Şimdi Ara

Bisiklet tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.256
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj




  • Madem yeni başlayacaksın, markaya bu kadar para vermemeni, bütçene kask, eldiven, gözlük gibi güvenlik ekipmanları ve asgari ihtityaç duyulacak aksesuarları da dahil etmeni öneririm.

    Anladığım kadarıyla bütçe 1.000 TL. Aynı fiyata satılan Sedona veya Kron marka bisikletlerin donanımları, Scott, Trek gibi bisikletlere göre daha iyidir; tavsiyem Sedona'ya yönelmen. Kask ise 50-80€ aralığındaki Limar, Giro, Bell gibi markalardan alınmalı.

    Bisikletle ilgili daha fazla bilgi istersenwww.bisikletyolu.com 'a beklerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Paramedik 112 -- 21 Kasım 2010; 18:06:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paramedik 112

    Madem yeni başlayacaksın, markaya bu kadar para vermemeni, bütçene kask, eldiven, gözlük gibi güvenlik ekipmanları ve asgari ihtityaç duyulacak aksesuarları da dahil etmeni öneririm.

    Anladığım kadarıyla bütçe 1.000 TL. Aynı fiyata satılan Sedona veya Kron marka bisikletlerin donanımları, Scott, Trek gibi bisikletlere göre daha iyidir; tavsiyem Sedona'ya yönelmen. Kask ise 50-80€ aralığındaki Limar, Giro, Bell gibi markalardan alınmalı.

    Bisikletle ilgili daha fazla bilgi istersenwww.bisikletyolu.com 'a beklerim.
    Onlara ayrı bütçe ayırdım hocam.
    Bu arada evet bütçem 1000lira
    Dediklerine göz atıyorum şu an..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guy -- 21 Kasım 2010; 18:04:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guy

    Onlara ayrı bütçe ayırdım hocam.
    Bu arada evet bütçem 1000lira
    Dediklerine göz atıyorum şu an..

    Alıntıları Göster
    Sedona 741 veya 751 alınabiliyor sanırm o paraya. Donanımlarını incelersen, marka bisikletlere göre donanımların daha iyi olduğunu görebilirsin. Diğerlerine marka diyince Sedona, Kron sana dandik gibi gelmesin; Sedona 2 yıl, Kron ömür boyu kadro garantisi veriyor. Sedona az veriyor ama bana göre kadroları daha rijit ve tasarım olarak da güzeller.

    Yalnız devamlı asfaltta kullanacaksan MTB yerine yol veya şehir bisikleti almak daha mantıklı olacaktır. Yol bisikleti, yolda daha hızlı gider ve sürücüüy yormaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paramedik 112

    Sedona 741 veya 751 alınabiliyor sanırm o paraya. Donanımlarını incelersen, marka bisikletlere göre donanımların daha iyi olduğunu görebilirsin. Diğerlerine marka diyince Sedona, Kron sana dandik gibi gelmesin; Sedona 2 yıl, Kron ömür boyu kadro garantisi veriyor. Sedona az veriyor ama bana göre kadroları daha rijit ve tasarım olarak da güzeller.

    Yalnız devamlı asfaltta kullanacaksan MTB yerine yol veya şehir bisikleti almak daha mantıklı olacaktır. Yol bisikleti, yolda daha hızlı gider ve sürücüüy yormaz.

    Alıntıları Göster
    araziye çıkacasan salcano ng 303 sd/srd yada sedona 741 d
    bu arada kendim test etmedim ama bianchi sauka da çok güzel diyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hærun

    araziye çıkacasan salcano ng 303 sd/srd yada sedona 741 d
    bu arada kendim test etmedim ama bianchi sauka da çok güzel diyorlar

    Alıntıları Göster
    Daha çok arazi değil de asfalt üzerinde kullanacağım gibi görünüyor. Tam mtb değilde şöyle ikisinde de kullanabileceğim bir şey var mıdır? Corratec hakkında görüşleriniz neler?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guy

    Daha çok arazi değil de asfalt üzerinde kullanacağım gibi görünüyor. Tam mtb değilde şöyle ikisinde de kullanabileceğim bir şey var mıdır? Corratec hakkında görüşleriniz neler?

