Şimdi Ara

Bisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SS (23. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.423
Cevap
15
Favori
89.684
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frt-_-ctn


    quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner


    quote:

    Orijinalden alıntı: frt-_-ctn

    Kupon olayını kafanıza takmayın. Zaten çoğu salcano servisinin iş ciddiyeti ortada.

    Benim arka pabuçlardan çok tiz bir ses geliyor yumuşak basınca. İlk zamanlarda yoktu. Tahminim pabuçlar sertleşti. Hemen gelecek bir yerden alabileceğim bir pabuç öneriniz var mı? Dx'de güzel pabuçlar var ama bekleyemem o kadar.

    Dx de cok guzel urunler var ama aliexprese gore biraz pahali
    Ayni Ali de 17 usd ise dx se 20-21 usd.bakalim hiz olarak nasil ali yarin birkac siparis vericem.

    Ben de şöyle bir baktım akort ayarı yaptırmadan lastiği ortalamadan yeni pabuç almam saçma olur. fren kolları dik durmuyor arka tarafta. Ön taraf iyi de. Ben de acele olmadığı için aliexpessden alayım bari.

    Şuan herkesin sorunu akord ayarı sanırım. Ben kendim kurduğum için servis sömürecek kesin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    quote:

    Orijinalden alıntı: frt-_-ctn


    quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner


    quote:

    Orijinalden alıntı: frt-_-ctn

    Kupon olayını kafanıza takmayın. Zaten çoğu salcano servisinin iş ciddiyeti ortada.

    Benim arka pabuçlardan çok tiz bir ses geliyor yumuşak basınca. İlk zamanlarda yoktu. Tahminim pabuçlar sertleşti. Hemen gelecek bir yerden alabileceğim bir pabuç öneriniz var mı? Dx'de güzel pabuçlar var ama bekleyemem o kadar.

    Dx de cok guzel urunler var ama aliexprese gore biraz pahali
    Ayni Ali de 17 usd ise dx se 20-21 usd.bakalim hiz olarak nasil ali yarin birkac siparis vericem.

    Ben de şöyle bir baktım akort ayarı yaptırmadan lastiği ortalamadan yeni pabuç almam saçma olur. fren kolları dik durmuyor arka tarafta. Ön taraf iyi de. Ben de acele olmadığı için aliexpessden alayım bari.

    Şuan herkesin sorunu akord ayarı sanırım. Ben kendim kurduğum için servis sömürecek kesin.

    Ben akort ayarı vites ayarı yaparlar uğraşmam diye seviste kurdurrdum bisikleti adam frenlere bile bakmamış gidonu takmış ön tekeri takmış vermiş 9 10 yaşlarda çocuğa tur attırıyor olmuş diye veriyor. Şöyle bir göz attım teslim almadan ne akort var ne vites ayarı üstüne arka ön pabuçlar lastiğe sürtüyordu. Ver dedim alleni ben yapcam. pabuçları ayarladım vitesi fazla kullanmam zaten akort duruyor hala korkuyorum bisikletçiye götürmeye daha bozacak diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gs01


    quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orijinalden alıntı: gs01

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze

    quote:

    Orijinalden alıntı: gs01

    NG 650 29 HD modelini merak edenlere birkaç şey söyleyim. ama öncelikle belirtiyim ki yaklaşık 6 yıldır bisiklet kullanmamıştım. Bugün 3 saat kadar aralıksız sürdüm ve bacaklarım sızlıyo şu an. tabi hiç spor yapmamış olmamın cezası bu :)

    İlk olarak 26" HD ile 29" HD arasında donanım olarak bir fark yok. arka vites geçişleri gayet iyi fakat ön vites ayarında ufak bir sorun var hafiften zincire sürtüyo gibi ayarını iyi yapamamış servis :) maşa gayet iyi geldi fiyatına göre. ve frenlere gelecek olursak ilk defa hidrolik kullanıyorum ve inanılmaz keyifli oluyo. özellikle bugün yola fırlayan çocuğun kamyon gibi bisikleti görmesiyle bakakalması üzerine ön frene asıldım ve çok kısa bir mesafede durdu. tabiri caizse öne yapıştırıyo adamı :) ama yüksek hızlarda ön frene aşırı basılırsa üstünden atabilir sizi bisiklet söyleyim :)

    29" diye satılıyor fakat tekerde 28" yazıyo diyen arkadaşlar için baktım ama ben 28" yazısını göremedim. belkide gözümden kaçmıştır. bunların haricinde 29" biraz garip geldi. yıllardır bisiklet sürmemiştim ama ilk bindiğimde tekerlerin büyük olmasından dolayı hakimiyet sorunu yaşadım. dar aralıklardan geçerken tedirğin oldum. ama bir saat kadar sonra hem acemiliğimi attım hem de büyük tekerler alıştım. açıkçası 26" bisikletler yanıma geldiğinde bir garip göründüler gözüme. kamyon gibi duruyor 29" :) benim tavsiyem ise bolca yokuş çıkacak arkadaşlar 26" düşünebilir. ama düz yolda kesinlikle 29" diyorum. ben 680 tl ye aldım. bu fiyata 29" ve hidrolik fren bulmak biraz zor. ben çok keyif aldım kullanırken. yaşadığım sıkıntılarsa bisiklet ile alakalı değil. tamamen benim hamlığımdan ve yıllardır paslanmış olmamdan kaynaklı. şu an kendileri balkonda dikiliyor ve tekrar sürmek için can atıyorum :) herkese keyifli pedallamalar.

    seni çok iyi anlıyorum bende 15 yıldır kullanmıyordum :)kazasız belasız kullanmak nasip olsun.ben ilk seleyi değiştirdim .gençliğimizde ordan burdan geçer kaçardık tabi refksler zayıflamış :)

    Evet hocam. Pasimi atiyim eskisi kadar olmasada artar reflekslerim diye umuyorum :)

    Tesekkur ederim lokosit :)

    Hayırdır yaa benden yaşlımısınız?? 48

    Yok hocam yasim 24 ama yillarca kullanmayinca insan acemilesiyo. O anlamda demistim :)

    Sizin reflexler iyidir :)) Ben artık gerileme dönemine girdim :))
    Dün bir dede gördüm kesinlikle 90 üstüydü ve maaşallahı vardı. Tek sorunu bisikleti kaldırıma dayarken biraz sıkıntı çekti ama başardı. Trafikte ise oldukça düzgün asılıyordu pedala..




  • Aliexpresde mastercard ile alışveriş yapıyorum, şu ana kadar sorun yaşamadım. 12-13 günde ürünler geldi.
    Direk kredi kartı ile de aldığım için paypala komisyonda ödemiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktape
    Pedalları yağlıyorum bir de teker göbeklerine gress yağ sürüyorum. Viteslere dokunmadım daha ilk aldığımdaki yağları var tabi kaldıysa o da onları sadece kuruluyorum. Saç kurutma makinesiyle kuruluyorum bezden daha güzel ve daha iyi kurutuyor.

    Ben daha yağ falan almadım. Yağı herhangi bir mahalle bisikletçisinden alsak olur mu?

    Olur olur. Zincir için alacaksan şu klasik kapıları yağladığımız sigara kutusu gibi plastik yağlıklar varya onlardan alabilirsin. Diğer parçalar için en iyisi gress yağı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gs01

    NG 650 29 HD modelini merak edenlere birkaç şey söyleyim. ama öncelikle belirtiyim ki yaklaşık 6 yıldır bisiklet kullanmamıştım. Bugün 3 saat kadar aralıksız sürdüm ve bacaklarım sızlıyo şu an. tabi hiç spor yapmamış olmamın cezası bu :)

    İlk olarak 26" HD ile 29" HD arasında donanım olarak bir fark yok. arka vites geçişleri gayet iyi fakat ön vites ayarında ufak bir sorun var hafiften zincire sürtüyo gibi ayarını iyi yapamamış servis :) maşa gayet iyi geldi fiyatına göre. ve frenlere gelecek olursak ilk defa hidrolik kullanıyorum ve inanılmaz keyifli oluyo. özellikle bugün yola fırlayan çocuğun kamyon gibi bisikleti görmesiyle bakakalması üzerine ön frene asıldım ve çok kısa bir mesafede durdu. tabiri caizse öne yapıştırıyo adamı :) ama yüksek hızlarda ön frene aşırı basılırsa üstünden atabilir sizi bisiklet söyleyim :)

    29" diye satılıyor fakat tekerde 28" yazıyo diyen arkadaşlar için baktım ama ben 28" yazısını göremedim. belkide gözümden kaçmıştır. bunların haricinde 29" biraz garip geldi. yıllardır bisiklet sürmemiştim ama ilk bindiğimde tekerlerin büyük olmasından dolayı hakimiyet sorunu yaşadım. dar aralıklardan geçerken tedirğin oldum. ama bir saat kadar sonra hem acemiliğimi attım hem de büyük tekerler alıştım. açıkçası 26" bisikletler yanıma geldiğinde bir garip göründüler gözüme. kamyon gibi duruyor 29" :) benim tavsiyem ise bolca yokuş çıkacak arkadaşlar 26" düşünebilir. ama düz yolda kesinlikle 29" diyorum. ben 680 tl ye aldım. bu fiyata 29" ve hidrolik fren bulmak biraz zor. ben çok keyif aldım kullanırken. yaşadığım sıkıntılarsa bisiklet ile alakalı değil. tamamen benim hamlığımdan ve yıllardır paslanmış olmamdan kaynaklı. şu an kendileri balkonda dikiliyor ve tekrar sürmek için can atıyorum :) herkese keyifli pedallamalar.

    Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktape
    Pedalları yağlıyorum bir de teker göbeklerine gress yağ sürüyorum. Viteslere dokunmadım daha ilk aldığımdaki yağları var tabi kaldıysa o da onları sadece kuruluyorum. Saç kurutma makinesiyle kuruluyorum bezden daha güzel ve daha iyi kurutuyor.

    Ben daha yağ falan almadım. Yağı herhangi bir mahalle bisikletçisinden alsak olur mu?

    Olur olur. Zincir için alacaksan şu klasik kapıları yağladığımız sigara kutusu gibi plastik yağlıklar varya onlardan alabilirsin. Diğer parçalar için en iyisi gress yağı.

    Nerelere yağ sürmemiz lazım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar yarın birtane arka bagaj demiri almayı planlıyorum. Acaba kırmızı işaretli bu kısımlar bizim bisikletlerde nereye tutturuluyor?

    Bizim fren üzerinde buna uygun herhangi bir delik yok çünkü!
    Bisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SS



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Oldsoundman -- 19 Temmuz 2013; 16:19:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    Arkadaşlar yarın birtane arka bagaj demiri almayı planlıyorum. Acaba kırmızı işaretli bu kısımlar bizim bisikletlerde nereye tutturuluyor?

    Bizim fren üzerinde buna uygun herhangi bir delik yok çünkü!
    Bisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SS

    Bisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SS

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Beyler bisikletle en fazla 38 km hız yapabildim. Siz kaç yaptınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    Beyler bisikletle en fazla 38 km hız yapabildim. Siz kaç yaptınız?

    Düz yolda 43km/h
    yokuş aşağı denemedim.
    düzde zorlarsam 50ye yaklaşabileceğimi düşünüyorum, bunun için yolun bitmemesi lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    Beyler bisikletle en fazla 38 km hız yapabildim. Siz kaç yaptınız?

    Düz yolda 43km/h
    yokuş aşağı denemedim.
    düzde zorlarsam 50ye yaklaşabileceğimi düşünüyorum, bunun için yolun bitmemesi lazım

    Ben yokuş aşağı 38 km zor yaptım. Gps öyle söylüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arkas


    quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    Arkadaşlar yarın birtane arka bagaj demiri almayı planlıyorum. Acaba kırmızı işaretli bu kısımlar bizim bisikletlerde nereye tutturuluyor?

    Bizim fren üzerinde buna uygun herhangi bir delik yok çünkü!
    Bisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SS

    Bisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SS

    @arkas çok teşekkür ederim açıklaman için.

    Sanırım bu bagajı takınca daha bir güzel görünümlü olacak Bisiklet.

    Aslında ön ve arka çamurluk ve city lastikle kullanmak istiyorum bakalım zaman gösterecek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    Beyler bisikletle en fazla 38 km hız yapabildim. Siz kaç yaptınız?

    Düz yolda 43km/h
    yokuş aşağı denemedim.
    düzde zorlarsam 50ye yaklaşabileceğimi düşünüyorum, bunun için yolun bitmemesi lazım

    Ben yokuş aşağı 38 km zor yaptım. Gps öyle söylüyor.

    Hadi yaa bide gps ile deneyeyim




  • Arkadaşlar bugün şuna dikkat ettim,

    İlk defa bugün 1-2-3 Çarpanları kullanayım dedim ( Bizim burada çok yokuş olduğu için hep 1-1 kullanıyordum)

    1-3 Çarpanların vites kollarında üst kısım vites düşürüyor alt arttırıyor, Diğer 1-7 'de ise Üst vites arttırıyor alt düşürüyor. Ters mi bağlanmış yoksa ilmi bu mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    Arkadaşlar bugün şuna dikkat ettim,

    İlk defa bugün 1-2-3 Çarpanları kullanayım dedim ( Bizim burada çok yokuş olduğu için hep 1-1 kullanıyordum)

    1-3 Çarpanların vites kollarında üst kısım vites düşürüyor alt arttırıyor, Diğer 1-7 'de ise Üst vites arttırıyor alt düşürüyor. Ters mi bağlanmış yoksa ilmi bu mu?

    Yok doğru bağlı. Zaten yazıyor vites kollarında. Tel gerginliğinin yönüyle alakalı. Ön vites teli gerldikçe büyük çapa doğru gidiyor. Arka aktarıcıda tam tersi.



    Bu arada şu arka aktarıcıya bir ince ayar girişiminde bulundum gerçekten çok kötü ya. Vites kullanmıyorum ama bu kadar da vasat olmaz ki. Kadro güzel acaba donanım yükseltme yolu mu izlesem. sram x5 taksam şuna arka göbeği de rulmanlı yapsam tadından yenmez gibi geliyor. İkinci aşamada da maşa ve lastiği değişip spd pedal takarım en sonda da gidona el atsam tamam. Yalnız kadro iyi dedim de bugün sınırlarını bir zorlayayım dedim. Arka pabuçları ayarlyıp arka freni çok sıkarak gözlemledim yana açılacak mı diye ve açıldı büyütecek bir durum yok ama hi-ten eski kadrolarda bu durum pek olmazdı. Söyleyeyim dedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frt-_-ctn -- 19 Temmuz 2013; 23:27:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: frt-_-ctn

    quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    Arkadaşlar bugün şuna dikkat ettim,

    İlk defa bugün 1-2-3 Çarpanları kullanayım dedim ( Bizim burada çok yokuş olduğu için hep 1-1 kullanıyordum)

    1-3 Çarpanların vites kollarında üst kısım vites düşürüyor alt arttırıyor, Diğer 1-7 'de ise Üst vites arttırıyor alt düşürüyor. Ters mi bağlanmış yoksa ilmi bu mu?

    Yok doğru bağlı. Zaten yazıyor vites kollarında. Tel gerginliğinin yönüyle alakalı. Ön vites teli gerldikçe büyük çapa doğru gidiyor. Arka aktarıcıda tam tersi.



    Bu arada şu arka aktarıcıya bir ince ayar girişiminde bulundum gerçekten çok kötü ya. Vites kullanmıyorum ama bu kadar da vasat olmaz ki. Kadro güzel acaba donanım yükseltme yolu mu izlesem. sram x5 taksam şuna arka göbeği de rulmanlı yapsam tadından yenmez gibi geliyor. İkinci aşamada da maşa ve lastiği değişip spd pedal takarım en sonda da gidona el atsam tamam. Yalnız kadro iyi dedim de bugün sınırlarını bir zorlayayım dedim. Arka pabuçları ayarlyıp arka freni çok sıkarak gözlemledim yana açılacak mı diye ve açıldı büyütecek bir durum yok ama hi-ten eski kadrolarda bu durum pek olmazdı. Söyleyeyim dedim.

    Çok teşekkür ederim yorumunuz için.

    yavaş yavaş alışacağız artık. Hesap kitap yaptım viteslerde hep 1(2-3) 2(3-4-5) 3( 5-6-7) gibi kullandım.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: frt-_-ctn

    quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    Arkadaşlar bugün şuna dikkat ettim,

    İlk defa bugün 1-2-3 Çarpanları kullanayım dedim ( Bizim burada çok yokuş olduğu için hep 1-1 kullanıyordum)

    1-3 Çarpanların vites kollarında üst kısım vites düşürüyor alt arttırıyor, Diğer 1-7 'de ise Üst vites arttırıyor alt düşürüyor. Ters mi bağlanmış yoksa ilmi bu mu?

    Yok doğru bağlı. Zaten yazıyor vites kollarında. Tel gerginliğinin yönüyle alakalı. Ön vites teli gerldikçe büyük çapa doğru gidiyor. Arka aktarıcıda tam tersi.



    Bu arada şu arka aktarıcıya bir ince ayar girişiminde bulundum gerçekten çok kötü ya. Vites kullanmıyorum ama bu kadar da vasat olmaz ki. Kadro güzel acaba donanım yükseltme yolu mu izlesem. sram x5 taksam şuna arka göbeği de rulmanlı yapsam tadından yenmez gibi geliyor. İkinci aşamada da maşa ve lastiği değişip spd pedal takarım en sonda da gidona el atsam tamam. Yalnız kadro iyi dedim de bugün sınırlarını bir zorlayayım dedim. Arka pabuçları ayarlyıp arka freni çok sıkarak gözlemledim yana açılacak mı diye ve açıldı büyütecek bir durum yok ama hi-ten eski kadrolarda bu durum pek olmazdı. Söyleyeyim dedim.

    O zaman Şunu alsan daha mantıklı değilmiydi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: frt-_-ctn


    quote:

    Orijinalden alıntı: gs01


    quote:

    Orijinalden alıntı: frt-_-ctn


    quote:

    Orijinalden alıntı: gs01


    quote:

    Orijinalden alıntı: frt-_-ctn

    Kupon olayını kafanıza takmayın. Zaten çoğu salcano servisinin iş ciddiyeti ortada.

    Benim arka pabuçlardan çok tiz bir ses geliyor yumuşak basınca. İlk zamanlarda yoktu. Tahminim pabuçlar sertleşti. Hemen gelecek bir yerden alabileceğim bir pabuç öneriniz var mı? Dx'de güzel pabuçlar var ama bekleyemem o kadar.

    Baradini miydi neydi oyle bir markanin 3 renk papuclarini cok tavsiye ediyorlar forumlarda. Onlara bakabilirsiniz

    Evet tam dediğim pabuç o. Ama buralarda bulamadım. İnternet satışlarında da bulamadım.

    İnternette var hocam isim veremiyorum ama unlu sitelerde var. Google da aratin cikar zaten :)

    Tamam hocam hemen bakıyorum.

    Bahsettiğiniz papuç şu sanırım.

    Link




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    Arkadaşlar yarın birtane arka bagaj demiri almayı planlıyorum. Acaba kırmızı işaretli bu kısımlar bizim bisikletlerde nereye tutturuluyor?

    Bizim fren üzerinde buna uygun herhangi bir delik yok çünkü!
    Bisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SS

    Bende kelepçeyle kadroya bağlı.




  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.