Şimdi Ara

Beyler cok ciddi araç alımı için yardım (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
2
Favori
1.748
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ozgurkutlu O kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler sizde gönlünüze göre bir araç alırsınız inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda2007

    Hocam ekim ayında megane sedan dizel edc icon donanım araba aldım araba almadanönce tüm markaları gezdim en çok bmw 2.16 active tourer hoşuma gitti.İlk sorduğum soru vites bozulursa maliyeti ne kadar olurdu.35-40.000 tl tutar dediler.Reno çift kavrama tercih etmemin sebebi edc bozulursa komple 3500-4000 tl arası baştan yapılmasıdır bu arada nissan da vites değişimine quashai için 30000 tl istemesidir.

    size kim dedi edc bozulursa komplesi 3000-4000 tl diye.

    eski aracım 2011 fluence dci edc idi.

    ben sırf baskı balatayı kasım 2016 da ( bakın şanzımanı değil sadece kullnımla azalan baskı balatayı) 7000 ( evet yedibin) tl ye değiştirdim yetkili serviste.

    ki ustalar içerde çatal denen 2 parça daha var onlarda aşınabiliyor onlarda değişirse 12 bin tl ye çıkar dediler.

    bunlar şanzıman değil; şanzımanın kullnıma bağlı değişen parçaları.

    yani edc kaç bine değişir bilemem ama en iyimser tahminle 20 bin gibi bir rakam çıkar.
    https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-yedek-parca-captur-sanzuman-411000562/detay

    baskı balatası olmayan çıkma edc bile 8500 tl.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 21 Mart 2017; 13:7:11 >




  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Reno servis müdürü söyledi,kendisi iyi arkadaşımdır, yalnız EDC ile ilgili içime sıkıntı düştü arıza verme ihtimalinden dolayı garanti biter bitmez aracı satacağım,siz otomatik vites ne tavsiye edersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim edc bozulmadi sadece baski balatasi bitti. Diger cift kavramalilarinda baski balatalarinin daha ucuz oldugunu sanmiyorum.



    Tam otomatik sanzimanlardan tercih etmeye calisin, mumkunse en az 1 sene garantisi suren bir arac alinki eski sahibinden bir ariza varsa size patlamasin.



    Attrage tavsiye edebilirim dogal olarak:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar lütfen bu kadar takıntılı olmayın bu sonra ileriki nesillere aktarılıyor millet hep kuşku içinde, arabasına bir türlü rahat binemiyor.

    Tam otomatik Mazda ve Honda gibi dünyanın en sorunsuz araçlarında bile şanzıman arızası olabiliyor. BMW de kullanılan ZF bile çok zorlandığında arızalanıyor

    hatta yakın zamanda BMW servisinde hem Range Rover hem BMW olarak şanzımanı arızalı bir sürü araç gördüm şimdi bu ZF iyi değilmi demek oluyor?

    Aslında olay kullanımlada doğru orantılı biraz tabiki tam otomatik şanzımanlar çift kavramalara göre daha az sorun çıkarır yada daha uzun ömürlüdür diyebiliriz

    ancak yeni nesil çift kavramalarıda öldürüp insanları kuşku içinde bırakacak kadar kötülemeninde alemi yok. (DSG konu dışı o ayrı bir durum)

    Zaten bu otomobil sektöründe olumsuz ne olursa hep VW grubunun başının altından çıkıyor malesef (çift kavrama ve dizel motor konusundaki insanların önyargıları)


    Günümüzde gerek CVT gerekse çift kavrama EDC (Alman Getrag) şanzıman sistemleri gayet güzel çalışıyor ve servisler ile görüşün, onlarca EDC kullanan insanla görüşün

    çift kavramaların içinde en sorunsuzu yine EDC diyeceklerdir (istisnalar olabilir) Aynı şanzımanı Volvo ve Ford (powershift adıyla) kullanıyor inceleyin bakın.

    Bu önyargılar yüzünden ülkemizde şanzıman olayı aynen araç boyalı yada 100bin km sınırı gibi psikolojik bir eşik olmak üzere ve insanlar buna kafayı takmaktan

    aracına gönül rahatlığıyla binemez oldu. Lütfen olaylara daha bilinçli yaklaşalım. Kullanmadığımız araçlar hakkında boş yere yorum yazmayalım ve bilgi kirliliğinin önüne geçelim.

    Hem kendimize hem karşımızda (birbirimizi her ne kadar tanımasakta) klavye başında yazan her insana saygı duyalım.



    * Bu arada ben tavsiyemi yapayım, dizel eğer yılda ortalama 15bin km ve üzeri yapacaksanız bu ülkede daha makul görünüyor ancak max. 5-10bin km yapılacaksa

    gereği yok fazla para vermeye ben hem yeni Civic hem yeni Megane 4 kullanan biri olarak ikisinide çok beğeniyorum. Hatta Megane 4 HB dizel otom. icon araç

    satın aldım ama Honda civic 1.5 turboda aklımda kalmadı değil. Ancak konu yakıt tüketimine geldiğinde işler o zaman çok değişiyor.

    Honda Civic 1.5Turbo ile gün içinde Ankara şehir içinde sakin kullanımda ortalama 8-9lt lerde gezerken aynı istimaketi aynı kullanım tarzıyla

    Megane 4 dci EDC ile 5 - 6 lt civarında geziyorum ki işte asıl fark burada ortaya çıkıyor. Tabiki benzinli turbo daha çok performans arayanlara hitab ediyor

    ancak yeni nesil dizellerde yüksek torkları nedeniyle özellikle Ankara gibi rampası bol yerlerde performansıyla çok memnun ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 22 Mart 2017; 17:37:41 >




  • arda2007 A kullanıcısına yanıt
    cvt o yonden iyi işte aracı satarsan dizel civic zf 8 ileri tam otomatik öneririm türkiyeye gelmiş olur , ancak içinde cok kusku olmasın yine de bir dsg değil edc şanzıman, ama aynı tip çift kavrama kullanımına özellikle dikkat edersen sorun ihtimalini ve kullanıma baglı sorunları en aza indirirsin.
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    cevapların için teşekkürler ben ötvsiz alacağım için aradaki farkı %34 daha uygun alacam kardesim, honda civic hb bütün baktığım araclarda en cok buna bayıldım keske dizel zf sanzımanlısı da gelseydi, bir diğer kafamda olan model de makyajlı mazda3 hb skyaktiv-d tam otomatik power donanım az para çıkarırsam kesinlikle bu aracı alacam bu arada yılda 5-10 arası anca yaparım belki daha az bilemeyurum civic hb hep aklımda kalacak :)
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.