Arkadaşlar selam,
Yüksek lisans tezimi tamamlamak için anket yapmaktayım. 150 kişi kaldı bi destek atarmısınız?
İyi günler dilerim
Anket linki
LG Türkiye Rezilliği
Güncelleme: Arkadaşlar brknil06 nickli temsilciyle görüştüm, malesef elektronik mağazasının çamura yatmasından dolayı yardımcı olamadıklarını belirttiler. Malesef tek çözüm yolu olarak adli merci kalıyor geriye. Yaşadıklarımı kimsenin yaşamamasını temenni ediyorum. Biliyorsunuz Türkiye yerine Birleşik Devletler yahut Birleşik krallıkta bu sorunu yaşasaydım bu şekilde sonuçlanmayacağından eminim. Bir marka Türkiye gibi premium müşterinin az bulunduğu ülkede premium müşterisini harcıyorsa sizcede bir sorun yokmudur? Sadece ürünü aldığım elektronik mağazaya yönlendiriliyorum fakat onlar zaten bu çamuru başıma çalan kişiler. Ben markaya güvenerek ürün alıyorum, güvendiğim markanın servisi dahil ayıplı mal satışının bir ucundan tutarken bir tüketici olarak ben ne yapabilirim? Ek servis raporunuda yükledim.
ekşi sözlük konu linki : https://eksisozluk.com/4-subat-2021-lg-rezilligi--6819905
Merhaba arkadaşlar,
Malesef bu başlığın temasıda tüketici haklarının tazmanya canavarı gibi yenmesinden bahsetmekte. Öyleki artık lokal, spotçu satıcıların basitliklerine, kurnazlıklarına kadar düştü yurdumda satış yapan uzak doğulu kurumsallar. Olayın baş kahramanı televizyonum olan LG65W7 OLED TV'dir. Bu güzelliği yaklaşık 6 ay önce ...NOSA adlı elektronik mağazasından aldım. Ürünü mağazadan alırken arkadaşlar ürünün outlet ve kesinlikle sıfır ürün olduğunu belirtmişlerdi. Ürünün mağazada olmadığını depodan direk servis aracılığıyla evime gönderileceğini aktardılar. Peki soruyorsunuz e sen nasıl aldın ürünü? TV reyonlarını gezerken daha önceden LG OLED kullandığım için LG standlarına özellikle bakınıyordum. Bir etiket gözüme takıldı, LG65W7 30.000 TL çizgi çekilmiş 19.900 yazıyordu. Yani bildiğiniz klasik kampanya hikayeleri. Açıkçası ürüne balıklama düşmedim, mağazada bir yarım saat düşündüm. En son tv reyonu sorumlusunun ürünün sıfır olduğunu belirtmesi ve fiyat avantajı neticesinde ürünü satın almaya karar verdim. İşte bütün hikaye burada başlıyor :) ..
Serüven şöyle devam ediyor, ürün evime LG Yetkili Servisi tarafından ulaştırılıyor. Ürünün kurulumu yapılıyor ve oda ne, üründeki demo ana menü görüntüsünde bile dikey renk kaymalarını görüyorum ayan beyan ortada. Fakat ne hikmetse yetkili servis elemanı arkadaş kesinlikle sorun olmadığını belirtiyor. Sorun var, sorun yok derken en son restimi çekiyorum, ya ürününü al git yada montaj kaydına kusuru not düş diye. Arkadaş kırmıyor beni ve montaj kaydına "müşteri ekranda kusur olduğunu belirtiyor" şeklinde not düşüyor. Sonrasında dönüş bekliyorum dönen yok. Aldığım mağazayı arıyorum kesinlikle öyle şey olmaz size dönücekler biz iletişime geçicez şimdi diyor. Vel hasılı kelam onu ara bunu ara LG ye yaz derken 6 ay'ım arkadaşlarla heba oluyor. Bu süreçten sonra güzel bir gelişme oluyor, LG genel merkezi birdaha arıyorum ve bu sefer beni başka servise yönlendirmelerini istiyorum. Yönlendirilen servise bütün durumu izah eden bir yazı yazıyor, ürünün kusurlarını gösteren fotoğraflar, servis montaj belgesi ve faturamı atıyorum. Daha sonrasında yetkili servis duruma benden daha çok şaşırıyor. LG W serisi fiyatından ve kalitesinden ötürü signature serisi bir oled tv, bu sebeple kullanıcıları premium kullanıcı olarak geçiyor ve o şekilde servis hizmeti alması gerekiyor diyerekten bana bilgi aktarıyor. Halbuki normal bir servis hizmetine bile razı ben ürün için destek beklerken... Bir kaç telefon görüşmesinden sonra yetkili servis, montaj kaydını sistemde bulamadığını söylüyor ve genel merkeze iletiyor, bu sebeple de kurulum yapan servisten savunmalar vs isteniyor. Kurulum yapan servis ürünün teşhir ürün olduğunu, müşterinin bunu bildiğini iletiyor. İşte iş burada tıkanıyor, ben genel merkeze ve yetkili servislere ürünün bana teşhir olarak satılmadığını defaatle söylememe rağmen bunu kabul etmiyorlar.
Hakeza faturada da teşhir olduğunu belirten hiç bir ibare yok. Gerçi olsa almazdım o ayrı konu. Biliyorsunuz OLED TV teşhir olarak alınmayacak elektronik ürünlerin başında gelir. Genel merkez ise buna çözüm olarak mağazaya gidin bunun teşhir olmadığına dair size bir yazı versin diyerek bir çözüm sunuyor. Mağazaya ulaşabilene aşk olsun, bunu yine deniycem fakat vericeklerini hiç ama hiç sanmıyorum. Sonuçta kurumsal bir firma ve kafasına göre yazı verecek bir yetkili olur mu muamma. Bir ikincisi ben müşteri olarak neden böyle bir sürece girme mağduriyetini yaşamalıyım oda uzak doğunun kültüründen aksediyor sanırım. Genel merkezin son olarak sunduğu çözüm, ekranı değişelim ama cihaz değişemeyiz oldu.
Ne garip değil mi? İnsan canı yanmadan, mağdur olmadan dersini almıyor. Şuanda hukuki süreç başlatma mecburiyetinde kalıyorum ve biliyorum ki bu süreç uzun sürecek. Beni paramla rezil eden, ayrıca mağduriyet üstüne başka mağduriyetler yaratmaya çalışan LG Türkiye'yi tebrik ediyorum. Yorum sizlerin değerli forumdaşlar. Bu arada tavsiyem onuruyla ün salmış komşularına yönelmenizdir. Bunlardan daha iyi yönetildiği kesin.
|
Philips led lambadan gelen ses
|
|
Samsungwa (samsungshop) onlineshop rezaleti !
|
UBIQUITI ACCESS POINT 3 LÜ PAKET 417 TL
|
GELBURA UBIQUITI ACCESS POINT MAĞDURLARI !
Montlar hakkında yorum
|
A2 ehliyet ve 800cc
|
Meslek: Öğrenci
60 GB UYGUN FIYATA SSD ARIYORUM.. |
Son Giriş: 9 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 9 ay
Mesaj Sayısı: 447
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.843
İkinci El Bölümü Mesajları: 436
Konularının görüntülenme sayısı: 15.129 (Bu ay: 174)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 914 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar