Hail ......! Thank you for contacting the Knight Online Customer Support Department. I have verified that your ticket has been forwarded to the group in charge of resolving issues like these and will be contacting you as soon as possible. Rest assured that your ticket has not been lost or is being ignored. Due to the complexity of this type of ticket, our response may be slightly delayed. As a reminder, please refrain from submitting additional tickets as your current request is already being processed, this can lead to a delay in us resolving your issue. We thank you for your patience in regards to this matter. Thank you for playing Knight Online! -Knight Online Customer Support Team
lutfen hemencevır.com a kopyala yapıstır yapmayın bı sey anlasılmıyo cunkı ıngılızcesı olan bırısı yardım ederse sevınırım
ve bana hey rep32 bızımle hıc ılgılenmıyorsunuz charım hacklendı ve sız elınız kolunuz baglı oturuyosunuz lütfen charıma rolback atın .. ıng cevırırmısınız
diyoki... "Başvurunuz ellerine ulaşmış ve gerekli bölüme iletmişler.. Bu tür konuların çözümlenmesi uzun sürebilir bu yüzden bildiriminizin bize ulaşmadığını zannetmeyin.. Ve tekrar tekrar bildirim yapmayın. Konu en yakın zamanda çözülecektir..vs vs.." yani işte anlaşılması gerekenler özetle böle..
ya barı level veya np kasamıyorum charıma rolback gelıcegı ıcın ne zmn gelcegını tam olarak soyleyemezmısınız yazmama yardım edın
ingilizcem kötü ama.. " Dear sir.. I cant gain xp or np because now im waiting rollback. Please can you tell me when you will rollback my account.. If you give an answer i'll be so happy.. Sincerly.." Olabilir mi?
Gülmeyin yardımcı olmaya çalışıyom..
saol kardes aynen yazdım artık ne anlarlarsa :D artık aynı cvp gelırse ben yazacagımı bılırım
Bu arada profiline baktım.. Şöyle bir mesaj yazmışsın.. " koxp suz bir hayata BAN" Keşke daha önce baksaydım. Boşuna yardım etmezdim sana.. Akıllandım ama bi dahakine bakayım..
quote:
Orjinalden alıntı: ::kanser::
Hail ......! Thank you for contacting the Knight Online Customer Support Department. I have verified that your ticket has been forwarded to the group in charge of resolving issues like these and will be contacting you as soon as possible. Rest assured that your ticket has not been lost or is being ignored. Due to the complexity of this type of ticket, our response may be slightly delayed. As a reminder, please refrain from submitting additional tickets as your current request is already being processed, this can lead to a delay in us resolving your issue. We thank you for your patience in regards to this matter. Thank you for playing Knight Online! -Knight Online Customer Support Team
lutfen hemencevır.com a kopyala yapıstır yapmayın bı sey anlasılmıyo cunkı ıngılızcesı olan bırısı yardım ederse sevınırım
Arkadaşım kusura bakma ama bu son günlerde attıkları baştan savma cevabı önceden de bu konu hakkında ticket atmışsındır büyük ihtimalle eski ticketinizi inceliyoruz fakat karmaşık sorunlar zaman ister gibi bir cevap. Dies de denizimnet hacklenmişti ona rollback attırmak istediğimizde gene böyle mesajlar atıyordu (bu mesajın aynısı ve benzerleri)
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme