Şimdi Ara

Bisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SS (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.423
Cevap
15
Favori
89.445
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: Engineer !


    Kendi sitelerinde 479 liraya satıyorlar Acaba pazarlık payı mı ?

    Eğer saraçhanedeki pazarlık yaparsa en kötü 440 liraya filan gelir bisiklet haksız mıyım ?

    Pazarlıkla inmiş hali 450 TL yoksa ordaki fiyatı da 480TL idi. Ben orda çoğu bisiklette indirim yaptım bu bisikleti amadan önce. Kron xc500 v-fren'i 600TL'ye Sedona 701 v-fren'i de 520TL'ye indirmiştim. İnsan Kayseri'li olunca almayacağı malın da pazarlığını yapıyor Ordaki esnaf peşin alımlarda güzel indirimler yapıyorlar. Piyasanın altında alabilirsin. Farklı modellere de bakabilirsin aynı anda.

    Anladım hocam. Teşekkür ederim tekrardan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Engineer !

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: Engineer !


    Kendi sitelerinde 479 liraya satıyorlar Acaba pazarlık payı mı ?

    Eğer saraçhanedeki pazarlık yaparsa en kötü 440 liraya filan gelir bisiklet haksız mıyım ?

    Pazarlıkla inmiş hali 450 TL yoksa ordaki fiyatı da 480TL idi. Ben orda çoğu bisiklette indirim yaptım bu bisikleti amadan önce. Kron xc500 v-fren'i 600TL'ye Sedona 701 v-fren'i de 520TL'ye indirmiştim. İnsan Kayseri'li olunca almayacağı malın da pazarlığını yapıyor Ordaki esnaf peşin alımlarda güzel indirimler yapıyorlar. Piyasanın altında alabilirsin. Farklı modellere de bakabilirsin aynı anda.

    Anladım hocam. Teşekkür ederim tekrardan.

    Rica ederim.




  • Bisiklet çok güzel MAŞALLAH. Ortada amörtisör olmaması sıkıntı yaratıyormu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fleleo

    Bisiklet çok güzel MAŞALLAH. Ortada amörtisör olmaması sıkıntı yaratıyormu ?

    Teşekkür ederim Orta kısımda olmayışı bozuk yolda toto ağrısına sebep oluyor. Benim kullanış amacım şehir içi ve uzun yol olduğu için kilitlenebilir maşalı amörtisörsüz bir bisiklet almak istedim. Orta amörtisör insanı çok yoruyor ve bisiklette ağırlık yapıyor. Yani olmamasının zararından çok yararı var .
  • Güle güle kullanın güzel seçim yapmışsınız. Sele haricinde fevkalade.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wampaa

    Güle güle kullanın güzel seçim yapmışsınız. Sele haricinde fevkalade.

    Teşekkür ederim. Bir kaç ekipman alınca maddi durumu sarsmamak adına sele değiştirme işini biraz erteledim. Şimdilik pedlerle idare ediyoruz
  • Merhaba,

    Bisikletiniz hayırlı olsun. Benim bir arkadaşta 210V modeli var aynı sele mevcut ben kullandım gayet iyi sele.
    Kadro boyo kaçlık hocam?

    Bir sorum olacak;
    Sedona 711v kullanıyorum, kadrodan yana sıkıntım var.(1.65boy, 18" kadro 16" uygun olur mu?

    Selametle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-19232E7C9 -- 15 Şubat 2013; 21:08:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ADEM 1990

    Merhaba,

    Bisikletiniz hayırlı olsun. Benim bir arkadaşta 210V modeli var aynı sele mevcut ben kullandım gayet iyi sele.
    Kadro boyo kaçlık hocam?

    Bir sorum olacak;
    Sedona 711v kullanıyorum, kadrodan yana sıkıntım var.(1.65boy, 18" kadro 16" uygun olur mu?

    Selametle.


    Elime metreyi alıp ölçtüm şimdi. Kadro boyu 54 cm çıktı yani 21,2" e tekabül ediyor.

    Genel olarak 1.65 boy için 15" veya 16" uygundur.

    Daha detaylı bilgi sahibi olmak için aşağıdaki siteyi öneririm tam olarak vücuduna göre bisiklet bulabilirsin :

    Vücud ölçülerine göre kadro boyu hesaplama




  • Öncelikle hayırlı olsun. Boyum 170 cm 26'' uygun mudur hocam? 29 çok büyük gözüküyor.
    Önceki bisikletim Salcano Nova idi. Çift amortisörlü berbat bi şeydi, öyle ağırdı ki. Sattım ve kurtuldum. NG 650 hafif mi sizce? Bir de oturduğum yer hep yokuş. Yokuş çıkmada nasıl? Kyron xc250 ye baktım, maşaları sorunluymuş. Cevap verirsenız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şehr-i Hüzün -- 17 Şubat 2013; 1:45:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şehr-i Hüzün

    Öncelikle hayırlı olsun. Boyum 170 cm 26'' uygun mudur hocam? 29 çok büyük gözüküyor.
    Önceki bisikletim Salcano Nova idi. Çift amortisörlü berbat bi şeydi, öyle ağırdı ki. Sattım ve kurtuldum. NG 650 hafif mi sizce? Bir de oturduğum yer hep yokuş. Yokuş çıkmada nasıl? Kyron xc250 ye baktım, maşaları sorunluymuş. Cevap verirsenız sevinirim.

