Şimdi Ara

BF3: Silah ve Araçlar için Hasar Tablosu. (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
2
Favori
8.655
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yekialem

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lifetaker

    Şimdi tanka arkadan tam 90 dereceden roket atınca 60 hp gidiyor. O zaman tek rokette disable olması lazım? Çok denedim arkadan tek atışda disable olmadı.

    Bir soru daha; bu araç hasar tablosu roket yada tank topu fark etmiyor mu? yani tanka arkadan başka bir tanklada ateş etsek yine 60 hp mi gidiyor?

    Kafam acayip karıştı.

    Evet arkadan tek atışta disable edebiliyoruz tankı.. Ben çok yaptım oldu

    Diğer sorunun cevabı da hayır farketmiyor..

    Tablo da eksik olan şey ise javelinle tepeden bindirdiğimiz zaman kaç götürdüğü? Takımda soflam varken ben bilerek geç kitliyom 2. ya da 3. füze benden çıkmışsa genelde bana yazıyor kill leri

    Bence arkadan vurduğumuz roket hasarının daha düşük olması lazımdı. Çünkü tank topuyla vurduğumuz zaman direk patlaması lazım ozaman. Nede olsa 120mm cannon boru değil hani. Tank topuyla smaw mermisini bir tutmaları çok saçma olmuş bence. Cevap için teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lifetaker

    Şimdi tanka arkadan tam 90 dereceden roket atınca 60 hp gidiyor. O zaman tek rokette disable olması lazım? Çok denedim arkadan tek atışda disable olmadı.

    Bir soru daha; bu araç hasar tablosu roket yada tank topu fark etmiyor mu? yani tanka arkadan başka bir tanklada ateş etsek yine 60 hp mi gidiyor?

    Kafam acayip karıştı.

    3-4 mesaj yukarıda vermiştim bu videoyu, merak ettikleriniz bu videoda gösterilmiş.

    http://www.youtube.com/watch?v=CFKeB3ja96k




  • Güzel çalışma emeğin için teşekkürler
  • hiç bişi anlamadım aga tablolardan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: viiiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lifetaker

    Şimdi tanka arkadan tam 90 dereceden roket atınca 60 hp gidiyor. O zaman tek rokette disable olması lazım? Çok denedim arkadan tek atışda disable olmadı.

    Bir soru daha; bu araç hasar tablosu roket yada tank topu fark etmiyor mu? yani tanka arkadan başka bir tanklada ateş etsek yine 60 hp mi gidiyor?

    Kafam acayip karıştı.

    3-4 mesaj yukarıda vermiştim bu videoyu, merak ettikleriniz bu videoda gösterilmiş.

    http://www.youtube.com/watch?v=CFKeB3ja96k

    son güncellemeden sonra support ta hangi silahı tercih ediyorsunuz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: F.@.T.İ.H

    quote:

    Orijinalden alıntı: viiiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lifetaker

    Şimdi tanka arkadan tam 90 dereceden roket atınca 60 hp gidiyor. O zaman tek rokette disable olması lazım? Çok denedim arkadan tek atışda disable olmadı.

    Bir soru daha; bu araç hasar tablosu roket yada tank topu fark etmiyor mu? yani tanka arkadan başka bir tanklada ateş etsek yine 60 hp mi gidiyor?

    Kafam acayip karıştı.

    3-4 mesaj yukarıda vermiştim bu videoyu, merak ettikleriniz bu videoda gösterilmiş.

    http://www.youtube.com/watch?v=CFKeB3ja96k

    son güncellemeden sonra support ta hangi silahı tercih ediyorsunuz..

    Support sınıfında benim öncelikli tercihim hep M27 olmuştur, diğer support sınıfındaki silahlar gibi fazla dağılmıyor ve foregrip ile birlikte kullanınca gayet etkili oluyor.




  • Hocam bu yeni resimleri anlayamadım ben hangi silah hangi saniyede vuruyorlu olan daha açıklayıcıydı bunları bi açıklar mısın sana zahmet.
    Yani hangi silah accuracy ve en kısa sürede öldürmede iyi. Neye göre bakıcam seçicem bilmem lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MirlivaVII -- 21 Aralık 2011; 4:43:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yydn7

    Hocam bu yeni resimleri anlayamadım ben hangi silah hangi saniyede vuruyorlu olan daha açıklayıcıydı bunları bi açıklar mısın sana zahmet.
    Yani hangi silah accuracy ve en kısa sürede öldürmede iyi. Neye göre bakıcam seçicem bilmem lazım.

    Eski listeye aşağıdaki bağlantıdan ulaşabilirsiniz ama pek güncel değil.
    https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0Ag42gMGK9WrwdHRfa0JhdW9TR1E0bjBueWVSQjc0V0E&f=true&noheader=true&gid=13




  • quote:

    Orijinalden alıntı: viiiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: yydn7

    Hocam bu yeni resimleri anlayamadım ben hangi silah hangi saniyede vuruyorlu olan daha açıklayıcıydı bunları bi açıklar mısın sana zahmet.
    Yani hangi silah accuracy ve en kısa sürede öldürmede iyi. Neye göre bakıcam seçicem bilmem lazım.

    Eski listeye aşağıdaki bağlantıdan ulaşabilirsiniz ama pek güncel değil.
    https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0Ag42gMGK9WrwdHRfa0JhdW9TR1E0bjBueWVSQjc0V0E&f=true&noheader=true&gid=13


    Eski listeyi biliyorum fakat eski listede yapabildiğimiz kolay yorumlamayı bu yeni listede nasıl ve neye göre yapacağız? Biri onu anlatsın bana




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yydn7

    quote:

    Orijinalden alıntı: viiiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: yydn7

    Hocam bu yeni resimleri anlayamadım ben hangi silah hangi saniyede vuruyorlu olan daha açıklayıcıydı bunları bi açıklar mısın sana zahmet.
    Yani hangi silah accuracy ve en kısa sürede öldürmede iyi. Neye göre bakıcam seçicem bilmem lazım.

    Eski listeye aşağıdaki bağlantıdan ulaşabilirsiniz ama pek güncel değil.
    https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0Ag42gMGK9WrwdHRfa0JhdW9TR1E0bjBueWVSQjc0V0E&f=true&noheader=true&gid=13


    Eski listeyi biliyorum fakat eski listede yapabildiğimiz kolay yorumlamayı bu yeni listede nasıl ve neye göre yapacağız? Biri onu anlatsın bana

    Tablonun okunuş detayları aşağıdaki gibi, ingilizcesi iyi olan birisi çevirirse iyi olur.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Damagechart

    ROF - Rate Of Fire. For bolt action snipers and 870MCS there is bolt/pump action time instead. If theres two values for one weapon, later is for burst mode.
    Supp. - Suppression effect per bullet in percentage.
    Speed - Bullet velocity in m/s
    MAG - Magazine size + 1 bullet in the chamber
    Dist. - Maximum range of bullet. After this range the bullet disappears. There are cases where you can get a bit higher marksman bonus than the max range is at the chart, look at the forums for explanation.

    Reload - Reload time in seconds when there is a bullet in the chamber (you didn't shoot all the bullets)
    Em. Reload - Reload time in seconds when there isn't a bullet in the chamber(you shot all the bullets)
    Threshold - Multiplier, how long it actually takes to change the mag.
    In example:
    Reload time is 2 seconds and threshold is 0.8
    Reloading animation takes whole 2 seconds and then you can start shooting again
    If you cancel the reloading by throwing grenade, chaging weapons etc. reloading will reset unless you are over the threshold point.
    In this case it would be 0.8 * 2.0s = 1.6 seconds. If you cancel the reload after 1.6 seconds, you will still have the mag changed when you switch back to the gun you were reloading. If you switch before 1.6 seconds, you will have to reload when switching back.
    At 1.6 seconds the numbers also update to HUD.

    Recoil:
    L - Horizontal recoil to left.
    R - Horizontal recoil to right.
    UP - Vertical recoil per shot.
    Dec. - Recoil decrease per second
    Frst - First shot recoil multiplier. This is how much the first shot recoils more or less. If the value is 2.0, first shot's recoil is double of what its for the next shot. This is what makes alot difference when shooting in burst or one bullet at a time.

    Spread:
    Inc. - Spread increase per shot.
    Dec. - Spread decrease per second
    Min ? - Spread for first bullet
    Max ? - Maximum spread
    Z = Zoomed / ADS
    Uz = Unzoomed / Hip




  • Konu çok güzelleşmiş hocam eline sağlık.
  • Konu ve resımler ıcın tesekkurler.
  • Resimler açılmıyor...
  • hocam resimler cortlamış bir el atsan
  • Resimleri düzelttim, yakında gelecek olan yama ile tekrar güncellenecektir.
  • sonucta tankı bodozlama onden vurmucaz ya arkasından yada yanından vuracagız.
    sılah tablosuna gelınce, oynayana gore degısıyor pıng fps vs.....
    yanı o kadar tamayın bence. hangı sılahla rahat edıyorsanız onunla oynayın. bır sılkahın tam eklentılertını acmak ıcın ugrasmayın.
    ornek asker ıcın m249 holo yeterlı bırde alt tutacak. dagıtın gıtsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SaLVaToRe

    sonucta tankı bodozlama onden vurmucaz ya arkasından yada yanından vuracagız.
    sılah tablosuna gelınce, oynayana gore degısıyor pıng fps vs.....
    yanı o kadar tamayın bence. hangı sılahla rahat edıyorsanız onunla oynayın. bır sılkahın tam eklentılertını acmak ıcın ugrasmayın.
    ornek asker ıcın m249 holo yeterlı bırde alt tutacak. dagıtın gıtsın.

    Katılıyorum.
    Neyi kullanmayı seviyorsan onlarla oyna...
    Saldırı da F2000 ve M416
    Mühendis de
    G36C
    Cephaneci de
    M249
    Sniper da
    çok vasat olduğum için çok bir önemi yok

    Tepmesi savurması az olan, oyun türüne göre seri bir silah veya ağır darbe veren bir silan en iyi silahdır.
  • Hasar tablosu şuan BETA aşamasında, son yamadan sonra olan hali eklendi.

    Ayrıca eklentilerin son yamadan sonra hangi silah üzerinde ne kadar etkili olduğuyla ilgili detaylı veriler eklendi.
  • quote:

    Sniperin işi ne o zaman ? 5mt öteden scope açıp mı vurması daha iyi olur ?

    Öyle olsa oyun cod 'a döner
  • viiz gercekten oyunun en onemlı konusu hakkında can aılıcı bılgıler vermıs tesekkur ederım...

    ama guncel tablonun detaylı anlatımı olsa bıde cok ıyı olurdu
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.