    Alıntıları Göster
    Corratec iyidir ama alt seviye bisikletlerinde kadrolar bayağı bir ağır oluyor.

    Amortisörü kilitlenebilen bir MTB alırsan, yolda kullancağın zaman asfalt lastiği, arazide dişli lastik takarak bisikleti verimli bir şekilde kullanabilirsin. Benim yol bisikletim yok ama aldığım ikinci bir tekere taktığım 1.15" lik top slick lastiklerle, asfaltta neredeyse yol bisikleti gibi gidiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paramedik 112

    Corratec iyidir ama alt seviye bisikletlerinde kadrolar bayağı bir ağır oluyor.

    Amortisörü kilitlenebilen bir MTB alırsan, yolda kullancağın zaman asfalt lastiği, arazide dişli lastik takarak bisikleti verimli bir şekilde kullanabilirsin. Benim yol bisikletim yok ama aldığım ikinci bir tekere taktığım 1.15" lik top slick lastiklerle, asfaltta neredeyse yol bisikleti gibi gidiyorum.

    Alıntıları Göster
    boy kilo da yazsaydın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkut17500

    boy kilo da yazsaydın

    boy 1.76 kilo 80 (kilo aslında değişken sürekli fitness'a gidiyorum)

    @tahrikk
    hocam bahsettiğiniz sedanolar'ın amortisörleri kitlenebiliyor mu? Veya şimdi dikkatimi çekti scott aspectlerde yapılabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkut17500

    boy kilo da yazsaydın

    Alıntıları Göster
    ELİNDE SADECE 1000tl varsa hepsini biisklete ayrıma.. 800tl bisiklet 200tl aksesuar falan yap.. mutlaka alacaksın sadece bisiklet almakla olmuyor yanında bi dunya aksesuar giyecek kıyafet falan alıyosun onlarda profesyoneller baayagı bi pahalı .. unutma ona gore... ustelik bulundugun sehirde asfaltta sureceksen genelde sakın mtb alma yapılan en buyuk hatalardan biridir ya trekking ya da yol al ama yol pahalı ve ilk geçişte zorlanabilirsin o yuzden trekking olur ama mtb daga falan cıkmyacaksan alma.. tecrubeyle sabittir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxelll

    ELİNDE SADECE 1000tl varsa hepsini biisklete ayrıma.. 800tl bisiklet 200tl aksesuar falan yap.. mutlaka alacaksın sadece bisiklet almakla olmuyor yanında bi dunya aksesuar giyecek kıyafet falan alıyosun onlarda profesyoneller baayagı bi pahalı .. unutma ona gore... ustelik bulundugun sehirde asfaltta sureceksen genelde sakın mtb alma yapılan en buyuk hatalardan biridir ya trekking ya da yol al ama yol pahalı ve ilk geçişte zorlanabilirsin o yuzden trekking olur ama mtb daga falan cıkmyacaksan alma.. tecrubeyle sabittir..

    mtb alıp maşayı kitleyip slick lastik takarsa?
    hem böylece arazide de rahat eder
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxelll

    ELİNDE SADECE 1000tl varsa hepsini biisklete ayrıma.. 800tl bisiklet 200tl aksesuar falan yap.. mutlaka alacaksın sadece bisiklet almakla olmuyor yanında bi dunya aksesuar giyecek kıyafet falan alıyosun onlarda profesyoneller baayagı bi pahalı .. unutma ona gore... ustelik bulundugun sehirde asfaltta sureceksen genelde sakın mtb alma yapılan en buyuk hatalardan biridir ya trekking ya da yol al ama yol pahalı ve ilk geçişte zorlanabilirsin o yuzden trekking olur ama mtb daga falan cıkmyacaksan alma.. tecrubeyle sabittir..

    Alıntıları Göster
    onlara 1000tl vereceğine git motorlu al




  • quote:

    Orijinalden alıntı: massive attack3

    onlara 1000tl vereceğine git motorlu al

    çin mallarıyla kazıklanmaya alışmışsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hærun


    quote:

    Orijinalden alıntı: massive attack3

    onlara 1000tl vereceğine git motorlu al

    çin mallarıyla kazıklanmaya alışmışsınız

    ama aralarında fark var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: massive attack3


    quote:

    Orijinalden alıntı: hærun


    quote:

    Orijinalden alıntı: massive attack3

    onlara 1000tl vereceğine git motorlu al

    çin mallarıyla kazıklanmaya alışmışsınız

    ama aralarında fark var

    al oku ben anlatsamda gülmeye devam edicen alıntı
    ben geçen sene yazın aldım.bu yaz sattım.tam bir sene kullandığım biselect elektrikli scooterle ilgili izlenimlerim,deneyimlerim,tavsiyelerim…..
    ilk aldığınızda aküsünü full şarj yapıyorsunuz ve bu dolu batarya ile 50-60 km civarı yol katediyorsunuz…
    ortalama 3000-4000 km civarı bi yol yaptığınız zaman akünün önrü azalıyor ve tam performansını sergileyemiyor.tam dolu şarj ile ortalama 20-30 km yapıyorsunuz….
    0rtalama 7000-8000 km civarı bi yol yaptığınızda akünün ömrü daha da azalıyor ve tam dolu şarj ile maxiumum 8-10 km yapabiliyor anca.
    napmak lazım? yeni akü almak lazım.en son sorduğumda (4 ay önce) yeni akü 300 YTL idi.
    servisinde mevcut.elektro marketler de de bulabilirsiniz.
    elektronikçilerde daha ucuza da akü var ama performansı daha düşük olacaktır…
    istenirse ayrıca ikinci bir akü bağlanıp araya anahtar koyularak yedek şarj konulabilir.böylelikle 50 yerine 100 km yaparsınız.
    ………………………………………….. ………………………………………….. ……………….
    yaklaşık 1000 km ye gelince arka stop lambasının ampülü patladı ve hiçbir benzinli motorun ampülünü uyduramadık.değişik birşey yapmış elin oğlu.mecburen servisinden yenisini ( orjinalini) aldık (10 ytl + kdv)
    yaklaşık 3000 km ye gelince arka fren balatası eskidi. (35 ytl +kdv)
    yaklaşık 4000 km ye gelince arka lastik bitti. (30 ytl + kdv)
    yine 4000 km civarında ön maşa (çatal) dibinden kırıldı. (35 ytl + kdv)
    yaklaşık 5000 km ye gelince kontak yuvası parçalandı.tek kontak yuvası satılmıyor.
    (kontak yuvası + oturak açma kilidi + akü kilidi ) üçü bir arada satılıyor. 20 ytl + kdv (hayret bu üçlü grup nasılda bu kadar ucuz olabilir diye şaşırmıştım.ama bunu ucuz yapmışlar nedense)
    5000 km civarında orta ayaklık kırıldı. (yenisini almadım.yan ayaklıkla idare ettim.fiyatıda muhtemelen 35 ytl + kdv dir.)
    bir ara birader ayaklıktan düşürmüş.ön göğüs çatlamış.yenisini sordum 35 ytk + kdv dediler.almadım
    yani elinizi attığınız parça için en az 35 ytl + kdv yi gözden çıkarın
