Evet arkadaşlar n11 den logitech g300s almıştım 2015 temmuzunda fakat geçen ay sol tıkta takılmalar meydana geldi. Biraz canımı sıkmaya başladı bu durum. Bende n11 deki mağazaya gönderecektm servis için fakat mağaza kapanmış ulaşamadım. Baktım olmuyor logitech desteğe başvurdum. 1 haftalık yazışma sonucu faturamı ve bilgilerimi istediler dün. bende dün akşam yolladım. Bugn baktım mail gelmiş yeni ürününüz kargolanmıştır diye. Adamlar sorgusuz sualsiz hollandadan ürün göndermişler. Ama ürünü ilk aldığımda logitech sayfasında kayıt ettirmiştim. Bu tarz sorunu olan varsa bu şekilde denesin şansını.
Hocam Logitech gerçekten müşteriyle ilgileniyor.Tam olarak neresi ile iletişim kurdunuz?
kaliteli marka alırsan 3 kuruş fazla verirsin ama bu tarz durumlarda başın ağrımaz
quote:
Orijinalden alıntı: Urbanrevolt
Hocam Logitech gerçekten müşteriyle ilgileniyor.Tam olarak neresi ile iletişim kurdunuz?
Logitech destek hocam kendi sitesi üzerinden. Uye olduktan sonra musteri destek kismina yaziyorsunuz
nyanaaN
kullanıcısına yanıt
Anladım hocam teşekkür ederim.
Durum ne hocam bende bu mause almak istiyorum.
Ciddi diyorum bugüne kadar bu alanda müşteri memnuniyetini en iyi sağlayan firma logitech sanırım. G302 bi mouse'um vardı. 3 ay kaldı garantisinin bitmesine. Orta topta tıklama problem vardı bastırmam gerekiyordu. Webdenal'dan almıştım. Ücretsiz bir şekilde gönderdim onlarda servise ilettiler. Ben tamir beklerken adamlar yeni mouse gönderdiler. Logitech'i arayip teşekkür edesim geldi cidden