onceki şıkkı yapiyorm cnku zamanla sikmaya basliyor mevsim gecislerinde sizde yaptikca anlicaksiniz ve surusunuz değiştikçe..ama ger ayar cektiginizde ilk zamanlar cok iyi oldu derken 1 ay icinxe arac size yetmicektir..

    Subap yakit pompasi vs diyenlere itibar etmeyin bakimli bir araciniz yada yeni bir aracini var ise ..genel itibariyle bu arizalar 100 150k km kullanim sonrasi basgosterir..
    Kendi tecrubem ve edindigim bilgiler bu yondedir ustalar varken bize laf düşmez ama bunlar da pat diye ogrenilmiyor tecrube edilemiyor.. Lpg sorunlarini taksicilere sormayin bunun en buyuk sebebi harita muhabbeti ;) bunlarda da sorun yoksa motor ve lpg sensorlwrinin kontrolu ki ztn usta tabiriyle makinaya cihaza baglaninca kabak gibi ortaya cikar ..
    Ince ayar cektirecek usta bulursaniz 2 kere gidin ilkinde gerekli şartların olusmasi icin (enjektor olculeri kabli uzunlunklari arizali parca tamiri benzin haritanizin olusmasi gibi arixalarin giderilmesi hakkında bilgi ve sonraki gidiste sadece ayar ) aksi halde tek seferde yamalamaktan oteye gitmezsiniz..
    Buradanda hataydaki öğretmen olan Ali ustama selam olsun su ortamdaki en usta adam odur

    Nyse yardimci olduysak ne ala..Ltf stf yi unutun ne geldiyse ltf stf den geldi basimiza bunu bilen yetkili usta veya bu topa giren yetkuli usta pek yok..Brc eski tip sahipleri ayar mapi yoksa usta imontah ustalarindan ziyade tadilat isinde daha iyi ustalarint3cih edin tavsiye olarak..Gecmis olsun




  • aynı şey başıma geldi çok param gitti tamirciler bildikleri halde söylemediler soyalım diye ama tesadüfen uyandım benzin pompası buji buji kablosu benzin deposu kurcaladlar vs benzinde silkelemeyi yakıt sistemindeki sorunlardan yapar benimki enjektörler tıkalıyms karbüratôrcuye gdn 100 lira verin enjektörleri temizletn sonra würt benzin katkısı alın tam depoya boşaltın hepsini ve yaklaşık 300 km yol yapın sorun mutlaka çözülür benzin pompası sakin kolay kolay değişmeyn
  • Selam arkadaşlar
    yeni bir araç aldım 2012 opel astra. Landirenzo lpg var
    aracı sabah çalıştırıyorum abartısız 5 dakika sonra gaza geçiyor. Sorun şu ki benzindeyken hareket edince tekliyor stop ediyor. GGaza geçince ne tekleme var ne stop etme . Ne yapmalıyım ne önerirsiniz? Aracı aldığım çocuk hiç başıma gelmedi diyor. Ne yapacağımı bilemedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: afsar87

    Selam arkadaşlar
    yeni bir araç aldım 2012 opel astra. Landirenzo lpg var
    aracı sabah çalıştırıyorum abartısız 5 dakika sonra gaza geçiyor. Sorun şu ki benzindeyken hareket edince tekliyor stop ediyor. GGaza geçince ne tekleme var ne stop etme . Ne yapmalıyım ne önerirsiniz? Aracı aldığım çocuk hiç başıma gelmedi diyor. Ne yapacağımı bilemedim

    Hocam bir müddet benzinde kullanın. 100-200 km gibi. Sorun azalacak veya geçecek mi ? Aracım hyundai elantra 2006 model, benim de stop etme gibi değil de acayip titreme, rölantide devir düşmesi gibi sorunlarım vardı. 200 km civarı benzinde kullandım. Saat gibi oldu.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.