Şimdi Ara

Benzinde İlk Marş Sorunu ve Enjektör Temizliği (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
3
Favori
54.085
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konunun sahibi aranıyor. Sonuç ne oldu soylerseniz fayda gorecek birçok insan var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    Konunun sahibi aranıyor. Sonuç ne oldu soylerseniz fayda gorecek birçok insan var

    Konu epeyce eski, konunun sahibi muhtemelen sorunu çözmüş ve arkasına bakmamış veya aracı satmış da olabilir.

    Bilgi aryıp bu konuya gelenler için benzer sorunu yaşamış biri olarak tecrübelerimi aktarayım belki birilerine faydalı olabilir.
    Benim aldğım araç da uzun süre beklediğinde marş almakta zorlanıyordu. İlk marşta çalışmadığı gibi bazen özellikle sabah veya akşam iş çıkışı 3-4 marş yapmam gerekiyordu. Soğuk hava bu olayın şiddetini daha da artırıyor gibiydi. Çalıştıktan 30 saniye boyunca motor düzensiz çalışıyor, gaz verilmez ise stop da edebiliyordu.
    Sonra kendine geliyordu.

    Önceki aracımda da benzer sorunlar yaşamıştım. Özellikle LPG'li araçlarda bu tip sorunlar daha sık yaşanıyor ve iki farklı sistemden dolayı çözmek zor oluyor. Sanayide ustalar onu değiştir, olmadı bunu değiştir derken 100 liralık arıza için size 1000 liralık fatura çıkarıyorlar.
    Bu tip sorunlarda önce ateşleme sistemi bujiler, bobinler, enjektörler, akü, şarj dinamosu, marş motoru vs gibi aksamlara bakılır. Sonra yakıt sistemi filitreler, hortumlar, benzin pompası, yakıt deposu vs gibi bakılır. Sorun sübaplardan bile olabilir.

    Bende rolanti düzensizliği, silkeleme vs yoktu. Araç start aldıktan 30 saniye sonra yağ gibi akıyordu. Bujiler ve Akü de yeniydi. Doğal olarak ilk çalışma anı ile ilgili bir sıkıntı olduğunu düşünüyordum. Marş motorunda, şarj dinamosunda, bobinlerde de bir sıkıntı yoktu. Önce filitreleri değiştirdim, yağ değişimi, genel bakım yaptım. Sonra gittim lpg bakımını yaptırdım, lpg filitresi, kaçak ölçümü ayar kotrolü vs yapıldı. Aracı benzinde kullandım bir süre. Fakat sorun düzelmeyince ustaya götürdük, benzin pompasını değiştirdiler yine düzelmedi. Pompayı boşuna değiştirmiş olduk. Sorun düzelmeyince yakıt karışımında bir sıkıntı olduğunu düşündüm ve lpg regülatöründen kaynaklı olabileceğini söyleyerek tekrar ustaya götürdüm. Usta aracı sabah kontrol etti ve gaz kesicinin kazı kesmediğini benzin ile lpg birbirine karıştığını gördüler. Gaz kesiciyi değiştirdik. Sorun düzeldi. İlk marşta motor çalışıyordu.
    Ancak yine uzun süre çalışmadığında ilk marş tık diye almıyordu. 3-4 saniye basmak gerekiyordu. Ben de würth enjektör temizleyici alarak bir süre benzinde kullandım. Artık daha kolay marş alıyor.

    Bu tip problemlerde sadece ustalara güvenmeyin. Özellikle yoğun olan bir ustaya gittiğinizde hemen birşeyleri değiştirerek sizi başından savmaya bakarlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dedeefendi_ -- 26 Ekim 2016; 10:14:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dedeefendi_

    quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    Konunun sahibi aranıyor. Sonuç ne oldu soylerseniz fayda gorecek birçok insan var

    Konu epeyce eski, konunun sahibi muhtemelen sorunu çözmüş ve arkasına bakmamış veya aracı satmış da olabilir.

    Bilgi aryıp bu konuya gelenler için benzer sorunu yaşamış biri olarak tecrübelerimi aktarayım belki birilerine faydalı olabilir.
    Benim aldğım araç da uzun süre beklediğinde marş almakta zorlanıyordu. İlk marşta çalışmadığı gibi bazen özellikle sabah veya akşam iş çıkışı 3-4 marş yapmam gerekiyordu. Soğuk hava bu olayın şiddetini daha da artırıyor gibiydi. Çalıştıktan 30 saniye boyunca motor düzensiz çalışıyor, gaz verilmez ise stop da edebiliyordu.
    Sonra kendine geliyordu.

    Önceki aracımda da benzer sorunlar yaşamıştım. Özellikle LPG'li araçlarda bu tip sorunlar daha sık yaşanıyor ve iki farklı sistemden dolayı çözmek zor oluyor. Sanayide ustalar onu değiştir, olmadı bunu değiştir derken 100 liralık arıza için size 1000 liralık fatura çıkarıyorlar.
    Bu tip sorunlarda önce ateşleme sistemi bujiler, bobinler, enjektörler, akü, şarj dinamosu, marş motoru vs gibi aksamlara bakılır. Sonra yakıt sistemi filitreler, hortumlar, benzin pompası, yakıt deposu vs gibi bakılır. Sorun sübaplardan bile olabilir.

    Bende rolanti düzensizliği, silkeleme vs yoktu. Araç start aldıktan 30 saniye sonra yağ gibi akıyordu. Bujiler ve Akü de yeniydi. Doğal olarak ilk çalışma anı ile ilgili bir sıkıntı olduğunu düşünüyordum. Marş motorunda, şarj dinamosunda, bobinlerde de bir sıkıntı yoktu. Önce filitreleri değiştirdim, yağ değişimi, genel bakım yaptım. Sonra gittim lpg bakımını yaptırdım, lpg filitresi, kaçak ölçümü ayar kotrolü vs yapıldı. Aracı benzinde kullandım bir süre. Fakat sorun düzelmeyince ustaya götürdük, benzin pompasını değiştirdiler yine düzelmedi. Pompayı boşuna değiştirmiş olduk. Sorun düzelmeyince yakıt karışımında bir sıkıntı olduğunu düşündüm ve lpg regülatöründen kaynaklı olabileceğini söyleyerek tekrar ustaya götürdüm. Usta aracı sabah kontrol etti ve gaz kesicinin kazı kesmediğini benzin ile lpg birbirine karıştığını gördüler. Gaz kesiciyi değiştirdik. Sorun düzeldi. İlk marşta motor çalışıyordu.
    Ancak yine uzun süre çalışmadığında ilk marş tık diye almıyordu. 3-4 saniye basmak gerekiyordu. Ben de würth enjektör temizleyici alarak bir süre benzinde kullandım. Artık daha kolay marş alıyor.

    Bu tip problemlerde sadece ustalara güvenmeyin. Özellikle yoğun olan bir ustaya gittiğinizde hemen birşeyleri değiştirerek sizi başından savmaya bakarlar.


    Minnettarız hocam. Tecrübelerinizi bu kadar detaylı aktardığınız için teşekkürler.

    Böyle lpg ile uzun süre kullanım sonrası çıkan sorunlarda hemen korkmayın. Gerçekten sadece beyin ayarı veya ufak enjektör sızmaları sebebi ile bu sorunlar oluşabiliyor. Ben de 40000 km sorunsuz lpg ile kullandım ve şu an sabahları ilk marşta biraz geç çalışma ve 8-10 sn rölanti dengesizliği durumu yaşıyorum.

    Bu sorunu hiç ustaya göstermedim ve kendi araştırmalarımla çözmeye kararlıyım. Şimdilik 1 depo benzin ile gideceğim ve lpgyi hiç kullanmayacağım. Eğer bu sürede görmüş olduğum ilk çalıştırmadaki sarsıntı oluşmamaya başlarsa demek ki bunun sebebi lpg diyerek ustamın yolunu tutacağım lpg ayarı için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leidenfrost

    quote:

    Orijinalden alıntı: dedeefendi_

    quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    Konunun sahibi aranıyor. Sonuç ne oldu soylerseniz fayda gorecek birçok insan var

    Konu epeyce eski, konunun sahibi muhtemelen sorunu çözmüş ve arkasına bakmamış veya aracı satmış da olabilir.

