Şimdi Ara

Bisikletle yapabildiğiniz hız kaç km/saat? (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.068
Cevap
14
Favori
178.445
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ibre bozulmuştur 70 nedemek..
  • Kondisyon bisikletinde 93 yaptım.

    Gerçek bisiklette 67-70 gibi birşey yaptım.
  • 110 km le yapmıştım dagın tepesinden dik bi yokuştan aşşagıya dogru bastım hiç frene basmadan sonuç olarak fren tutmadı ve uçtum kendimden geçmiştim gözümü açtıgımda hastanedeydim koluma alçı yapmak için hazırlanıyolardı
  • Abarttın gibi geldi nası 110 yaptın, gerçi düşmüşsün doğru da olabilir ama olsun benim inanasım gelmedi Eğer göstergedeki max hız yerine baktıysan bence bakma, ben hızlanırken gözüm hep göstergede oluyor ve hızlanırken 10sn boyunca 60-65-68-67 falan gibi söylerse ben de öyle inanıyorum. Max 70 yaptığım bi gün eve gelip max hıza bi baktım 105 yazıyordu baya güldüm.
  • hızlar ilginç..60 km/h üstü hele..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sahinoz31

    Abarttın gibi geldi nası 110 yaptın, gerçi düşmüşsün doğru da olabilir ama olsun benim inanasım gelmedi Eğer göstergedeki max hız yerine baktıysan bence bakma, ben hızlanırken gözüm hep göstergede oluyor ve hızlanırken 10sn boyunca 60-65-68-67 falan gibi söylerse ben de öyle inanıyorum. Max 70 yaptığım bi gün eve gelip max hıza bi baktım 105 yazıyordu baya güldüm.

    sende yapabilirsin çık dik ama çok dik bi yokuşa son hızla pedalları çevir frene basma istesen 150 bile yapabilirsin ama sonuç olarak biyerin kesin ama kesin kırılır
    dogru sölüyorum 110 yaptım yaa ibresi bile kırıldı hala gözümün önünde hatırlıyorum herşeyi




  • Valla yol düzse ben bi yerimi kırmadan yapabilirim diye düşünüyorum ama dediğin gibi çok çok dik bi yokuş lazım.. Bu arada yolda ufak bi tümsek bile bisikleti dağıtabilir o çok kötü bi ihtimal, önce 30-40la inceleyip, 60la deneyip sonra salarsan birşey olmayabilir. Bisikletle max 65-70 yaptım ama XT660la 160 yaptım, cidden alışık olmayınca çok korkutuyor insanı hele de ön freni sıkınca arkanın yalpalaması baya korkutucuydu, sonradan zevkli oluyor tabi
  • quote:

    110 km le yapmıştım dagın tepesinden dik bi yokuştan aşşagıya dogru bastım hiç frene basmadan sonuç olarak fren tutmadı ve uçtum kendimden geçmiştim gözümü açtıgımda hastanedeydim koluma alçı yapmak için hazırlanıyolardı


    110 çok zor bence. büyük ihtimalle sayaç hatası. bisiklet neydi bu arada teknik özelliklerini yazarmısın.?
    ben rekorumu kırarken, (35-40 derecelik asfalt) pedal basmayı bırakıp bisikletin üstüne yattığım anda müthiş derecede yalpaladı bisikletin arkası. ölücem sandım o an. bir düşsem gölden toplarlardı heralde parcalarımı. birde keskin sayılabilecek bi virajı da rossi gibi yatarak 70 ile almıştım. süper bi duygu.

    özetle mtb ile 90+ için kaliteli bir bisiklet, dişsiz lastikler, bayagı dik bi yokuş, yeterince cesaret ve tecrübe gerekir.




  • 70 falan arabayla giremiyoruz birde bisikletle mi gircez?birde bunun fireni var bisiklet durmuyor dişsiz lastikle ve lastik ısınarak patlayabiliyor , benim arka teker patladı..O hızda giderseniz emin olun ani ve sabit bir frende duman olursunuz..
  • Küçükken 45 derece dik 50mt uzunluğunda bi yokuşun sonundaki 90 derecelik virajı frensiz dönecektim, saldım bisikleti ve tahmini 50 oldu hız, sonra içteki pedalı yukarı alıp bir yatırdım bisikleti ciddi söylüyorum pedal yere değecekti neredeyse, apex'e kadar geldim G kuvvetinin en yüksek olduğu noktada bisikletin tekerleğini gidona sabitleyen yer gevşedi ve ben çevirmediğim halde lastik viraj dışına döndü. Bir sürünmüşüm anlatamam

    Bu arada 65-70 yapınca gidonu şöyle sağa sola 1-2cm sallayınca bisiklet yolda 1-2mt geziniyor çok acayp bi duygu. Motorsiklet hafif olmadığı için öyle bir his vermiyor bu apayrı bi olay. Bi de yine 60'a çıktığımda kamyoneti geçiyordum üstüme kırdı heralde görmedi, ön fren sıktım hemen ama tabi ki kontrollü sıktım, kamyonetin arkası baya yakınımdan geçti düşsem çok fena soyulacaktı heryerim.. Ondan sonra yüksek hızdan hevesimi aldım zıplama hoplama denge işlerine ağırlık verdim, hem daha zor hem daha güvenli




  • arkadaşlar benim bisikleti 6 senelik ve çoğu yeri oynuyor artık ben bundan 1 yıl kadar önce(yani bisiklet 5 yıllıkken) yokuş aşağı 60 km/h yaptığımı hatırlıyorum.Ve eminim bu hızdan.Çok zorlasam daha da giderdi belki ama altımdaki bisiklete güvenemedim.50 yi geçince iyice titremeye başladı ve yolda tutmak zorlaştı.60 a geldiğimde ise artık düz bir çizgide gitmek imkansızdı.Benim deneme yaptığım yerde önce çok dik bir yokuş iniyorsun (o kadar dik ki eğer yolda kum varsa yürürken bile ayağınız kayıyor) sonra önüne dik bir yokuş çıkıyor,orada yavaşlıyorsun.Neyse...Önceden hızımı almıştım(40 km/h civarıydı) sonra o yokuşa girdim ve bir süre sonra pedallar dönmemeye başladı.Daha da hızlanmam için çok hızlı pedal çevirmem gerekiyordu( 1. viteste 15 km/h yapmak gibi).Hızlı pedal çevirince de dengemi kaybediyordum.Zaten yolda tutunmak zordu.En son 60 ı gördüm ibrede( en fazla 80 gösteriyordu) ve sonra hem yolda tutamadığım için hem de önümde çok az açılı bir viraj olduğu için biraz frenlere asıldım ama yeteri kadar yavaşlayamıyordum.En sonunda o virajda bisikleti motoGP dekiler gibi iyice yatırdım ve virajı öyle döndüm.Ama çok fazla savruluyordu ve gidon çok ağırdı.Sonra bahsettiğim yokuşa geldim ve kendiliğinden durdu.Ama nasıl o virajı döndüm,ne yaptım hala tam olarak hatırlamıyorum.Sanırım lastiklere (2-3 günlüktü) borçluyum.O sürüşten sonra bir daha öyle sürmeyeceğime yemin ettim ve ister inanın ister inanmayın,hala o viraja gelince içimi bir korku kaplıyor 40 km/h geçmiyorum orada artık.Çok daha yavaş sürüyorum.Düz yolda bile 40 km/h ı geçmiyorum.Önceden bütün gücümü kullanıp 50 yi görebiliyordum düz yolda (küçüklüğümden beri yokuş yukarı bisiklet sürerek bacak kaslarımı güçlendirmemin faydası var sanırım).Neyse siz siz olun,asla 20 km/h ı geçmeyin.Çünkü 20 den sonra bisikletle ani fren yaptığınızda durmayacaktır.Hadi gaza geldiniz diyelim ama yol boş olmadığı sürece 40 ı sakın geçmeyin.Çünkü 40 ı geçerseniz,bisiklet artık sizin kontrolünüzde değildir.Allah'a emanet gidiyorsunuz demektir.Bol bisikletli günler...




  • kadrana baktığımda 140 ı görmüştüm
  • 140 mı ???
  • 300 yaptım abi. Hem de 47 derece yukarı dik yokuşta! İnanmayan varsa inanmasın Haklıdır inanmamakta. Arada gördüğüm biraz garip hızlar için geçerliydi bu sözlerim. Sanki böyle sallayınca ben "Vay be ne yetenek var adamda!" diyeceğim sanki Neyse ben ölçmedim ama Bisan Griffin ile 24. viteste 40 yapmışımdır düz yolda ıkınaraktan. Yandaki arabaların görebildiğim kadarıyla ibreleri öyle birşeydi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jay jay justified -- 2 Eylül 2007; 2:03:03 >
  • ya ben de son model ferrariyi geçtim bisikletle (tabi ferrari park etmişti )
  • Şimdi dalga geçer gibi oluyor ama ciddi söylüyorum zor olan hızlı değil yavaş gitmek zaten.. Hızlı gitmenin hiçbir zorluğu yok, kim durduğu yerde en uzun süre düşmeden kalıyor, kim uzun wheelie'ler yapıyor, kim arka kaldırıp arkayı sağa sola indirebiliyor, kim rahatça kaldırımlara zıplayarak çıkabiliyorsa iyi sürüyor denebilir. Ama ben dağdan aşağı salsam 150 de yaparım ne anlamı var ki..
  • ön kaldırmak,arka kaldırmak,zıplayıp kaldırıma çıkmak kolay bence.Durduğun yerde dengede kalmak biraz zor ama gerekli fren dengesini kurduktan sonra ve tekerlek açısını iyi ayarladıktan sonra,kısacası kütle merkezini iyi ayarladıktan sonra onu da yapabiliyorsun.Ama 150 km/h yapman imkansız.Çünkü bir süre sonra havanın etkisiyle hızlanmıyor bisiklet.Sabit hızla gidiyorsun.Bu dediğim olay 70 lerde felan oluyor sanırsam.Zaten o hıza çıkmak için de çok iyi sürmek gerekir çünkü yolda tutmak imkansız gibi.Saygılar...
  • Ya bi video vardı dağdan aşağı adam salıp 150 yapmıştı, sonra bi daha yaptı 170'e çıktı ve bisikletin kadrosu kırıldı gitti adam da fena yuvarlandı.. Yani 150 yapmak mümkün. Bu arada ben 65'te giderken hiç öyle garip şeyler olmadı yani baya da keyif almıştık rahat gidiyorduk. Hava sürtünmesi için dediğin doğru biliyorum, ama çok fena dik olunca sürtünme falan tutmuyor, tabi ben yapmadım sadece izledim youtube'da. Yolda tutmakta cidden zorlanmadım, şu anda yapamadığım şeyler ön veya arka teker üstünde dengede durmak(durduğum yerde), trial'cı gibi yüksek yerlere zıplayarak çıkmak(bisikletim 20kg hatırlatmak isterim ) yani genel olarak iyiyim.

    Neyse demek istediğim 70 yapmanın hiçbi zorluğu yok, belki sen yaptığında rüzgar yandan vuruyordu bilmiyorum ama cidden ben pek zorluk yaşamadım kontrolde, sadece çok hassaslaşıyor gidonu azcık çevirsen bisiklet çok fena geziniyor yolda o kadar..




  • iste ben de o yüzden zorlandım.ben kendi adıma konuştum.yoksa 0 bisikletle denemedim.belki yapılabilir
  • Balansı bozuksa, boşlukları fazlaysa ve rüzgar da varsa kabusa dönüşebilir yüksek hız
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.