Şimdi Ara

Bir Türlü Çözümleyen LPG Problemi: Rolantide Devir Dalgalanmasi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
1
Favori
3.344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Charlot1


    quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    Usta bulun usta...

    Başınıza gelen basitçe şu.

    Yapılan montajlardaki işçilik hataları yüzünden, delinen oynan yerlerde vakum kaçağı (fazladan hava girişi) oluyor. Bu yüzden aracınızın maf sensörü ecu ya hatalı bilgi gönderiyor. Bu yüzden de yapılan yakıt dozajlaması hatalı oluyor ve bu yüzden de motorunuz abuk çalışıyor.

    Kısaca ustalarınızın eli anahtar tutuyor fakat motorun çalışma prensibinden anlamadıkları ve veya işlerine gelmediği için uğraşmak istemiyorlar. Direkt olarak aldığınız ürünün üreticisi ile bağlantıya geçip yakınlarda bulunan adam gibi bir servis için tavsiye isteyin.

    arkadasin dedigine katiliyorum ayni sorun bizim eski aracimizdada vardi enjeksiyon degisti rolanti motoru degisti ayar yapildi kackere olmadi en sonunda hava girisinin fazla oldugunu ogrendim bu yuzden yapiyor ilerleyen donemlerdede pat pat eksozdan ses gelmeye baslamisti sorun bilinmesine ragmen yine nerden hava aldigi bulunamadi saticaktim zaten oylece sattim. buyuk ihtimal sizin aracinizdada hava girisi fazla oluyor bizimkinde rolanti yerinde durmuyordu kendine kendine gaz veriyordu.

    Aynı sorun şuanda bizim araçta da var. Araç 1996 e200. Rolantideyken devir kendi kendine dalgalanıyor ve aracın sallanmasına neden oluyor. Eksozdan pat pat sesler geliyo devir düştükçe. Usta enjeksiyonların değişmesi gerek dedi. Gaz motora dengeli şekilde gitmiyor dedi. 700 800 lira falan masraf çıkar dedi. Bazen oluyor bazen olmuyor bu sorun.




  • Rolanti dalgalanmasinin sebebi ne gaz kelebegi ne rolanti valfi neden tuptur. Bu sorun tamamen ecu ve elektronik kaynaklidir.

    Rolanti dalgalanmasinin en net ve ozet aciklamasi;

    Gaz kelebeğine giden şasi direncinin fazla olmasindan dolayidir.

    Bunun cozumu icin forumda 2 tane net ve acik cozumlenmis konu vardir kendiniz bi arastirin bulamassaniz bana donun. Bu isi halletmek icin iyi bi elektronikciye gidip kablo demeti cart curt biseyleri lehimleyip sasi direncinin ohmunu dusurmekle sorun halloluyor. Normalde ohm direnci 0.5 olmasi gerekirken bu degerin fazla olmasindan dolayi dalgalanma olusuyor. Bence bu sorun lpgsiz araclardada vardir eminim ve fiatin fabrika cikisli sorunudur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    Rolanti dalgalanmasinin sebebi ne gaz kelebegi ne rolanti valfi neden tuptur. Bu sorun tamamen ecu ve elektronik kaynaklidir.

    Rolanti dalgalanmasinin en net ve ozet aciklamasi;

    Gaz kelebeğine giden şasi direncinin fazla olmasindan dolayidir.

    Bunun cozumu icin forumda 2 tane net ve acik cozumlenmis konu vardir kendiniz bi arastirin bulamassaniz bana donun. Bu isi halletmek icin iyi bi elektronikciye gidip kablo demeti cart curt biseyleri lehimleyip sasi direncinin ohmunu dusurmekle sorun halloluyor. Normalde ohm direnci 0.5 olmasi gerekirken bu degerin fazla olmasindan dolayi dalgalanma olusuyor. Bence bu sorun lpgsiz araclardada vardir eminim ve fiatin fabrika cikisli sorunudur

    Hocam araç benzinde çalışırken hiç bir sorun olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamam zaten bu sorun lpg kaynakli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.