    Bilgi aryıp bu konuya gelenler için benzer sorunu yaşamış biri olarak tecrübelerimi aktarayım belki birilerine faydalı olabilir.
    Benim aldğım araç da uzun süre beklediğinde marş almakta zorlanıyordu. İlk marşta çalışmadığı gibi bazen özellikle sabah veya akşam iş çıkışı 3-4 marş yapmam gerekiyordu. Soğuk hava bu olayın şiddetini daha da artırıyor gibiydi. Çalıştıktan 30 saniye boyunca motor düzensiz çalışıyor, gaz verilmez ise stop da edebiliyordu.
    Sonra kendine geliyordu.

    Önceki aracımda da benzer sorunlar yaşamıştım. Özellikle LPG'li araçlarda bu tip sorunlar daha sık yaşanıyor ve iki farklı sistemden dolayı çözmek zor oluyor. Sanayide ustalar onu değiştir, olmadı bunu değiştir derken 100 liralık arıza için size 1000 liralık fatura çıkarıyorlar.
    Bu tip sorunlarda önce ateşleme sistemi bujiler, bobinler, enjektörler, akü, şarj dinamosu, marş motoru vs gibi aksamlara bakılır. Sonra yakıt sistemi filitreler, hortumlar, benzin pompası, yakıt deposu vs gibi bakılır. Sorun sübaplardan bile olabilir.

    Bende rolanti düzensizliği, silkeleme vs yoktu. Araç start aldıktan 30 saniye sonra yağ gibi akıyordu. Bujiler ve Akü de yeniydi. Doğal olarak ilk çalışma anı ile ilgili bir sıkıntı olduğunu düşünüyordum. Marş motorunda, şarj dinamosunda, bobinlerde de bir sıkıntı yoktu. Önce filitreleri değiştirdim, yağ değişimi, genel bakım yaptım. Sonra gittim lpg bakımını yaptırdım, lpg filitresi, kaçak ölçümü ayar kotrolü vs yapıldı. Aracı benzinde kullandım bir süre. Fakat sorun düzelmeyince ustaya götürdük, benzin pompasını değiştirdiler yine düzelmedi. Pompayı boşuna değiştirmiş olduk. Sorun düzelmeyince yakıt karışımında bir sıkıntı olduğunu düşündüm ve lpg regülatöründen kaynaklı olabileceğini söyleyerek tekrar ustaya götürdüm. Usta aracı sabah kontrol etti ve gaz kesicinin kazı kesmediğini benzin ile lpg birbirine karıştığını gördüler. Gaz kesiciyi değiştirdik. Sorun düzeldi. İlk marşta motor çalışıyordu.
    Ancak yine uzun süre çalışmadığında ilk marş tık diye almıyordu. 3-4 saniye basmak gerekiyordu. Ben de würth enjektör temizleyici alarak bir süre benzinde kullandım. Artık daha kolay marş alıyor.

    Bu tip problemlerde sadece ustalara güvenmeyin. Özellikle yoğun olan bir ustaya gittiğinizde hemen birşeyleri değiştirerek sizi başından savmaya bakarlar.


    Minnettarız hocam. Tecrübelerinizi bu kadar detaylı aktardığınız için teşekkürler.

    Böyle lpg ile uzun süre kullanım sonrası çıkan sorunlarda hemen korkmayın. Gerçekten sadece beyin ayarı veya ufak enjektör sızmaları sebebi ile bu sorunlar oluşabiliyor. Ben de 40000 km sorunsuz lpg ile kullandım ve şu an sabahları ilk marşta biraz geç çalışma ve 8-10 sn rölanti dengesizliği durumu yaşıyorum.

    Bu sorunu hiç ustaya göstermedim ve kendi araştırmalarımla çözmeye kararlıyım. Şimdilik 1 depo benzin ile gideceğim ve lpgyi hiç kullanmayacağım. Eğer bu sürede görmüş olduğum ilk çalıştırmadaki sarsıntı oluşmamaya başlarsa demek ki bunun sebebi lpg diyerek ustamın yolunu tutacağım lpg ayarı için.



