Şimdi Ara

BMW 118 İ TAHRİK ARIZASI

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
162
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba

    2012 Model bmw 118i sportline aracımda tahrik arızasıyla beraber aşağıdaki hata kodlarını alıyoruz

    130E20 : EMME KAM MİLİ KRANK MİLİNE AÇI KAYMASI
    120408 : ŞARJ BASINCI AYARLAMASI MÜTEAKİP REAKSİYON OLARAK KAPATMA

    araç arızayı vermeden önce çok hafif gel git yapıyor ama aşırı fark edilir düzeyde değil. Arızayı verdikten sonra kendi kendine gaz vermeye başlıyor motoru kapatıp açınca arıza geçiyor bir süre sonra tekrar veriyor. Yüksek devirlerde hiçbir problem yok.
    aracın vanoslarını, vanos selenoidlerini zincir setini değiştirdik, 7 kere sente kotnrolü yaptık, sente aparatlarımızı kontrol ettirdik, yağ basıncını kontrol ettik hiçbir problem yok. PSA marka aldığımız emme vanosunda bir arıza olabilir diye başka bir vanos daha denedik enjektörlerde bir problem olacağını düşünüp enjektör temizleyici kullandık ancak araç ara ara aynı arızayı vermeye devam ediyor.


    Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bmw118 -- 7 Eylül 2024; 17:33:20 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >







  • TURKISH MASTER GHOST MECHANICyoutube
    130F20 Exhaust camshaft: offset angle to crankshaft outside tolerance 130F20 Exhaust camshaft: Angle deviation with respect to crankshaft outside tolerance 120408 Charging pressure control, deactivation: pressure build-up blocked
    https://www.youtube.com/watch?v=dJSCxw4TmjI
  • dentist-1 D kullanıcısına yanıt
    dediğim gibi zincir setini değiştirdik zaten. zincirimizde bir problem yok

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.