Şimdi Ara

Bir Steelseries Klasiği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.082
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Forumda Logitech için buna benzer bir konu olduğunu bildiğimden ben de aynı başlıkla steelseries için bir konu açayım dedim.


    Yaklasık 1 ay önce SS Rival aldım ama faresinde bir sıkıntı vardı. sağ tuş basılı tuttugum zaman sol tuşa tıklarsam tuşlar birbirine değiyordu ve bu profesyonel oyuncu faresi adı altında 2014'te üretilmiş bir fare için kesinlikle sorundu. Bende bunu destek ekibine bildirdim. Logitech'teki gibi türkçe dönüş yapmıyorlar ama Kesinlikle her yazdıgıma cevap verdiler.

    http://i.imgur.com/BOrHMwo.png

    öncelikle ürünü benden danimarka'ya kargolamam istendi. kural şu şekilde kargo oraya teslim edildiğinde eğer üretim hatası oldugu tespit edilirse yenisi yollanıyor. edilmezse aynı urun adrese geliyor.

    ben girdim kargo sitelerine fiyat öğrendim. 40 - 50 lira arası bir fiyat danimarka'ya kargolamak.

    sonra tekrar adamlara geri dönüş yaptım. malasef bu parayı veremeyecegimi değişim istemediğimi söyledim.

    cevap bile beklemıyordum acıkcası ama sonra randall denen adam bana ürünün bende kalabileceğini yeni rival'in ise kargolanacagını söyledi. bence başlık açmak için iyi bir neden. sadece logitech değilmiş yani ürünlerinin arkasında duran.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ehuirem -- 6 Şubat 2014; 1:46:23 >







  • Bu gerçekten çok iyi bi gelişme sağolun bilgilendirme için . Belirttiğiniz gibi bende yaklaşık 200+tl ye denk gelen logitech şuan modelini hatırlamıyorum gaming mouse'min back tuşu çalışmadığı için garantisinin sadece birkaç haftası kala kendilerine bildirmiştim . Yurt dışından herhangi bi kargo ücreti ödetmeden ürünün yenisini yolladılar . Müşteri memnuniyeti budur bi markanın daha katılmasına sevindim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burcumlop2 -- 6 Şubat 2014; 4:01:22 >
  • Ben Almanya'da ki SteelSeries ortamına bizzat girdim gerçekten muazzam çalışıyorlar ve doğru yerde kalitesini konuşturuyorlar ;D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ehuirem

    Forumda Logitech için buna benzer bir konu olduğunu bildiğimden ben de aynı başlıkla steelseries için bir konu açayım dedim.


    Yaklasık 1 ay önce SS Rival aldım ama faresinde bir sıkıntı vardı. sağ tuş basılı tuttugum zaman sol tuşa tıklarsam tuşlar birbirine değiyordu ve bu profesyonel oyuncu faresi adı altında 2014'te üretilmiş bir fare için kesinlikle sorundu. Bende bunu destek ekibine bildirdim. Logitech'teki gibi türkçe dönüş yapmıyorlar ama Kesinlikle her yazdıgıma cevap verdiler.

    http://i.imgur.com/BOrHMwo.png

    öncelikle ürünü benden danimarka'ya kargolamam istendi. kural şu şekilde kargo oraya teslim edildiğinde eğer üretim hatası oldugu tespit edilirse yenisi yollanıyor. edilmezse aynı urun adrese geliyor.

    ben girdim kargo sitelerine fiyat öğrendim. 40 - 50 lira arası bir fiyat danimarka'ya kargolamak.

    sonra tekrar adamlara geri dönüş yaptım. malasef bu parayı veremeyecegimi değişim istemediğimi söyledim.

    cevap bile beklemıyordum acıkcası ama sonra randall denen adam bana ürünün bende kalabileceğini yeni rival'in ise kargolanacagını söyledi. bence başlık açmak için iyi bir neden. sadece logitech değilmiş yani ürünlerinin arkasında duran.

    Açıkcası benimde kinzu mouseımın o örgülü kablosu bir değişik oldu nasıl desem öyle kasmıştıki kendini taş gibi olmuştu kablo , ama o kadar dayanıklı kablo ki hakkaten o kadar gerilmesine rağmen kopmamıştı , gerilmesinin sebebi sanırım zamanla kablo kargaşası olduğu için o hale geldi , laptopda kullanıyorum mouseı , baktım bi gün gidip geliyo mouse dedim bunun ömrü doluyo sanırım , bi ara hepten gitti artık çalışmadı , aldırış etmedim logitech m185 le devam ettim 4 - 5 ay , sonra aklıma geldi şunu garantiye yollıyım dedim , yolladım adamlar 1 haftada yenisini yolladı bende burdan steelseries in türkiye disbritörlüğüne teşekkür ediyorum hele logitech , oda çok güzel firma sırf G710+ ı logitechin diye aldım , adamlar isviçreden telefon desteği veriyorlar türkçe , herşeyleri 10 numara 5 yıldız , 2 firmada gözümde süper firmalar hepsine burda başarılar diliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalfatt

    quote:

    Orijinalden alıntı: ehuirem

    Forumda Logitech için buna benzer bir konu olduğunu bildiğimden ben de aynı başlıkla steelseries için bir konu açayım dedim.