    Motor start aldıktan birkaç dakika sonra rölanti düzeliyor ve sıkıntı kalmıyorsa. Motorda veya çekişte performans düşüklüğü vs yaşamıyorsanız sizin sıkıntı da ilk çalışma anı ile kısıtlıdır diye düşünüyorum. Bujilerde, kelebekte ve aküde sıkıntı yoksa muhtemelen LPG kaynaklıdır. Kendi tecrübelerim ve etraftan bildiklerime dayanarak 30-40 bin km de sızıntılar, basınç düşmeleri, ayar bozulmaları vs görülebilir. Özellikle soğuk havalar bu etkileri artırır. Aracı LPG'de kullanıyorsunuz ve park edip motoru kapattığınızda yanma sisteminde bir miktar LPG kalıyor sabah sıralı sistemden dolayı aracı benzinde çalıştırırken gaz kesici veya regülatör işlevini yapmıyorsa veya herhangi bir sızıntı vs varsa gaz benzin birbirine karışıyor ve motor çalışmakta zorlanıyor olabilir. Bendeki son sıkıntı buydu. Atikerin gaz kesicisi zaten çok kalite bir ekipman değil. Fiyatı da gayet ucuzdu.
    Bazı sorunları ufak denemelerle gözlemleyebilirsiniz. Konunun uzmanı değilim ancak bazı LPG kitlerinde düğmeye basılı tuttuğunuzda direk gaz ile çalışır. Bunu deneyebilirsiniz. Veya sabah regülatör etrafında yoğuşmalar vs gözlemleyebilirsiniz.

    Tabi sorun başka birşeyden de olabilir. LPG kaynaklı olmayabilir. Gözlemlemek için bir süre benzinde kullanmak iyi fikir.
    Şahsen bu tip sorunları farklı şekillerde de yaşadım. Şuana kadar 4 aracımıza LPG montajı yaptırdım, 5-6 farklı marka ve farklı kite sahip LPG'li araç kullandım. LPG de 150 bini devirmiş aracımız oldu. Edindiğim yegane tecrübe LPG'nin montaj kalitesinin ve araç uyumunun belirleyici olduğudur. Yani iyi usta takmadıysa, iyi montaj yapılmadıysa Prins taktırsanız hikaye.. Aynı zamanda bazı araçlar çok daha nazlı oluyorlar. LPG'de sorun çıkarma ihtimalleri daha yüksek oluyor.
    Son sistem araçlarda kırk çeşit sensör ve çok fazla elektronik sistem oluyor, üstüne bir de LPG varsa ve iyi kalibrasyon ve montaj yapılmadıysa arıza tespiti iyice sinir bozucu olabiliyor. Tabi memlekette işini dünya çapında yapan dürüst usta bulmak da hayli zor. LPG bakımına götürüyorum sıkıntıyı söylüyorum ve gaz kesicinin bozuk olduğunu bile farketmiyorlar. Filitre değişip yolluyorlar.
    Sorsan 30 yıllık ustadır, ilk okul mezunudur ve işine bir tık ilerleme katmamıştır. Yanlışlıkla 8 parçayı değiştirir, sizi binlerce lira gereksiz masrafa sokar ama arıza düzelmeyince yüzü bile kızarmaz. Yalan söyler geçerler.. Sonunda arızayı bir şekilde düzeltince de iyi usta deriz.




  • dedeefendi_ kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam. Forumlarda yığınla bilgi ile karşılaştım. Bu tür sorunlar muhtemeldir. Zaten 40000 km kullandım ve lpg taktırma ücretini fazlasıyla telafi ettim. Olur arada böyle ufak tefek sorunlar. Zamanı gelmişti muhtemelen.

    Şimdilik bol bol benzin ile kullanıyorum. 2 depo full-boşalt yapıp gözlemleyeceğim ve ona göre lpg servisinin yolunu tutacağım. Veya halen sorun devam ederse benzin aksamı ile alakalı olduğuna kanaat getirip kendi ustamın yanına gideceğim.

    Sorunları hemen müdahale etmeden iyice anlayıp kendimiz çözmek en mantıklısı. Malesef işinin 100% ehli ustalarla karşılaşmak zor. E bazen onlar da iyi niyetli olsalar da hiç beklemedikleri bir yerden arıza çıkıp tahmin edememeleri de doğaldır. Sadece bol bol araştırıp öğrenmek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    Konunun sahibi aranıyor. Sonuç ne oldu soylerseniz fayda gorecek birçok insan var

    Konu sahibi yaşıyormu belirsiz 3yıldır uğramıyormuş

    Aynı sorun bendede baş gösterdi şu total kampanyasından sonra ilk marşta çalışmıyor ikinci marşta anında çalışıyor 1.2.viteste titreyerek gidiyo 3.viteste oda düzeliyor gün içinde hiçbir sıkıntı yok

    uzun süre 8-9 saat çalışmazsa aynı sorunlar çıkıyor würth işe yararmı nedersiniz


    Düzeltme araç 2007 clio III 1.5 dcı 113000 de



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi killforyou1981 -- 1 Nisan 2017; 20:8:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: killforyou1981


    quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    Konunun sahibi aranıyor. Sonuç ne oldu soylerseniz fayda gorecek birçok insan var

    Konu sahibi yaşıyormu belirsiz 3yıldır uğramıyormuş

    Aynı sorun bendede baş gösterdi şu total kampanyasından sonra ilk marşta çalışmıyor ikinci marşta anında çalışıyor 1.2.viteste titreyerek gidiyo 3.viteste oda düzeliyor gün içinde hiçbir sıkıntı yok

    uzun süre 8-9 saat çalışmazsa aynı sorunlar çıkıyor würth işe yararmı nedersiniz


    Düzeltme araç 2007 clio III 1.5 dcı 113000 de

    ilk çalıştırmada farklı bir ses çıkıyor mu? çıkıyosa nasıl bir ses?




  • Bende de sıralı sistem lpg var arada bende de ilk marşta çalışmama oluyor sonra kendi kendine düzeliyor.
  • anyhill kullanıcısına yanıt
    Farklı bir ses yok çevirme sesi ilk çalışırkenki ses sadece uzuyo çalışmıyor ama 2.de saniyesine çalışıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • killforyou1981 kullanıcısına yanıt
    würth filan işe yaramaz bence, daha önce çok denedim çünkü... SOrununuz ne bilemiyorum, en azından bende değişk bir ses vardı, egzantirik dişlisi sesiymiş bu ses. bir süre sonra çalışma 5-6 marşta gerçekleşiyordu. sizinki farklı bir durum
  • anyhill kullanıcısına yanıt
    Aynen yaramadı zaten 150 km yüksek devirde kullandım stop ışığının yanmasından başka bir şey olmadı

    nette iki kişiye rastladım aynı sorunu olan enjektörlerler geri kaçırıyomuş hortumları değişince problem hallolmuş



    Bide elcek pompası var onu sıkınca mazot hortumdan geri gelmiyo 2.marşta çalışınca bakıyorum mazot akışını görüyorum buda hatanın nerde olduğu fikri verirmiki



    sanayiye bu şekil gidersem daha iyi olur yoksa değiştir babam değiştir pompadan gireriz aküden çıkarız

    Çekişte hiçbir sıkıntı yok bastınmı zıpkın gibi bide 65hp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyla pek alakası yok fakat benim araçta da lpg kaynaklı sorun olabilir size danışmak istedim. Benim aracım da mıtor soğukken ilk çalıştırmada lpg de vites atrken falan denriyaja bastığımda devir 500 e düşüp tekliyor, ısınınca düzeliyor. Bazen stop ettiği bile oluyor bu şekilde. Benzinde hiçbir sorun yok marş gayet iyi. Sizce benim sorunum nedir ısındıktan sonra bir sıkıntı olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: killforyou1981

    Aynen yaramadı zaten 150 km yüksek devirde kullandım stop ışığının yanmasından başka bir şey olmadı

    nette iki kişiye rastladım aynı sorunu olan enjektörlerler geri kaçırıyomuş hortumları değişince problem hallolmuş



    Bide elcek pompası var onu sıkınca mazot hortumdan geri gelmiyo 2.marşta çalışınca bakıyorum mazot akışını görüyorum buda hatanın nerde olduğu fikri verirmiki



    sanayiye bu şekil gidersem daha iyi olur yoksa değiştir babam değiştir pompadan gireriz aküden çıkarız

    Çekişte hiçbir sıkıntı yok bastınmı zıpkın gibi bide 65hp



    sanayide tanıdığı olan biri ile sanayiye giderseniz kazık yemezsiniz diye düşünüyorum. BEnim aracım da 2-3 ay geç çalışıyordu, o süreç çok canımı sıkmıştı, para elime geçer geçmez sanayiye gidip 1600 TL ödemiştim.