    6000-7000 km ye gelince sağında solundaki ufak tefek civataların tırnakları kırılmaya başladı ( yani artık dökülmeye başladı )
    kimlerin almasını tavsiye ederim???
    bi kere kullanacağınız alan rampa ,engebeli ,bozuk satıh,stablize yol olmamalı.
    bu makine tamamen düz yol için tasarlanıp,narin kullanım için imal edilmiş.zora hiç gelmiyor.
    evinizle işinizin arası misal veriyorum 10-15 km…
    akşam koyacan şarja…. sabaha kadar dolacak (ortalama 5 saatte doluyor)
    sabah binecen işine gidicen.kilitleyecen,akşama kadar yatacak makine.akşamda binecen eve gelicen.koyacan tekrar şarja.sabah kadar duracak…
    bu şekilde kullanırım,bu kriterler bana uyuyor diyorsanız… hiç vakit kaybetmeyin,alın derim….dolmuş parasından kendi kendini amorti eder ve hor bile kullanmış olsanız,en kötü ihtimalle bu şekilde 1 sene kullanırsınız.ondan sonra bırakın satmayı,kaldırıp çöpe bile atsanız zarar etmezsiniz
    kimlerin almamasını tavsiye ederim???
    bi kere kullanacağınız alan rampa ise,engebeli ise,bozuk satıh ise,stablize yol ise hiç almayın.
    iş için kullanacak olanlar da almasın arkadaşlar….
    mesela iş icabı ortasında malzeme,yük vs …. taşıyacaksanız,hiç başınızı ağrıtmayın,50 cc lik bir honda today veya 90 cc lik TVS scooty pept (alın binin babalar gibi.ikisininde vergisi yok.
    ( tvs hindistan malıdır,çok sağlam motordur.kesinlikle çin malı değildir.kendim kullanıyorum2005 de aldım 3 yıl oldu 4. seneye girecek.30.000 km ye geldi daha yeni ce hafiften şıkırdamaya başladı motordan.)
    dediğim gibi iş icabı kullanacak olanlar almasın arkadaşlar.
    tamirciymiş,tüpçüymüş,sucuymuş,kırtasiyeymiş,kurye ymiş,kasapmış . . . vs bu makine yük taşımak için hiç de uygun değil kesinlikle.
    yük taşımaya uygun olmadığı gibi,sürekli kullanım içinde uygun değil.yani şarjı doldurup hiç durmadan kısa aralıklarla durarak 50 km yapıp şarjı bitirip,tekrar doldurup (yada yedek batarya ile ) yola devam edip sürekli kullanırsanız da çabucak dökülür.
    işçilik namına hiçbirşey yok.malzeme kalitesi de ortada
    çok kibar,çok narin kullanmak gerekiyor
    rampa yukarı çekmez.düz yolda fena sayılmaz.ilk kalkışı çok zayıf.ama kalktıktan sonra yavaş yavaş toparlıyor kendini.
    çok ufak rampaları çıkabilir ama motorun çok zorlandığını gayet rahat hissedersiniz.motoru ne kadar zorlarsanız,hem akünün hemde motorun ömrü zayıflar.
    ilk çıkanları için plaka ve ehliyet istemiyorlardı.şimdi yeni çıkanlar için plaka zorunlu.ama ehliyet istemiyorlar.
    ilerleyen zamanlarda ne olur bilemem.belki ehliyet de isteyebilirler yada onun için ayrı bir ehliyet sınıfı çıkarabilirler.burası türkiye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hærun


    quote:

    Orijinalden alıntı: massive attack3


    quote:

    Orijinalden alıntı: hærun


    quote:

    Orijinalden alıntı: massive attack3

    onlara 1000tl vereceğine git motorlu al

    çin mallarıyla kazıklanmaya alışmışsınız

    ama aralarında fark var

    al oku ben anlatsamda gülmeye devam edicen alıntı
    ben geçen sene yazın aldım.bu yaz sattım.tam bir sene kullandığım biselect elektrikli scooterle ilgili izlenimlerim,deneyimlerim,tavsiyelerim…..
    ilk aldığınızda aküsünü full şarj yapıyorsunuz ve bu dolu batarya ile 50-60 km civarı yol katediyorsunuz…
    ortalama 3000-4000 km civarı bi yol yaptığınız zaman akünün önrü azalıyor ve tam performansını sergileyemiyor.tam dolu şarj ile ortalama 20-30 km yapıyorsunuz….
    0rtalama 7000-8000 km civarı bi yol yaptığınızda akünün ömrü daha da azalıyor ve tam dolu şarj ile maxiumum 8-10 km yapabiliyor anca.
    napmak lazım? yeni akü almak lazım.en son sorduğumda (4 ay önce) yeni akü 300 YTL idi.
    servisinde mevcut.elektro marketler de de bulabilirsiniz.
    elektronikçilerde daha ucuza da akü var ama performansı daha düşük olacaktır…
    istenirse ayrıca ikinci bir akü bağlanıp araya anahtar koyularak yedek şarj konulabilir.böylelikle 50 yerine 100 km yaparsınız.
    ………………………………………….. ………………………………………….. ……………….
    yaklaşık 1000 km ye gelince arka stop lambasının ampülü patladı ve hiçbir benzinli motorun ampülünü uyduramadık.değişik birşey yapmış elin oğlu.mecburen servisinden yenisini ( orjinalini) aldık (10 ytl + kdv)
    yaklaşık 3000 km ye gelince arka fren balatası eskidi. (35 ytl +kdv)
    yaklaşık 4000 km ye gelince arka lastik bitti. (30 ytl + kdv)
    yine 4000 km civarında ön maşa (çatal) dibinden kırıldı. (35 ytl + kdv)
    yaklaşık 5000 km ye gelince kontak yuvası parçalandı.tek kontak yuvası satılmıyor.
    (kontak yuvası + oturak açma kilidi + akü kilidi ) üçü bir arada satılıyor. 20 ytl + kdv (hayret bu üçlü grup nasılda bu kadar ucuz olabilir diye şaşırmıştım.ama bunu ucuz yapmışlar nedense)
    5000 km civarında orta ayaklık kırıldı. (yenisini almadım.yan ayaklıkla idare ettim.fiyatıda muhtemelen 35 ytl + kdv dir.)
    bir ara birader ayaklıktan düşürmüş.ön göğüs çatlamış.yenisini sordum 35 ytk + kdv dediler.almadım
    yani elinizi attığınız parça için en az 35 ytl + kdv yi gözden çıkarın
    6000-7000 km ye gelince sağında solundaki ufak tefek civataların tırnakları kırılmaya başladı ( yani artık dökülmeye başladı )
    kimlerin almasını tavsiye ederim???
    bi kere kullanacağınız alan rampa ,engebeli ,bozuk satıh,stablize yol olmamalı.
    bu makine tamamen düz yol için tasarlanıp,narin kullanım için imal edilmiş.zora hiç gelmiyor.
    evinizle işinizin arası misal veriyorum 10-15 km…
    akşam koyacan şarja…. sabaha kadar dolacak (ortalama 5 saatte doluyor)
    sabah binecen işine gidicen.kilitleyecen,akşama kadar yatacak makine.akşamda binecen eve gelicen.koyacan tekrar şarja.sabah kadar duracak…
    bu şekilde kullanırım,bu kriterler bana uyuyor diyorsanız… hiç vakit kaybetmeyin,alın derim….dolmuş parasından kendi kendini amorti eder ve hor bile kullanmış olsanız,en kötü ihtimalle bu şekilde 1 sene kullanırsınız.ondan sonra bırakın satmayı,kaldırıp çöpe bile atsanız zarar etmezsiniz
    kimlerin almamasını tavsiye ederim???
    bi kere kullanacağınız alan rampa ise,engebeli ise,bozuk satıh ise,stablize yol ise hiç almayın.
    iş için kullanacak olanlar da almasın arkadaşlar….
    mesela iş icabı ortasında malzeme,yük vs …. taşıyacaksanız,hiç başınızı ağrıtmayın,50 cc lik bir honda today veya 90 cc lik TVS scooty pept (alın binin babalar gibi.ikisininde vergisi yok.
    ( tvs hindistan malıdır,çok sağlam motordur.kesinlikle çin malı değildir.kendim kullanıyorum2005 de aldım 3 yıl oldu 4. seneye girecek.30.000 km ye geldi daha yeni ce hafiften şıkırdamaya başladı motordan.)
    dediğim gibi iş icabı kullanacak olanlar almasın arkadaşlar.
    tamirciymiş,tüpçüymüş,sucuymuş,kırtasiyeymiş,kurye ymiş,kasapmış . . . vs bu makine yük taşımak için hiç de uygun değil kesinlikle.
    yük taşımaya uygun olmadığı gibi,sürekli kullanım içinde uygun değil.yani şarjı doldurup hiç durmadan kısa aralıklarla durarak 50 km yapıp şarjı bitirip,tekrar doldurup (yada yedek batarya ile ) yola devam edip sürekli kullanırsanız da çabucak dökülür.
    işçilik namına hiçbirşey yok.malzeme kalitesi de ortada
    çok kibar,çok narin kullanmak gerekiyor
    rampa yukarı çekmez.düz yolda fena sayılmaz.ilk kalkışı çok zayıf.ama kalktıktan sonra yavaş yavaş toparlıyor kendini.
    çok ufak rampaları çıkabilir ama motorun çok zorlandığını gayet rahat hissedersiniz.motoru ne kadar zorlarsanız,hem akünün hemde motorun ömrü zayıflar.
    ilk çıkanları için plaka ve ehliyet istemiyorlardı.şimdi yeni çıkanlar için plaka zorunlu.ama ehliyet istemiyorlar.
    ilerleyen zamanlarda ne olur bilemem.belki ehliyet de isteyebilirler yada onun için ayrı bir ehliyet sınıfı çıkarabilirler.burası türkiye



    panpa o kadar okuyamam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: massive attack3


    quote:

    Orijinalden alıntı: hærun


    quote:

    Orijinalden alıntı: massive attack3


    quote:

    Orijinalden alıntı: hærun


    quote:

    Orijinalden alıntı: massive attack3

    onlara 1000tl vereceğine git motorlu al

    çin mallarıyla kazıklanmaya alışmışsınız

    ama aralarında fark var

    al oku ben anlatsamda gülmeye devam edicen alıntı
    ben geçen sene yazın aldım.bu yaz sattım.tam bir sene kullandığım biselect elektrikli scooterle ilgili izlenimlerim,deneyimlerim,tavsiyelerim…..
    ilk aldığınızda aküsünü full şarj yapıyorsunuz ve bu dolu batarya ile 50-60 km civarı yol katediyorsunuz…
    ortalama 3000-4000 km civarı bi yol yaptığınız zaman akünün önrü azalıyor ve tam performansını sergileyemiyor.tam dolu şarj ile ortalama 20-30 km yapıyorsunuz….
    0rtalama 7000-8000 km civarı bi yol yaptığınızda akünün ömrü daha da azalıyor ve tam dolu şarj ile maxiumum 8-10 km yapabiliyor anca.
    napmak lazım? yeni akü almak lazım.en son sorduğumda (4 ay önce) yeni akü 300 YTL idi.
    servisinde mevcut.elektro marketler de de bulabilirsiniz.
    elektronikçilerde daha ucuza da akü var ama performansı daha düşük olacaktır…
    istenirse ayrıca ikinci bir akü bağlanıp araya anahtar koyularak yedek şarj konulabilir.böylelikle 50 yerine 100 km yaparsınız.
    ………………………………………….. ………………………………………….. ……………….
    yaklaşık 1000 km ye gelince arka stop lambasının ampülü patladı ve hiçbir benzinli motorun ampülünü uyduramadık.değişik birşey yapmış elin oğlu.mecburen servisinden yenisini ( orjinalini) aldık (10 ytl + kdv)
    yaklaşık 3000 km ye gelince arka fren balatası eskidi. (35 ytl +kdv)
    yaklaşık 4000 km ye gelince arka lastik bitti. (30 ytl + kdv)
    yine 4000 km civarında ön maşa (çatal) dibinden kırıldı. (35 ytl + kdv)
    yaklaşık 5000 km ye gelince kontak yuvası parçalandı.tek kontak yuvası satılmıyor.
    (kontak yuvası + oturak açma kilidi + akü kilidi ) üçü bir arada satılıyor. 20 ytl + kdv (hayret bu üçlü grup nasılda bu kadar ucuz olabilir diye şaşırmıştım.ama bunu ucuz yapmışlar nedense)
    5000 km civarında orta ayaklık kırıldı. (yenisini almadım.yan ayaklıkla idare ettim.fiyatıda muhtemelen 35 ytl + kdv dir.)
    bir ara birader ayaklıktan düşürmüş.ön göğüs çatlamış.yenisini sordum 35 ytk + kdv dediler.almadım
    yani elinizi attığınız parça için en az 35 ytl + kdv yi gözden çıkarın
    6000-7000 km ye gelince sağında solundaki ufak tefek civataların tırnakları kırılmaya başladı ( yani artık dökülmeye başladı )
    kimlerin almasını tavsiye ederim???
    bi kere kullanacağınız alan rampa ,engebeli ,bozuk satıh,stablize yol olmamalı.
    bu makine tamamen düz yol için tasarlanıp,narin kullanım için imal edilmiş.zora hiç gelmiyor.
    evinizle işinizin arası misal veriyorum 10-15 km…
    akşam koyacan şarja…. sabaha kadar dolacak (ortalama 5 saatte doluyor)
    sabah binecen işine gidicen.kilitleyecen,akşama kadar yatacak makine.akşamda binecen eve gelicen.koyacan tekrar şarja.sabah kadar duracak…
    bu şekilde kullanırım,bu kriterler bana uyuyor diyorsanız… hiç vakit kaybetmeyin,alın derim….dolmuş parasından kendi kendini amorti eder ve hor bile kullanmış olsanız,en kötü ihtimalle bu şekilde 1 sene kullanırsınız.ondan sonra bırakın satmayı,kaldırıp çöpe bile atsanız zarar etmezsiniz
    kimlerin almamasını tavsiye ederim???
    bi kere kullanacağınız alan rampa ise,engebeli ise,bozuk satıh ise,stablize yol ise hiç almayın.
    iş için kullanacak olanlar da almasın arkadaşlar….
    mesela iş icabı ortasında malzeme,yük vs …. taşıyacaksanız,hiç başınızı ağrıtmayın,50 cc lik bir honda today veya 90 cc lik TVS scooty pept (alın binin babalar gibi.ikisininde vergisi yok.
    ( tvs hindistan malıdır,çok sağlam motordur.kesinlikle çin malı değildir.kendim kullanıyorum2005 de aldım 3 yıl oldu 4. seneye girecek.30.000 km ye geldi daha yeni ce hafiften şıkırdamaya başladı motordan.)
    dediğim gibi iş icabı kullanacak olanlar almasın arkadaşlar.
    tamirciymiş,tüpçüymüş,sucuymuş,kırtasiyeymiş,kurye ymiş,kasapmış . . . vs bu makine yük taşımak için hiç de uygun değil kesinlikle.
    yük taşımaya uygun olmadığı gibi,sürekli kullanım içinde uygun değil.yani şarjı doldurup hiç durmadan kısa aralıklarla durarak 50 km yapıp şarjı bitirip,tekrar doldurup (yada yedek batarya ile ) yola devam edip sürekli kullanırsanız da çabucak dökülür.
    işçilik namına hiçbirşey yok.malzeme kalitesi de ortada
    çok kibar,çok narin kullanmak gerekiyor
    rampa yukarı çekmez.düz yolda fena sayılmaz.ilk kalkışı çok zayıf.ama kalktıktan sonra yavaş yavaş toparlıyor kendini.
    çok ufak rampaları çıkabilir ama motorun çok zorlandığını gayet rahat hissedersiniz.motoru ne kadar zorlarsanız,hem akünün hemde motorun ömrü zayıflar.
    ilk çıkanları için plaka ve ehliyet istemiyorlardı.şimdi yeni çıkanlar için plaka zorunlu.ama ehliyet istemiyorlar.
    ilerleyen zamanlarda ne olur bilemem.belki ehliyet de isteyebilirler yada onun için ayrı bir ehliyet sınıfı çıkarabilirler.burası türkiye