    26" jant ve kadro boyu olarakta 16" senin için uygundur. 29" kadro 1.80 üstü için idealdir. Bendeki maşa suntour v4 kilitlenebilir maşa. Ama şöyle birşey var ng 650nin 26" i ile 29"i üzerindeki ekipmanlar aynı değil başta maşa olmak üzere vites kolları falan farklı. Ng 650 26"de stef-40 kullanılırken ng 650 29"de stef-51 vites kolu kullanılıyor. Dediğim gibi maşa 26"de düz maşa iken 29"de kilitlenebilir maşa kullanmışlar. Bunun gibi birkaç üst model parça kullanılmış 29"liğinde. Benim bisikletin standart ağırlığı 15,6kg'ydi. Sanırım 26"liklerin 14-7-15kg arası birşeydir. Teşekkür ederim.




  • Arkadaşlar bende bu bisikletin ng650 29hd modelini almayı düşünüyorum evimle işim arası yaklaşık 25 km hergün gidip gelebilirmiyim. 29 inç lastikler uzunyolda bana avantaj sağlarmı zaten yorarsa dişsiz lastiğe çeviririm. Aldıkdan sonra 27 yada 30 vitese çevirsem ne kadar gider. Benimde Boyum 1.65 olduğu için Bu Kadronun 16 inç Olanından bulabilirmiyim. Birde sitesinde özelliklerde salcano yazılı jel takviyeli sele diyor jel takviyeli olunca rahat olmuyormuda seleyi değiştirmesini önermişsiniz, ucuz ve rahat bir sele ne önerirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrah_9700

    Arkadaşlar bende bu bisikletin ng650 29hd modelini almayı düşünüyorum evimle işim arası yaklaşık 25 km hergün gidip gelebilirmiyim. 29 inç lastikler uzunyolda bana avantaj sağlarmı zaten yorarsa dişsiz lastiğe çeviririm. Aldıkdan sonra 27 yada 30 vitese çevirsem ne kadar gider. Benimde Boyum 1.65 olduğu için Bu Kadronun 16 inç Olanından bulabilirmiyim. Birde sitesinde özelliklerde salcano yazılı jel takviyeli sele diyor jel takviyeli olunca rahat olmuyormuda seleyi değiştirmesini önermişsiniz, ucuz ve rahat bir sele ne önerirsiniz

    25 km yolu bu bisikletle rahat bir şekilde gidip gelebilirsiniz. Ben 29" e alıştıktan sonra 26" bisiklet süremez oldum. 29" lastikler uzun yolda daha avantajlıdır. Daha az pedal cevirerek daha çok yol alırsınız. en küçükleri 17" diye biliyorum ben ama araştırırsanız bulabilirsiz belki. Ben seleyi değiştirmedim jelli sele kılıfı aldım çok rahat geliyor. Fiyatı 20 tl.

    Gelelim vites büyütme işine. 21 vitesten 27 vitese geçmek için öncelikle arka rubleyi ve arka arttırıcıyı değiştirmelisiniz. Sonrasında ise 27 vitese uyumlu bir zincir almalısınız. Ve arka arttırıcının özelliğini kullanabilmek için vites kollarını 7li sistemden 9lu sisteme geçirmelisiniz. Ruble 9lu olduğunda dişliler arası daha sık olduğunda incce zincir gerekmektedir. Zincir ince olunca belki ön arttırıcı ile sorun yaşayabilirsiniz onuda değiştirmek zorunda kalabilirsiniz. Ama benim tavsiyem hiç bu kadar meşakatli bir işe girişmeyip sadece arka rubledeki dişli oranlarıyla oynayarak istediğiniz hıza kavuşabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrah_9700

    Arkadaşlar bende bu bisikletin ng650 29hd modelini almayı düşünüyorum evimle işim arası yaklaşık 25 km hergün gidip gelebilirmiyim. 29 inç lastikler uzunyolda bana avantaj sağlarmı zaten yorarsa dişsiz lastiğe çeviririm. Aldıkdan sonra 27 yada 30 vitese çevirsem ne kadar gider. Benimde Boyum 1.65 olduğu için Bu Kadronun 16 inç Olanından bulabilirmiyim. Birde sitesinde özelliklerde salcano yazılı jel takviyeli sele diyor jel takviyeli olunca rahat olmuyormuda seleyi değiştirmesini önermişsiniz, ucuz ve rahat bir sele ne önerirsiniz

    ben aldım arkadaşım 2 hafta oldu ng650 hd ancak 26 jant olanını boyum 1.75 18 kadro aldım jel takviyeli diyor ilk başta biraz sıkıntı yaşadım sonra alıştım zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: makko58

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrah_9700

    Arkadaşlar bende bu bisikletin ng650 29hd modelini almayı düşünüyorum evimle işim arası yaklaşık 25 km hergün gidip gelebilirmiyim. 29 inç lastikler uzunyolda bana avantaj sağlarmı zaten yorarsa dişsiz lastiğe çeviririm. Aldıkdan sonra 27 yada 30 vitese çevirsem ne kadar gider. Benimde Boyum 1.65 olduğu için Bu Kadronun 16 inç Olanından bulabilirmiyim. Birde sitesinde özelliklerde salcano yazılı jel takviyeli sele diyor jel takviyeli olunca rahat olmuyormuda seleyi değiştirmesini önermişsiniz, ucuz ve rahat bir sele ne önerirsiniz

    ben aldım arkadaşım 2 hafta oldu ng650 hd ancak 26 jant olanını boyum 1.75 18 kadro aldım jel takviyeli diyor ilk başta biraz sıkıntı yaşadım sonra alıştım zaten

    Sivasın neresindensin makko58 ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ONRCNGTI -- 24 Nisan 2013; 1:06:37 >




  • arkadaşlar istanbulda işe gidip gelirken peki ince teker yol bisikleti alsak nasıl olur rahat olurmu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrah_9700

    Arkadaşlar bende bu bisikletin ng650 29hd modelini almayı düşünüyorum evimle işim arası yaklaşık 25 km hergün gidip gelebilirmiyim. 29 inç lastikler uzunyolda bana avantaj sağlarmı zaten yorarsa dişsiz lastiğe çeviririm. Aldıkdan sonra 27 yada 30 vitese çevirsem ne kadar gider. Benimde Boyum 1.65 olduğu için Bu Kadronun 16 inç Olanından bulabilirmiyim. Birde sitesinde özelliklerde salcano yazılı jel takviyeli sele diyor jel takviyeli olunca rahat olmuyormuda seleyi değiştirmesini önermişsiniz, ucuz ve rahat bir sele ne önerirsiniz

    25 km yolu bu bisikletle rahat bir şekilde gidip gelebilirsiniz. Ben 29" e alıştıktan sonra 26" bisiklet süremez oldum. 29" lastikler uzun yolda daha avantajlıdır. Daha az pedal cevirerek daha çok yol alırsınız. en küçükleri 17" diye biliyorum ben ama araştırırsanız bulabilirsiz belki. Ben seleyi değiştirmedim jelli sele kılıfı aldım çok rahat geliyor. Fiyatı 20 tl.

    Gelelim vites büyütme işine. 21 vitesten 27 vitese geçmek için öncelikle arka rubleyi ve arka arttırıcıyı değiştirmelisiniz. Sonrasında ise 27 vitese uyumlu bir zincir almalısınız. Ve arka arttırıcının özelliğini kullanabilmek için vites kollarını 7li sistemden 9lu sisteme geçirmelisiniz. Ruble 9lu olduğunda dişliler arası daha sık olduğunda incce zincir gerekmektedir. Zincir ince olunca belki ön arttırıcı ile sorun yaşayabilirsiniz onuda değiştirmek zorunda kalabilirsiniz. Ama benim tavsiyem hiç bu kadar meşakatli bir işe girişmeyip sadece arka rubledeki dişli oranlarıyla oynayarak istediğiniz hıza kavuşabilirsiniz.

    Daha az pedal çevirerek daha çok yol alma olayı yanlış.
    Az çok fizik bilgisi olan bunu bilebilir zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 26" ve 29" farkını şöyle anlayabilirsiniz:

    http://www.youtube.com/watch?v=WdrskvNzPTE
  • quote:

    Orijinalden alıntı: katalzor

    arkadaşlar istanbulda işe gidip gelirken peki ince teker yol bisikleti alsak nasıl olur rahat olurmu

    Gideceğin yol asfalt yol ise kesinlikle tavsiye ederim. Yol bisikletinin hızlanması mtbye göre çok daha iyi ve yolu fazla tutmadığı için daha az yoruyor mtb alıp asfaltta sürmek hammalıktan başka bir şey değil. Sürekli şehir içinde bisiklet sürseydim kesinlikle yol bisikleti alırdım. Ama şehirler arası yolculuk yaptığım için mtbyi tercih ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: katalzor

    arkadaşlar istanbulda işe gidip gelirken peki ince teker yol bisikleti alsak nasıl olur rahat olurmu

    Gideceğin yol asfalt yol ise kesinlikle tavsiye ederim. Yol bisikletinin hızlanması mtbye göre çok daha iyi ve yolu fazla tutmadığı için daha az yoruyor mtb alıp asfaltta sürmek hammalıktan başka bir şey değil. Sürekli şehir içinde bisiklet sürseydim kesinlikle yol bisikleti alırdım. Ama şehirler arası yolculuk yaptığım için mtbyi tercih ettim.

    şehirlerarası için de iyi olmaz mı yol yarış bisikleti sonuç ta şehirler arası yollarda asfalt hep siz araziye çıkacağınız için mi mtb dediniz




  • Özel örüm jantlar mekanik disk sistemi ve boğaz kısmı vasat gerisi iyi bir bisiklet
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.