Bu honda jazz'lardaki hata yalnızca "1" araçda görüldü arkadaşlar oda önceki kasa jazz'larda 1 çoçuğun ölümüne sebep oldu sadece 1 araçda oluşan hata yüzünden tüm araçlarını çağırıyor honda.Toyota'da aynı şekilde bir kaç aracında gözüken hatalar yüzünden çağırıyor aracını.
Türkiyede hiç bir araçda duyulmadı bu arıza mesela.
Çoğu firmanın bunu yaptığını zannetmiyorum bile marka prestijini zedeler diye.Tam tersi takdir edilcek bişey bu geri çağırmalar 3-5 araç yüzünden binlerce aracı kontrol etme.
hondanın sorununu bılmem ama toyotanın kı oyle bı kac aracla sınırlı degıl ayrıca model sınırıda yok 9.1 mılyon arac geri cagrılmıs ve 2.2 mılyar dolar gıder hesaplanmıs aynı zamanda 21 mılyar dolar hısse senedınde dusus yasamıs bı sırket bı ıkı araba dıyıp gecemezsınız bu soruna....
hondanında sorununun 1 aracda oldugunu snamıyorum bı aracda meydana gelıp gorulmustur cagrılan araclardada olma ıhtımlaı yuksekdır ve ayıca olumlu bır kazaya neden olmustur allah korusun bu arac sıze dek gelseydı gene o kadar aracdan bıze gelmıs bı tane olsun honda hondadır dıyebılırmıydınız merak edıyorum....
araç pencerelerinin açma ve kapama sisteminde oluşan hata ölümlü kazalara sebep olur zaten hep.
sorunu nerde oldugu degıl yasanan onemlı yani bır arac veya cok arac dıye sınıflandırmamak dıyorum ayrıca sadece honda degıl toyotadanda bahsettım a markası veya b markası degıl olan sorun olan bısey bunu bızım kucultmeye calısmamız tuhaf dedım yoksa sorunsuz olucak dıye zaten bısey sonucta bunlarda bır makıne her an en kalıtesı bıle sorunlar cıkarabılır....
zaten bu sekılde onlem alınıp cagırılıp cpozum bulunması guzel bı olay....
quote:
orjinalden alıntı: Kaan Aras
bkz:capon araba alacam sorunsuz 1 milyon km yapacam
quote:
orjinalden alıntı: barisozyurt
Toyota, Honda sorunu kabul edip geri çağırıyor en azından. VW DSG'den gelen metal sesi için "gayet normal, bu sese alışın" deyip şikayetçi olanları postalıyor.
quote:
Orijinalden alıntı: haluk 23
quote:
orjinalden alıntı: Kaan Aras
bkz:capon araba alacam sorunsuz 1 milyon km yapacam
quote:
orjinalden alıntı: barisozyurt
Toyota, Honda sorunu kabul edip geri çağırıyor en azından. VW DSG'den gelen metal sesi için "gayet normal, bu sese alışın" deyip şikayetçi olanları postalıyor.
dsg'nin metal sesi kaç kişiyi öldürmüş ? "ok" işareti koyamkla olmuyor o işler yeğen.
O ses arıza değil,şanzımanın çalışma karakteristiğidir.
Benim gözümde yapılan hatanın kabul edilmesi ve düzeltilmeye çalışılması değerli ve güzel bir şey. Yaklaşık 11 yıldır, sıfır olarak aldığımız Fiat Bravo marka bir aracı kullanmaktayım. Aracı (motoru dışında) neredeyse herşeyi için Fiat'ın geri çağırması gerekir düşüncesindeyim. Dikkatli ve özenli kullandığımı düşünüyorum ve bakımlarını ihmal etmememe rağmen araç resmen dökülüyor. Yaşlılığından dolayı değil ama. Neredeyse ilk alındığı günden beri süre gelen bazı problemleri: - Arka silecek canı istediği zaman çalışıyor. HB bir araçla çamurlu bir yolda arka sileceksiz kullanmak pek hoş bir duygu değil. Servisi en az 3 kere bişeyler yaptı ama bir fayda etmedi. Silecek motoru komple değişmeli deyip çok para istemişlerdi. - Camlar canı istediği zaman açılabiliyor, bazen de açılıp kapanmıyor. Destek olmak, tutup çekmek gerekiyor. Kapıyı sertçe kapayınca da kendine geliyor. En iyisi ben pek üstlerine gitmiyorum artık.. - Radyo (high radio ismi ile en üst modele (!) konan radyoymuş) sesini kısmaya çalışınca aniden sesi en yüksek seviyesine çıkarıyor ve yerimde hoplamama neden oluyor. En iyisi ona da pek dokunmuyorum artık. Bir de kapağı kapansa ve dikkatimi çekmese daha hoş olacak (itiraf ediyorum kapağı ben kırdım) - Sola sinyal veriyorum, direksiyon hareketi ile sinyal durdurulmakla kalmıyor, sağa sinyal vermeye başlıyor. - Gece uzunları yakıyorum, bir de bakıyorum ön konsolda bütün ışıklar sönmüş. - Selektör yapınca kısa farlar bazen sönüp yanıyor (bunun çözümü için direksiyon sistemi tamamen değişmeliymiş!) - -4,-5 derecelik sıcaklıkta 30-40 dakikalık bir yolda kalorifer sistemini son ayar çalıştırıyorum; gideceğim yere vardığımda donmaya devam ediyorum. (ama hakkını vermek lazım, yazın kalorifer çok iyi ısıtıyor) - 3-4 yıl içinde sürücü kapı kolu yanmış gibi oldu (Fredi'nin kâbusundaki adamın yüzü gibi) heralde elimin terine karşı alerjisi olan bir plastik. Amortisör, ön takım sorunları; bazen çıkan bazen kaybolan ne olduğu belirsiz sesler; bir anda arabanın içine dolan, yanıyoruz diye kaçmamıza neden olan duman. Daha neler neler. Bu kadar sorunla karşılaşınca insan korkuyor, acaba dökülen parçalarından biri bir gün de yoldan çıkmamıza mı neden olacak diye.
