Şimdi Ara

Benzinde İlk Marş Sorunu ve Enjektör Temizliği (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
3
Favori
54.085
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Aleykümselam büyük ihtimalle enjektörler tıkalı temizlemeyle kurtarırsan şanslısın 500tl ile yırtarsın tanıdık bi pompacıya git yoksa kimse tamir için uğraşmıyor hep değiştirelim.

    Bende o katkıları kullandım hiçbir etkisi olmadı markası würth dü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Reason kullanıcısına yanıt
    Ustam selam



    Benim 1.6 16v megane 1 aracım soğukken ilk marşta çalışmıyor iki veya üçüncü marşta çalışıyor ama lpg'ye basılı tutarak bastığımda ilk marşta çalışıyordu. Sırası ile bujiler, ateşleme bobinleri, filtreler ve benzin pompası değişti artı olarak lpgyi 12000 km önce taktırmıştım lpg bakımlarıda yapıldı, şuan ilk marşta çalışıyor ama geç çalışıyor bazen ikinci kez basmak zorunda kalıyorum bir başkada 2700/3000 devirde yolda silkeleme yapıyor ve soğuk motorda ilk yürümede düşük devirde bi ince silkeliyor, bujilerden girip benzin pompasından çıktık araştırmalarıma göre benimde benzin enjektörlerimde sorun var artık parça değiştirmek istemiyorum würth beni kurtarırmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KSKcarpediem

    Ustam selam



    Benim 1.6 16v megane 1 aracım soğukken ilk marşta çalışmıyor iki veya üçüncü marşta çalışıyor ama lpg'ye basılı tutarak bastığımda ilk marşta çalışıyordu. Sırası ile bujiler, ateşleme bobinleri, filtreler ve benzin pompası değişti artı olarak lpgyi 12000 km önce taktırmıştım lpg bakımlarıda yapıldı, şuan ilk marşta çalışıyor ama geç çalışıyor bazen ikinci kez basmak zorunda kalıyorum bir başkada 2700/3000 devirde yolda silkeleme yapıyor ve soğuk motorda ilk yürümede düşük devirde bi ince silkeliyor, bujilerden girip benzin pompasından çıktık araştırmalarıma göre benimde benzin enjektörlerimde sorun var artık parça değiştirmek istemiyorum würth beni kurtarırmı?

    Benzin geri donus valfi varsa aracta onla alakalidir gec calisma

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M_aTRa_X


    quote:

    Orijinalden alıntı: KSKcarpediem

    Ustam selam



    Benim 1.6 16v megane 1 aracım soğukken ilk marşta çalışmıyor iki veya üçüncü marşta çalışıyor ama lpg'ye basılı tutarak bastığımda ilk marşta çalışıyordu. Sırası ile bujiler, ateşleme bobinleri, filtreler ve benzin pompası değişti artı olarak lpgyi 12000 km önce taktırmıştım lpg bakımlarıda yapıldı, şuan ilk marşta çalışıyor ama geç çalışıyor bazen ikinci kez basmak zorunda kalıyorum bir başkada 2700/3000 devirde yolda silkeleme yapıyor ve soğuk motorda ilk yürümede düşük devirde bi ince silkeliyor, bujilerden girip benzin pompasından çıktık araştırmalarıma göre benimde benzin enjektörlerimde sorun var artık parça değiştirmek istemiyorum würth beni kurtarırmı?

    Benzin geri donus valfi varsa aracta onla alakalidir gec calisma

    Benzin pompası komple değiştiği için oda değişti şuan cihaza bağladığımızda arıza vermiyor ama enjeksiyon sürelerini ayarlayan sensörden şüphe ediyoruz şimdilik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2010 odel toyota corollar 1.6 benzin+lpg li aracım var.1 kez aracın benzini bittikten sonra sabahları marş almada güçlük yaşıyordum. Ustaya götürdüm ilk olarak benzin pompası değişti sorun çözülmüş gibi görünüyordu. Ertesi gün aynı sorun devam edince tekrar aynı ustaya gittim boğaz kelebeğini temizleyerek bujileri değiştirdiler. Sorun devam edince lpg aksanında bir sorun olduğunu düşünerek brc yetkili servisine gittim ve orda da aracın benzinle lpg yi birbirine karıştırdığı için boğulduğunu söylerek regülatorü değiştirdiler ve götürdüğüm ustanın para kazanmak için beni yanlış yönlendirdiğini gereksiz işlemler yaptığını iddia ettiler. Regülatör değişimi sonrası sorun düzelmiş gibi görünüyordu ancak aynı gün içerisinde aracı tekrar çalıştırmak istediğimde marşı yine geç alıyodru lpg servisine tekrar gittiğimde gazı tamamen keserek denediler ve senin gittiğin usta yan sanayi pompa takmış o yüzden pompada sıkıntı var diyerek başlarından attılar ilk gittiğim ustaya gittiğimde ise yapılacak her şeyi yaptık geriye bir enjektör sorunu kaldı dediler. Güvenmeyip bir arkadaşımın tanıdığı farklı bir servise götürdüm aracı cihaza bağlayıp ölçtüğünde fakir karışım uyarısı aldığını muhtemelen enjektörlerin tıkandığını enjektör temizleyici karışım kullanarak 1 hafta denemem gerektiğini söylediler. Basit bir arıza malesef ustaların para kazanmaya çalışması ve bilgisizliği nedeniyle bana çok pahalıya patlamış oldu. Böyle bir sıkıntı yaşayan biri olarak tavsiyem çok güvenmediğiniz ustalara arabanızı elletmeyin ve sorunla ilgili yeterli araştırma yapıp emin olarak güvenilir yerlere gidin herkes olaya ticari mantıkla bakıyor ne yazık ki. Şimdi enjektör temizleyici karışımla deneyip bakacağım ne yapacağımı da şaşırdım açıkçası inşallah düzelir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: greatest_warrior

    2010 odel toyota corollar 1.6 benzin+lpg li aracım var.1 kez aracın benzini bittikten sonra sabahları marş almada güçlük yaşıyordum. Ustaya götürdüm ilk olarak benzin pompası değişti sorun çözülmüş gibi görünüyordu. Ertesi gün aynı sorun devam edince tekrar aynı ustaya gittim boğaz kelebeğini temizleyerek bujileri değiştirdiler. Sorun devam edince lpg aksanında bir sorun olduğunu düşünerek brc yetkili servisine gittim ve orda da aracın benzinle lpg yi birbirine karıştırdığı için boğulduğunu söylerek regülatorü değiştirdiler ve götürdüğüm ustanın para kazanmak için beni yanlış yönlendirdiğini gereksiz işlemler yaptığını iddia ettiler. Regülatör değişimi sonrası sorun düzelmiş gibi görünüyordu ancak aynı gün içerisinde aracı tekrar çalıştırmak istediğimde marşı yine geç alıyodru lpg servisine tekrar gittiğimde gazı tamamen keserek denediler ve senin gittiğin usta yan sanayi pompa takmış o yüzden pompada sıkıntı var diyerek başlarından attılar ilk gittiğim ustaya gittiğimde ise yapılacak her şeyi yaptık geriye bir enjektör sorunu kaldı dediler. Güvenmeyip bir arkadaşımın tanıdığı farklı bir servise götürdüm aracı cihaza bağlayıp ölçtüğünde fakir karışım uyarısı aldığını muhtemelen enjektörlerin tıkandığını enjektör temizleyici karışım kullanarak 1 hafta denemem gerektiğini söylediler. Basit bir arıza malesef ustaların para kazanmaya çalışması ve bilgisizliği nedeniyle bana çok pahalıya patlamış oldu. Böyle bir sıkıntı yaşayan biri olarak tavsiyem çok güvenmediğiniz ustalara arabanızı elletmeyin ve sorunla ilgili yeterli araştırma yapıp emin olarak güvenilir yerlere gidin herkes olaya ticari mantıkla bakıyor ne yazık ki. Şimdi enjektör temizleyici karışımla deneyip bakacağım ne yapacağımı da şaşırdım açıkçası inşallah düzelir.
    Sonuç nedir ? Enjektör temizleyicileri ise yaradımı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Landrenzo enjektör temizliği yapan yerler nereleri acaba varmı kocaeliye yakın yer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.