  • anyhill kullanıcısına yanıt
    Çok can sıkıcı seni anlıyorum araştırmaya başladım zaten

    Sorunu çözdüğüm gün buraya yazarım arayanın işine yarasın

    anyhill sana da teşekkür ederim yardımcı olmaya çalıştığın için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TUG10

    Konuyla pek alakası yok fakat benim araçta da lpg kaynaklı sorun olabilir size danışmak istedim. Benim aracım da mıtor soğukken ilk çalıştırmada lpg de vites atrken falan denriyaja bastığımda devir 500 e düşüp tekliyor, ısınınca düzeliyor. Bazen stop ettiği bile oluyor bu şekilde. Benzinde hiçbir sorun yok marş gayet iyi. Sizce benim sorunum nedir ısındıktan sonra bir sıkıntı olmuyor.

    Cozebildiniz mi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aLMaNNN


    quote:

    Orijinalden alıntı: TUG10

    Konuyla pek alakası yok fakat benim araçta da lpg kaynaklı sorun olabilir size danışmak istedim. Benim aracım da mıtor soğukken ilk çalıştırmada lpg de vites atrken falan denriyaja bastığımda devir 500 e düşüp tekliyor, ısınınca düzeliyor. Bazen stop ettiği bile oluyor bu şekilde. Benzinde hiçbir sorun yok marş gayet iyi. Sizce benim sorunum nedir ısındıktan sonra bir sıkıntı olmuyor.

    Cozebildiniz mi

    Hocam yaptırmadım hala araba böyle şuan çok kullanmadığım için. Ama sebebi ateşlemeden ötürü. Bujilerim değişeli 30 bin km yi geçti periyodik olarak değişmesi gerekiyor. Bir de gaz ayarım yok sorunlarım bunlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benzin geri donus valfini kontrol ediin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • M_aTRa_X kullanıcısına yanıt
    Benim orada çatlak vardı sızdırıyordu sun fix ile kapattım yine aynı yine aynı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anyhill kullanıcısına yanıt
    Benim sıkıntı enjektörlerde çıktı ilk başta hortumu çıkarttı püskürtme yoktu dedi değişme ihtimali var test ederiz memeleri temizlemeyle kurtarabiliriz 500 tl ye kurtarmazsa 1.500 böylece kapatalım dersen 150 işçilik



    bağla dedim pc ye gidişlerin %30 üstü olması gerekiyormuş benimkiler %18 çıktı ama dönüşler iyiymiş usta ışığı gördü söktü memeleri yayı mayı parçaladı 1saat cihazda kaynattı hava tuttu yağladı fırçaladı taktı pc ye %45 i gördü temizlemeyle kurtardık mazot filtresi de değişti hiç değişmemiş gibi pislik vardı tüpçünün hatırası olarak böyle bi anım oldu :) 500 le yırttığıma sevindim



    Meğer araba can çekişiyormuş 2.vites devire gelmek için 50 metre titreyerek gidiyordu şimdi 1 metre de 2 ye geçiyor

    Yarım kontakta çalışıyor ona ödül olarak mobil 1 taktım ohh miss

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • S. A arkadaşlar benim 2007 clio symbol aracım var aynı sıkıntı mevcut marşı geç alıyor 2-3-ten sonra bir defada alıyor fakat bilgisayara bağladık enjektör arızası gösteriyor. 1-2-3-4 silindir aralıklı diyor birde depo boşaltım Solenid valfı arıza kısa devre gösteriyor ateşlemeler değişti sibob ayarı yaptırdım gaz ayarı artı bakımı ama benim sorunum düzelmedi enjektör temizleyici kullanmayı düşünüyorum düzelirmi

    Bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.