Toyota, Honda geri çağırıp tamir ediyor en azından.
quote:
orjinalden alıntı: Kaan Aras
bkz:capon araba alacam sorunsuz 1 milyon km yapacam quote:
orjinalden alıntı: barisozyurt
Toyota, Honda sorunu kabul edip geri çağırıyor en azından. VW DSG'den gelen metal sesi için "gayet normal, bu sese alışın" deyip şikayetçi olanları postalıyor.
quote:
orjinalden alıntı: gazozvar dsg'nin metal sesi kaç kişiyi öldürmüş ? "ok" işareti koyamkla olmuyor o işler yeğen.
gazozvar:
Bir tarafta şanzıman gibi aracın hareket halinde arızalanması durumunda aracın içindeki herkesin hayatına kastedebilecek bir parçanın normalde olmayıp ta bir süre sonra çıkarttığı seslerden bozulmaya meyilli olduğu anlaşılıyor ve şikayetçiler ilgili firma tarafından "bu sese alışın" diyerek baştan savılıyor; diğer tarafta sıkışan cam motorundan nasıl denk geliyorsa 1 (bir) kişi hayatını kaybediyor ve de firma bununla ilgili kontrol amaçlı bir sürü aracı geri çağırıyor. Burada eleştirilen nokta arıza çıkartabilecek tek bir şanzıman bile birkaç kişiyi canından edebilecekken firmanın bunu iplememesi.
Ayrıca ben Kaan Aras ile başka bir konuda yazışmıştım (görüşlerimiz farklıydı ama kırıcı olmadan gayet düzeyli bir yazışmaydı) ve bunu onun üzerine yazmıştım. Sen niye bir de yeğen meğen deyip dayılanarak maydanoz oluyorsun ki?
quote:
Orijinalden alıntı: haluk 23
quote:
orjinalden alıntı: Kaan Aras
bkz:capon araba alacam sorunsuz 1 milyon km yapacam quote:
orjinalden alıntı: barisozyurt
Toyota, Honda sorunu kabul edip geri çağırıyor en azından. VW DSG'den gelen metal sesi için "gayet normal, bu sese alışın" deyip şikayetçi olanları postalıyor.
quote:
orjinalden alıntı: gazozvar dsg'nin metal sesi kaç kişiyi öldürmüş ? "ok" işareti koyamkla olmuyor o işler yeğen.
gazozvar:
Bir tarafta şanzıman gibi aracın hareket halinde arızalanması durumunda aracın içindeki herkesin hayatına kastedebilecek bir parçanın normalde olmayıp ta bir süre sonra çıkarttığı seslerden bozulmaya meyilli olduğu anlaşılıyor ve şikayetçiler ilgili firma tarafından "bu sese alışın" diyerek baştan savılıyor; diğer tarafta sıkışan cam motorundan nasıl denk geliyorsa 1 (bir) kişi hayatını kaybediyor ve de firma bununla ilgili kontrol amaçlı bir sürü aracı geri çağırıyor. Burada eleştirilen nokta arıza çıkartabilecek tek bir şanzıman bile birkaç kişiyi canından edebilecekken firmanın bunu iplememesi.
Ayrıca ben Kaan Aras ile başka bir konuda yazışmıştım (görüşlerimiz farklıydı ama kırıcı olmadan gayet düzeyli bir yazışmaydı) ve bunu onun üzerine yazmıştım. Sen niye bir de yeğen meğen deyip dayılanarak maydanoz oluyorsun ki?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme