Şimdi Ara

Beyler cok ciddi araç alımı için yardım (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
2
Favori
1.746
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Smartyy kullanıcısına yanıt
    tesekkürler nisanda almayı düşünüyodum nisandan haziranın sonuna kadar arastırmalara sormalara devam o zaman opel aklımda yoktu astra da tercihim olurdu saol fikirlerin için.
  • bence dizel astraya bi bakın
  • bozok_53_45 B kullanıcısına yanıt
    O da aklimda bakayim hocam onunuzdeki ay gezebildigim kadar bayii gezecem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sadece çift kavrama şanzımana sahip bir araç almazdım. geriye ne kalıyorsa herhangi birini alabilirsin. o kadar para vereceksiniz 3-5 kuruşluk değer kaybını düşünene ancak gülerim. asıl değer kaybı 50-100 bin dolaylarında paranın 5 yıllık getirisini değer kaybı sıfır alınan aracın ikinci el olarak satılması değer kaybı yakıt mtv ve bakım gibi kalemler yine en büyük paralar demek. ha aracı satarken 3-5 bin fazlaya ha 3-5 bin az cebine girmiş. az önceki saydıklarımın yanında bunlar devede kulak kalır.

    ben olsaydım mazda 3 1.5 dizel otomatik yada ikinci el engelliden satılık mercedez c220 cdi w204 alırdım. yıllık 10-15 bin aşağısı yol yapacak olsaydım bu araçların benzinlileri önceliğim olurdu. onun dışında başka araca bakmazdım bile.
  • TSY kullanıcısına yanıt
    Yorumun icin sagol emme gulmene gerek yok 3~5 az 3~5 fazla olayi degil bazi araclar cok deger kaybediyo mazda3 guzel arac bulundugum ilde servisi yok skyactiv-d power donanim 124 bin makyajli kasasi butcemi asiyor, makyajsizi da hic hosuma gitmiyo tip olarak acikcasi ama arac fiyatinin hakkini veriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozgurkutlu O kullanıcısına yanıt
    piyasa aracı alacağım diyede ederinden extra 10-15 bin fazladan vermek hiç mantıklı değil.

    bugün en az 50 bin tl verseniz bile 5 yılda bugünün şartları ile 25 000 tl civarında zaten paranızdan değer kaybetmiş olacaksınız. buda en düşük tl faizi üzerinden hesaplanırsahttps://www.garanti.com.tr/tr/bireysel/mevduat_ve_yatirim/mevduat_urunleri/vadeli_hesap/hesap_makinesi.page#calcContent=UID5f2ed96&calcResults=UID20d909f

    yıllık garantiden çıkmasın hesabına her servise girişte yağ filitre ve cam silecek suyuna en az 500 tl verilecek. frendi ufak tefek ağır bakımlara 2000 tl den kapı açacaklar. mazotu 4.7 den benzini 5.25 den alıp bineceksiniz sigorta en az 1000 kasko en az 1500 den kapı açılacak sonra araba ha 3-5 bin daha fazladeğer kaybetmiş ha daha az bu düşüncede olanlar bi zahmet araba almasın diyorum. mazdaya gücünüz yetmezse suzuki vitara yada alfa romeo hatta ford focus bile mantıklı. bu arada yetkili servise kahveye gider gibi her gün gitmeyeceksiniz yıllık 15 bin yaparsanız senede 1 kere gideceksiniz.

    mesajlarım biraz sert oldu kusura bakmayın cümlelerine ikinci eldeki değer kaybı ile başlayanlara kızıyorum. hesap kitap ortada araba demek külliyen zarar demek araba alınırken güvenliğine kalitesine konforuna ve ihtiyaçlarınızı karşılayacak düzeyde olup olmamasına bakılır. 2-3 seçeneğe indirgendiğinde aralarındaki en çok tutulan satması en kolay olan modele bakılır.

    örneğin: bütçem 100 bin yapacağım km nin 3/1 kısmı şehiriçi olur 3/2 kısmı şehir dışı olur. aile olarak hanım ve 1 çocuk bagaj çok kullanmıyoruz. c segment bu ihtiyaçlarımı karşılayacak düzeyde diye düşünürüm. donanım olarak iyi bir müzik sistemi bel destekli koltuklar manuel vites kararan dikiz aynası geri görüş kamerası ve navigasyon led veya bi-xenon farlar turbo benzin minimum 100 beygir gücü kol dayama direksiyon üzeri kısa yol tuşları yokuş kalkış desteği yağmur sensörü ve tam bağımsız süspansiyon gibi ihtiyaçlarımızı belirledik diyelim.

    alırım bütün markaların c segment araçlarını dacia stepwaydan tutun bmw 1 mercedes a serisine kadar. manuel vites seçnekleri olanları kenara koyar sadece otomatik seçeneği olanları silerim. sonra donanımlarına bakarım benim istediklerim hangi paketde var ve opsiyon olarak 100 bini geçmeyen veya 3-5 bin fazlasına kadar olanları alırım daha fazla olanları yine silerim sonra konfor güvenlik ve kalite konusunda 3 ünüde verebilenler varmı ona bakarım geri kalanını silerim elimizde 1 araba kalır veya kalmaz yada 2-3 arabaya indi liste. sonra bu araçların yetkili servisteki geri dönüşümlerine bakarım servisi çok ama rezalet bir sistemle işleyeni gene silerim sonra 2 seçenek arasında mı kaldım piyasası iyi olan gönlümün daha ağır kaydığı ve servisi daha yakın ve işletme maliyeti ile yakıtı az olanı tercih ederim.

    öncelikle ihtiyaçlar belirlenir. sonra araç bakılır son karar verme aşamasında fikir sormak en mantıklı olanıdır. illa bir araç full diye 100 bine alınmaz o aracın 78 bine olanıda ihtiyacınızı karşılıyorsa hayatınızda kullanmayacağınız donanımlar içinde para verilmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha

    uzakdoğu araçları 5 yıl sonra en çok değer kaybeden markalar olur.

    yeriniz de olsam tam otomatik araç alırdım (opel,pug)

    peugeot un değer kaybı az mi oluyor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam cok km yapmiyorsaniz, yasadiginiz sehirde trafik fazla yoksa benzinliye de bakabilirsiniz. Dediginiz Civic HB cok iyi bir secim olabilir, CVT sanziman kolay ve sorunsuz. Sürücü koltuğunda elektrikli bel desteği de var. ve ayrica 6 yil garantili. Firsatiniz olursa denemenizi tavsiye ederim, bana gore cok konforlu bir arac. 2.elde degeri kaybetmez hocam, adamlar saglam yapiyor(Honda).
  • TSY kullanıcısına yanıt
    Bilgi almak için soruyorum çift kavrama niçin almazdınız,ben Megane sedan edc icon aldığımdan beri bu sözleri çok duyuyorum, otomatik olarak ne tavsiye edersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arda2007 A kullanıcısına yanıt
    Dsg gibi ileri teknoloji oldugu icin sorun verme.ihtimali daha yuksek ve onarimi daha maliyetli olabilecegi icindir muhtemelen ,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MetinOztok kullanıcısına yanıt
    Sende var mi usta arac

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha

    uzakdoğu araçları 5 yıl sonra en çok değer kaybeden markalar olur.

    yeriniz de olsam tam otomatik araç alırdım (opel,pug)

    Pejonun 2. Eli daha kötüdür civicden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozgurkutlu O kullanıcısına yanıt
    Ben EDC kullanıcısıyım, herkes çift kavrama alınmaz diyor,çevremde EDC kullanıp sorun yaşayan yok,ama içime bir şüphe düştü, garantisi bitince 3 yıl var daha hemen satacağım aracı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arda2007 A kullanıcısına yanıt
    Ben de sorun yasayan duymadim sikinti yapma, daha konforlu daha ekonomik bir sanziman sistemi farkli biraz o yuzden tedirgin ediyo :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • civic turbo yada dizel
  • Seciminiz sadece bu araclar icinden olacaksa megane 4 derim.



    Deger kaybi sorunu beni golf'e yonlendirir amaaa dsg kabusu gormektense hic uyumam daha iyi.



    Corolla da cok basarili ama tup mecburi gibi. Dci edc secenegi varken buna yanasmam.



    1,5 cicivler su an icin pek bilinen arabalar degil. Beklemek lazim gibi.



    Sanki oklar megane'i gosteriyor gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en mantıklı seçim megane olacaktır, hayırlı olsun.
  • arda2007 A kullanıcısına yanıt
    Çift kavramanın şuan tam otomatik tork konvektörlü şanzımana göre arıza yapma riski çok yüksek bakım ve tamir maliyetleri yine çok yüksek. Ha kimisi sorunsuz 100 binlerce kullanıyor kimisi 3-5 bin km yapmadan arıza veriyor. Şuanda çift kavramalı şanzıman almazdım çünkü denek olmak istemiyorum. Sistem gelişir tork konvektörlü gibi sorunsuz hale gelir o zaman almak daha mantıklı. Ha bu herkesteki çift kavramanın arıza çıkaracağı anlamına gelmez. Her sigara içende kanser olmuyor. Bir nevi kumar. Extra harcayacağım param yoksa kumar oynamam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TSY kullanıcısına yanıt
    Hocam ekim ayında megane sedan dizel edc icon donanım araba aldım araba almadanönce tüm markaları gezdim en çok bmw 2.16 active tourer hoşuma gitti.İlk sorduğum soru vites bozulursa maliyeti ne kadar olurdu.35-40.000 tl tutar dediler.Reno çift kavrama tercih etmemin sebebi edc bozulursa komple 3500-4000 tl arası baştan yapılmasıdır bu arada nissan da vites değişimine quashai için 30000 tl istemesidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arda2007 A kullanıcısına yanıt
    1.2 mitsubishi attrage şanzımanı 80k da yağını değiş binmeye devam et verim acısından edc daha iyidir dizel motora uyumu falan güzel ancak konfor olarak cvt nin de arda kalır yanı yok performansı törpülüyor sadece, edc de daha yeni şanzıman olduğu için arkadasın dediğine katılıyorum önümüzdeki 5 yıl içinde belli olur umarım kazasız belasız kullanırsın ben alacak olsam edc elediğim şanzımanlardan değil.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.