|
Bisiklet Arka Aktarıcı - Kron xc150
-
-
Sorunu tam olarak anlamadım ancak bir kaç çözüm önereyim. Eğer zincir en büyük dişlinin üstüne çıkıp jant ile dişlilerin arasına sıkışıyor ise aktarıcının ayarlanması lazım. Eğer sürerken aktarıcı jantlara sürtüyorsa aktarıcı yada kulakçık yamuktur. Bunun dışında vitesleri çapraz kullanıyor ve bu yüzden dişliler ve zincir zarar görmüş olabilir. -
kesinlikle bir şeylerde hata olmalı 4 kere aktarıcı kırılması normal değil -
Sorunu tam olarak anlamadım ancak bir kaç çözüm önereyim. Eğer zincir en büyük dişlinin üstüne çıkıp jant ile dişlilerin arasına sıkışıyor ise aktarıcının ayarlanması lazım. Eğer sürerken aktarıcı jantlara sürtüyorsa aktarıcı yada kulakçık yamuktur. Bunun dışında vitesleri çapraz kullanıyor ve bu yüzden dişliler ve zincir zarar görmüş olabilir
merhaba. evet dediğiniz gibi zincir en büyük dişliyi de atlayıp jant ile çark arasına giriyordu. dediğiniz gibi aktarıcının ayarlanması gerekiyordu. fakat 2 sene önce nasıl yapılıcağını bilmediğim için bayisinde yaptırıyordum. ve bayi kanımca bilerek bozuk bi şekilde ayarlıyordu. 2 sene sonra bunu farkettim; zincirin oraya sıkışması ile ben pedala fazla yüklenince aktarıcım kırılmıyordu. aktarıcım geriliyor ve kadro kulağını kırıyordu. fakat bayi kadro kulağını değişirip benden aktarıcı parası alıyormuş. 4 defa 90tlyi kadro kulağına değil de bozuk olmayan ve değiştirmedikleri aktarıcıya para ödemişim.
(resmi koyamıyorum. internetimle veya forumla alakalı şu anda. ismi; bisiklet arka dişli muhafazası)
bu da konuda bahsettiğim aparattı. ilk zamanlarda bu takılı olsaydı hiç bunları yaşamıcaktım...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KarakusEren -- 8 Mart 2021; 16:58:59 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X