Şimdi Ara

Bina içi Ankastrede VDSLve Telefon Bağlantısı hakkında ilginç bir durum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
349
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Forum DH

    Sorumu kısaca anlatmaya çalışayım;

    10 Şubat itibari ile internet/telefon aboneliğimi Türk Telekom'dan TürkNet'e taşıdım. İlk gün sorunsuz bir şekilde kullanabildim. Fakat ikinci gün modemimde DSL sinyali kesildi. Ama ev telefonunu sorunsuz bir şekilde kullanmaya devam ettim.

    Arıza kaydı bırakarak sorunu Türknet'e ilettim. Alt yapı Türk Telekom'a ait olduğu için, TT saha elemanları bina girişine kadar sinyalde bir sorun olmadığını tespit edip tarafıma bilgi verdiler. Binaya gelen TT yetkilisi ise beni arayıp bina girişindeki kendi TT ankastresi üzerinde VDSL hat kablosunu ayırıp, üzerine etiket yapıştırdığını ve gerisini benim halletmem gerektiğini söyledi.

    Fakat akşam eve geldiğimde ev telefonum halen çalışıyordu. Ankastre üzerinde TT yetkilisi tarafından ad soyad ve daire no yazan bir kart bırakılan kablolar ise boşta(çift ve uçları açık) ayrılmış olarak duruyordu.
    Ev telefonum kesilmemişti. DSL sinyali ise yoktu. Bu kabloları elektrikçi yardımı ile dairelere ait olan diğer ankastreye çaktık. Ve DSL sinyalim geldi. Ama TT yetkilisi önceki bağlantıyı sökmeden bana kablo ayırmış. Yani önceki kablolar halen dairelere ait olan ankastrede çakılıydı!

    Sonuç olarak şuan ben dairemdeki slota gelen 4 telli kablodan, 2'sini telefon için, diğer 2'sini xDSL için bağlayarak kullanmaya başladım. Yani anlayacağınız evde splitter kullanmadan ayrı iki telefon kablosu ile internet ve ev telefonunu kullanmaktayım.

    Sizce burada bir anormallik yok mu??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forewer_53 -- 21 Şubat 2020; 11:45:31 >







  • Telefon aboneliğiniz turk telekomda olduğu için önceden aynı kablodan hem telefon hemde dsl aboneliğinizi kullanabiliyordunuz.

    Internet aboneliğinizi farklı operatöre taşıdınız,telefon aboneliğiniz hala telekomda olduğu için eski kablonuz üzerinden telefon aboneliğinizi kullanabildiniz.(telekom santralden ınternet aboneliğinizi kapattı).

    Internet aboneliğinizide;farklı bir operatörün santralinden,altyapısından geleceği için farklı bir kablo çiftiyle size ulaştırdılar mevcut durumunuz tamamıyla bundan ibaret

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevap için teşekkür ederim.

    Aslında ortada bir hata var gibi; TurkNet başvurumu hem telefon hem de internet olarak yaptım. Hatta Türk Telekom Online İşlemler sayfamda bile telefon aboneliğim artık görünmüyor.
    TurkNet Online işlemlerde ise telefonu kullanıyor olmama rağmen herhangi bir kullanım detayı görünmüyor.

    Hata TurkNet'e değil Türk Telekom'a ait gibi.
    Aboneliğim iptal edilmiş olmasına rağmen, telefon hattını halen kullanabiliyor olmam, sanırım teknik bir skandal Türk Telekom için! (Tabi tarafıma süpriz bir faturalandırma çıkarmazsa..!)

    Tekrar teşekkürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forewer_53 -- 25 Şubat 2020; 16:50:13 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.