Şimdi Ara

BMW 2 SERISI - Coupe Cabrio (F22 - F23) (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
1
Favori
7.636
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu sabahki ev-iş arası tüketimim. Güzergahı söylersem daha faydalı olacaktır. İstanbul anadolu yakası Caddebostan sahilinde başlayıp İdealtepe köprüsünden ayrıldım. Daha sonra Kayışdağı'na tırmandım ve Ataşehir'de yolculuk son buldu. 3 ışığa yakalandım. Bir de 1-2 dakika dur-kalk trafiğe girdim. Park ettikten sonra telefonu çıkarıp çekene kadar 6.0'dan 6.2'ye yükseldi tüketim. Bu arada araç 1500 km civarında.
     BMW 2 SERISI - Coupe Cabrio (F22 - F23)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • koleksiyoner K kullanıcısına yanıt
    ben 136bg motoru 116'da test sürüşü yapmıştım.çok canlı,hızlı tepkili bir motor.yüksek tork sayesinde her devirde varlığını hissettiriyor.9sn civarı 0-100 değeri bence rahat yakalar.isteyene hatta arkadan itiş sayesinde asistanları devredışı bırakıp drift yapacak kadar torka da sahip.turbo'nun tork eğrisi sanırım ekonomi ağırlıklı olduğundan düşük ve orta devirlere yükleniyor.üst devirlerde tork nispeten düşük olduğundan son sürat 210km civarı ama yine de gayet kararlı hızlanıyor.daha yüksek performans isteyen basit bir çip uygulamasıyla ortalama 40bg yükseltebilir ve 230km'nin üzerine çıkartabilir.

    100bin tl altındaki markalar (vw,opel,toyota,honda,ford,renault,seat,skoda,fiat...) için ekonomi sınıfı araç diyebiliriz.o araçları alan kişilerin yakıt ekonomisine duyarlı olması anlaşılabilir.ama audi,mercedes,bmw'ye binen biri belli sınıfın üzerinde olduğunu belli eder.sonuçta lüks sınıf bir marka.servis maliyetleri de,uygulanacak aksesuarlar da ekonomik olmayacaktır ve bmw'ye binmek bu gibi sebeplerden lüks demektir,bir prestijdir.hadi 1 serisi ekonomik giriş modeli denebilir ama 2 ve üstü kasalarda hele tek kapı bir araçta dizel alan bir bmw'nin fakiri damgasına maruz kalır dememin sebebi bu.bmw'si olup da kontörlü hat kullanmak gibi birşey yani.

    markayı,prestiji bir kenara atarsak hızı seven birisinin dizel alması da çok mantıklı değil.sonuçta sportif sürüş bir bütündür.marşa ilk basınca çıkan homurtu,4000dd'in üzerinde motorun hırçınlaşması,en az 6000dd'ya kadar kesintisiz güç...bunlar bir bütünü oluşturmalı.dizel bir motor bunları sunamaz.200bg civarı bir motordan çıkması beklenen ses dizel tıkırtısı değil budur:https://www.youtube.com/watch?v=23jSU7BLzn8 ya dahttps://www.youtube.com/watch?v=eCZBK6upirM

    sürüşü de bir kenara bıraktım.maliyet dersek Türkiye şartlarında 2.0lt dizel almanın vergisi hem alırken hem kullanırken 1.6lt motorla kıyaslanamayacak kadar çok.her yıl arada 1700TL vergi maliyeti farkı var.o yüzden kullanımda ekonomi yaptığı da şüpheli.zaten bu ince hesapları yapıyorsak bir bmw kullanma konseptinden tamamen uzaklaşmışız demektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 14 Temmuz 2015; 10:54:03 >




  • Bu konuyu ana konu yapıp yukarıda kalmasını sağlamak lazım heralde, çok aşağılara gitmiş...
  • Öncelikle konuyu açan arkadaşımıza hayırlı uğurlu olsun.Kazasız belasız en güzel günlerde kullanın.Bende konuya farklı bir açıdan katkıda bulunayım arzu ettim.Sevgiler,saygılar




  • Merhabalar bende de beyaz m paket 218 coupe var fakat Yakıt konusunda çok şikayetçiyim kotu mu kullanıyorum acaba ortalama 10 dan aşağı inmedi araç yaklaşık 4 bin km de sırf Yakıt yüzünden satmayı düşünüyorum yani o kadar bıktım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HeartQuake kullanıcısına yanıt
    418 var bende 4200km ortalama 7.2l. sen sanırım biraz atak kullanıyorsun aracı. ben 860km gördüm bir depoyla ama cok kastım max ne kadar yol yapar gibisinden kullandım aracı. fakat normal kullanım 60 litre depo min 780-790 km gidiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rcourb

    418 var bende 4200km ortalama 7.2l. sen sanırım biraz atak kullanıyorsun aracı. ben 860km gördüm bir depoyla ama cok kastım max ne kadar yol yapar gibisinden kullandım aracı. fakat normal kullanım 60 litre depo min 780-790 km gidiyorum.

    Kaç motor acaba o? Ben de anlamadım valla oyle cok agresif de kullanmıyorum yani ama genelde kısa mesafe gidiyorum ondan da olabilir tabii

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeartQuake


    quote:

    Orijinalden alıntı: rcourb

    418 var bende 4200km ortalama 7.2l. sen sanırım biraz atak kullanıyorsun aracı. ben 860km gördüm bir depoyla ama cok kastım max ne kadar yol yapar gibisinden kullandım aracı. fakat normal kullanım 60 litre depo min 780-790 km gidiyorum.

    Kaç motor acaba o? Ben de anlamadım valla oyle cok agresif de kullanmıyorum yani ama genelde kısa mesafe gidiyorum ondan da olabilir tabii

    1.5l 136hp. aynı olması lazım sizin arabayla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rcourb

    quote:

    Orijinalden alıntı: HeartQuake


    quote:

    Orijinalden alıntı: rcourb

    418 var bende 4200km ortalama 7.2l. sen sanırım biraz atak kullanıyorsun aracı. ben 860km gördüm bir depoyla ama cok kastım max ne kadar yol yapar gibisinden kullandım aracı. fakat normal kullanım 60 litre depo min 780-790 km gidiyorum.

    Kaç motor acaba o? Ben de anlamadım valla oyle cok agresif de kullanmıyorum yani ama genelde kısa mesafe gidiyorum ondan da olabilir tabii

    1.5l 136hp. aynı olması lazım sizin arabayla

    Aynı evet. Dedigim gibi gittiğim mesafe 3-5 km. Uzun yolda az yakıyor evet ama şehir içinde gözüm devamlı menzilde. 30 bin fazla verip dizel alsan 2 sene sonra satican arabayı daha pahalıya gelecek ama boyle insanın gezesi gelmiyor yahu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sadece şehir içi trafikte ve kısa 3-5 km mesafeler gidiliyorsa 10 litre normal, arada bir tem'e e-5'e çıkıp yolun boş olduğu saatlerde 90 km/saat ile 25-30 km'lik mesafeler de yaparsanız o kullanım 7'ye de düşer ama sadece bağdat caddesi-şişli-beşiktaş benzeri 200m'de bir kırmızı da dur yeşilde geç trafikte dur kalk yapılan kısa mesafelerde 10 litre normal bir kullanım... Bu şekilde kullanımda zaten daha az yakacak araba da pek olmaz...
  • 1.5 motora chip uygulamaları basladimi?

    Bu kasada 180-190 hp benzin inanılmaz başarılı performans elde eder diye dusunuyorum.

    Hali hazırdaki 136hpde hiç yabana atılacak bir güç değil ayrı konu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba.. Bende 2014 model Kırmızı M Paket + Techno 220d kullanıyorum. Aracım 14bin km'de. M performance kit'i ile 204bg 420nm tork ve 0-100: 6.6sn ulaşmış durumda. Bunları yaparken ortalama yakıt tüketimim ecopro'da 4.5 ile sport+ modda 7.8 arasında değişiyor.
  • guncel ...
  • 9 aydir kullaniyorum arabayi... Ama sadece hafta sonlari cikiyorum, o yuzden fazla yol yaptim sayilmaz....

    Baska bir konuda arac ile ilgili yorum isteyenler olmus, buraya yazayim dedim.

    Benim beklentimi karsiliyor kisacasi, sport modunda kullandigim zaman yeterince atak bir arac. Ama benim zaten ucsun gitsin arabayla slalom yapayim aralardan kacayim gibi dertlerim olmuyor, 20'li yaslarimda kaldi o heyecanlar :) Esimle beraber bizim her turlu beklentimizi karsiladi yani gerek motor gerekse konfor olarak...

    Burda tek diyebilecegim sikinti su, arka koltuk mesafesi dar. Sonucta bu coupe bir araba, alacak olan bunu unutmasin, cocuklu hicbir aileye veya devamli 4-5 kisi dolusur gezeriz diyenlere tavsiye etmem. Arkada ancak kirk yilin basinda birileri gidecekse kisa mesafede idare eder, uzun mesafede rahat olmaz. Bunun disinda benim nazarimda bir eksisi yok arabanin. Coupe arac seviyorsaniz benzer butcede alinabilecek en kaliteli araclarin basinda geliyor bmw 218i bana gore...




  • Spesifik bir konuda sorulari olan varsa bu konuya yazsin, cevap vermeye calisayim elimden geldigince...
  • haraco H kullanıcısına yanıt
    Hocam, bende yakinda m paket 218i cabrio almayi dusunuyorum fakat daha test surusu yapma firsatim olmadi. Rica etsem, sehir ici/disi yakit tuketimi, performansi, suspansiyon konforu, yol tutus, ses yalitimi ve surus zevkinden falan bahsedermisiniz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brky -- 26 Nisan 2016; 20:48:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brky

    Hocam, bende yakinda m paket 218i cabrio almayi dusunuyorum fakat daha test surusu yapma firsatim olmadi. Rica etsem, sehir ici/disi yakit tuketimi, performansi, suspansiyon konforu, ses yalitimi, surus zevkinden falan bahsedermisiniz ?

    Sehir disina cikmadim hic bu arabayla, o yuzden sehir disi tuketimi bilemiyorum. Hep hafta sonu cikiyorum ve genelde de trafikte kaliyorum, hafta sonlari istanbul trafigi malum... O yuzden 11-12 litre civari harcadim ama dedigim gibi, hep sikisik trafikte kullanmis oldum. Yukarda onceki mesajlarda baska arkadaslar uzun yolda acik trafikte vs kullandigi icin daha makul rakamlar yazmisti...

    Suspansiyon konusunda... Benim M pakette spor suspansiyon iptali vardi, o sekilde de biraktim. Dolayisiyla spor suspansiyon degil benim araba ve son derece rahat :)

    Ses yalitimi konusunda bir sikinti yasamadim hic, 3 silindirli motorla ilgili sorular soran olmustu. Konusunda uzman olan biri anlar mi farki bilmem motoru acip dinlese, ben hicbir fark hissetmiyorum. Kabine oyle rahatsiz edici bir ses de gelmiyor.

    Surus zevkine gelince... Araci eco mod.da kullanirsaniz keyif vermez, acik konusayim. Bana vermiyor yani, hizlanmasi bana eco modda yetersiz geliyor. Ben o yuzden spor mod.da kullaniyorum hep, o zaman gaza bastigimda istedigim tepkiyi alabiliyorum. Yol tutusu konusunda bir sorun yasamadim....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haraco -- 26 Nisan 2016; 21:54:08 >




  • Bu motoru geçenlerde 4 grandcoupe'de test ettim. Malum 4 kasa büyük ve ağır, buna rağmen motor çekmiyor yürümüyor vs. gibi bir durum yok. Öyle yola çıkarken falan gaza yükleneyip azıcık arkayı savurayım derseniz onuda yapıyor ama düz yolda performans C segment sıradan araçlar kadar, yani ibreye bakınca insanın morali bozuluyor. Bende 1.4tsi golf var, 4.18i daha yavaş geldi.

    2 coupe daha hafif bir araç, 1.5 motorla tatmin eder bence. Cabrio için aynısını düşünmüyorum ağırlık sebebi ile.

    Coupe BMW alınacaksa bence en mantıklı seçenek 2.18i. 4 coupe'ye 170hp lik motordan aşağısı kurtarmaz. Cabrio için 1.6 170hp getirirlerse 2 cabrio mantıklı olabilir. 4 cabrio'ya 170lik motorda yetmez.
  • HeartQuake kullanıcısına yanıt
    Konu biraz eski, fakat şikayetler hala güncel.. şöyle ki 2015 model 1.18i aracımı satıp, 2016 2.18i cabrio aldım. Fakat bir depo ile 500 km'yi göremiyorum. Yakıt tüketimini azaltabilmek adına varsa bir öneriniz söylemenizi rica ederim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercintemirtas

    Konu biraz eski, fakat şikayetler hala güncel.. şöyle ki 2015 model 1.18i aracımı satıp, 2016 2.18i cabrio aldım. Fakat bir depo ile 500 km'yi göremiyorum. Yakıt tüketimini azaltabilmek adına varsa bir öneriniz söylemenizi rica ederim..



    eco pro'da kullanın aracı... duser yakıt tuketımı... ama aractan alınan keyıf de dusuyor o zaman halıyle...
    ben spor modunda kullanıyorum kullandıgımda ama sadece hafta sonları kullandıgım ıcın fazla KM yapmıyorum dogal olarak... sporda yakıt tuketımı daha fazla elbette...
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.