    Yaklasık 1 ay önce SS Rival aldım ama faresinde bir sıkıntı vardı. sağ tuş basılı tuttugum zaman sol tuşa tıklarsam tuşlar birbirine değiyordu ve bu profesyonel oyuncu faresi adı altında 2014'te üretilmiş bir fare için kesinlikle sorundu. Bende bunu destek ekibine bildirdim. Logitech'teki gibi türkçe dönüş yapmıyorlar ama Kesinlikle her yazdıgıma cevap verdiler.

    http://i.imgur.com/BOrHMwo.png

    öncelikle ürünü benden danimarka'ya kargolamam istendi. kural şu şekilde kargo oraya teslim edildiğinde eğer üretim hatası oldugu tespit edilirse yenisi yollanıyor. edilmezse aynı urun adrese geliyor.

    ben girdim kargo sitelerine fiyat öğrendim. 40 - 50 lira arası bir fiyat danimarka'ya kargolamak.

    sonra tekrar adamlara geri dönüş yaptım. malasef bu parayı veremeyecegimi değişim istemediğimi söyledim.

    cevap bile beklemıyordum acıkcası ama sonra randall denen adam bana ürünün bende kalabileceğini yeni rival'in ise kargolanacagını söyledi. bence başlık açmak için iyi bir neden. sadece logitech değilmiş yani ürünlerinin arkasında duran.

    Açıkcası benimde kinzu mouseımın o örgülü kablosu bir değişik oldu nasıl desem öyle kasmıştıki kendini taş gibi olmuştu kablo , ama o kadar dayanıklı kablo ki hakkaten o kadar gerilmesine rağmen kopmamıştı , gerilmesinin sebebi sanırım zamanla kablo kargaşası olduğu için o hale geldi , laptopda kullanıyorum mouseı , baktım bi gün gidip geliyo mouse dedim bunun ömrü doluyo sanırım , bi ara hepten gitti artık çalışmadı , aldırış etmedim logitech m185 le devam ettim 4 - 5 ay , sonra aklıma geldi şunu garantiye yollıyım dedim , yolladım adamlar 1 haftada yenisini yolladı bende burdan steelseries in türkiye disbritörlüğüne teşekkür ediyorum hele logitech , oda çok güzel firma sırf G710+ ı logitechin diye aldım , adamlar isviçreden telefon desteği veriyorlar türkçe , herşeyleri 10 numara 5 yıldız , 2 firmada gözümde süper firmalar hepsine burda başarılar diliyorum

    şunu düzeltmem lazım ben distribütore de mail attım. adeksstore'dan aldım ürünü. şehir dışında oldugum için ancak mail yoluyla sorunumu bildirdim. attığım iki maile de cevap gelmedi.

    bana yardımcı olan direkt olarak üretici firma.




  • ehuirem E kullanıcısına yanıt
    Biraz Fanboy'luk yapmış gibi olacağım ama ; Corsair,logitech,steelseries gibi markaların ürünlerine verdiğim para helal olsun harbiden.satış sonrası teknik servisi için bütçeyi biraz aşıp bu markalara yönelmek her zaman karlı çıkarıyor insanı.
    Hayırlı olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mysa -- 6 Şubat 2014; 14:44:03 >
  • Merabalar arkadaşlar, Steelseries konusunda var mı başka sıkıntı sorun yaşayıp çözüme kavuşturan, benimde apex m800 klavyenin Enter tuşu kırıldı facebook sosyal ağlarından arkadaşlar ücretle satın alabilirsiniz gibi bir şeyler söylediler, yarın türkiye servisiyle iletişime geçicem acaba o kadar para verip aldığımız ürünün arkasında ne kadar duracaklar merak ediyorum. Umarım kullanıcı hatası gibi saçma sapan bir bahane üretmezler çünkü malum klavye tuşu normal elimizle bastığımız birşey kimse klavyenin üstüne çıkıp tepinerek tuş kırmıyor sonuçta. Sonradan başına gelebilecek arkadaşlar içinde bilgilendirme amacıyla buraya durumun gidişatını not düşücem.

    Türkiye servisi despec bilgisayarla iletişime geçtim kendileri direkt bize yollayın gibi bir talepte bulunarak hiç bir zahmete girmiyorlar. Nereden aldıysanız oraya yollayın onlar bize gönderecek gibi alakaya maydanoz bir talepte bulunuyorlar. Sonuçta Türkiyede bu markaya servislik eden kendileri fazlasıyla kayıtsızlar. Ayrıca sorunumu söylediğimde yalnızca bir enter tuşuna ihtiyacım olduğunu değiştirebileceğimi bana gönderirlerse kırık tuşu da tekrar kendilerine gönderebileceğimi söyledim. Ancak arkadaşlar bir kıytırık tuşu takmak için koca klavyeyi paketletip hepsiburadaya oradan da servise gönderilmesini istiyor. Tuşu biz takıyoruz diyor. Bu markayı tercih edecek olan arkadaşlar tekrar düşünsün. Servis noktasında pek umursamaz onca verdiğimiz paranın karşılığı aldığınız ürünü kargolarda gezdiren bir servis. Not olarak danimarkayla görüştüm oradaki arkadaşlar daha ilgili ancak ellerinde hem tr enter tuşu olmadığını söyledi hemde gönderin yenisiyle değiştirelim yada çek verelim siteden istediğiniz ürünü alın dediler. Ancak Tr klavye olmadığı için o tarafla irtibatı sonlandırmak zorunda kaldım. Servise gönderdim bakalım dönüşü nasıl olacak yine buraya yazacağım. Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aytek66 -- 29 Eylül 2017; 21:53:20 >




  • helal olsun adamlara
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.