Şimdi Ara

BMW 3.16i Alınır mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
3
Favori
96.018
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    E90'a hantal demisler ama 320d nasil gidiyor bi baksinlar.
    Kardeşim 3 yıldır e46 3.16 ya biniyorum.Motorun e36 dada kullanılan m43 motor..

    Araçtan ne beklediğine bağlı .. 105 beygir passat ta var audide volvoda.. onlar gidiyorda BMW mi gitmiyor? Üstelik mühendislik harikası kısa şanzıman , defransiyel gibi aktarma organları varken...
    Halkımız bizim BMW yi sanki ferrariymiş gibi algılıyor.. BMW oldumu gidecek abi.. BMW 6 silindirden başlar vs gibi..

    devi ekonomi devri.. az yaksın varsı bastınmı uzamasın gitmesin ama ben BMW konforunu en ekonomik şekilde yaşıyayım dersen 3.16 yeterde artar bile..
    yok işte 3.20 den çok yakıyomuş 3.16 gitmiyormuşta bilmem ne.. teknik olarak mümkün değil. 4. BMW aracım , sırasıyla 3.18 e36 , 3.18 is e36, 3.20 e36 ve 3.16i e46 araçlarım oldu .. 3.20 şehir içinde benzini LPG yi içiyor..Uzun yolda sabit hızda ise 3.16 dan 1-2 litre fazla yakıyor.. açık ve net .. 18 jant olmasına rağmen 15-20 Km ortalama hızla 100 Km de 10 litre civarı LPG tüketiyorum.. Şehir dışına çıkınca 100 Km ye cruise controlle max 15-18 lira arası yakıyor ...donanım olarakta çoğu sıfır araçta olmayan özellikler mevcut..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi husam74 -- 15 Haziran 2016; 17:49:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    E90'a hantal demisler ama 320d nasil gidiyor bi baksinlar.

    320d ne alaka

    E90 kasa olarak hantal demisler baksana.
  • Güzel bilgiler var, eyvallah
  • 3.18i modeliyle birlikte iç tasarımı 5 serisi yapmışlar vaybe
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    E90'a hantal demisler ama 320d nasil gidiyor bi baksinlar.

    Kalın yazılan yerleri bir daha okur musunuz rica etsem ?

    E90 modeli BMW 3 serisinin 4. nesli olmaktadır. Bu model BMW 3.16i modelleri arasında üretilmiş en hantal model olma özelliğini taşıyor.



    E90 3.16 sadece BMW amblemi taşıyor arabanın performansı 1.3 Cdti yi aratır o derece.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    E90'a hantal demisler ama 320d nasil gidiyor bi baksinlar.

    Kalın yazılan yerleri bir daha okur musunuz rica etsem ?

    E90 modeli BMW 3 serisinin 4. nesli olmaktadır. Bu model BMW 3.16i modelleri arasında üretilmiş en hantal model olma özelliğini taşıyor.



    E90 3.16 sadece BMW amblemi taşıyor arabanın performansı 1.3 Cdti yi aratır o derece.

    Alıntıları Göster
    şaka maka bmw alıp da 14 sn 0-100 olacaksa almim daha iyi lan.

    en çok sempatim olan modellerden biri e90 makyajlı olan benimde nedense. ama orta konsolda ekranlı olacak.
    yoksa çok yavan duruyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    E90'a hantal demisler ama 320d nasil gidiyor bi baksinlar.

    Iste aradığım yorum
    tabi burada asıl konu 316 ama olsun.
    Sadece kalkısta biraz patinaja dusuyor e90, f30 neredeyse yapısarak kalkiyor hayvan gibi de kafa kaldiriyor

    F30 oyle hocam cok iyi tutunuyor. Asagidaki videoda cok belli oluyor ilk kalkista. Ama sonrasinda e90 aradaki hiz farkini koruyor hatta 180 den sonra e90 daha iyi hizlaniyor diyebilirim.

    https://youtu.be/GGDBKk9-zjk

    daha önce izlemiştim bunu,o işte bir iş var hocam bence. f30 kalkış avantajından dolayı yürüyor. daha sonra 180den bastıklarında bence e90 biraz yokuş aşağı gidiyor.
    çünkü f30un sürtünme katsayısı daha düşük ve pek ağırlık farkları da olmamasına rağmen aradaki 10km/hlik fark düşündürücü.
    hatta f30 1425kg, e90 1445kg otomatiklere baktım
    180de f30 7ye atıyorsa oran uzun kalıyor olabilir e90a göre belki de



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 15 Haziran 2016; 15:47:43 >




  • Pi kullanıcısına yanıt
    Güzel paylaşım olmuş E46 bu gün bile gayet çekici
  • Sıfır alınmaz diyelim en azından, 3.18 alacağına biraz daha koyar 3.20i alırsın en azından verdiğin paraya değer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    E90'a hantal demisler ama 320d nasil gidiyor bi baksinlar.

    320d ne alaka

    E90 kasa olarak hantal demisler baksana.

    316i için soylemisler en hantal 316i ismine sahip kasa e90 diye..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    e46 3.16i iki tip motor var. makyajlı kasalar 1.8lt makyajlı olmayan kasalar 1900cc'dir. düzeltme yaparsanız iyi olur.

    makyajsız kasa
    http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=9975

    makyajlı kasa

    http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=9976

    Türkiye'de satılan tüm E46 316i'ler 1595 cc yani 1.6 motora sahiptir. Almanya'da 316i 1.9 litre motorla satılmış ancak vergi rejiminden dolayı Türkiye'ye hiç ithal edilmemiştir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pi

    Simdi kiminiz alinmaz o araba. Kiminiz alinir bal gibi. Kiminiz de arama yeri var kardesim 500 kere soruldu bu soru demeye yelteneceksiniz. Amaaa ben veriyorum cevabi

    Zamaninda buldugum cevap. Bence guzel bir yazi olmus.


    BMW 3.16i Alınır mı?

     BMW 3.16i Alınır mı?

    BMW 3.16i alınır mı? Bu soruyu sormamızın asıl sebebi BMW 3.16i modelinin BMW 3 serisinin en güçsüz modeli olma özelliğini taşıyor olması. BMW 3 serisi E30, E36, E46, E90 ve F10 serilerinden oluşmakta ve bu serilerin hepsinde bir 3.16i modeli mevcut. Bu yazımızda bu serilerin 3.16i modellerini tek tek ele alıp onlar hakkında yorumlarda bulunacağız.

    E30 3.16i Alınır mı?

    E30 serisi BMW 3 serisinin bildiğiniz üzere en eski serisi. 1982 yılında ilk E30 3.16i piyasaya sürüldü. Bu yılda üreilen 1.600cc benzinli motorun ürettiği güç 90 beygirdi. Sonrasında 1987 yılından 1993 yılına kadar üretilen E30 3.16i modelleri ise 102 beygirlik bir motora sahipti. Bu otomobil 140 Nm tork değerine sahipti. Otomobili tek kapılı coupe modelini yada 4 kapılı normal modelini alabilirsiniz. İlk motor serisi 4 ileri manuel şanzıman tipi ile satın alınabilirken, 2. tip motor 5 ileri manuel yada 3 ileri otomatik şanzıman tipi ile satın alınabiliyordu. Tek kapılı modeli 1010 kg, normal modeli 1030 kg gelmektedir. 12.2 saniye de 0 dan 100 e çıkan otomobilin son hızı da 175 km/s.(Manuel 5 vites 102 beygir)

    Şu ana kadar üretilmiş E30 BMW sayısı 2,339,248 adettir. Bu otomobilin beygir bölü ağırlık oranından ötürü motorun kasayı çekmeme gibi bir sıkıntı yoktur. Fakat yanlamak yada hız yapmak için bu otomobili alacak olan kullanıcılara tavsiyemiz daha yüksek motorlu bir versiyonunu almaları. Bu serinin 3.16i modeli de tüpe tam uyumlu olup, M paketli versiyonları bulunmaktadır. Arkadan itişlidir.

     BMW 3.16i Alınır mı?

     BMW 3.16i Alınır mı?

    36 3.16i Alınır Mı?

    E36 3.16i BMW markasının ürettiği 2. nesil 3.16i modeli olma özelliğini taşıyor. Bu model de 2 farklı 3.16i motor seçeneği bulunmaktadır. Bu seçenekler 102 beygir 150 Nm tork olan modeli ve 116 beygir 175 Nm tork olan modeli. 116 beygirlik modelini ülkemizde bulmak çok zordur. Bu yüzden 102 beygirlik modelini değerlendireceğiz. Bu otomobil beygirini 5500 devir de verebilmektedir. Multipoint enjeksiyon tipi motora sahip olan bu model, bir önceki seriye göre uzamış ve oldukça ağırlaşmıştır. Bu sebepten ötürü kalkışta küçük problemler yaşayabilmektedir. Tek kapılı ve 4 kapılı modelleri mevcuttur. Tüpe uyumludur. M paketi mevcuttur. Yanlamak isteyenler manuel seçeneğini yada daha üst motorlu versiyonlarını tercih etmelidirler.

    Şehir içi yakıt tüketimi: 10.6 litre

    Şehir dışı yakıt tüketimi: 5.9 litre

    Carbon emisyon değeri: 182 g/km

    Ağırlık: 1235 kg

    0 dan 100’e hızlanma: 12.7 saniye

    Son Hız: 195 km/s

     BMW 3.16i Alınır mı?

     BMW 3.16i Alınır mı?

    E46 3.16i Alınır mı?


    E46 modeli BMW’nin ürettiği 3. nesil BMW 3 serisi. Bu modeli ülkemizde en iyi tanıtan ise bir bilgisayar oyunu olan Need For Speed Most Wanted olmuştur. Bu oyunun sayesinde E46 BMW 3 serisinin popülerliği ülkemizde gayet yüksektir. Bir önceki modele göre 50 kg daha ağırlaşmıştır. Bu otomobilde Tork değeri daha erken devirlere çekilerek otomobilin kalkış sıkıntıları önlenmeye çalışılmıştır. Bir önceki modelin kalkış sıkıntısı bilindiğinden bu otomobil en yüksek tork değerini 3.750 devirde verebilmektedir. E46 3.16i modeli de 116 beygirlik bir güce sahiptir. 5 ileri manuel şanzımana sahip bu model, arkadan itişlidir. M paket seçeneği mevcuttur. Tüpe uyumludur.

    Şehir içi yakıt tüketimi: 9,9 litre Şehir dışı yakıt tüketimi: 5.5 litre Carbon emisyon değeri: 172 g/km Ağırlık: 1285 kg 0 dan 100’e hızlanma: 10.9 saniye Son Hız: 206 km/s

     BMW 3.16i Alınır mı?

     BMW 3.16i Alınır mı?

    E90 3.16i Alınır mı?


    E90 modeli BMW 3 serisinin 4. nesli olmaktadır. Bu model BMW 3.16i modelleri arasında üretilmiş en hantal model olma özelliğini taşıyor. 116 beygirlik bu model 150 Nm tork değerine sahip. Fakat bir önceki modelin aksine bu model en yüksek tork değerini 4.400 devir de verebiliyor. Bu da bir önceki modele göre 100 kg ağırlaşan bu modelde yokuşta çekmeme veya kalkışta başka problemler meydana getiriyor. Bir de 15 inçten 16 inçe çıkan jant boyutunu da göz önüne aldığımızda otomobil çok hantal kalıyor. BMW’nin çok az ülkede satışa çıkarttığı E90 3.16i ülkemizde de 2.el piyasasında tutulan modellerden. Konfor ve prestij açısından gayet yeterli olan model, performans açısından kullanıcılar tarafından çok fazla şikayet almakta. Yanlama veya drift gibi aktiviteler bu kasa 3.16i modelinde yapılması neredeyse imkansız hareketler. Fakat oğlunuz illa BMW istiyor ve sizde onun hız yapmasından veya yaralanmasından korkuyorsanız bu otomobil tam ize göre. Ayrıca EURO N Cap ten de 5 yıldız sahibi. Otomobil tam gücünü ise 6.000 devirde vermektedir. Bu otomobilin dolu modellerinde ekran da bulunmaktadır.

    Şehir içi yakıt tüketimi: 11 litre Şehir dışı yakıt tüketimi: 5.6 litre Carbon emisyon değeri: 172 g/km Ağırlık: 1380 kg 0 dan 100’e hızlanma: 13.4 saniye Son Hız: 203 km/s

     BMW 3.16i Alınır mı?

     BMW 3.16i Alınır mı?

    F30 3.16i Alınır mı?


    Bu model BMW 3 serisinin son modelidir. Fakat BMW 3.16i modelini 2015 yılının sonuna kadar bulabilirsiniz. Artık BMW firması 3.16i modelini üretimden kaldırıyor. Bu yıldan sonra BMW 3 serisinin en düşük modeli 3.18i modeli olacak. Fakat il çıkan F30 modelinin 3.16i versiyonu ile aynı güçte olacak olan 3.18i modeli, en düşük motorlu BMW 3 serisi tanımını da değiştirecek. Artık en düşük motorlu BMW 3 serisi 2016 yılından itibaren 3.18i olacak. 1.5 litreye sahip olacak olan modelimize diğer yazılarımız da yer vereceğiz.

    F30 3.16i modeli turbo beslemeye sahip ilk 3.16i modeli olma özelliğini taşıyor. BMW’nin yeni politikaları sayesinde turbosuz hiçbir BMW otomobili kalmayacak. Bu akıma 3.16i modeli de ayak uydurdu. Bu model bir önceki versiyonlara göre oldukça hızlı ve çok daha az yakıt tüketiyor. Hızlanma ve son hız da turbo sayesinde başarılı iyileştirmeler yaşayan modelin ağırlığı da artmış bulunuyor. Ülkemizde sadece 8 ileri otomatik versiyonu bulunan modeli, manuel olarak özel sipariş ile getirtmek de mümkün. Fakat Türkiye de tek olacağınızı düşünürseniz satması zor olabilir. Çok tutulan yeni 3.16i, 2.el piyasasında da oldukça başarılı. Yenilenen stili ve tarzı ile de rakiplerine göre bir adım daha önde. Fakat bu otomobilin en büyük dezavantajı ise LPG ye uyumsuz olan motoru. Bu otomobili alıyor iseniz benzinli binmek zorundasınız. Gerçi ülkemizde 100.000 lira üstüne satıldığını düşünürsek, bu paraları ödeyebilenler için benzin parası çok da sorun olmasa gerek. Fakat bu modelin şimdiye kadarki en güzel 3.16i olduğunu ve yokuşlarda sizi üzmeyecek tek 3.16i olduğunu da söylememiz de yarar var. Yeni motor alt devirlerde verdiği tork kuvveti ile de otomobilin kullanımını zevkli bir hale getiriyor. Ayrıca bu modelin M paketini bulmakta çok kolay. Yeni motor aynı zamanda yakıt cimrisi ve oldukça da çevreci.

    Şehir içi yakıt tüketimi: 7.6 litre Şehir dışı yakıt tüketimi: 4.9 litre Carbon emisyon değeri: 137 g/km Ağırlık: 1480 kg 0 dan 100’e hızlanma: 9.2 saniye Son Hız: 210 km/s

     BMW 3.16i Alınır mı?

     BMW 3.16i Alınır mı?

    Kaynakhttp://www.otomovi.com/

    Bu konuya araç iç resmlerini ekleyen BMW 3 serisini bilmiyor.

    Öncelikle E30 gövde koduyla üretilen 316i BMW'nin ilk seri 316i aracı değil. E21 gövde koduyla E30'dan önce üretilen 3 serisinde de 316 modeli mevcuttu.

    Resimlere gelirsek,

    1) E30 316i iç kısım resminin orjinal bir 316i ile alakası yok. Gösterge paneli M3'e ait ve araç büyük ihtimalle M3.

    2) E36 316i iç kısım resmi tam rezalet. Gösterge paneli yani kadranlar 6 silindirli 320i yada 325i modeline ait. Vites kolu rezalet ötesi BMW'de öyle bir vites kolu yok, teyp orjinal değil, vites kolunun önünde duran 3'lü analog göstergeler BMW'ye ait değil sonradan takma yan sanayi, 3'lü göstergenin altında duran dijital dış ısı göstergeli panel klimasız modellerde olmaz ki bu araba klimasız. Kısaca iç mekan resmi oradan buradan bulma parçalarla döşenmiş bir E36'ya ait ve E36 kasanın içini kesinlikle yansıtmıyor.

    3) E46 316i'ya ait diye konan iç mekan fotoğrafı da Amerikan versiyon 6 silindirli modele ait ve 316i Amerika'da hiç satışa sunulmadı.