    panpa o kadar okuyamam.

    özet geçiyorum panpa
    mesela 50 km aralıksız gidemezsin
    yokuşlarda motoru çok zorlanıyor
    yük taşımak için değil
    işçiliği çok zayıf
    kibar kullanman lazım
    ilk başlarda 50 sonra 4000 5000 kmye geldinmi 15 zor yaparsın ama bu öylemi dağdan taştan zıpla nabarsan yap




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hærun

    quote:

    Orijinalden alıntı: massive attack3

    onlara 1000tl vereceğine git motorlu al

    çin mallarıyla kazıklanmaya alışmışsınız

    Alıntıları Göster
    @maxelll
    hocam yukarıda belirttiğim gibi kaska gözlüğe ayrı para ayırdım
    @hærun
    o zaman en mantıklısı sen ve tahrikk hocamın dediği gibihttp://www.bikeandoutdoor.com/?hutchinson-cross-town-protect-air-700-37&Kat_ID=11&Sub_KATID=146&Tur_ID=500&part=urun_detay&Urun_ID=6867 böyle bir lastiği alıp bir sedona 741d vb. ye takmak mıdır?
    @massive attack3
    amaç yol almak değil amaç spor yapmak, arkadaşlarla vakit geçirmek yoksa arabaya atla git yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guy -- 21 Kasım 2010; 19:43:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IronSabre

    @maxelll
    hocam yukarıda belirttiğim gibi kaska gözlüğe ayrı para ayırdım
    @hærun
    o zaman en mantıklısı sen ve tahrikk hocamın dediği gibihttp://www.bikeandoutdoor.com/?hutchinson-cross-town-protect-air-700-37&Kat_ID=11&Sub_KATID=146&Tur_ID=500&part=urun_detay&Urun_ID=6867 böyle bir lastiği alıp bir sedona 741d vb. ye takmak mıdır?
    @massive attack3
    amaç yol almak değil amaç spor yapmak arkadaşlarla vakit geçirmek yoksa arabaya atla git yani

    ok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IronSabre

    @maxelll
    hocam yukarıda belirttiğim gibi kaska gözlüğe ayrı para ayırdım
    @hærun
    o zaman en mantıklısı sen ve tahrikk hocamın dediği gibihttp://www.bikeandoutdoor.com/?hutchinson-cross-town-protect-air-700-37&Kat_ID=11&Sub_KATID=146&Tur_ID=500&part=urun_detay&Urun_ID=6867 böyle bir lastiği alıp bir sedona 741d vb. ye takmak mıdır?
    @massive attack3
    amaç yol almak değil amaç spor yapmak arkadaşlarla vakit geçirmek yoksa arabaya atla git yani

    yani bence öyle yap çünkü arazide de her türlü koşul seni bekliyor çamur yağmur ve bunlarla kaarşılaştığında disklere de ihtiyacın olacak ama yol yarış bisikletiyle araziye girmen doğru olmaz pek engebelere gelemezler fakat mtb heryere gelir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hærun -- 21 Kasım 2010; 19:45:48 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.