    4) E90 316i'ye ait diye konan iç mekan resmi E90 M3'e ait ve ne gösterge panelinin, ne koltukların, ne de orta konsolun 316i ile alakası yok.

    5) F30 316i'ye ait diye konan iç mekan resmi tam bomba cahil burada zirve yapmış ve F10 5 serisinin iç mekan resmini koymuş.

    İnternette arasan bir dolu orjinal resim bulunur. Böyle yanlış resimlerle bilgilendirici konu olmaz. Tam Ankara'lı tamirci işi orası burası parmaklanmış, yapanın gözünde uzay mekiği BMW ancak bilenin gözünde leş olan BMW gibi konu olmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbulur

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pi

    Simdi kiminiz alinmaz o araba. Kiminiz alinir bal gibi. Kiminiz de arama yeri var kardesim 500 kere soruldu bu soru demeye yelteneceksiniz. Amaaa ben veriyorum cevabi

    Zamaninda buldugum cevap. Bence guzel bir yazi olmus.


    BMW 3.16i Alınır mı?

     BMW 3.16i Alınır mı?

    BMW 3.16i alınır mı? Bu soruyu sormamızın asıl sebebi BMW 3.16i modelinin BMW 3 serisinin en güçsüz modeli olma özelliğini taşıyor olması. BMW 3 serisi E30, E36, E46, E90 ve F10 serilerinden oluşmakta ve bu serilerin hepsinde bir 3.16i modeli mevcut. Bu yazımızda bu serilerin 3.16i modellerini tek tek ele alıp onlar hakkında yorumlarda bulunacağız.

    E30 3.16i Alınır mı?

    E30 serisi BMW 3 serisinin bildiğiniz üzere en eski serisi. 1982 yılında ilk E30 3.16i piyasaya sürüldü. Bu yılda üreilen 1.600cc benzinli motorun ürettiği güç 90 beygirdi. Sonrasında 1987 yılından 1993 yılına kadar üretilen E30 3.16i modelleri ise 102 beygirlik bir motora sahipti. Bu otomobil 140 Nm tork değerine sahipti. Otomobili tek kapılı coupe modelini yada 4 kapılı normal modelini alabilirsiniz. İlk motor serisi 4 ileri manuel şanzıman tipi ile satın alınabilirken, 2. tip motor 5 ileri manuel yada 3 ileri otomatik şanzıman tipi ile satın alınabiliyordu. Tek kapılı modeli 1010 kg, normal modeli 1030 kg gelmektedir. 12.2 saniye de 0 dan 100 e çıkan otomobilin son hızı da 175 km/s.(Manuel 5 vites 102 beygir)

    Şu ana kadar üretilmiş E30 BMW sayısı 2,339,248 adettir. Bu otomobilin beygir bölü ağırlık oranından ötürü motorun kasayı çekmeme gibi bir sıkıntı yoktur. Fakat yanlamak yada hız yapmak için bu otomobili alacak olan kullanıcılara tavsiyemiz daha yüksek motorlu bir versiyonunu almaları. Bu serinin 3.16i modeli de tüpe tam uyumlu olup, M paketli versiyonları bulunmaktadır. Arkadan itişlidir.

     BMW 3.16i Alınır mı?

     BMW 3.16i Alınır mı?

    36 3.16i Alınır Mı?

    E36 3.16i BMW markasının ürettiği 2. nesil 3.16i modeli olma özelliğini taşıyor. Bu model de 2 farklı 3.16i motor seçeneği bulunmaktadır. Bu seçenekler 102 beygir 150 Nm tork olan modeli ve 116 beygir 175 Nm tork olan modeli. 116 beygirlik modelini ülkemizde bulmak çok zordur. Bu yüzden 102 beygirlik modelini değerlendireceğiz. Bu otomobil beygirini 5500 devir de verebilmektedir. Multipoint enjeksiyon tipi motora sahip olan bu model, bir önceki seriye göre uzamış ve oldukça ağırlaşmıştır. Bu sebepten ötürü kalkışta küçük problemler yaşayabilmektedir. Tek kapılı ve 4 kapılı modelleri mevcuttur. Tüpe uyumludur. M paketi mevcuttur. Yanlamak isteyenler manuel seçeneğini yada daha üst motorlu versiyonlarını tercih etmelidirler.

    Şehir içi yakıt tüketimi: 10.6 litre

    Şehir dışı yakıt tüketimi: 5.9 litre

    Carbon emisyon değeri: 182 g/km

    Ağırlık: 1235 kg

    0 dan 100’e hızlanma: 12.7 saniye

    Son Hız: 195 km/s

     BMW 3.16i Alınır mı?

     BMW 3.16i Alınır mı?

    E46 3.16i Alınır mı?


    E46 modeli BMW’nin ürettiği 3. nesil BMW 3 serisi. Bu modeli ülkemizde en iyi tanıtan ise bir bilgisayar oyunu olan Need For Speed Most Wanted olmuştur. Bu oyunun sayesinde E46 BMW 3 serisinin popülerliği ülkemizde gayet yüksektir. Bir önceki modele göre 50 kg daha ağırlaşmıştır. Bu otomobilde Tork değeri daha erken devirlere çekilerek otomobilin kalkış sıkıntıları önlenmeye çalışılmıştır. Bir önceki modelin kalkış sıkıntısı bilindiğinden bu otomobil en yüksek tork değerini 3.750 devirde verebilmektedir. E46 3.16i modeli de 116 beygirlik bir güce sahiptir. 5 ileri manuel şanzımana sahip bu model, arkadan itişlidir. M paket seçeneği mevcuttur. Tüpe uyumludur.

    Şehir içi yakıt tüketimi: 9,9 litre Şehir dışı yakıt tüketimi: 5.5 litre Carbon emisyon değeri: 172 g/km Ağırlık: 1285 kg 0 dan 100’e hızlanma: 10.9 saniye Son Hız: 206 km/s

     BMW 3.16i Alınır mı?

     BMW 3.16i Alınır mı?

    E90 3.16i Alınır mı?


    E90 modeli BMW 3 serisinin 4. nesli olmaktadır. Bu model BMW 3.16i modelleri arasında üretilmiş en hantal model olma özelliğini taşıyor. 116 beygirlik bu model 150 Nm tork değerine sahip. Fakat bir önceki modelin aksine bu model en yüksek tork değerini 4.400 devir de verebiliyor. Bu da bir önceki modele göre 100 kg ağırlaşan bu modelde yokuşta çekmeme veya kalkışta başka problemler meydana getiriyor. Bir de 15 inçten 16 inçe çıkan jant boyutunu da göz önüne aldığımızda otomobil çok hantal kalıyor. BMW’nin çok az ülkede satışa çıkarttığı E90 3.16i ülkemizde de 2.el piyasasında tutulan modellerden. Konfor ve prestij açısından gayet yeterli olan model, performans açısından kullanıcılar tarafından çok fazla şikayet almakta. Yanlama veya drift gibi aktiviteler bu kasa 3.16i modelinde yapılması neredeyse imkansız hareketler. Fakat oğlunuz illa BMW istiyor ve sizde onun hız yapmasından veya yaralanmasından korkuyorsanız bu otomobil tam ize göre. Ayrıca EURO N Cap ten de 5 yıldız sahibi. Otomobil tam gücünü ise 6.000 devirde vermektedir. Bu otomobilin dolu modellerinde ekran da bulunmaktadır.

    Şehir içi yakıt tüketimi: 11 litre Şehir dışı yakıt tüketimi: 5.6 litre Carbon emisyon değeri: 172 g/km Ağırlık: 1380 kg 0 dan 100’e hızlanma: 13.4 saniye Son Hız: 203 km/s

     BMW 3.16i Alınır mı?

     BMW 3.16i Alınır mı?

    F30 3.16i Alınır mı?


    Bu model BMW 3 serisinin son modelidir. Fakat BMW 3.16i modelini 2015 yılının sonuna kadar bulabilirsiniz. Artık BMW firması 3.16i modelini üretimden kaldırıyor. Bu yıldan sonra BMW 3 serisinin en düşük modeli 3.18i modeli olacak. Fakat il çıkan F30 modelinin 3.16i versiyonu ile aynı güçte olacak olan 3.18i modeli, en düşük motorlu BMW 3 serisi tanımını da değiştirecek. Artık en düşük motorlu BMW 3 serisi 2016 yılından itibaren 3.18i olacak. 1.5 litreye sahip olacak olan modelimize diğer yazılarımız da yer vereceğiz.

    F30 3.16i modeli turbo beslemeye sahip ilk 3.16i modeli olma özelliğini taşıyor. BMW’nin yeni politikaları sayesinde turbosuz hiçbir BMW otomobili kalmayacak. Bu akıma 3.16i modeli de ayak uydurdu. Bu model bir önceki versiyonlara göre oldukça hızlı ve çok daha az yakıt tüketiyor. Hızlanma ve son hız da turbo sayesinde başarılı iyileştirmeler yaşayan modelin ağırlığı da artmış bulunuyor. Ülkemizde sadece 8 ileri otomatik versiyonu bulunan modeli, manuel olarak özel sipariş ile getirtmek de mümkün. Fakat Türkiye de tek olacağınızı düşünürseniz satması zor olabilir. Çok tutulan yeni 3.16i, 2.el piyasasında da oldukça başarılı. Yenilenen stili ve tarzı ile de rakiplerine göre bir adım daha önde. Fakat bu otomobilin en büyük dezavantajı ise LPG ye uyumsuz olan motoru. Bu otomobili alıyor iseniz benzinli binmek zorundasınız. Gerçi ülkemizde 100.000 lira üstüne satıldığını düşünürsek, bu paraları ödeyebilenler için benzin parası çok da sorun olmasa gerek. Fakat bu modelin şimdiye kadarki en güzel 3.16i olduğunu ve yokuşlarda sizi üzmeyecek tek 3.16i olduğunu da söylememiz de yarar var. Yeni motor alt devirlerde verdiği tork kuvveti ile de otomobilin kullanımını zevkli bir hale getiriyor. Ayrıca bu modelin M paketini bulmakta çok kolay. Yeni motor aynı zamanda yakıt cimrisi ve oldukça da çevreci.

    Şehir içi yakıt tüketimi: 7.6 litre Şehir dışı yakıt tüketimi: 4.9 litre Carbon emisyon değeri: 137 g/km Ağırlık: 1480 kg 0 dan 100’e hızlanma: 9.2 saniye Son Hız: 210 km/s

     BMW 3.16i Alınır mı?

     BMW 3.16i Alınır mı?

    Kaynakhttp://www.otomovi.com/

    Bu konuya araç iç resmlerini ekleyen BMW 3 serisini bilmiyor.

    Öncelikle E30 gövde koduyla üretilen 316i BMW'nin ilk seri 316i aracı değil. E21 gövde koduyla E30'dan önce üretilen 3 serisinde de 316 modeli mevcuttu.

    Resimlere gelirsek,

    1) E30 316i iç kısım resminin orjinal bir 316i ile alakası yok. Gösterge paneli M3'e ait ve araç büyük ihtimalle M3.

    2) E36 316i iç kısım resmi tam rezalet. Gösterge paneli yani kadranlar 6 silindirli 320i yada 325i modeline ait. Vites kolu rezalet ötesi BMW'de öyle bir vites kolu yok, teyp orjinal değil, vites kolunun önünde duran 3'lü analog göstergeler BMW'ye ait değil sonradan takma yan sanayi, 3'lü göstergenin altında duran dijital dış ısı göstergeli panel klimasız modellerde olmaz ki bu araba klimasız. Kısaca iç mekan resmi oradan buradan bulma parçalarla döşenmiş bir E36'ya ait ve E36 kasanın içini kesinlikle yansıtmıyor.

    3) E46 316i'ya ait diye konan iç mekan fotoğrafı da Amerikan versiyon 6 silindirli modele ait ve 316i Amerika'da hiç satışa sunulmadı.

    4) E90 316i'ye ait diye konan iç mekan resmi E90 M3'e ait ve ne gösterge panelinin, ne koltukların, ne de orta konsolun 316i ile alakası yok.

    5) F30 316i'ye ait diye konan iç mekan resmi tam bomba cahil burada zirve yapmış ve F10 5 serisinin iç mekan resmini koymuş.

    İnternette arasan bir dolu orjinal resim bulunur. Böyle yanlış resimlerle bilgilendirici konu olmaz. Tam Ankara'lı tamirci işi orası burası parmaklanmış, yapanın gözünde uzay mekiği BMW ancak bilenin gözünde leş olan BMW gibi konu olmuş.
    E90 cıkmasına bir sene kala E46 almıstım cok memnundum 4 sene kullandım, E90 cıktıkdan sonra tasarımdan dolayı hiç alıp kullanmayı düşünmedim Volvo'dan farklı modeller kullandım, şimdi daha yeni F30 3.20i aldım ve E46 zamanındaki gibiyim.

    Tek büyük sorun o dönemlere göre fiyatlar-vergi-yakıt aşırı arttı, hatta tepki olarak beş senedir araç değiştirmiyordum ancak son zaman bizi de bozdu bu düzen araç değişimi yaptık..

    3.16i 3.20i o kasalarda yaktığı benzine göre kısmen verimsizdi ancak cok performans beklemeyen kullanıcıyı fazlasıyla memnun eder.Kullandığım süre zarfında periyodik bakımı haricinde bir kez servis yolu parça değişimi istememişti..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    E90'a hantal demisler ama 320d nasil gidiyor bi baksinlar.

    Iste aradığım yorum
    tabi burada asıl konu 316 ama olsun.
    Sadece kalkısta biraz patinaja dusuyor e90, f30 neredeyse yapısarak kalkiyor hayvan gibi de kafa kaldiriyor

    F30 oyle hocam cok iyi tutunuyor. Asagidaki videoda cok belli oluyor ilk kalkista. Ama sonrasinda e90 aradaki hiz farkini koruyor hatta 180 den sonra e90 daha iyi hizlaniyor diyebilirim.

    https://youtu.be/GGDBKk9-zjk

    Yolların düz olmadığı bariz şekilde belli. İlk denemede durum F30 lehine sonrasında ise E90 lehine olsa gerek.
    Bu tarz videoları pek dikkate almamak gerek çünkü farklı zamanlar farklı yollar aldatıcı olabiliyor.
    E90 30-31 sn'de düzlükte 200km/h sürate ulaşıyor. Burda 28sn'de 180'e ancak gelmiş. Buna göre çıkarım yapıyorum.




  • budak_1903 kullanıcısına yanıt
    makyajlı e46 3.16i 1596 cc ve 113.98 hp veya 85 kw dir. makyajsız olanı ise 105 hp 1595 cc dir. 1.8 ve 1.9 motorlar sadece avrupada satıldı. yurtdışından o dönem özel olarak getirtenler dışında ülkemizde satılmadı.

    1.6 motoru dünyanın önde gelen seçkin mühendisleri aile otomobili olarak yapmış. birileride kalkıp sanayi veya kahve ağzıyla gitmiyor diyor. neye göre gitmiyor dediğinde 3.20 3.30 a göre gitmiyor diyorlar. karşılaştırdıkları yine bmwnin bir üst motoru. başka araba değil. birileride bmw çok yakıyor diyor. onlarda hep 3.30 m3 gibi arabaların yakıtlarını duyduklarından çok yakıyorcular olarak piyasada dolaşıyor.

    kısacası 3.16i aile aracıdır. performans isteğine göre üst motor seçenekleri bolca mevcut. kasayı taşımıyormuş rampada gitmiyormuş merak eden gelsin aracımı test etsin.

    eren sende al şu 3.16i yi sende kurtul bende. yerim yurdum telefon numaram var sende gel gör test et karar ver. yapacağın toplamda gel git 200 km yol ve 50 tl yakıt parası.




  • mbulur M kullanıcısına yanıt
    Ustam ben bmwden anlamam. Bildigim bir durum olsa kendim guncellerdim. Kaldi ki cucuk kadar telefondan su an icin bu kadar oluyor. Musait zamanda pcye gecince duzeltirim resimleri. Haber verdigin icin tesekkurler
  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    Araba alacagimdan acmadim konuyu ben. Guzel oldugunu dusundugum bir karşılaştırma olmus. O yuzden.. Ayrica e46 da düşünüyorum. Ama 2. sirada
  • Pi kullanıcısına yanıt
    E39 mu ilk sırada? Accord deme sakın
  • Son foto F10 5 serisine ait hocam
  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    Biliyorum git isine diyeceksin ama

     BMW 3.16i Alınır mı?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.